PM terug trouwensquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:33 schreef BrandX het volgende:
eer ik en de KPN zijn het niet met elkaar eens, en gezien mijn werkgever kan ik handige tips geven over hoe dit te benaderen
en nee, ik werk niet bij de KPN![]()
Ik wist van het probleem, ik wilde eigenlijk jouw oplossing even horenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:33 schreef BrandX het volgende:
eer ik en de KPN zijn het niet met elkaar eens, en gezien mijn werkgever kan ik handige tips geven over hoe dit te benaderen
en nee, ik werk niet bij de KPN![]()
Sja, kan gebeuren jonge!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:35 schreef eer-ik het volgende:
tering, echt alles zit me tegen...
Wil ik netjes m'n dingen betalen, kom ik eindelijk op die rabobank site, alles ingevuld wat er bestaald moet worden, druk ik op verzenden, doet die site inene moeilijk, zegt ie dat ik opnieuw moet openen (browser) doe ik dat, is alles weg
moet ik weer overnieuw beginnen![]()
![]()
Topdag vandaag, topdag
Zo kun je het ook benaderen ja! Maar ja, zucht een keer hard, neem een bak koffie met en ontspan!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:38 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ze krijgen de cholera maar.
Ik begin er niet meer aan vandaag.
Oei, succes en sterkte JJ!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:41 schreef juon_jacket1 het volgende:
lieverdjes...ik moet richting ziekenhuis met mijn zoon......fijne avond iedereen....
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat zijn nog eens adviezen!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:59 schreef BrandX het volgende:
Succes en sterkte JJ (en je zoon ook natuurlijk!!!)
@ Frits:
samenvatting: de juiste brief met juiste info en voorstel naar KPN, binnen x termijn verzoeken te reageren, geen afdoende reactie: naar de Geschillencommissie
Maar dan in een mail, stuk tekst en brief van anderhalf A4-tje duidelijk gemaakt aan de KPN
fritsquote:
De geschillencommissie, ben daar project- en verandermanager.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:01 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dat zijn nog eens adviezen!:DWaar werk je eigenlijk?
oeh, sterkte...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:41 schreef juon_jacket1 het volgende:
lieverdjes...ik moet richting ziekenhuis met mijn zoon......fijne avond iedereen....
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
mail binnen, ben even lezenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:59 schreef BrandX het volgende:
Succes en sterkte JJ (en je zoon ook natuurlijk!!!)
@ Frits:
samenvatting: de juiste brief met juiste info en voorstel naar KPN, binnen x termijn verzoeken te reageren, geen afdoende reactie: naar de Geschillencommissie
Maar dan in een mail, stuk tekst en brief van anderhalf A4-tje duidelijk gemaakt aan de KPN
Heeeeequote:
Tofquote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:05 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja nu weer wel
Niet immer vrolijk, wel vaak
Kijk maar in de wikiquote:
jij vrolijk?quote:
Whehequote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:14 schreef vrolijke-frits het volgende:
@ BrandX: ik las eerst je PM voordat ik die post zag, vandaar nogmaals de vraag
@cross: mooi, altijd goed om te horen!
@MPG: ik ga ff kijken!
Al die mensen
Nee een ander klasgenootjequote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:12 schreef MPG het volgende:
[..]
jij vrolijk?
Nieuwe ontwikkelingen betreffende persoon X.?
Er is nog ergens een derde als het goed isquote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:17 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik kon er zo snel maar 2 zien die zijn overgeslagen!![]()
Heb je hè met zo'n grote reeks!
Je blijft wel lekker bezig he...quote:
Je houdt me wel bezig hè!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Er is nog ergens een derde als het goed is
doe maar eens goed zoeken
oh, zo.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Er is nog ergens een derde als het goed is
doe maar eens goed zoeken
Ik kan ze ook opnoemen, maar dat is flauw... ik had ze iig binnen 30 sec. gevondenquote:
neenee, in totaalquote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:23 schreef eer-ik het volgende:
[..]
oh, zo.
Ik dacht dat je bedoelde tussen de 170 en nu
Dacht ik dus eerst ook, maar goed om daar nu moeilijk over te gaan doenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:23 schreef eer-ik het volgende:
[..]
oh, zo.
Ik dacht dat je bedoelde tussen de 170 en nu
Ik wist 166, 171 was ook snel gevonden, maar die andere was lastigquote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik kan ze ook opnoemen, maar dat is flauw... ik had ze iig binnen 30 sec. gevonden.... met een enig idee waar ik ongeveer moest zoeken
Geheel en al correct...quote:
Ik heb ook enig idee waar(naar) ik moet zoeken.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik kan ze ook opnoemen, maar dat is flauw... ik had ze iig binnen 30 sec. gevonden.... met een enig idee waar ik ongeveer moest zoeken
Nee hoor, die uit utrecht is al afgeschreven, dat wordt niks. Dan is er ook nog persoon X, wat ook weer in aan het zakken is. En dan nog die anderequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |