Ja met dikke tieten.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:46 schreef Detroit het volgende:
Misschien dat het met je meewerkt als je aangeeft in de tekst dat het een troep vrouwen betreft..
Aardig sterretje in die voorruit jaquote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:45 schreef Detroit het volgende:
Zou dit een nieuwe sport in Amsterdam gaan worden, tramkoppen ofzo?
In België zijn er anders wel eens reclameteksten van kamerverhuurders waarin ze om dit soort lichaamstrekjes vragen, dus waarom zou je die vraag niet voor kunnen zijn door het alvast te melden.quote:
Pijp/Rivierenbuurt!quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:48 schreef PAA-053 het volgende:
Even een vraagje van een vreemdeling
Als ik in Amsterdam zou gaan willen wonen, in een oude jaren-30 wijk waar niet al te veel criminaliteit is, en die ook enigzins betaalbaar is, waar zou dat dan zijn? Welke wijk past daar het best bij?
het stuk pijp/oud zuid waar ik nu woon ( pm voor specificaties) is prima te doen voor laatste jaars!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:24 schreef PAA-053 het volgende:
Tsja ik heb niet echt een bedrag in mijn hoofd, omdat het niet aan de orde is dat ik binnenkort een huis ga kopen. Ik studeer, woon op kamers in Groningen en wil wellicht nog eens een jaar in Amsterdam op kamers. Ik ben een beetje aan het orienteren op de wijken e.d.
Bedankt voor de antwoorden
Zorg maar dat je überhaupt een kamer vindt, eerst.quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:48 schreef PAA-053 het volgende:
Even een vraagje van een vreemdeling
Als ik in Amsterdam zou gaan willen wonen, in een oude jaren-30 wijk waar niet al te veel criminaliteit is, en die ook enigzins betaalbaar is, waar zou dat dan zijn? Welke wijk past daar het best bij?
Je mag je budget wel wat ophogen, kijk maar ns bij de makelaars.quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:16 schreef DonJames het volgende:
Beste Amsterdam-experts,
Ik zal over een aantal maanden gaan werken (en deeltijd-studeren) in Amsterdam, het is de bedoeling dat ik t.z.t. ook die kant op ga verhuizen. Het probleem is dat ik nog niet echt een idee heb in welke wijk het leefbaar is en in welke wijk je jezelf louter in het Marokkaans verstaanbaar kunt maken..
Om jullie wat op weg te helpen nog wat aanvullende wensen/eisen:
-leefbare wijk dus, ik wil niet het idee hebben dat ik in Compton woon;![]()
-op fietsafstand van het centrum en/of de cafés (liggen die in het centrum eigenlijk?)
-geen studentenbezemkast, 1 aparte slaapkamer is wel het minimum;
-niet al te ver van mijn werk, dus in de buurt van station Zuid-WTC (Noord is dus niet echt een optie lijkt me)
-budget: zo rond de anderhalve ton. (of een normale huurprijs, maar daar reken ik maar niet op)
Ik begreep dat oud-zuid netjes is, maar redelijk onbetaalbaar. Jammer, het is dicht bij mijn werk (werk is 5 minuten lopen van Zuid-WTC) en niet al te ver van de Oudemanshuispoort. Een wijk bij het centrum met een goede OV-verbinding is ook goed.
Suggesties zijn meer dan welkom!![]()
JA??quote:Op maandag 16 juli 2007 10:41 schreef Lotjeb het volgende:
Ik ben zo blij dat het Westergasterras weer open is
jij danquote:Op donderdag 19 juli 2007 19:39 schreef anti-virus het volgende:
Wat heb jij een kut ondertitel!
Hoiquote:Op donderdag 19 juli 2007 19:39 schreef anti-virus het volgende:
Wat heb jij een kut ondertitel!
Diemen?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 16:32 schreef anti-virus het volgende:
[..]
Sjoerd, je woont in diemen niet in Amsterdam!
Kssjt!!
JIj woont wel in Amsterdamquote:Op zaterdag 21 juli 2007 16:32 schreef anti-virus het volgende:
[..]
Kssjt!!
Nope sorry,quote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:40 schreef f00t het volgende:
[..]
Ik mag wel met de Strippenkaart met de trein, geldt dat niet een beetje dan?
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 16:32 schreef anti-virus het volgende:
[..]
Kssjt!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |