Niks, ik had per ongeluk onder m'n kloon ingelogd, sorry.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:08 schreef Ici-Paris het volgende:
Wat is de klacht?
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:09 schreef Frollo het volgende:
[..]
Niks, ik had per ongeluk onder m'n kloon ingelogd, sorry.
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:11 schreef cerror het volgende:
Deze kloon begint me wel de strot uit te hangen zeg.
In het begin is het nog wel even grappig om d'r een verbale aframmeling te geven maar je moet nu wel een topatleet zijn wil je d'r blijven afzeiken.quote:
Het is inderdaad topsport om daar tegenin te blijven gaanquote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:13 schreef cerror het volgende:
[..]
In het begin is het nog wel even grappig om d'r een verbale aframmeling te geven maar je moet nu wel een topatleet zijn wil je d'r blijven afzeiken.
We never gonna get rid of her...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:14 schreef BrauN het volgende:
Verdwijn, hoer!
2e kloon?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:17 schreef furian het volgende:
serieus jongens.. kunnen jullie nog normaal doen of zijn het hier op dit forum alleen maar stelletje kut noobs die nooit buiten hun huisje komen...
viswijf is gewoon een persoon accepteer het.. and get over it.. if not: find yourself some nice big building and jump of the roof or something..
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:17 schreef furian het volgende:
serieus jongens.. kunnen jullie nog normaal doen of zijn het hier op dit forum alleen maar stelletje kut noobs die nooit buiten hun huisje komen...
viswijf is gewoon een persoon accepteer het.. and get over it.. if not: find yourself some nice big building and jump of the roof or something..
Ben jij een kloon van viswijf?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:17 schreef furian het volgende:
En hij noemt me noob.quote:
Jij bent hier de 'kut n00b', achterlijke moraalridder.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:17 schreef furian het volgende:
Luister naar BrauN, hoer!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:14 schreef BrauN het volgende:
Verdwijn, hoer!
Daar zul je wel slecht van gaan slapen vanavondquote:
Hoeren zijn ook vrouwen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:24 schreef Viswijfje het volgende:
een vrouw is ook een mens!
dus noem me niet hoer
HOER!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:24 schreef Viswijfje het volgende:
dus noem me niet hoer
Opkroppen wel?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:27 schreef Arnhemunited het volgende:
Je moet niet zoveel klagen, is niet gezond
Niet elke vrouw hoeft een hoer te zijn, maar jij bent er duidelijk wel een.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:24 schreef Viswijfje het volgende:
dus noem me niet hoer
Opgelost, slotje.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:40 schreef Nosh het volgende:
Je doet het er zelf net zo hard aan mee, hypocriete snol.
Verkapte: Viswijfje-ik-wil-je-neuken postquote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:23 schreef furian het volgende:
lmao.. k heb een vriendindie doet het wel voor me..
en nee.. ik heb geen idee of viswijfje een kloon is of niet..
en dat interesseert me ook niet.. ik kijk naar haar zoals ik naar alle andere mensen op dit forum kijk..
en voor zover ik weet komt viswijfje aardig overdus ook al zou ze een kloon zijn.. dan is t wel een toffe kloon
![]()
Ja maar wat ben je nou dan? Mirella vd pol?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:03 schreef Viswijfje het volgende:
ik heb daar zo hekel aan ookal is t voor de grap!
bijna elke week zegt er wel iemand anders dat ie me bedacht heeft![]()
IK BEN van MEZELF hooor!!
vinden jullie dat ook zo kut?
yep... het is gewoon een aandachtshoer.. welke vorm van aandacht dan ook, ze geilt er opquote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:40 schreef Nosh het volgende:
Je doet het er zelf net zo hard aan mee, hypocriete snol.
HOER!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:24 schreef Viswijfje het volgende:
dus noem me niet hoer
zover een ''ze'' is ..quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:46 schreef BereNDD het volgende:
[..]
yep... het is gewoon een aandachtshoer.. welke vorm van aandacht dan ook, ze geilt er op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |