Heeeeequote:
Tofquote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:05 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja nu weer wel
Niet immer vrolijk, wel vaak
Kijk maar in de wikiquote:
jij vrolijk?quote:
Whehequote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:14 schreef vrolijke-frits het volgende:
@ BrandX: ik las eerst je PM voordat ik die post zag, vandaar nogmaals de vraag
@cross: mooi, altijd goed om te horen!
@MPG: ik ga ff kijken!
Al die mensen
Nee een ander klasgenootjequote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:12 schreef MPG het volgende:
[..]
jij vrolijk?
Nieuwe ontwikkelingen betreffende persoon X.?
Er is nog ergens een derde als het goed isquote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:17 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik kon er zo snel maar 2 zien die zijn overgeslagen!![]()
Heb je hè met zo'n grote reeks!
Je blijft wel lekker bezig he...quote:
Je houdt me wel bezig hè!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Er is nog ergens een derde als het goed is
doe maar eens goed zoeken
oh, zo.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Er is nog ergens een derde als het goed is
doe maar eens goed zoeken
Ik kan ze ook opnoemen, maar dat is flauw... ik had ze iig binnen 30 sec. gevondenquote:
neenee, in totaalquote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:23 schreef eer-ik het volgende:
[..]
oh, zo.
Ik dacht dat je bedoelde tussen de 170 en nu
Dacht ik dus eerst ook, maar goed om daar nu moeilijk over te gaan doenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:23 schreef eer-ik het volgende:
[..]
oh, zo.
Ik dacht dat je bedoelde tussen de 170 en nu
Ik wist 166, 171 was ook snel gevonden, maar die andere was lastigquote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik kan ze ook opnoemen, maar dat is flauw... ik had ze iig binnen 30 sec. gevonden.... met een enig idee waar ik ongeveer moest zoeken
Geheel en al correct...quote:
Ik heb ook enig idee waar(naar) ik moet zoeken.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik kan ze ook opnoemen, maar dat is flauw... ik had ze iig binnen 30 sec. gevonden.... met een enig idee waar ik ongeveer moest zoeken
Nee hoor, die uit utrecht is al afgeschreven, dat wordt niks. Dan is er ook nog persoon X, wat ook weer in aan het zakken is. En dan nog die anderequote:
Even je muis over de reeks heen halen en je weet het!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:26 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik heb ook enig idee waar(naar) ik moet zoeken.
Maar ik heb dan ook in de wiki gezocht
Dan is het ook niet zo moeilijk, trouwens, in de OP is het ook niet moeilijk te vinden, je moet alleen even weten hoe
Speltip 15: Spreid je kansen!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:28 schreef crossover het volgende:
[..]
Nee hoor, die uit utrecht is al afgeschreven, dat wordt niks. Dan is er ook nog persoon X, wat ook weer in aan het zakken is. En dan nog die andere
Dus ik denk dat het allemaal wat erger lijkt dan het is
Haha.. dat van die uit Utrecht wist ik...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:28 schreef crossover het volgende:
[..]
Nee hoor, die uit utrecht is al afgeschreven, dat wordt niks. Dan is er ook nog persoon X, wat ook weer in aan het zakken is. En dan nog die andere
Dus ik denk dat het allemaal wat erger lijkt dan het is
Cup-maat, lengte, haarkleur, opleidingsniveau enz. The usual!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Haha.. dat van die uit Utrecht wist ik...
Persoon X had je laatst toch nog zo'n progressie mee?
En nu is er een nieuwe 2e optie
Wannabe-playert dan
Btw... meer details over de nieuwe plz
Opleidingsniveau weet je, ze zit bij cross... HBO nogwattes... iets met onder andere psychologie ofzo?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:31 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Cup-maat, lengte, haarkleur, opleidingsniveau enz. The usual!
Ja inderdaad, er was progressie. Maar ondertussen is die andere ook hard gestegen..quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Haha.. dat van die uit Utrecht wist ik...
Persoon X had je laatst toch nog zo'n progressie mee?
En nu is er een nieuwe 2e optie
Wannabe-playert dan
Btw... meer details over de nieuwe plz
zonder goeie social skills weet ik ook niet wat je op een psychologische opleiding moet...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:42 schreef crossover het volgende:
[..]
Ja inderdaad, er was progressie. Maar ondertussen is die andere ook hard gestegen..
Details.. tja, leuk meisje, goede social skillsen ik kan er goed mee praten.. Met haar zat ik toen een paar weken geleden heel veel op het station in de gras te chillen
Dat zijn goede punten om vanuit te starten idd!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:42 schreef crossover het volgende:
[..]
Ja inderdaad, er was progressie. Maar ondertussen is die andere ook hard gestegen..
Details.. tja, leuk meisje, goede social skillsen ik kan er goed mee praten.. Met haar zat ik toen een paar weken geleden heel veel op het station in de gras te chillen
Dank je wel trouwens voor het compliment!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Opleidingsniveau weet je, ze zit bij cross... HBO nogwattes... iets met onder andere psychologie ofzo?
Verder geheel en al relevante vragen![]()
![]()
Dat klinkt heul niet verkeerd! Wanneer gaat dit plaatsvinden?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:50 schreef BrandX het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ik ga een tussendoortrip doen!
![]()
![]()
![]()
![]()
Drie minidaagjes naar newcastle voor maar 79,-![]()
kijk, dat is het betere werkquote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:50 schreef BrandX het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ik ga een tussendoortrip doen!
![]()
![]()
![]()
![]()
Drie minidaagjes naar newcastle voor maar 79,-![]()
Hoi Muck, lekker gewerkt?quote:
joah, best welquote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:52 schreef eer-ik het volgende:
[..]
kijk, dat is het betere werk
[..]
Hoi Muck, lekker gewerkt?![]()
Waarschijnlijk 21 juni. Moet ff kijken hoe het het beste uitkomt met mijn werk.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:52 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dat klinkt heul niet verkeerd! Wanneer gaat dit plaatsvinden?:)
mag ik mee?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:55 schreef BrandX het volgende:
[..]
Waarschijnlijk 21 juni. Moet ff kijken hoe het het beste uitkomt met mijn werk.
k wil er al een tijdje ff snel tussen uit, en dit zag ik staan op internet, een cruise naar newcastle en dan daar een hele dag heerlijk rondslenteren, en dan terug. Super gewoon!![]()
![]()
![]()
Nou idd, heel lekker! Is ook wel eens leuk om te doen met mijn vrouwtje! Die ¤ 79,- is inclusief alles?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:55 schreef BrandX het volgende:
[..]
Waarschijnlijk 21 juni. Moet ff kijken hoe het het beste uitkomt met mijn werk.
k wil er al een tijdje ff snel tussen uit, en dit zag ik staan op internet, een cruise naar newcastle en dan daar een hele dag heerlijk rondslenteren, en dan terug. Super gewoon!![]()
![]()
![]()
Nou ik weet niet, ik ben niet zo assertief als zij is, maar ik voel me wel thuis in de psychologiequote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:43 schreef eer-ik het volgende:
[..]
zonder goeie social skills weet ik ook niet wat je op een psychologische opleiding moet...
Mijn meisje heeft alle seizoenen (tot nu toe) van Gilmore Girls thuis in een box, ik vond het zelfs leuk om te kijken!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:57 schreef Muck het volgende:
ik ben ondertussen trouwens gilmore girls aan het kijken en burrito's aan het kijken![]()
wilde ik ook al vragen, zodat ik het met lars kan doenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:57 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Nou idd, heel lekker! Is ook wel eens leuk om te doen met mijn vrouwtje! Die ¤ 79,- is inclusief alles?
grotendeels:quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:57 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Nou idd, heel lekker! Is ook wel eens leuk om te doen met mijn vrouwtje! Die ¤ 79,- is inclusief alles?
Ik neem voor 79,- twee keer ontbijt en twee keer diner erbij, wat ik verre van duur vind (zelf ergens dineren is vet duurder)quote:Inclusief:
* Bij boeking via internet reserveringskosten twv 20.00 euro inclusief
* Bustransfer DFDS terminal - centrum Newcastle en vice versa
* Informatieboekje Wegwijs in Newcastle
* Retourovertocht IJmuiden-Newcastle in 2-, 3- of 4-pers. binnenhut met douche/toilet
* U verblijft op basis van logies
Exclusief:
* Calamiteitenfonds Euro 2,50 per boeking
ik alleen seizoen 1 en 2, maar de rest komt er ook nog welquote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:57 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Mijn meisje heeft alle seizoenen (tot nu toe) van Gilmore Girls thuis in een box, ik vond het zelfs leuk om te kijken!
En burritos
en waar heb je dat geboekt?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:59 schreef BrandX het volgende:
[..]
grotendeels:
[..]
Ik neem voor 79,- twee keer ontbijt en twee keer diner erbij, wat ik verre van duur vind (zelf ergens dineren is vet duurder)
dus totaal ong. 160 euro.
Dat is nog best een redelijke prijs! Misschien ga ik haar hiermee een keer verrassen!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:59 schreef BrandX het volgende:
[..]
grotendeels:
[..]
Ik neem voor 79,- twee keer ontbijt en twee keer diner erbij, wat ik verre van duur vind (zelf ergens dineren is vet duurder)
dus totaal ong. 160 euro.
hou eens op mijn gedachten te lezenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:01 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dat is nog best een redelijke prijs! Misschien ga ik haar hiermee een keer verrassen!
Peter Langhout, komt hier uit de buurt. Ik heb in het verleden niet al te beste verhalen gehoord daarover, maar dat ging om busreizen naar Spanje enzo. Dus no worries!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:02 schreef BrandX het volgende:
Oh, btw, als jullie met zijn tweeen gaan, kan je goedkoper, afhankelijk van de hut die je kiest.
check:
cruise newcastle
ik ben met de bus naar parijs geweest, ook via pete langhout, dat was ook een dramaquote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:04 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Peter Langhout, komt hier uit de buurt. Ik heb in het verleden niet al te beste verhalen gehoord daarover, maar dat ging om busreizen naar Spanje enzo. Dus no worries!
chill zequote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:05 schreef Muck het volgende:
maarre, schatjes, ik ga lekker chillen, gilmore girls kijken en weet i kveel wat doen
doeidoei![]()
Er was ook al een Starbucksmeet @ parijs geopperd (Thalys)quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:05 schreef BrandX het volgende:
Lol, een koffie meet naar newcastle kan natuurlijk ookde cruise vaart dagelijks af!
een semi serieus idee
mag van mij ook altijdquote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Er was ook al een Starbucksmeet @ parijs geopperd (Thalys);)
veel plezier muckquote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:05 schreef Muck het volgende:
maarre, schatjes, ik ga lekker chillen, gilmore girls kijken en weet i kveel wat doen
doeidoei![]()
zekers te weten ja!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:09 schreef eer-ik het volgende:
wat hoort mijn oor?
Starbucksmeet @ parijs?
Thalys?
In de thalys is toch ook koffie:D
Wel gezellig om met z'n allen in de thalys een beetje koffie te leuten en naar de starbucks te gaan:Y
mij ook welquote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:10 schreef BrandX het volgende:
[..]
zekers te weten ja!
lijkt me errug lachen!![]()
absoluut chilerend planquote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:09 schreef eer-ik het volgende:
wat hoort mijn oor?
Starbucksmeet @ parijs?
Thalys?
In de thalys is toch ook koffie
Wel gezellig om met z'n allen in de thalys een beetje koffie te leuten en naar de starbucks te gaan
Whehe... 5 minuten!!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:06 schreef MPG het volgende:
Wheheh... ik heb een updeet geplaatst ergens
Nu wachten wanneer OA zich meldt... de stopwtach loopt
quote:
Have fun!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:05 schreef Muck het volgende:
doeidoei![]()
Jouw post hier --> 22:06quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:13 schreef MPG het volgende:
[..]
7 minuten...
Maar wel een nieuw record
Je radar begint beter te worden
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:09 schreef eer-ik het volgende:
wat hoort mijn oor?
Starbucksmeet @ parijs?
Thalys?
In de thalys is toch ook koffie
Wel gezellig om met z'n allen in de thalys een beetje koffie te leuten en naar de starbucks te gaan
stopwatch gaat in vanaf dat de UPDEET er staat (22:05)quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:15 schreef OA het volgende:
[..]
Jouw post hier --> 22:06
Mijn post hier --> 22:11
![]()
quote:
Oke, jij je zin!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:16 schreef MPG het volgende:
[..]
stopwatch gaat in vanaf dat de UPDEET er staat (22:05)
maakt dus 6 minuten (die 7 was foutje van mij, kan 'beur'n)
quote:
Heel tof!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:21 schreef BrandX het volgende:
Vertrek van rotterdam CS naar Parijs om:
08:00 0f 11:00 uur, reistijd 3 uur, dus aankomst 11:00 of 14:00
Vertrek van Parijs naar rotterdam CS om:
19:00 of 22:00 uur, reistijd 3 uur, dus aankomst 22:00 of 01:00
Prijs p.p.: ¤ 97,--
Hmm, 130 euro voor een meet is wel vrij prijzig he, voor de studenten onder onsquote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:21 schreef BrandX het volgende:
best wel ja, zeker als je bedenkt dat je ook nog wta moet happen op die dag....quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:23 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Hmm, 130 euro voor een meet is wel vrij prijzig he, voor de studenten onder ons;)
Super... al moet ik voor die 8:00 wel knettertje vroeg weg, en hebben meer KSC'ers dat probleem...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:21 schreef BrandX het volgende:
Wheheh.. desondanks zeker de moeite waar dat ideequote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:23 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Hmm, 130 euro voor een meet is wel vrij prijzig he, voor de studenten onder ons
wel cool though...
EN nog veel belangrijker: KOFFIE zuipen!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:24 schreef BrandX het volgende:
[..]
best wel ja, zeker als je bedenkt dat je ook nog wta moet happen op die dag....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |