Tippelzone.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:33 schreef Tezz het volgende:
Ik ben momenteel bezig met een 'spelletje': ik moet onze zolderverbouwing financieren en onze auto gaat het een dezer dagen begeven.
Iemand nog goeie tips om snel aan geld te komen?
hahahaquote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:24 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Het begon zeg maar als spelletje wat we altijd deden. We zaten altijd achterin de klas en het doel was om van heel zacht naar steeds harder "vunzige" woorden te zeggen. Dus het begon met penis clitoris en dan uiteindelijk WRATTENZWIJN VERKRACHTER. Toen zei de leraar: ,,Wat zei je tegen mij!?" en voordat ik er erg in had zei ik letterlijk(was niet eens tegen hem bedoelt maar ik weet niet waarom ik het zei) ,,Ik noemde je zojuist een wrattenzwijn verkrachter".
Nog een leuk telefoontgesprek met mams gehad in het congiërgehok toen.
Ik was ook braaf, en me van geen kwaad bewust! Ze kon gewoon op geen enkele vraag antwoord geven. Ik wil graag alles wetenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:25 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik was vroeger op school superbraaf! Zoiets zou echt niet in me opkomen...........
(of denk ik dat alleen maar dat ik zo braaf was?? Ik zal het eens bij mijn moeder gaan vragen)
Bolletjes slikken? wiet telen?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:33 schreef Tezz het volgende:
Ik ben momenteel bezig met een 'spelletje': ik moet onze zolderverbouwing financieren en onze auto gaat het een dezer dagen begeven.
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:36 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Ik wou het niet zeggen. Vond 'm te makkelijk.
Mjah daar vang je alleen maar geld mee waar je net een beetje crack voor kan vangen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:40 schreef PeZu het volgende:
ik vond de lapo vd vorige pagina leuker
www.google.nlquote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:41 schreef Broekpaling het volgende:
Staat fornix uteri voor tieten, kut, of lul?
Kan je de auto niet verkopen voor hij het begeeft?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:33 schreef Tezz het volgende:
Dat plan had ik ook al bedacht. Maar dan heb ik nog net drie dagen, want dan moet ie gekeurd worden (en om 'm de keuring te laten halen ben ik sowieso al 300 euro verder).quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:45 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Kan je de auto niet verkopen voor hij het begeeft?
Kan je hem niet in onderdelen verkopen? Anders verkoop je je huis hahaquote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:49 schreef Tezz het volgende:
[..]
Dat plan had ik ook al bedacht. Maar dan heb ik nog net drie dagen, want dan moet ie gekeurd worden (en om 'm de keuring te laten halen ben ik sowieso al 300 euro verder).
En dan blijft nog het probleem van mijn zolderverbouwing staan. Dat kan eigenlijk ook niet langer wachten, want we hebben vorig jaar al een keer eenlekkage gehad.
Ik doe dus het spelletje "zoek het geld". Maar tot nu toe zonder geluk.
snif. snif. snif.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:55 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Kan je hem niet in onderdelen verkopen? Anders verkoop je je huis haha
Ik kan niks vinden over "zoek het geld"quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:49 schreef Tezz het volgende:
[..]
Dat plan had ik ook al bedacht. Maar dan heb ik nog net drie dagen, want dan moet ie gekeurd worden (en om 'm de keuring te laten halen ben ik sowieso al 300 euro verder).
En dan blijft nog het probleem van mijn zolderverbouwing staan. Dat kan eigenlijk ook niet langer wachten, want we hebben vorig jaar al een keer eenlekkage gehad.
Ik doe dus het spelletje "zoek het geld". Maar tot nu toe zonder geluk.
Of Frisia en die 30 anderen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:59 schreef oranjekoek het volgende:
Anders moet je leen even bellen.
Zo graag dat m'n dubbelloops magnum 7.4mm ervan gaan jeuken.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:02 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Die willen maar al te graag helpen!
Met houten handvat.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:03 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Zo graag dat m'n dubbelloops magnum 7.4mm ervan gaan jeuken.![]()
Echt niet.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:05 schreef Broekpaling het volgende:
5po
Je moet het niet overdrijvenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:05 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Echt niet.![]()
Tevens verkapte ik quote mezelf post.![]()
Ik ken het. Ben van jouw leeftijd weet je nog.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:58 schreef PeZu het volgende:
anders verkopen we toch gewoon de boot?
(kut reclame van een xx aantal jaren terug)
leen neemt niet op.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:59 schreef oranjekoek het volgende:
Anders moet je leen even bellen.
Ik wel, verrot polyester ding met een motor nog ouder dan m'n Pa erachter.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:08 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik ken het. Ben van jouw leeftijd weet je nog.
En inderdaad: kutreclame. want ik heb heul geen boot.
Tegen de tijd dat je achttien wordt krijg je toch allemaal scheermessen toegestuurdquote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:12 schreef Broekpaling het volgende:
Is dat 5 blads gillete mesje iets of niet?
Leg uit.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:13 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat je achttien wordt krijg je toch allemaal scheermessen toegestuurd
Hoi trouwens.
Zo moeilijk is het niet.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:13 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Leg uit.![]()
Oja, broodje pindakaas...
Kan je niet nog een paar maandjes wachten met de verbouwing? Jullie verdienen genoeg zei je laatst!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:09 schreef Tezz het volgende:
[..]
leen neemt niet op.
Mijn hypo-adviseuse wel overigens. Hypo verhogen voor een bouwdepot: geen punt........
Hij moet toch in de navel?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:19 schreef Tezz het volgende:
Broek, is dit topic voor jou een '' hoe krijg ik als puber voorlichting"- topic??
Weet wel dat ik de enige maagd in dit topic ben.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:19 schreef Tezz het volgende:
Broek, is dit topic voor jou een '' hoe krijg ik als puber voorlichting"- topic??
Wanneer beginnen we met de seksuele voorlichting?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:19 schreef Tezz het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |