ja hij sprong nogal in het OOG hehquote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Zet ze dan achter een linkje, maar niet zo full-in-yer-face
Had er dan een link van gemaakt ipv verwijderen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Zet ze dan achter een linkje, maar niet zo full-in-yer-face
Gewoon de img tags weglaten: http://www.psycho-pics.com/photos/photos/640/botfly_1.jpgquote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:44 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Had er dan een link van gemaakt ipv verwijderen.
Ik kan er ffs niet eens een link van maken!
Que?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:45 schreef Queen_Bee het volgende:
GC SC mag trouwens wel avas in de OP, das unfair
Ik dacht dat dat alleen met Fok topics werktequote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Gewoon de img tags weglaten: http://www.psycho-pics.com/photos/photos/640/botfly_1.jpg
Neequote:
Wat is het nut daarvan?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:46 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Nee. Maar wij mochten hier de avas niet in de OP.
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:46 schreef Tezz het volgende:
GADVER. Ik kan jullie ook nooit ff alleen laten he.
Die collage is veel orgineler. En minder kliekjesachtigquote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:46 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Nee. Maar wij mochten hier de avas niet in de OP.
Das leuk? Maar dat mocht niet want kliekjesvormingquote:
je moet eens weten wat je allemaal met kliekjes kunt doen!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:48 schreef oranjekoek het volgende:
kliekjes zijn niet altijd slecht!
nou niet echt lekker volgens mij. Ze is kletsnat van het zweten en ze maakt rare geluidjes. Waarschijnlijk is de pic van zojuist thelepatisch naar boven toe gezweefd en in haar hoofd gaan zitten.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:47 schreef oranjekoek het volgende:
hahaa daar ben je! Slaapt ze weer lekker?
Daar ben jij dan weer wat beter inquote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:50 schreef Tezz het volgende:
[..]
je moet eens weten wat je allemaal met kliekjes kunt doen!
neequote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:49 schreef Queen_Bee het volgende:
Ja niemand durft zn kop te laten zien. Leuk zo een collage dan
Weet iedereen trouwens wel dat dat míjn idee was
Heeft ze een drukke dag gehad? of wordt ze ook ziek..quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:51 schreef Tezz het volgende:
[..]
nou niet echt lekker volgens mij. Ze is kletsnat van het zweten en ze maakt rare geluidjes. Waarschijnlijk is de pic van zojuist thelepatisch naar boven toe gezweefd en in haar hoofd gaan zitten.
Ja mn gifje trekt geheid volkquote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:52 schreef LudoSanders het volgende:
Ik stel voor dat we die pic van QB gewoon lekker in de OP plakken.
klopt en ik plakte ons 2 erinquote:
1 dagje dan is het weer voorbij! Lang weekend!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:52 schreef Tezz het volgende:
ik ga zo maar eens slapen denk ik. Morgen weer werken. De enige dag deze week dat ik moet en ik heb echt geen kut zin.
Die zojuist verwijderde bedoelde ik.quote:
OHquote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:54 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Die zojuist verwijderde bedoelde ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |