Houdoequote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:38 schreef Kuukske het volgende:
Ik ga mezelf eens op de bank neerplanten. Tot eh, morgen![]()
.
Hiquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:36 schreef BrandX het volgende:
Eer ik, ik lees half en half iets over telefoonproblemen? Kan je in het kort (puntsgewijs) zeggen wat er aan de hand is? Dan kan ik je vertellen wat je wel/niet kan c.q. moet doen
Heb je even een PM gestuurdquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:36 schreef BrandX het volgende:
Eer ik, ik lees half en half iets over telefoonproblemen? Kan je in het kort (puntsgewijs) zeggen wat er aan de hand is? Dan kan ik je vertellen wat je wel/niet kan c.q. moet doen
Yep!quote:
Zou je dat soort zaken kunnen declareren als blijkt dat het een fout is van hun?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:37 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Maar dan komt het wel zeker aan. Ik vind het altijd wel de 6 euro waard heur.
ontvangen, ga ff lezenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:48 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Heb je even een PM gestuurd:Y
topic-schoonhouden etc:P
Ben overigens wel geïntereerd in haar oplossing, dus die mag wel in het topicquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:48 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Heb je even een PM gestuurd
topic-schoonhouden etc![]()
Komt het zeker aan?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:49 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Zou je dat soort zaken kunnen declareren als blijkt dat het een fout is van hun?
Yepquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:51 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ben overigens wel geïntereerd in haar oplossing, dus die mag wel in het topic
er zijn op de reeks 3 topics overgeslagen door onoplettendheid van de openers van nieuwe topicsquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:30 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Aha, maar waarom dan 179, rare logica![]()
Toch niet door mijn persoon he?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:54 schreef MPG het volgende:
[..]
er zijn op de reeks 3 topics overgeslagen door onoplettendheid van de openers van nieuwe topics
Daarnaast had JJ vandaag #179 voor de neus vaan Kuuk weggekaapt.
Conclusie: Kuuk is goed bezig![]()
![]()
welke zijn allemaal overgeslagen?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:54 schreef MPG het volgende:
[..]
er zijn op de reeks 3 topics overgeslagen door onoplettendheid van de openers van nieuwe topics
![]()
in dat geval is het niet jouw schuld.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:51 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Komt het zeker aan?
ik heb ervaring dat het niet aankomt (niet opgehaalt door afzender)
zijn er echt 3 topics overgeslagen?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:54 schreef MPG het volgende:
[..]
![]()
Hehe, maar dan moet je daar ook ff een bakkie gaan doen. Gewoon omdat je dan 'in functie' bentquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:57 schreef eer-ik het volgende:
[..]
in dat geval is het niet jouw schuld.
Maar op doordeweekse dagen wordt het gewoon bezorgd en zijn de mensen vaak ook wel thuis, in dit geval op de zaak. en het is niet zo dat er specifiek 1 iemand voor mag tekenen, daar het geadresseerd is aan KPN klantenreacties, niet aan een bepaald persoon.
Enige wat roet in het eten kan gooien, is dat het hemelvaartdag is, en dat ze dan misschien niet werken.
Ik heb geen flauw idee of er bij TNT wel gewerkt wordt, die werken namelijk bijna altijd
Wat ik ook kan doen, waarmee ik sowieso de zekerheid heb dat ie aankomt, en wat mij nog minder geld kost ook, is even zelf erheen rijden. En thuis even een formulier maken wat zij moeten ondertekenen. Trekt ome erik even z'n TNT polo aan en gaat daarheen, om hun het te laten ondertekenen.
Ik wil zo min mogelijk tijd verneuken door met die mensen bezig te zijnquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:00 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hehe, maar dan moet je daar ook ff een bakkie gaan doen. Gewoon omdat je dan 'in functie' bent
Maar een bakkie op z'n tijd hoort hè vriend!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:02 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik wil zo min mogelijk tijd verneuken door met die mensen bezig te zijn
nee.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:26 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
hey eer-ik......alles ok....
???
Hoe raad je dat zo!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:19 schreef vrolijke-frits het volgende:
Zal ik dit kwartier stilte dan maar ff doorbreken??
Koffie!!!!![]()
PM terug trouwensquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:33 schreef BrandX het volgende:
eer ik en de KPN zijn het niet met elkaar eens, en gezien mijn werkgever kan ik handige tips geven over hoe dit te benaderen
en nee, ik werk niet bij de KPN![]()
Ik wist van het probleem, ik wilde eigenlijk jouw oplossing even horenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:33 schreef BrandX het volgende:
eer ik en de KPN zijn het niet met elkaar eens, en gezien mijn werkgever kan ik handige tips geven over hoe dit te benaderen
en nee, ik werk niet bij de KPN![]()
Sja, kan gebeuren jonge!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:35 schreef eer-ik het volgende:
tering, echt alles zit me tegen...
Wil ik netjes m'n dingen betalen, kom ik eindelijk op die rabobank site, alles ingevuld wat er bestaald moet worden, druk ik op verzenden, doet die site inene moeilijk, zegt ie dat ik opnieuw moet openen (browser) doe ik dat, is alles weg
moet ik weer overnieuw beginnen![]()
![]()
Topdag vandaag, topdag
Zo kun je het ook benaderen ja! Maar ja, zucht een keer hard, neem een bak koffie met en ontspan!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:38 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ze krijgen de cholera maar.
Ik begin er niet meer aan vandaag.
Oei, succes en sterkte JJ!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:41 schreef juon_jacket1 het volgende:
lieverdjes...ik moet richting ziekenhuis met mijn zoon......fijne avond iedereen....
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat zijn nog eens adviezen!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:59 schreef BrandX het volgende:
Succes en sterkte JJ (en je zoon ook natuurlijk!!!)
@ Frits:
samenvatting: de juiste brief met juiste info en voorstel naar KPN, binnen x termijn verzoeken te reageren, geen afdoende reactie: naar de Geschillencommissie
Maar dan in een mail, stuk tekst en brief van anderhalf A4-tje duidelijk gemaakt aan de KPN
fritsquote:
De geschillencommissie, ben daar project- en verandermanager.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:01 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dat zijn nog eens adviezen!:DWaar werk je eigenlijk?
oeh, sterkte...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:41 schreef juon_jacket1 het volgende:
lieverdjes...ik moet richting ziekenhuis met mijn zoon......fijne avond iedereen....
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
mail binnen, ben even lezenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:59 schreef BrandX het volgende:
Succes en sterkte JJ (en je zoon ook natuurlijk!!!)
@ Frits:
samenvatting: de juiste brief met juiste info en voorstel naar KPN, binnen x termijn verzoeken te reageren, geen afdoende reactie: naar de Geschillencommissie
Maar dan in een mail, stuk tekst en brief van anderhalf A4-tje duidelijk gemaakt aan de KPN
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |