Haha klopt wel denk ik, ben best rap met typen en ook rap met vingers in bed jaquote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:33 schreef Burdie het volgende:
Okee, mag ik dan een vraagje stellen aan de heren nerd?.
Aangezien nerds vaak met pc's, hardware, schroefjes, pieletjes, etc. klooien, zijn jullie dan enorm goed met je vingers en een beest in bed? Had ik net een gesprekje over met iemand.
Waarom een IIyama?quote:
Plaatselijke computer shop?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:04 schreef Burdie het volgende:
Ow, dankje.
Nu nog 'geeks' vinden ergens he.
Gah wat is er met de naam computer club gebeurtquote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:07 schreef Burdie het volgende:
Ik ga wel een keertje naar een feestje van de informatica-vereniging.
Dat is de nieuwe senioren club geworden...quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:08 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Gah wat is er met de naam computer club gebeurt...
Oja, weet ik veel hoe zoiets heetquote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:08 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Gah wat is er met de naam computer club gebeurt...
dat had ik al gelezen ja.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:32 schreef Netsplitter het volgende:
Iedereen die op een iPhone zit te wachten, wacht nog maar even door en importeer 'm vooral niet vanuit de us of a.
http://tweakers.net/nieuw(...)ikt-voor-Europa.html
Apple gaat Sony achterna...
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 14:31 schreef devzero het volgende:
[..]
Zit ik dan toch op het verkeerde forum![]()
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:48 schreef Burdie het volgende:
Nee, ik zeg juist dat nerderigheid goed is in bed. Omdat nerds goed zijn met hun vingers.
alles beter dan een fan die instabiel is, die ratelt je hele buurt bijelkaarquote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:26 schreef Sjowhan het volgende:
Stille casefan.. die heb ik al een flinke tijd niet meer
Leuk hè die fansquote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:35 schreef mschol het volgende:
[..]
alles beter dan een fan die instabiel is, die ratelt je hele buurt bijelkaar
Jij hebt al een ambtenaar!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:56 schreef Burdie het volgende:
Dat vind ik dan weer een typische nerd-opmerking.
Maar ik denk dat ik nerds wel lief vind. Bijzonder. Misschien wel leuker dan die popi-jopie-beachboy-playerfiguren.
nieuwe case komt er wanneer ik een nieuwe proc. mobo, schijf en graka haal.. (deze kast mieter ik dan asap in prullenbak, rotding..quote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:42 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Leuk hè die fans
Ik ben ook opzoek naar een geheel nieuwe case, er zijn er zoveel
Zo, oldschool Btrievequote:
Er staat sc, dat trekt pinguins aanquote:
hence my avaquote:
Ik zou 'm bijna vervangen, maar ik ben gehecht aan mijn avaquote:
Heb hem bij mij op me msn staan als avaquote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zou 'm bijna vervangen, maar ik ben gehecht aan mijn ava
Moet jij nodig zeggen zie jouw naam altijd in het what pulse topic staan als laatste poster boven aan in MyAtquote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:29 schreef SpeedyGJ het volgende:
Leven?? Leven?? Oef, sommige mensen hebben geen leven
Hoi, hier ben ikquote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:29 schreef SpeedyGJ het volgende:
Leven?? Leven?? Oef, sommige mensen hebben geen leven
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:31 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Heb hem bij mij op me msn staan als ava. DE jouwe is ook leuk dus waarom zou je hem vervangen
![]()
.
[..]
Moet jij nodig zeggen zie jouw naam altijd in het what pulse topic staan als laatste poster boven aan in MyAt![]()
.
Ga leven zoekenquote:
Truequote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:34 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]vandaag amper getypt hoor
vandaag leven gehad
en vanaf volgende week alleen nog maar meer
kortom, WP, sorry, maar jullie gaan het doen met gemiddeld 6K minder per dag
![]()
Ben idd wel benieuwt waar ze mee komenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:37 schreef Pheno het volgende:
http://www.blizzard.com/
Morgen weet ik wat ik ga doen en wanneer
Ik speel d2 nog dagelijks, dus ik hoop eigenlijk op #3. Ik ben bang (en ook weer blij) dat het hoogstwaarschijnlijk sc2 wordt. Kerriganquote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:40 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ben idd wel benieuwt waar ze mee komen!
Ja iddquote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:38 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
True. Gezellig met vrienden bezig zijn is ook leuk
![]()
.
* WyriHaximus krijgt zin in LAN Party van de zomer!
Ben benieuwt, heb SC en Diablo nooit echt gespeelt eingelijk. Alleen WC op LAN's bij vriendenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik speel d2 nog dagelijks, dus ik hoop eigenlijk op #3. Ik ben bang (en ook weer blij) dat het hoogstwaarschijnlijk sc2 wordt. Kerrigan
Dat doen ze vaak zondags hier in alkmaar bij een groot tuicentrumquote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:42 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ja idd![]()
![]()
vooral leuk met een bestuurbare auto's
wedstrijdje doen
en nee, niet van die 20km/h rot dingen
Zeker met benzine etc? Die van mij gaat tussen de 80km/h en de 100km/h inquote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:45 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ben benieuwt, heb SC en Diablo nooit echt gespeelt eingelijk. Alleen WC op LAN's bij vrienden.
[..]
Dat doen ze vaak zondags hier in alkmaar bij een groot tuicentrum! Dat spul is serieus tof!
Ja je hoort en ruikt die dingen van 100 meter afstandquote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:53 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Zeker met benzine etc? Die van mij gaat tussen de 80km/h en de 100km/h indie van mijn maat is opgevoerd naar 120km/h en dat is idd serieus tof spul
kortom, geen domme elektrische zooi
Pagina is nog steeds hetzelfde hoorquote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:37 schreef Pheno het volgende:
http://www.blizzard.com/
Morgen weet ik wat ik ga doen en wanneer
6 AM GMT....quote:
GMT = 2uur eerder dan wij leven; AM= 's ochtends dus dat zou betekenen dat 't al kenbaar gemaakt zou worden, enkel is dat nog niet het gevalquote:
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 09:21 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
GMT = 2uur eerder dan wij leven; AM= 's ochtends dus dat zou betekenen dat 't al kenbaar gemaakt zou worden, enkel is dat nog niet het geval
Zitten we ook niet met Daylight Savng TIme dat we op dit moment nog een uur er bij hebben? Of zit ik er totaal naastquote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:03 schreef mschol het volgende:
[..]2 uur eerder???
wij zitten in een GMT+1 zone hoor(dus maar 1 uur)
hmm good point...quote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:08 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Zitten we ook niet met Daylight Savng TIme dat we op dit moment nog een uur er bij hebben? Of zit ik er totaal naast.
Die beesten heb je daar gelukkig weinig last vanquote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:57 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ja je hoort en ruikt die dingen van 100 meter afstand. (Ligt direct naast de ring tho en toch hoor je ze
.) Heh, wtf 120 xD. Ben benieuwt hoe een kat of hond er op reageert, ze renden vroeger al weg bij die electro dingen
.
Ok tof ben benieuwtquote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:21 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Die beesten heb je daar gelukkig weinig last vandie dingen geven nogal behoorlijk lawaai, als we weer eens gaan zal ik mijn camera wel even mee nemen
![]()
http://www.worldtimezone.com/time/wtzresult.php?CiID=6580&forma=Find%20Timequote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:19 schreef mschol het volgende:
[..]
hmm good point...
dan zou het idd +2 kunnen zijn (geen idee hoe dat zit)
Misschien vandaag, maar moeten we nog even zien, hij moet zijn auto eerst nog even grondig schoon makenquote:
Hoi Sjowquote:
De teringquote:Op zondag 20 mei 2007 01:49 schreef JortK het volgende:
[..]
Hoi Sjow
Die ophef over die aap die is ontsnapt, hoor net dat die vrouw hem al meerdere keren heeft uitgedaagd
Maar meer als 100 keer gebeten is best veel
* JortK gaat weer verder met coden
Ga maar lekker je roes uitslapen Als je naar de kroeg bent geweest iigquote:Op zondag 20 mei 2007 01:57 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
De tering
Maar alsnog; leuk zo'n aap; liever achter tralies dan voor me
Nu richting bed
quote:Op zondag 20 mei 2007 01:59 schreef JortK het volgende:
[..]
Ga maar lekker je roes uitslapen Als je naar de kroeg bent geweest iig
Ik ga nog ff verder slaap lekker
Klaverjassenquote:Op zondag 20 mei 2007 02:01 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Eerst barman @ Kantine (met 7 man die wat moesten doen, gosh), toen nog ff de kroeg in om leren te klaverjassen
* JortK mompelt iets met een literair cafe ofzoquote:Op zondag 20 mei 2007 09:25 schreef devzero het volgende:
klaverjassen in de kroegDan was het wel erg saai
Neuhquote:Op zondag 20 mei 2007 09:25 schreef devzero het volgende:
klaverjassen in de kroegDan was het wel erg saai
Echt nietquote:Op zondag 20 mei 2007 09:49 schreef JortK het volgende:
[..]
* JortK mompelt iets met een literair cafe ofzo
Dan heb je een andere smaak als mij zie ik alweerquote:Op zondag 20 mei 2007 10:45 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Echt niet
't Is een soort bruincafé, je kan er 's avonds eten, en dus ook een drankje nuttigen. Beetje stamkroeg geworden
Lijkt mij auquote:Op zondag 20 mei 2007 10:52 schreef JortK het volgende:
[..]
Dan heb je een andere smaak als mij zie ik alweer
Tering ken je dat als je been slaapt en je op wil staan en finaal op je bek gaat, overkomt mij net
als ik wakker wordt en ik merk dat me been slaapt probeer ik niet eens meer op te staan maar eerst mijn been wakker te makenquote:Op zondag 20 mei 2007 10:52 schreef JortK het volgende:
[..]
Dan heb je een andere smaak als mij zie ik alweer
Tering ken je dat als je been slaapt en je op wil staan en finaal op je bek gaat, overkomt mij net
Ja maar ik wou rennen omdat ik vergat dat ik wat in de oven had gedaanquote:Op zondag 20 mei 2007 11:27 schreef mschol het volgende:
[..]
als ik wakker wordt en ik merk dat me been slaapt probeer ik niet eens meer op te staan maar eerst mijn been wakker te maken
tja das niet echt handig...quote:Op zondag 20 mei 2007 11:44 schreef JortK het volgende:
[..]
Ja maar ik wou rennen omdat ik vergat dat ik wat in de oven had gedaan
En toen dacht ik er natuurlijk weer niet aan
Met dat gekloot ben ik allang gestopt, je kan het toch ook gewoon gelijk op je PC kijkenquote:Op zondag 20 mei 2007 11:47 schreef mschol het volgende:
[..]
tja das niet echt handig...
godver.. eindelijk mijn kabel gevonden om mijn tv out te kunnen benutten, blijkt dat ik door een andere videokaart te hebben ook gelijk een tulp female female verloopstukje nodig te hebben
moet ik dat weer gaan kopen...
kan, maar in mijn bed kijkt het stukken relaxter dan een saaie bureaustoelquote:Op zondag 20 mei 2007 11:51 schreef JortK het volgende:
[..]
Met dat gekloot ben ik allang gestopt, je kan het toch ook gewoon gelijk op je PC kijken
* JortK computert vanuit bedquote:Op zondag 20 mei 2007 11:54 schreef mschol het volgende:
[..]
kan, maar in mijn bed kijkt het stukken relaxter dan een saaie bureaustoel
en dan is dus het kopen van een verloopstekkertje a 1,50 -2,00 de goedkoopste oplossingquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |