Niks, ik had per ongeluk onder m'n kloon ingelogd, sorry.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:08 schreef Ici-Paris het volgende:
Wat is de klacht?
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:09 schreef Frollo het volgende:
[..]
Niks, ik had per ongeluk onder m'n kloon ingelogd, sorry.
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:11 schreef cerror het volgende:
Deze kloon begint me wel de strot uit te hangen zeg.
In het begin is het nog wel even grappig om d'r een verbale aframmeling te geven maar je moet nu wel een topatleet zijn wil je d'r blijven afzeiken.quote:
Het is inderdaad topsport om daar tegenin te blijven gaanquote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:13 schreef cerror het volgende:
[..]
In het begin is het nog wel even grappig om d'r een verbale aframmeling te geven maar je moet nu wel een topatleet zijn wil je d'r blijven afzeiken.
We never gonna get rid of her...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:14 schreef BrauN het volgende:
Verdwijn, hoer!
2e kloon?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:17 schreef furian het volgende:
serieus jongens.. kunnen jullie nog normaal doen of zijn het hier op dit forum alleen maar stelletje kut noobs die nooit buiten hun huisje komen...
viswijf is gewoon een persoon accepteer het.. and get over it.. if not: find yourself some nice big building and jump of the roof or something..
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:17 schreef furian het volgende:
serieus jongens.. kunnen jullie nog normaal doen of zijn het hier op dit forum alleen maar stelletje kut noobs die nooit buiten hun huisje komen...
viswijf is gewoon een persoon accepteer het.. and get over it.. if not: find yourself some nice big building and jump of the roof or something..
Ben jij een kloon van viswijf?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:17 schreef furian het volgende:
En hij noemt me noob.quote:
Jij bent hier de 'kut n00b', achterlijke moraalridder.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:17 schreef furian het volgende:
Luister naar BrauN, hoer!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:14 schreef BrauN het volgende:
Verdwijn, hoer!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |