Was er achter, nu kon ik mijn vrouw naar haar werk brengen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 07:47 schreef TimmyAsd het volgende:
Mensen voor het ov:
Tram 3, 4, 7, 9, 12, 14 en 25 rijden momenteel niet wegens bliksem.
Metro 53 en 54 rijden ook niet helemaal
hmmmn dat zijn nu net degene die ik nodig heb.. De reden is wel vet! Wáár is die ingeslagen? Van Wou/Centuurbaan?quote:Op woensdag 4 juli 2007 07:47 schreef TimmyAsd het volgende:
Mensen voor het ov:
Tram 3, 4, 7, 9, 12, 14 en 25 rijden momenteel niet wegens bliksem.
Metro 53 en 54 rijden ook niet helemaal
Kijk eens in De Baarsjes. Heb daar zelf prima gewoond, alleen is het erg lastig daar iets groters te krijgen, maar volgens mij zoek jij niet iets heel groots. Prima te fietsen naar het centrum, en in oud west is ook veel horeca.quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:16 schreef DonJames het volgende:
Beste Amsterdam-experts,
Ik zal over een aantal maanden gaan werken (en deeltijd-studeren) in Amsterdam, het is de bedoeling dat ik t.z.t. ook die kant op ga verhuizen. Het probleem is dat ik nog niet echt een idee heb in welke wijk het leefbaar is en in welke wijk je jezelf louter in het Marokkaans verstaanbaar kunt maken..
Om jullie wat op weg te helpen nog wat aanvullende wensen/eisen:
-leefbare wijk dus, ik wil niet het idee hebben dat ik in Compton woon;![]()
-op fietsafstand van het centrum en/of de cafés (liggen die in het centrum eigenlijk?)
-geen studentenbezemkast, 1 aparte slaapkamer is wel het minimum;
-niet al te ver van mijn werk, dus in de buurt van station Zuid-WTC (Noord is dus niet echt een optie lijkt me)
-budget: zo rond de anderhalve ton. (of een normale huurprijs, maar daar reken ik maar niet op)
Ik begreep dat oud-zuid netjes is, maar redelijk onbetaalbaar. Jammer, het is dicht bij mijn werk (werk is 5 minuten lopen van Zuid-WTC) en niet al te ver van de Oudemanshuispoort. Een wijk bij het centrum met een goede OV-verbinding is ook goed.
Suggesties zijn meer dan welkom!![]()
Welkom!quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:14 schreef Lotte. het volgende:
Heet mij welkom in Amsterdam vanaaaf...
nu!
welke wijk moeten we gaan mijden nu?quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:14 schreef Lotte. het volgende:
Heet mij welkom in Amsterdam vanaaaf...
nu!
quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:47 schreef jimjim1983 het volgende:
wie weet tot hoe laat t AUB open is?
www.aub.nlquote:Ticketshop
Leidseplein/hoek Marnixstraat
1017 PT Amsterdam
Geopend:
ma t/m za 10.00 - 19.30 uur.
zondag 12.00 - 19.30 uur.
Gesloten op 1e kerstdag, nieuwjaarsdag, 1e paasdag, Koninginnedag, 1e pinksterdag; overige feestdagen tot 17.00 uur.
5 days off met Luciano, Ricardo Villalobos & Onur Ozerquote:Op vrijdag 6 juli 2007 07:52 schreef Principessa het volgende:
Waar ga je naar toe?
oh leuk!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:41 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
5 days off met Luciano, Ricardo Villalobos & Onur Ozer![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nou koop een kaartje danquote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:45 schreef Principessa het volgende:
[..]
oh leuk!Tis wel weer eens tijd voor een echt feestje (voor mij dan), de laatste keer was de Melkweg tijdens koninginnenacht en dat was niet zo... relaxed..
![]()
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:46 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
nou koop een kaartje danduurt van half 10 tot 5
![]()
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:39 schreef lienelien het volgende:
Amerikaan die al die fietsen in Amsterdam niet snapt![]()
![]()
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:39 schreef lienelien het volgende:
Amerikaan die al die fietsen in Amsterdam niet snapt![]()
![]()
Bos en Lommer zou ik persoonlijk mijden, tenzij je graag in een Noord-Afrikaans land wil wonenquote:Op woensdag 4 juli 2007 15:55 schreef Detroit het volgende:
Westerpark, delen van Bos&Lommer en van de Baarsjes zijn ook goed te doen. Al zijn die dan weer wat verder van Zuid-WTC gelegen... Baarsjes is trouwens wel fatsoenlijk te doen op de fiets..
Westerpark.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:16 schreef Driverrrr het volgende:
hmmm ik hoorde van iemand dat er vandaag (07-07-07) iets in het oosterpark is??? weet iemand hier meer van???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |