Vreemd @ sugarfactoryquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:25 schreef superhero87 het volgende:
Vanavond uit , waarnaartoe? daar moet ik nog even over nadenken![]()
Wat is minimalquote:Op donderdag 24 mei 2007 16:48 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
nee niet vandaag. is een leuk minimalfeestje dat iedere donderdag wordt gehouden
minimaltechno.quote:
Krakers... Rotvolk... Ze hebben ook altijd van die typische bakfietsen met zo'n stinkende hond erop.quote:Op donderdag 24 mei 2007 00:32 schreef Principessa het volgende:
[..]
Morgen maar eens kijken...
Waar ik wel eens een beetje boos van word, zijn die krakers die het nodig vinden om straatstenen uit de straat te halen om naar mensen te gooien die het niet zo met hen eens zijn. Ik bedoel: koop je eigen gooi-en smijtartikelen...!
uit medelijden en sow verdienen ze daar ook wat...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:43 schreef 2Mini het volgende:
Kan iemand mij de reclame uitleggen..
http://duurzaam-amsterdam.nl/
Waarom werd de reclame dan in Rotterdam () opgenomen?
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:33 schreef Detroit het volgende:
[..]
Krakers... Rotvolk... Ze hebben ook altijd van die typische bakfietsen met zo'n stinkende hond erop..
quote:Op zondag 3 juni 2007 17:37 schreef BonJovi het volgende:
Jimjim1983 ben best wel benieuwd hoe je praat, en of je zo een mooie accent hebt.
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:33 schreef Detroit het volgende:
[..]
Krakers... Rotvolk... Ze hebben ook altijd van die typische bakfietsen met zo'n stinkende hond erop..
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:23 schreef jimjim1983 het volgende:
van mij mogen bakfietsen verboden worden.
of mensen moeten eerst een cursus krijgen voordat ze erop mogen fietsen.
Dat had ik ook! Halen ze die dingen soms weg ofzoquote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:27 schreef Principessa het volgende:
Mijn fiets was weg trouwens, toen ik hem afgelopen woensdagnacht uit de fietsflat wilde halen..![]()
Woensdagavond? Ik denk wel dat ze die dingen weghalen, anders stonden ze er nog hèquote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:46 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Dat had ik ook! Halen ze die dingen soms weg ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |