Ik zagquote:
Oja, die, daar heb ik ooit in gereageerd, nooit meer, dat klote ding is volgens mij nog niet op slot, hij blijft in Myat verschijnen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:00 schreef Tezz het volgende:
[..]
daar is een zeer interessant () topic over in ONZ
www.startpagina.nlquote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:03 schreef LudoSanders het volgende:
Linkje?
http://forum.fok.nl/topic/980981quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:03 schreef LudoSanders het volgende:
Linkje?
knaagdierlippen?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:03 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik zag.
Overigens zou ik nooit een vriend met dikke lippen willen, ik houd van smalle lippen![]()
lekker, groene ranja (niet de appelsmaak maar de mentholsmaak) ajb!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:00 schreef oranjekoek het volgende:
Sorry, onze databaseservers zijn momenteel te druk. Schenk even wat te drinken in en probeer dan de pagina eens te herladen
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:05 schreef Tezz het volgende:
[..]
lekker, groene ranja (niet de appelsmaak maar de mentholsmaak) ajb!
Nee ik maak het inkoppertje niet..quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:03 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik zag.
Overigens zou ik nooit een vriend met dikke lippen willen, ik houd van smalle lippen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nouja, voor de liefhebber dan..Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
Die heb ik niet!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:05 schreef Tezz het volgende:
[..]
lekker, groene ranja (niet de appelsmaak maar de mentholsmaak) ajb!
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:06 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nee ik maak het inkoppertje niet..Rauw, medium of doorbakken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nouja, voor de liefhebber dan..
0 topics op naam. 14.gif
knaagdieren hebben bijna geen lipjes let er maar eens opquote:
nee mislukte aalquote:
Omg het eerste filmpje al, zijn er nog fragmentjes waarvan je zegt "die moet je gezien hebben"quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:05 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Al uw puisten uitknijp foto's en filmpjes hier graag
Zelfs Tyler vind het vunzig...![]()
Klopt, de bovenlip bestaat uit 2 delen, achter die spleet (quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
knaagdieren hebben bijna geen lipjes let er maar eens op
Ik heb geen 1 link aangeklikt, zou niet eens meer weten wat ik er gpost heb.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:08 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Omg het eerste filmpje al, zijn er nog fragmentjes waarvan je zegt "die moet je gezien hebben"?
quote:
Doet me denken aan die aflevering met Geer en Goor.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:10 schreef Tezz het volgende:
shit kut . Kind huilt weer.
Wat een jankavond is het toch.
Sanne is ook steeds onrustig, ze is een beetje verkouden.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:10 schreef Tezz het volgende:
shit kut . Kind huilt weer.
Wat een jankavond is het toch.
Dat vraag ik me ook afquote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:14 schreef LudoSanders het volgende:
Hoe krijg je het voor elkaar dusdanig grote puisten te kweken man.
you sick pervquote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:16 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook afDat laat je toch niet zo lang zitten
.
Die ene is ook leuk, op die kerel zn rug. Halen ze er zo larven uit
Doe ff iddquote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:18 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik ga die larven zoeken meheheh
ja stuur die link ffquote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:18 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik ga die larven zoeken meheheh
ai ai (spreek uit als eye eye)quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:31 schreef Queen_Bee het volgende:
Kut kan niet meer vinden
Maar t was zoals dit, en dan 3 op zn rug ofzo
[afbeelding]
ja hij sprong nogal in het OOG hehquote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Zet ze dan achter een linkje, maar niet zo full-in-yer-face
Had er dan een link van gemaakt ipv verwijderen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Zet ze dan achter een linkje, maar niet zo full-in-yer-face
Gewoon de img tags weglaten: http://www.psycho-pics.com/photos/photos/640/botfly_1.jpgquote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:44 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Had er dan een link van gemaakt ipv verwijderen.
Ik kan er ffs niet eens een link van maken!
Que?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:45 schreef Queen_Bee het volgende:
GC SC mag trouwens wel avas in de OP, das unfair
Ik dacht dat dat alleen met Fok topics werktequote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Gewoon de img tags weglaten: http://www.psycho-pics.com/photos/photos/640/botfly_1.jpg
Neequote:
Wat is het nut daarvan?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:46 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Nee. Maar wij mochten hier de avas niet in de OP.
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:46 schreef Tezz het volgende:
GADVER. Ik kan jullie ook nooit ff alleen laten he.
Die collage is veel orgineler. En minder kliekjesachtigquote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:46 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Nee. Maar wij mochten hier de avas niet in de OP.
Das leuk? Maar dat mocht niet want kliekjesvormingquote:
je moet eens weten wat je allemaal met kliekjes kunt doen!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:48 schreef oranjekoek het volgende:
kliekjes zijn niet altijd slecht!
nou niet echt lekker volgens mij. Ze is kletsnat van het zweten en ze maakt rare geluidjes. Waarschijnlijk is de pic van zojuist thelepatisch naar boven toe gezweefd en in haar hoofd gaan zitten.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:47 schreef oranjekoek het volgende:
hahaa daar ben je! Slaapt ze weer lekker?
Daar ben jij dan weer wat beter inquote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:50 schreef Tezz het volgende:
[..]
je moet eens weten wat je allemaal met kliekjes kunt doen!
neequote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:49 schreef Queen_Bee het volgende:
Ja niemand durft zn kop te laten zien. Leuk zo een collage dan
Weet iedereen trouwens wel dat dat míjn idee was
Heeft ze een drukke dag gehad? of wordt ze ook ziek..quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:51 schreef Tezz het volgende:
[..]
nou niet echt lekker volgens mij. Ze is kletsnat van het zweten en ze maakt rare geluidjes. Waarschijnlijk is de pic van zojuist thelepatisch naar boven toe gezweefd en in haar hoofd gaan zitten.
Ja mn gifje trekt geheid volkquote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:52 schreef LudoSanders het volgende:
Ik stel voor dat we die pic van QB gewoon lekker in de OP plakken.
klopt en ik plakte ons 2 erinquote:
1 dagje dan is het weer voorbij! Lang weekend!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:52 schreef Tezz het volgende:
ik ga zo maar eens slapen denk ik. Morgen weer werken. De enige dag deze week dat ik moet en ik heb echt geen kut zin.
Die zojuist verwijderde bedoelde ik.quote:
OHquote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:54 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Die zojuist verwijderde bedoelde ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |