Ja dat kan wel. Maar wij verdienen op zich wel genoeg, maar ik geef ook teveel uit. Ik heb per maand zo'n 1200 euro te besteden aan boodschappen/kleding/benzine/cadeautjes/uitgaan en ik kom elke maand zo'n 200 euro tekort.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:19 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Kan je niet nog een paar maandjes wachten met de verbouwing? Jullie verdienen genoeg zei je laatst!![]()
We wachten gewoon netjes af todat hij er om komt vragen Ludo. Broek: feel free to ask us anything!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:22 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wanneer beginnen we met de seksuele voorlichting?
Brand los. Ik ben een en al oor.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:26 schreef Tezz het volgende:
[..]
We wachten gewoon netjes af todat hij er om komt vragen Ludo. Broek: feel free to ask us anything!
Ja waar moet ik over losbranden, je moet wel een vraag stellen he!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:28 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Brand los. Ik ben een en al oor.![]()
Of geil je daar niet op?![]()
Bwehehe, flauwe grap.![]()
Wtf.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:30 schreef LudoSanders het volgende:
Wat ik zojuist in een topic tegenkwam
[afbeelding]
Ik ben Leeuw!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:22 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Weet wel dat ik de enige maagd in dit topic ben.![]()
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:30 schreef LudoSanders het volgende:
Wat ik zojuist in een topic tegenkwam
...
Ik ben dubble maagd, maagd als sterrebeeld en maagd als in stijfe piem0l in combintatie met een natte gleuf.quote:
I know, vandaag een paar boodschappen gehaald.. 90 euro! daar zitten geen drank of sigaretten bij, en vlees van 4 euro. pffff na de prijzenoorlog hebben ze het allemaal flink opgeschroefd .quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:25 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja dat kan wel. Maar wij verdienen op zich wel genoeg, maar ik geef ook teveel uit. Ik heb per maand zo'n 1200 euro te besteden aan boodschappen/kleding/benzine/cadeautjes/uitgaan en ik kom elke maand zo'n 200 euro tekort.
Overigens worden onze vaste lasten wel keurig betaald, we sparen zo'n 200 euro per maand voor 'onvoorziene dingen', 30 euro per maand voor de kleine en 50 euro per maand in het 'ik wil heel graag naar eurodisney fonds'. Oh ja, en ook nog eens 130 euro extra per maand voor een riant pensioen.
Het lijkt allemaal zo makkelijk, maar in de praktijk: ARGH.
Jumboquote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:36 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
I know, vandaag een paar boodschappen gehaald.. 90 euro! daar zitten geen drank of sigaretten bij, en vlees van 4 euro. pffff na de prijzenoorlog hebben ze het allemaal flink opgeschroefd .
qubebequote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:37 schreef Queen_Bee het volgende:
Ave
Hej muts.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:37 schreef Queen_Bee het volgende:
Ave
Ja daar wilde ik vandaag ook naartoe om es te kijken of het veel scheelt. MIjn vriend wilde naar de C1000quote:
Ave QBquote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:37 schreef Queen_Bee het volgende:
Ave
Ik denk ook steeds dat je heel veel post.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:38 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik dacht al, waarom zeg ik mn eigen naam.
In Grunn ging ik altijd naar de Jumbo. Boodschappen tas vol, 25 euroquote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:38 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ja daar wilde ik vandaag ook naartoe om es te kijken of het veel scheelt. MIjn vriend wilde naar de C1000
Ik ben het echt nietquote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:39 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ik denk ook steeds dat je heel veel post.
Echt ze zijn gek. Vorige week dacht ik 'slim' te zijn. Ik had niet echt veel boodschappen nodig, had nog genoeg voorraad. Behalve verse spullen. Ik dacht, ik ga ouderwets even naar de bakker/slager/groenteboer, want ik de supermarkt raak ik toch alleen maar in de verleiding om allerlei dingen te kopen die ik niet nodig heb.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:36 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
I know, vandaag een paar boodschappen gehaald.. 90 euro! daar zitten geen drank of sigaretten bij, en vlees van 4 euro. pffff na de prijzenoorlog hebben ze het allemaal flink opgeschroefd .
Ja, maar niet iedereen heeft een streefgewicht van 37 kilo.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:39 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
In Grunn ging ik altijd naar de Jumbo. Boodschappen tas vol, 25 euro
Dudequote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:40 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja, maar niet iedereen heeft een streefgewicht van 37 kilo.![]()
ik denk bij die ava van Pezu ook telkens dat jij het bent. Ja je bent het natuurlijk ook, maar Pezu praat. duhhhhhh. Irritant in ieder geval.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:38 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik dacht al, waarom zeg ik mn eigen naam.
Zelfs ik weet dat die dingen duurder zijnquote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:40 schreef Tezz het volgende:
[..]
Echt ze zijn gek. Vorige week dacht ik 'slim' te zijn. Ik had niet echt veel boodschappen nodig, had nog genoeg voorraad. Behalve verse spullen. Ik dacht, ik ga ouderwets even naar de bakker/slager/groenteboer, want ik de supermarkt raak ik toch alleen maar in de verleiding om allerlei dingen te kopen die ik niet nodig heb.
Bakker: 10,- . Groenteboer: 14,50. Slager: 33,75.
Nou ja zeg. Klootviolen.
Hehehe ja hè, maar ik voel me wel heel speciaal enzoquote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:41 schreef Tezz het volgende:
[..]
ik denk bij die ava van Pezu ook telkens dat jij het bent. Ja je bent het natuurlijk ook, maar Pezu praat. duhhhhhh. Irritant in ieder geval.
Tegenwoordig kan je zo 2+ euro aan een brood kwijt zijn.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:40 schreef Tezz het volgende:
[..]
Echt ze zijn gek. Vorige week dacht ik 'slim' te zijn. Ik had niet echt veel boodschappen nodig, had nog genoeg voorraad. Behalve verse spullen. Ik dacht, ik ga ouderwets even naar de bakker/slager/groenteboer, want ik de supermarkt raak ik toch alleen maar in de verleiding om allerlei dingen te kopen die ik niet nodig heb.
Nou ja zeg. Klootviolen.
ja zelfs ik heb er last vanquote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:41 schreef Tezz het volgende:
[..]
ik denk bij die ava van Pezu ook telkens dat jij het bent. Ja je bent het natuurlijk ook, maar Pezu praat. duhhhhhh. Irritant in ieder geval.
"Vroeger" kon je een week met 50 gulden, toen het de euro werd met 50 euro. Nu hebben we bijna 200 nodig wil je een beetje fatsoenlijk eten.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:40 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nou ja zeg. Klootviolen.
R-kelly? Die pedofiel?quote:
Brood uit de bakkerij.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:44 schreef LudoSanders het volgende:
Vroegah had me opa een bakkerij dus gratis brood.
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:40 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja, maar niet iedereen heeft een streefgewicht van 37 kilo.![]()
welke slip?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:43 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik vind Shakira leuker in die slip.![]()
dat is wel heel erg vroegerquote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:44 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
"Vroeger" kon je een week met 50 gulden, toen het de euro werd met 50 euro. Nu hebben we bijna 200 nodig wil je een beetje fatsoenlijk eten.
In Italie?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:44 schreef LudoSanders het volgende:
Vroegah had me opa een bakkerij dus gratis brood.
Ik overdrijf graagquote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat is wel heel erg vroeger
niet net voor de introductie vd euro
met de euro is alles wel duurder geworden maar niet zoveel
Bij bolus denk ik aan stront.quote:
Oh jij ook 200 euro per week? Ik dacht al dat ik gek was.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:44 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
"Vroeger" kon je een week met 50 gulden, toen het de euro werd met 50 euro. Nu hebben we bijna 200 nodig wil je een beetje fatsoenlijk eten.
Noh, ik kocht wel in voor 1 persoon voor een hele weekquote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:44 schreef Tezz het volgende:
[..]
![]()
Buiten dat koopt QB geen vlees en heeft ze geen hongerig kindje te voeden.
hahaaquote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:47 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Bij bolus denk ik aan stront.![]()
Ik woon in een boerendrop, sommige zeggen hier dus ook "iek goa effe un bolus draaie!"![]()
Wat doe jij nu eigenlijk in het dagelijkse leven?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:47 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Noh, ik kocht wel in voor 1 persoon voor een hele week. Goddamnit.
deze vleeseter kan het ook wel redden voor 50 per weekquote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:47 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Noh, ik kocht wel in voor 1 persoon voor een hele week. Goddamnit.
Wij ook rond de 200, ik lees soms boodschappenlijstje, weets.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:47 schreef Tezz het volgende:
[..]
Oh jij ook 200 euro per week? Ik dacht al dat ik gek was.
Niet veel denk ik.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:48 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wat doe jij nu eigenlijk in het dagelijkse leven?
Dit was met peuken en 1 fles WKD ofzo. Denk dat een gezin ook veel goedkoper uit is bij Jumbo, zeker als C1000 de andere optie is.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
deze vleeseter kan het ook wel redden voor 50 per week
ex drank dan wel_!
Ja... zeker als je ook nog bezoek krijgt wil je toch ook allemaal lekkere dingetjes in huis hebben. Maar 200 euro is echt iets van de laatste weken. We kwamen vaak niet boven 100 euro per week. Vers is duur en vlees is duur.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:47 schreef Tezz het volgende:
[..]
Oh jij ook 200 euro per week? Ik dacht al dat ik gek was.
dirk aangevuld met lidlquote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:50 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Dit was met peuken en 1 fles WKD ofzo. Denk dat een gezin ook veel goedkoper uit is bij Jumbo, zeker als C1000 de andere optie is.
Zo zien ze er dus ook uitquote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:47 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Bij bolus denk ik aan stront.![]()
Ik woon in een boerendrop, sommige zeggen hier dus ook "iek goa effe un bolus draaie!"![]()
Vandaar.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:50 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zo zien ze er dus ook uit
[afbeelding]
zit daar ook spijs in?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:50 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zo zien ze er dus ook uit
[afbeelding]
Jumbo is inderdaad oke. En ze hebben best goeie producten.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:50 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Dit was met peuken en 1 fles WKD ofzo. Denk dat een gezin ook veel goedkoper uit is bij Jumbo, zeker als C1000 de andere optie is.
Nee.quote:
Ook dan hou je het niet over...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:52 schreef Tezz het volgende:
[..]
Jumbo is inderdaad oke. En ze hebben best goeie producten.
Maar het blijft goddammit duur!!!!!!
(jajaja ik weet het: minder roken en zuipen, dan hou je wel geld over).
Jumbo heeft gewoon A Merken. Zeker goede producten dusquote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:52 schreef Tezz het volgende:
[..]
Jumbo is inderdaad oke. En ze hebben best goeie producten.
Maar het blijft goddammit duur!!!!!!
(jajaja ik weet het: minder roken en zuipen, dan hou je wel geld over).
Nee zeg! in oranjekoek zit ook spijs!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:53 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nee.
Ben jij er zo eentje die geen spijs lust.
quote:Bolus
Van Wikipedia
Ga naar: navigatie, zoek
De bolussen zijn een Zeeuws zoet streekgerecht. Bolussen worden gebakken van een soort brooddeeg dat in een sliert in een spiraalvorm wordt opgerold en met suikerstroop en kaneel bewerkt. Ze worden vaak bij de koffie genuttigd, waarbij de (vlakkere) onderzijde meestal met wat boter gesmeerd is.
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:55 schreef oranjekoek het volgende:
Er is heel veel wat ik niet lust.
true truequote:
Bijna iedereen heeft een persoonlijke lening geloof ik.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:53 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Jumbo heeft gewoon A Merken. Zeker goede producten dus.
Oh zeker. Ik moest veel lenen wilde ik nog vaak kunnen stappen zoals wat een student hoort te doen
Zo'n Afrikaanse pannekoek in je lip.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:58 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ik heb standaard een bakje aan mijn kin hangen
Bedankt voor deze ehh nuttige infoquote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:58 schreef Broekpaling het volgende:
Ik betrapte vanmorgen m'n broertjeop het uitdrukken van een puist, zag er uit als een slagveld.![]()
Echt, die 2 wijsvingers op dat voorhoofd die naar elkaar duwen, armen wijd, vet zure blik in z'n harses, kom ik met m'n dooie ochtendsmoel binnenkakken.![]()
PL? Uncheck!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:58 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Bijna iedereen heeft een persoonlijke lening geloof ik.
daar is een zeer interessant (quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:58 schreef Broekpaling het volgende:
Ik betrapte vanmorgen m'n broertjeop het uitdrukken van een puist, zag er uit als een slagveld.![]()
Echt, die 2 wijsvingers op dat voorhoofd die naar elkaar duwen, armen wijd, vet zure blik in z'n harses, kom ik met m'n dooie ochtendsmoel binnenkakken.![]()
hahaa met mijn lippen zou dat best kunnen!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:00 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Zo'n Afrikaanse pannekoek in je lip.![]()
LP speler.![]()
Gozer, alsof Tyler van die heledere opmerkingen maakt.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:00 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Bedankt voor deze ehh nuttige info![]()
Ik heb ook van die zwalhalla lippen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:01 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
hahaa met mijn lippen zou dat best kunnen!
that's what i saidquote:
Tot 6x aan toe.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:00 schreef oranjekoek het volgende:
Sorry, onze databaseservers zijn momenteel te druk. Schenk even wat te drinken in en probeer dan de pagina eens te herladen
haha dezelfde die jij ook hebt!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:01 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb ook van die zwalhalla lippen.![]()
Welke lippen hebben we het trouwens over?![]()
Mooi topicquote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:00 schreef Tezz het volgende:
[..]
daar is een zeer interessant () topic over in ONZ
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |