quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:43 schreef Da_Sandman het volgende:.
Even een vraagje, wij komen er echt niet uit... Hoe noem je een inwoner van Curacao?
http://www.bloggers.nl/roaldhelmquote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:59 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik denk dan toch inderdaad dat het een Curaçaoënaar is...
Heb je een oogje op iemand?quote:Maar, is een vrouwelijke inwoner van Curaçao dan gewoon een Curaçaose?
Nee, morgen weer wel. De UEFA-Cup finalequote:
Vertel!quote:
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:10 schreef BonJovi het volgende:
We gaan de play -offs winnen ik had gedroomd dat ik bij Ajax speelden en we wonnen
oh dat had ik al eerder hoorquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:15 schreef RayMania het volgende:
[..]
.
Na deze post neem ik hem eigenlijk niet zo serieus meer.
net zoals mijn oud leraar Nederlands. Die riep altijd jong en luiquote:
een Antilliaan zou ik zeggenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:59 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik denk dan toch inderdaad dat het een Curaçaoënaar is...
Maar, is een vrouwelijke inwoner van Curaçao dan gewoon een Curaçaose?
met zo'n nick neem ik iemand al niet meer serieus, Bon Joviquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:15 schreef RayMania het volgende:
[..]
.
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:31 schreef Da_Sandman het volgende:
Anni Liaan?
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:59 schreef RayMania het volgende:
Of in de appelsientje-vorm: "Wie is Faas Wilkes"?
Zo kan ik het ookquote:
Dat weten we nog als we 80 zijnquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:32 schreef appelsientje het volgende:
[..]![]()
jullie zijn het dus nog niet vergeten ....
Die behoort tot dequote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:32 schreef appelsientje het volgende:
[..]![]()
jullie zijn het dus nog niet vergeten ....
Ik lach 'm al uit sinds de eerste keer dat hij in het voetbalfoto-onderschrifttopic opdook. Helaas zie je hem nu overal.quote:
Laat em daar maar lekker blijvenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:40 schreef Da_Sandman het volgende:
En helaas ook veel in het Ajax topic...
Golfer zal wel geen antwoord gevenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:40 schreef Eilanden het volgende:
Ben je al bij je nieuwe baas begonnen Sien?
Hoe is het die twee andere (Golfer en Clau) eigenlijk vergaan met hun jobhunt?
Of je moet de vraag komen brengen bij 'm, in de Ardennen oid.quote:
lees maar terugquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:44 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Nee, dat begrijp ik ook welMaar misschien dat íe het gepost heeft?
Veel plezier Borisz. Geef Tijl nog een kusje van SCHquote:
kutbandquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:48 schreef Da_Sandman het volgende:
Meisje wees toch niet zo bang.
Hij is niet kort, hij is niet lang.
Meisje wees toch niet zo bang .
Kruip maar onder de deken wacht ik buiten op de gang.
Luie Hond.
quote:
Then I see you standing therequote:
Say it right vind ik toch wel leuker.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:50 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Then I see you standing there
Wanting more from me
And all I can do is try.
Nelly Fruitella was leuk todat Timbaland de boel ging produceren. Ouwe Nelly was toch beter. dus de platen try ed. Say i right etc is niksquote:
Say it right is niet met Timbaland hoor.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:53 schreef borisz het volgende:
[..]
Nelly Fruitella was leuk todat Timbaland de boel ging produceren. Ouwe Nelly was toch beter. dus de platen try ed. Say i right etc is niks
nu echt weg zijn
ALT + 155quote:
Tuurlijk welquote:
EN nu in begrijpelijke taalquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:58 schreef Messenga het volgende:
[..]
Bij mij gaat ie na de 1 naar pagina 1.
Dan ligt dat aan je instellingen, want hier heb ik er geen last van.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:02 schreef Messenga het volgende:
[..]
Wanneer ik alt + 1 intik na elkaar, gaat firefox direct naar pagina 1 van dit topic.
Ik zal sneltoetsen wel aan hebben staan oid.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan ligt dat aan je instellingen, want hier heb ik er geen last van.
Clauwsel heeft een nieuwe baan per 1 juli geloof ikquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:40 schreef Eilanden het volgende:
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:51 schreef tong80 het volgende:
Zo'n kutmuts van een callcenter belt me net op. Ik denk dat is een maat van me en zeg :
'Met van Tongerlo.'
Is het eerste dat ze zegt :
'Goedenavond spreek ik met de heer van Tongerlo.'
Al hadden ze me een miljoen geboden, ik had het gesprek toch beëindigd.
Succes EGCquote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:34 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik ga Den Blijker kijken en naar bed. Morgen 2 examens.
Trusten
Aan mij :quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:34 schreef Bos81 het volgende:
Mij vroegen ze weleens of ik Mevrouw (insert mijn achternaam) was. Dat is nog pijnlijker....
En als het een man is die belt ?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Aan mij :
'Spreek ik met mevrouw of meneer van Tongerlo ?'
Tong :
'Neuken' ?
quote:
'Hoe kom je aan mijn nummer ?'quote:
Nope per 1 Juni ga ik er beginnenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:40 schreef Eilanden het volgende:
Diekie diekquote:
Zeker mooiquote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:15 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hulde! Ik kwam zonder oefening aan een 21-darter. Vond ik wel mooi.
Die ben ik ook aan het kijkenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:24 schreef Bjoro het volgende:
zap ik net naar Talpa/Tien....zie ik gewoon de Boezemvriend![]()
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:15 schreef RayMania het volgende:
[..]
.
wtf hij is gewoon 20quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:22 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Ik maakte een grapje. En ik ben 20 ja, maar als je naar me post geschiedenis kijkt. Zie je de tijden waar ik in post, dat is dus in de middag rond deze tijd en savonds om 2 of 3 uur ofzo. Als ik 12 zou zijn, zou ik dat niet kunnen in verband met school. En ik ben gestopt met werken omdat het project tijdelijk was, maar je mag denken wat je wilt.
en Speed ja ik ben clearsil jeugd en been heel lelijk, nu je zin?
Succes morgen! Alleen doe ik altijd 301. Uitgooien blijft het leukste.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:24 schreef RayMania het volgende:
[..]
Zeker mooi. In m'n eentje gooi ik gewoon alleen T20, geen 501 ofzo
.
Ben er vandoor, tot morgen (laatste dagje!).
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Kom ik er nu pas achter dat Bliksemschigt wat met PeRi heeft.
wel leuk om al die BN-ers te zien....maar wat is die film slecht zegquote:
ik heb daar nooit in gezetenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben helemaal uit dat roddelcicuit van SHO/XFA/IDO.
komt het toch nog goed met die jongenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja, anders had je echt mij niet nodig om er achter te komenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb dat blijkbaar wel nodig.
Dat lees ik nu pas, grappig.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:29 schreef -Vaduz- het volgende:
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Nee precies.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, anders had je echt mij niet nodig om er achter te komen
Je hebt van mij gewonnen in de tennisgame (op de schiftingsvraag)quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:04 schreef borisz het volgende:
Hoi
De Lama's![]()
Arie was er ook
verder ruben, ruben en Tijl, Het was
dankquote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je hebt van mij gewonnen in de tennisgame (op de schiftingsvraag)![]()
Geflictrd
Die heb ik nog in de bioscoop gezien in Utrecht destijds, nostalgiequote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:24 schreef Bjoro het volgende:
zap ik net naar Talpa/Tien....zie ik gewoon de Boezemvriend![]()
Ik ga dit nog eens op posterformaat laten drukken en ophangen in mijn woonkamer denk ikquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:54 schreef rubbereend het volgende:
'piece by piece
i release,
once was mine
now undone,
turned blue like New
orleans,
and went down like
a southern sun,
i still feel you
beneath my skin,
i am tempted
to throw my senses in
Zeker. Voor jou misschien ook lekker? Dat hangt toch met elkaar samen!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:09 schreef Bos81 het volgende:
Morgen gaat Pa voor het eerst alleen op vakantie. Ik hoop dat hij het tot na pinksteren uithoudt. Even eruit is denk ik wel goed voor hem.
dat zat er wel dik in hèquote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:29 schreef -Vaduz- het volgende:
de hele tekst op een deur!quote:Op woensdag 16 mei 2007 01:48 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik ga dit nog eens op posterformaat laten drukken en ophangen in mijn woonkamer denk ik*zucht*
quote:Op woensdag 16 mei 2007 02:15 schreef Da_Sandman het volgende:
Zo, de originele versie, de Tiësto-remix en de versie van Gabriel & Dresden beluisterd, ik kan met een goed gevoel gaan slapen.
Kop op, nog ff en je hebt een lang weekend vrijquote:Op woensdag 16 mei 2007 07:05 schreef RayMania het volgende:
Ik heb totaal geen zin ook.
quote:Op woensdag 16 mei 2007 07:25 schreef appelsientje het volgende:
paar uurtje en dan een lekker lang weekend.
Daar sluit ik mij bij aan!quote:
Ik kon een zure grijns niet onderdrukken.quote:Op woensdag 16 mei 2007 08:08 schreef Suijk het volgende:
Ja, succes voor de examen kandidaten. Ik verwacht allemaal hele hoge cijfers!
jaja, echte ochtendmensen die jongensquote:Op woensdag 16 mei 2007 08:03 schreef Vom het volgende:
Mgguh Hools
Bouwvakkers om die je om 7 uur wakker maken![]()
Om half 5 hun bed uit om een vanuit drenthe in Rotterdam een vloer te leggen, stelletje idiotenquote:Op woensdag 16 mei 2007 08:52 schreef Againzender het volgende:
[..]
jaja, echte ochtendmensen die jongens
7 uur vind ik nog laatquote:Op woensdag 16 mei 2007 08:52 schreef Againzender het volgende:
[..]
Nu valt het wel weer mee, als je eenmaal op stage bent. Er naar toe is het ergstequote:Op woensdag 16 mei 2007 07:09 schreef dndiek het volgende:
[..]
Kop op, nog ff en je hebt een lang weekend vrij
Ha, fout!quote:Op woensdag 16 mei 2007 09:10 schreef RayMania het volgende:
Op stage, 9:09!
eentje rijdt de auto, de rest ligt nog lekker te meuren....quote:Op woensdag 16 mei 2007 08:52 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ja, jij ook!quote:
quote:Op woensdag 16 mei 2007 09:20 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
eentje rijdt de auto, de rest ligt nog lekker te meuren....
Jij bent ook niet van gisteren...quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Het is meen ik vandaag Clau.
quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Nee, ik leef met de dag Lion.
Wijze woorden, daar kan je de dag mee beginnenquote:Op woensdag 16 mei 2007 10:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Sientje, een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.
Begin de dag met een dansje,quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Sientje, een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.
quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:35 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Begin de dag met een dansje,
Begin de dag met een lach,
Want wie vrolijk kijkt in de morgen...
Die lacht de hele dag,
Jááá, die lacht de hele dag....
Hey dat is een tijd geledenquote:
Dat zal wederzijds zijn denk ik.quote:
En ik maar werken...quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:31 schreef appelsientje het volgende:
Nog een half dagje.. en dan een lekker lang weekend.....
Jij hebt nu toch 2 banen ??quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:33 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En ik maar werken....
Gisteren wel een soort knoop doorgehakt, ik ga stoppen met mijn huidige werk en hopelijk ook met horecawerk. Ik heb het er mee gehad. Nu maar eens op zoek naar wat anders.
schatting tussen 30-35 punten van de 50. Moet wel een voldoende inzitten lijkt mequote:
Mis je er dan niet teveel?quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:37 schreef borisz het volgende:
[..]
schatting tussen 30-35 punten van de 50. Moet wel een voldoende inzitten lijkt me
quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:39 schreef RayMania het volgende:
Je deed toch ook nog een opleiding, Sandman?
nee met een N van 1 kom je op een 6,4. Al moet die N nog bekend worden natuurlijk kan klein zijn.quote:
Maar ga je binnenkort nog wat oppakken ?? of vind je het allemaal wel best?quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:42 schreef Da_Sandman het volgende:
[..].
Daar mocht ik niet mee verder van bepaalde 'mensen' op die opleiding...
Ongeveer 27,5 punten zal dan een 5,5 zijn. En misschien hoeft borisz geen eens een 5,5 te halen om overall voldoende te staanquote:
Ik heb geen idee wat. Ik zou het best willen, maar heb echt geen idee. De Hogeschool Zeeland hier heeft niets interessants, hetgeen dus weer betekend dat ik weer kan gaan verhuizen. Of ik daar nog wel zoveel zin in heb, is ook de vraag...quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:47 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Maar ga je binnenkort nog wat oppakken ?? of vind je het allemaal wel best?
Je deed toch een journalistieke opleiding?quote:
quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:31 schreef appelsientje het volgende:
Nog een half dagje.. en dan een lekker lang weekend.....
Deed, jaquote:Op woensdag 16 mei 2007 12:49 schreef RayMania het volgende:
[..]
Je deed toch een journalistieke opleiding?.
Wel naar zeg allemaal, word je niet vrolijk van.
Utrecht is wel een gezellige stad om te studerenquote:
quote:Op woensdag 16 mei 2007 09:43 schreef Dark_Angelus het volgende:
http://www.muziekagenda.com/pages/main.asp?page=501&newsarticle=301
PROGRAMMA LOWLANDS BEKEND!
Tijdens Pinkpop maakt Lowlands altijd een flink deel van het programma bekend. Dat is dit jaar niet anders. Op het programma, daar van 17 tot en met 19 augustus in Biddinghuizen staan.
Arcade Fire, Battles, CocoRosie, Lily Allen, Air Traffic, The Answer, Basement Jaxx, Chatham County Line, Eagles of Death Metal, Editors, Enter Shikari, Laurent Garnier Live, The Good, The Bad & The Queen, Groove Armada, Hayseed Dixie, Heideroosjes, Interpol, Jamie T, Jimmy Eat World, Kasabian, Kaiser Chiefs, Klaxons, The Killers, Kings of Leon, Lacuna Coil, LCD Soundsystem, Little Cow, M.I.A., Motörhead, My Brightest Diamond, Nine Inch Nails, Nosfell, Ojos de Brujo, Orishas, Jack Peñate, Pronghorn, Damien Rice, Rotfront, Saybia, Sonic Youth, Tool, Turbonegro, Welle:Erdball en The Whitest Boy Alive.
Ik zou graag nog ergens anders journalistiek gaan doen, maar dat mag helaasch niet...quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:00 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Utrecht is wel een gezellige stad om te studerenof Grun... maar daar kan Clau je alles over vertellen
Robbie en ik hebben aan onze relatie gewerkt in de tussenliggende periodequote:Op woensdag 16 mei 2007 12:22 schreef -Vaduz- het volgende:
En direct weer bijzondere aandacht voor de dames.
Dat kun je wel zeggen inderdaad.quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:31 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Robbie en ik hebben aan onze relatie gewerkt in de tussenliggende periode
Wel een minor zie ikquote:Op woensdag 16 mei 2007 13:29 schreef clauwheee het volgende:
Jaaaaaaaaaa Sandje, kom je naar Grunn
Ze hebben hier géén Journalisitiek in ieder geval
www.hanze.nl
heerlijk dat altijd van Lowlands altijd vroeg uitlektquote:Op woensdag 16 mei 2007 13:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat een line-up, nu al.
die heb ik nog in de kleinste tent van Lowlands gezien, bijna inemand kende ze. Geweldig optredenquote:
Is dat zo? Wist ik niet eensquote:Op woensdag 16 mei 2007 13:38 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wel een minor zie ik.
Iig meer keus als op die HZ bij ons...
Oja...goed idee..quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:15 schreef Lionheaad het volgende:
Stagiars zijn handig......
Dan hoef je tenminste niet zelf te lopen naar de koffieautomaat
en dat is nog maar 8 werk dagenquote:Op woensdag 16 mei 2007 14:18 schreef clauwheee het volgende:
Ik heb gisteren trouwens mn contract ondertekend
4 juni begin ik!
Wow, dat is een leuk lijstje!quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:27 schreef rubbereend het volgende:oi
De line up voor Lowlands is nu alen dan moeten er nog veel namen bij komen
[..]
kom je ook naar Lowlands?quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:20 schreef Againzender het volgende:
[..]
Wow, dat is een leuk lijstje!
Hayseed Dixie en Motorhead, ik zie een gecombineerd optreden aankomen
Champagnequote:Op woensdag 16 mei 2007 14:18 schreef clauwheee het volgende:
Ik heb gisteren trouwens mn contract ondertekend
4 juni begin ik!
Dara ben ik toch veels te oud voorquote:
Hoe weet jij dat ik vrijdag en maandag vrij ben?quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:20 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
en dat is nog maar 8 werk dagen
Dat kost je een rondje
Ik ben je werkgever...quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:42 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat ik vrijdag en maandag vrij ben?
Morgen en vrijdag inderdaad, maar maandag ook nog. Dus volgende week nog 4, en de week erna nog 4 (want Pinkstermaandag hebben we ook nogquote:Op woensdag 16 mei 2007 14:48 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Ik ben je werkgever...
Ik gokte erop dat je morgen en vrijdag vrij was....
Begin eerst aan Heroes, dan Prison Break, dan Lostquote:Op woensdag 16 mei 2007 14:13 schreef appelsientje het volgende:
Zo ff alle afleveringen van Lost aan het lenen van internet
Ik kan niet meer tellen....quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:50 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Morgen en vrijdag inderdaad, maar maandag ook nog. Dus volgende week nog 4, en de week erna nog 4 (want Pinkstermaandag hebben we ook nog).
Ooo okequote:Op woensdag 16 mei 2007 14:52 schreef RayMania het volgende:
[..]
Begin eerst aan Heroes, dan Prison Break, dan Lost.
quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:50 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Morgen en vrijdag inderdaad, maar maandag ook nog. Dus volgende week nog 4, en de week erna nog 4 (want Pinkstermaandag hebben we ook nog).
Van het beste naar minder best qua spanning en cliffhanger etc.quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:57 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ooo okewant waarom in die volgorde
Ik allen nog maar volgende weekquote:Op woensdag 16 mei 2007 14:58 schreef appelsientje het volgende:
[..]Goed gepland
Ikke nog 6 dagen (incl deze)
eerst een lekker lang weekend...
en volgend weekend weer een lang weekend... en dan op naar m'n nieuwe baas..
je kan dan toch beter beginnen bij de slechte.. en dan langzaam opbouwen ?quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:59 schreef RayMania het volgende:
[..]
Van het beste naar minder best qua spanning en cliffhanger etc..
Ik vond alleen het eerste boek leukquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:47 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Dune is een zeer goede boekenreeks....
Deel 2 en 3 zijn zeer moeilijk om doorheen te komen....quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:52 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik vond alleen het eerste boek leuk
ik heb het over de muziekquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:47 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Dune is een zeer goede boekenreeks....
Nederlands wat?quote:
Examenquote:Op woensdag 16 mei 2007 17:08 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Nederlands wat?
Nederlands spreken?
Nederlands schrijven?
Nederlands koken?
Het examen Nederlands?
Wat had ie?quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:26 schreef pascalheister het volgende:
hoi
straks ff de auto ophalen die gerepareerd is
Niet voor Wiskunde.quote:Op woensdag 16 mei 2007 08:08 schreef Suijk het volgende:
Ja, succes voor de examen kandidaten. Ik verwacht allemaal hele hoge cijfers!
pokerbabequote:
Ik wou dat ik dat kon zeggen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:33 schreef EnGCatjuh het volgende:
Middag Hoolers!
Nederlands ging redelijk/goed
Wiskunde B1 ging goed
Een positief begin dus
Dune even opzetquote:Op woensdag 16 mei 2007 17:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Dune
[afbeelding]
Verena van Dune![]()
[afbeelding]
quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:31 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Robbie en ik hebben aan onze relatie gewerkt in de tussenliggende periode
quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:36 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Dune even opzet
ook even selecteert voor in de auto tijdens de rit naar Landgraaf![]()
Bij wiskundeB1 zaten wel veel dingen in die je over het hoofd kon zien en daarom de opgave niet goed kon maken, dat was wel irritant. Ik weet niet hoe het met B1,2 was, of doe jij ook B1?quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:34 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ik wou dat ik dat kon zeggen.
Nou ja, SK gewoon een 7 halen en klaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |