quote:Provincie: Zuid-Holland
Hoofdplaats: Naaldwijk
Oppervlakte: 90,59 km²Land: 79,99 km² Water: 10,60 km²
Inwoners: 98.647 (1 augustus 2006)
Bevolkingsdichtheid: 1235 inw./km²
Belangrijke verkeersaders: A20, A4 & Bloemenroute
Netnummer: 0174
Postcodes: 2291, 2671 - 2694
Officiële website: www.gemeentewestland.nl
Kernen: De Lier, 's-Gravenzande, Heenweg, Honselersdijk, Kwintsheul, Maasdijk, Monster, Naaldwijk, Poeldijk, Ter Heijde, Wateringen
quote:Het Westland is van origine een landstreek in de provincie Zuid-Holland. Het betreft het gebied ten noorden van de Nieuwe Waterweg, ten zuiden van Den Haag, ten noordwesten van Maassluis, en ten westen van Delft.
De naam 'Westland' is afgeleid van de westelijke ambachten van het Hoogheemraadschap van Delfland. Deze westelijke ambachten omvatten naast het huidige glastuinbouwgebied ook Rijswijk, Voorburg en Vlaardingerambacht.
Sinds 1 januari 2004 is Westland ook de naam van een grote gemeente in dit gebied. Verder liggen er in de streek de gemeente Midden-Delfland en de kern Hoek van Holland, die deel uitmaakt van de gemeente Rotterdam.
Het meest bekend is Westland om zijn glastuinbouw, en de oranje gloed die er 's nachts de hemel verlicht, afkomstig van de assimilatieverlichting in de kassen. De streek dankt aan deze glazen warenhuizen ook zijn bijnaam de Glazen Stad.
Het Westland is een welvarende en innovatieve streek, dit door de snelgroeiende ontwikkeling op het gebied van de agribusiness. Er ontstaan veel nieuwe technieken om beter te kunnen functioneren als tuinbouwbedrijf, van de dichte kas tot de cabriokas.
Westlandse Links:quote:Kom ie uit Limburg
Nou dan ken je ’t gelijk wel horen
Want al die gasten
Praten met een zachte g
En ook in Drenthe
Ja dan weet je van tevoren
Om ’t begrijpen
Neem een woordeboekie mee
Refrein:
Maar ik zing ai ai ai
En ik kom ui ’t Westland
En ik zing gaan gaan gaan
En plukkie al
Kom je uit Nalek
Uit de Heul of uit Ter Heije
Ja er is een ding
Wat ons allemaal verbindt
J ekomt ui ’t Westland
Dat ken je horen an die Aie
Je ken niet zonder
Het begint al bij het kind
Ja ik was laatst in Spanje
Daar ontmoette ik een westlandse kanjer
Ze zei, ga je mee naar m’n flat
Want ik maak alleen met Westlanders pret
Ja klopt, ik was er net... vonden ze niet zo leukquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:41 schreef dubidub het volgende:
Tsss, ik denk ik wacht ff op iemand, duurt 't 5 minuten, heb ik er net één gemaakt, is deze er. En aangezien ThaRooP die laatste volbaggerde, is het zijn taak
![]()
Bieft: We moeten effe met z'n tweeën naar de verkleedkist, aangezien mijn spullen bij jouw op je kaartje staan.
Ja dat ding hangt aan de oplader die beneden ligt want hij viel net uit ;d Maar bieft smste vanneh ff die zooi afgooien, best.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:44 schreef dubidub het volgende:
En aangezien je heel de dag niets op fok had gepost, dacht ik, ik bel wel, want je bent hier toch niet. Echt een henk...
Jawel, maar je belt als ik daar niet zitquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:46 schreef dubidub het volgende:
En je hebt op je kamer geen stroom?![]()
Dus, mot ik nou zelf die troep afgooien, of moet ik het bij bieft aftiefte
Als ik je twee keer bel, dan neem je hem toch ff meequote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:49 schreef ThaRooP het volgende:
[..]
Jawel, maar je belt als ik daar niet zit![]()
En aangezien ik geen zin heb om te leren zit ik daar niet zo druk![]()
Zelf naar verkleedkistquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:51 schreef dubidub het volgende:
[..]
Als ik je twee keer bel, dan neem je hem toch ff mee
Maar moet ikn ou zelf naar de verkleedkist of moet t naar bieft? Rij ænders ff langs :p
wtf lul je?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:32 schreef dubidub het volgende:
OMG, bieft, ze hadden jou blaadje met jouw naam erop bij de L gedaan.Totale paniek in de tent daarzo
De L van Lullo ofzo?
Dapenfestival daaro...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:32 schreef dubidub het volgende:
OMG, bieft, ze hadden jou blaadje met jouw naam erop bij de L gedaan.Totale paniek in de tent daarzo
De L van Lullo ofzo?
'JA MAN' Dat had je moeten antwoordnequote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:27 schreef ThaRooP het volgende:
[..]
Dapenfestival daaro...
Ik was helemaal vergeten dat je op mijn kaartje stond...
Zegt die vrouw zo: En de rest? er was zeker nog een tasje?
Ik: eh? owjaJa die komt vandaag of morgen wel
![]()
Nope, gotsie had het over dat proud of being one (trots om 1 van een groep te zijn), dat dat geen goed engels is. Volgens mij heeft ze gelijk, want als je zegt Proud of being a westlander (trots om een westlander te zijn), dan klopt dat weer wel....quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:09 schreef FrituurVetPet het volgende:
Godsie jij bent wel een lolbroek
![]()
Proud of being a man
KAN gewoon![]()
De zinsconstructie proud of of proud of being is correct naar mijn weten. Het komt ook gewoon flink vaak voor in Engelstalige kranten enzo.
oh ok dus echt in de zin van proud of being one.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:46 schreef wlsandman het volgende:
[..]
Nope, gotsie had het over dat proud of being one (trots om 1 van een groep te zijn), dat dat geen goed engels is. Volgens mij heeft ze gelijk, want als je zegt Proud of being a westlander (trots om een westlander te zijn), dan klopt dat weer wel....
Maar goed, ik kan het ook verkeerd hebben![]()
Goed, sta alleen voor Ned en Gs een 6quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:55 schreef dubidub het volgende:
Boeiend, morgen is nederlands, over een week is engels pas
FvP, hoe sta je er eigenlijk voor? Ik sta overal (net aan) een voldoende
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:00 schreef dubidub het volgende:
IKeijz heb jij een broertje? ik zag iemand die heul veul op jou leek, in de V&D ()
Nee, voor zover ik weet heb ik geen broertjequote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:00 schreef dubidub het volgende:
IKeijz heb jij een broertje? ik zag iemand die heul veul op jou leek, in de V&D ()
Hoe oud ben je?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:19 schreef dubidub het volgende:
Jawel, wat studeer je?
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:22 schreef dubidub het volgende:
Kom net een Westlandse FOK!ker tegen op de chat van www.justin.tv :")
Wquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:24 schreef wlsandman het volgende:
[..]
![]()
dubidub jongen....
Wat is dat nou weer voor een kansloze site![]()
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:24 schreef wlsandman het volgende:
[..]
![]()
dubidub jongen....
Wat is dat nou weer voor een kansloze site![]()
Wat vond je van onze examenstunt?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:27 schreef KnorrV het volgende:
K...
Ik ben jordi woon in naaldwijk, zit op het iswtiendweg Havo 4
En nah ga ik eten![]()
is het waar dat het krijt niet van het gebouw wil?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:27 schreef KnorrV het volgende:
K...
En nah ga ik eten![]()
OMG... serieus/ Bieft en ik wreven het er zo vanafquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:29 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
is het waar dat het krijt niet van het gebouw wil?
Nog niet op school geweest maar hoorde dat stuntcie zich mocht komen melden
Is het waar dat mijn naam NOG steeds gebruikt wordt bij de ICT vakken?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:27 schreef KnorrV het volgende:
K...
En nah ga ik eten![]()
Kennen wij hem ?quote:
Ik heb van het broertje van een vriend van mij gehoord dat je mijn naam moest opzoeken in een database, incl. telefoonnummer.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:35 schreef dubidub het volgende:
Hoe bedoel je dat? Ik heb ook informatica gedaan... maybe I can help
Informatica op de tiendweg wel teverstaan, zit nu in 6V
Hij doet 4H op de tiendweg... Wat voor wagen? Scania bakwagen weer?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:42 schreef ThaRooP het volgende:
[..]
Kennen wij hem ?
Tevens heb G.A. Doorzo een nieuwe wagen![]()
Waar ken jij die gasten van ga doorzo van?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:42 schreef ThaRooP het volgende:
[..]
Kennen wij hem ?
Tevens heb G.A. Doorzo een nieuwe wagen![]()
Met gestuurde achter as, in de kleuren van anton van baalen weer maar ook met ga doorzo stickersquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:43 schreef dubidub het volgende:
[..]
Hij doet 4H op de tiendweg... Wat voor wagen? Scania bakwagen weer?
Mijn broer werkt bij Reinier Zuidgeest.. en GA Doorzo is toch van iemand daar in de familie ofzo? Me broer heb t er wel is over.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:45 schreef wlsandman het volgende:
[..]
Waar ken jij die gasten van ga doorzo van?![]()
Ik weet niet meer precies wie het opgericht heeft idd, kan wel een zuidgeest zijn. Maar ik weet wel dat ze aardig aan de weg timmerenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:46 schreef ThaRooP het volgende:
[..]
Mijn broer werkt bij Reinier Zuidgeest.. en GA Doorzo is toch van iemand daar in de familie ofzo? Me broer heb t er wel is over.
Gewoon zoiets:quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:46 schreef dubidub het volgende:
bakwagen of trailer? bakwagen met gestuurde achteras is wel té
O ja, ik heb nog nieuwe ontwikkelingen:quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:51 schreef DrTenma het volgende:
[..]
ik reageerde gister ook al
met dat valto feest en die dode op het kralingerpad![]()
Sionplant?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:52 schreef DrTenma het volgende:
kent iemand Sion?
op de zijtwende, ik heb daar misschien nog wel spannend nieuws over
of KP Holland
Met gestuurde achteras? Lijkt me sterk, maar kanquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:51 schreef ThaRooP het volgende:
[..]
Gewoon zoiets:
http://www.v8power.nl/admin/images/fotos/10445.jpg
Maar dan zonder aanhangwagen natuurlijk ;p
Ach, het is misschien wel vreemd, maar ik zou het gewoon accepteren.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:53 schreef wlsandman het volgende:
[..]
O ja, ik heb nog nieuwe ontwikkelingen:
Mijn moeder had die dode vent dus gevonden.
Nu blijkt dat de familie van die dode man dus al eerder die nacht/ochtend heeft lopen zoeken naar die vent, omdat ze hem al misten ofzo... en nu heeft de familie van die dode man mijn moeder benaderd of ze hun mee wil helpen in het rouwproces. Waarom heeft mijn moeder hem wel gevonden enzo, en waarom hun niet.. beetje vreemd allemaal.
Eric heeft het stukje van KP holland op de burgm. crezeelaan (?) ook opgekochtquote:
Ja ik ken sion welquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:52 schreef DrTenma het volgende:
kent iemand Sion?
op de zijtwende, ik heb daar misschien nog wel spannend nieuws over
of KP Holland
Mijn moeder gaat ook wel meehelpen, ze blijven gewoon contact houden. Ben wel benieuwd hoe die gozer heette; zijn zoon had contact opgenomen met mijn moeder en hij klonk wel als een hagenees.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:57 schreef DrTenma het volgende:
[..]
Ach, het is misschien wel vreemd, maar ik zou het gewoon accepteren.
Misschien helpt het je moeder ook wel, want het is niet niks, een dode man vinden.
Misschien dat ze er in het begin nog een beetje nuchter over doet, maar stel je voor dat jij het was bijvoorbeeld, dat soort dingen kunnen bij ouders nogal snel te binnen schieten
Ik had namelijk dit weekend toen ik thuis was nog een gesprek erover.
Dat ze het altijd fijn vonden DAT ik thuis kwam, hoe laat het ook was, zodat ze wisten dat er niks gebeurd was.
Edit: klopt, zoiets hoorde ik ook van mijn pa jaquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:58 schreef DrTenma het volgende:
[..]
Eric heeft het stukje van KP holland op de burgm. crezeelaan (?) ook opgekocht
De sloop van Zwinkels is een jaar uitgesteld
Sion heeft echt teveel plannen
( ik heb er een half jaar gewerkt, wel een heel relax bedrijf)
Ik een paar maanden in 2004 ofzo, vond er echt niets aanquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:58 schreef DrTenma het volgende:
[..]
Eric heeft het stukje van KP holland op de burgm. crezeelaan (?) ook opgekocht
De sloop van Zwinkels is een jaar uitgesteld
Sion heeft echt teveel plannen
( ik heb er een half jaar gewerkt, wel een heel relax bedrijf)
serieus???quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:59 schreef wlsandman het volgende:
[..]
Sion heet HEEL KP holland opgekocht volgens mij![]()
Ik weet van niksquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:58 schreef wlsandman het volgende:
[..]
Mijn moeder gaat ook wel meehelpen, ze blijven gewoon contact houden. Ben wel benieuwd hoe die gozer heette; zijn zoon had contact opgenomen met mijn moeder en hij klonk wel als een hagenees.
Nee, dan had ik dat wel geweten.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:59 schreef wlsandman het volgende:
[..]
Sion heet HEEL KP holland opgekocht volgens mij![]()
Haha, helemaal stoffquote:
Ik scrollde heen en weer en las:quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:00 schreef DrTenma het volgende:
[..]
Ik weet van niks![]()
Het enige spannende wat ik daar heb meegemaakt is jaren geleden.
Toen er een pedofiel actief was, die jongen had eerst Dick, die dove jongen van de kreekrug geloof ik, 'gepakt' maarja, die wist zich niet veel te herinneren enzo en door mij hadden ze 'm wel te pakken gekregen.
Thank god
vieze flikker
Ook op de zijtwende?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:00 schreef keijz het volgende:
[..]
Ik een paar maanden in 2004 ofzo, vond er echt niets aan
Dat zou helemaal een stunt zijnquote:
Uh...ik en 5 maten... We hadden ff 15 makrelen bij de AH gehaald. Mn verkleedkistkleren stonken nog naar vis, ze hebben ze wel ingenomen net*O*quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:01 schreef KnorrV het volgende:
[..]
Haha, helemaal stoff![]()
Ik bedoel maar welke TYFUSDEBIEL gaat met vissen gooien![]()
En je kon aardig wat lijntjes snuiven met wat er op de 1ste verdieping lag![]()
Als je kijkt waar KP 6 jaar geleden was dan kan ik ze het niet kwalijk nemen dat ze de lokatie verkocht hebben. Sion heeft vast wel een goede prijs betaaldquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:02 schreef wlsandman het volgende:
[..]
Dat zou helemaal een stunt zijn![]()
Want KP holland zit daar nog helemaal niet zo lang, jaartje of 6 ofzo![]()
jep, dezelfde die jij vorige week om half 11 tegenkwam op dinsdagquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:03 schreef dubidub het volgende:
KnorrV, dat was FrituurVetPet een mede Westlandse FOK!ker
Jep, maar wanneer heb jij er gewerkt dan?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:02 schreef DrTenma het volgende:
[..]
Ook op de zijtwende?
Ik heb het best naar me zin gehad daar
Ik zat btw in de mediatheek toen de stunt begon..nederlands literatuur.....quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:03 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Uh...ik en 5 maten... We hadden ff 15 makrelen bij de AH gehaald. Mn verkleedkistkleren stonken nog naar vis, ze hebben we wel ingenomen![]()
En mn witte linnen broek ligt nu in de oxi gel met allesreiniger![]()
Vast wel jaquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:04 schreef DrTenma het volgende:
[..]
Als je kijkt waar KP 6 jaar geleden was dan kan ik ze het niet kwalijk nemen dat ze de lokatie verkocht hebben. Sion heeft vast wel een goede prijs betaald
Waren al halal geslacht toen we ze bij de kassa presenteerden.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:05 schreef KnorrV het volgende:
[..]
Ik zat btw in de mediatheek toen de stunt begon..nederlands literatuur.....![]()
Ineens zo'n grote wolk door de deur, meel ofzo ^^
mooie actie, naast dat springkussen zag ik zo'n beest. Best wel zielig, zou die pijn hebben gehad?![]()
Van iets anders hebben ze weinig verstandquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:06 schreef wlsandman het volgende:
[..]
Vast wel ja![]()
Maar hij gaat het ook echt helemaal volgooien met phalaenopsissen?
Waar ken je dat zienquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:09 schreef dubidub het volgende:
Nee, 100 posts in westland reeks.
ff kijken op mn loonstrookjesquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:05 schreef keijz het volgende:
[..]
Jep, maar wanneer heb jij er gewerkt dan?
Wij hebben ook op kleine schaal phalaenopsissenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:09 schreef DrTenma het volgende:
[..]
Van iets anders hebben ze weinig verstand
Waarschijnlijk wel.
De kwaliteit ging van goed naar wat minder goed.
Toen ik er werkte hebben ze heel veel aan kwaliteit gedaan (buiten dat floricultura een grote blunder maakte met hun stek). Ik ga denk deze week nog even langs, want ik ben wel heel benieuwd hoe het nu gaat eigenlijk
Link?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:12 schreef KnorrV het volgende:
Haha zat minka achter de kassa?![]()
Mja, ik heb FrituurVetPet wel n keer zien lopen..![]()
Enk zie dat je met kim op de foto staat![]()
Vanochtend 44 posts in deel dertien, nu 110 hierzo ofzoquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:12 schreef dubidub het volgende:
[..]
Nergens, maar vanochtend zaten we geloof ik op de 260 in deel dertien
Wat is jullie hoofdteelt dan ?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:12 schreef ThaRooP het volgende:
[..]
Wij hebben ook op kleine schaal phalaenopsissen![]()
Oo, ik dacht dat fvp nooit zo van de foto´s wasquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:14 schreef KnorrV het volgende:
geen link, zeg het is geen verhaaltje :]
Ja posten die pic!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:12 schreef KnorrV het volgende:
haha ja die minka en die claire werken daar hequote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:12 schreef KnorrV het volgende:
Ben ik ook niet, maar op de stunt werden er een aantal geschoten en zaterdag op een feest was ik weer 5 keer ofzo de pineutquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:15 schreef wlsandman het volgende:
[..]
Oo, ik dacht dat fvp nooit zo van de foto´s was![]()
Ik heb mezelf niet kunnen ontdekken op de stuntfotosquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:17 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ben ik ook niet, maar op de stunt werden er een aantal geschoten en zaterdag op een feest was ik weer 5 keer ofzo de pineut![]()
Wees blij, ik sta er zo abominabel op. Zegt het genoeg dat ik me 90% van de foto's niet meer kan herinneren?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:18 schreef dubidub het volgende:
[..]
Ik heb mezelf niet kunnen ontdekken op de stuntfotos![]()
![]()
Tsja schijnt wel te lopen... momenteel wordt er een nieuwe kas gebouwd en hij gaat gewoon door met saint-paulia's... tevens twee weken terug ofzo nog 8000 phalaenopsis gepoot.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:18 schreef DrTenma het volgende:
[..]
Violen en orchideeen, gaat dat goed samen ?
Nee, onderling grapje. Een keer aan een halfdronken vriend wijsgemaakt dat wij waren gekochtquote:
Enthoven, die kan er ook wat vanquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:19 schreef dubidub het volgende:
[..]
Echt? Beter als die monke van holland schermingStelletje turke
8000, 1 dag poten en je bent weer klaar :pquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:20 schreef ThaRooP het volgende:
[..]
Tsja schijnt wel te lopen... momenteel wordt er een nieuwe kas gebouwd en hij gaat gewoon door met saint-paulia's... tevens twee weken terug ofzo nog 8000 phalaenopsis gepoot.
Nah nee... alles met t handje... duurt wel ffiesquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:22 schreef DrTenma het volgende:
[..]
8000, 1 dag poten en je bent weer klaar :p
Oh, dat is wel kut ja :pquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:23 schreef ThaRooP het volgende:
[..]
Nah nee... alles met t handje... duurt wel ffies![]()
Jup... daar staat ook de saint-paulia stek opquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:24 schreef DrTenma het volgende:
[..]
Oh, dat is wel kut ja :p
Hebben jullie tafels voor de phalaenopsis?
Tuurlijk is ze niet wegquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:22 schreef DrTenma het volgende:
[..]
Ja, zonde, want volgens mij is het wel een chicka![]()
Spreek je Ibo nog wel eens?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:23 schreef ThaRooP het volgende:
[..]
Niet echt ... hij zit altijd op die andere tuin... je ken wel altijd met um lachen jaquote:
Pootmachines enzoquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:23 schreef ThaRooP het volgende:
[..]
Laat ze dan oppotten door ammerlaan :pquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:25 schreef ThaRooP het volgende:
[..]
Jup... daar staat ook de saint-paulia stek op
trackmania?quote:
Doe hem maar de groeten als je hem nog eens zietquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:27 schreef ThaRooP het volgende:
[..]
Niet echt ... hij zit altijd op die andere tuin... je ken wel altijd met um lachen ja![]()
Maare mensen ik ga trainen...
Lekker uurtje voetballen met mensen die het allemaal niet kennen![]()
Vroegahquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:29 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
trackmania?
EN idd, godsie laat zich niet wegjagen![]()
Zou wel zwak zijn omdat we hier nog met zijn allen gezamenlijk Gebleekte om dezelfde reden hebben zwartgemaakt![]()
Ik heb ook de helft niet gelezen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:33 schreef dubidub het volgende:
Ik heb trouwens echt problemen met bijhouden van het lezen.
ANWquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:34 schreef KnorrV het volgende:
Maar ik gaat ook maar eens, moet nog anw doen =/
Van de harde kern is dat bootje denk! Jaartje of 24?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:34 schreef DrTenma het volgende:
Ik ben toch niet de oudste he ? :|
oh, ja, dat is 4j ouder jaquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:35 schreef wlsandman het volgende:
[..]
Van de harde kern is dat bootje denk! Jaartje of 24?
Top, ik vroeg het me al af: hoe zou de mix klinkenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:45 schreef Westlander het volgende:
Owja voor de mensen die De Kromme Jongens remixen willen horen...
Hiero te vinden
http://rapidshare.com/files/31466756/20070512190010.mp3.html
2de uur van het WOS Radio programma
Mijn tv doet het weer eens niet, kut digitale kabelverbinding. op drukke uren is het altijd raak.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:50 schreef dubidub het volgende:
Hahah, wees welkom, Westlander.. ik zei natuurlijk dat ik tv ging kijken, maar ik kan ook tv kijken met laptop op schoot
Nou nou, het gaat wel erg hard hier.quote:
Ja, beetje zorgbarendquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:53 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Nou nou, het gaat wel erg hard hier.
Nee ik ben al weer 22Dus ik hoop niet dat ik de oudste ben dan
Want beginnen de examens dan niet binnenkort, leren moet je!quote:
Geen stress tussen vier en zesquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:57 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Want beginnen de examens dan niet binnenkort, leren moet je!
Al moet ik wel zeggen dat ik inderdaad ook nooit zo weinig geleerd heb als voor eindexamens...
Ik ben dat nu ook aan het kijken... jezus wat droogquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:51 schreef DrTenma het volgende:
Gelukkig heb ik de tv op mn computer
Gerard en Joling, laatste aflevering toch?
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:58 schreef KnorrV het volgende:
omglol: I reject your reality and substitute my own!
Jij kijkt ook lekker mythbusters![]()
quote:Heb jij het Jumpen al behoorlijk 'in de voeten'? Ben jij al enige tijd de beste jumper van de school? Dan hebben wij je nodig!
Voor het maken van een Video-clip zijn we op korte termijn op zoek naar de beste Jumpers van 't Westland. Afhankelijk van de hoeveelheid aanmeldingen zal een selectie worden gemaakt. Lijkt het je leuk? Stuur dan een mailtje met je gegevens naar zwaardski@gmail.com. We nemen dan zo spoedig mogelijk contact met je op!
gr. Jerry & Harold
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:09 schreef dubidub het volgende:
Ik vind het altijd tof als ze Jamie gaan nadoen
Was een keer zo'n producer: ' I want everyone who isn't directly needed to stand behind those lexan shields '
Ging nog verbazingwekkend goed dat dingquote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:13 schreef KnorrV het volgende:
Of die aflevering met de salami rocket.. BOEM ging dat ding![]()
Rob Veenman, dat is een goede party DJ.quote:
Nopequote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:16 schreef KnorrV het volgende:
Nu we het over DJ's hebben, wie kent DJ Bruud ?
Stond nog in de bazuin. Ik herkende die gozer niet echtquote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:16 schreef DrTenma het volgende:
[..]
Rob Veenman, dat is een goede party DJ.
Nu moet ik DJ Bart natuurlijk wel een beetje promoten, want dat is een echte party DJ.
Voor diegene die bij het Valtofeest waren natuurlijk(huis DJ van Teejater)
Bakker Bartquote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:19 schreef dubidub het volgende:
DJ Bart is dat Bart droog? Zoja? Hij draait superrelaxt
Ik heb er meer dan 8 jaar gekorfbalt, maar jammer genoeg door 2 schouder blessure (links & rechts ) kan ik niet meer spelen. Ik ben dit jaar geen lid meer, maar ik sta elke zaterdag achter de bar/keuken en praktisch gezien bij elk feest aanwezig bij elke valto aangelegenheidquote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:22 schreef wlsandman het volgende:
Zit jij ook bij valto dan?
Heb je een site van hem ?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:22 schreef dubidub het volgende:
Je ken beter Bart Droog hebben, 2x gehad, 2x supermuziek
Wel kut van die blessurequote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:25 schreef DrTenma het volgende:
[..]
Ik heb er meer dan 8 jaar gekorfbalt, maar jammer genoeg door 2 schouder blessure (links & rechts ) kan ik niet meer spelen. Ik ben dit jaar geen lid meer, maar ik sta elke zaterdag achter de bar/keuken en praktisch gezien bij elk feest aanwezig bij elke valto aangelegenheid![]()
Nee, allleen met de CPC(City Pier City) loop, maar dat komt omdat mn broer hoofd van de finish is :pquote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:36 schreef wlsandman het volgende:
[..]
Wel kut van die blessureHeb je wel is geholpen met de sportmarathon?
![]()
Wat doe je nu....quote:
Was jijer ook met kaartverkoop voor die feesten in die tent op de ijsbaan? Anders kan ik je wel onbewust gezien hebben ofzoquote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:25 schreef DrTenma het volgende:
[..]
Ik heb er meer dan 8 jaar gekorfbalt, maar jammer genoeg door 2 schouder blessure (links & rechts ) kan ik niet meer spelen. Ik ben dit jaar geen lid meer, maar ik sta elke zaterdag achter de bar/keuken en praktisch gezien bij elk feest aanwezig bij elke valto aangelegenheid![]()
ik heb ze weggejaagdquote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:04 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
En toen was het ineens een uur lang stil...
Ach ja, het is slechts m'n 1e taal, maargoedquote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:09 schreef FrituurVetPet het volgende:
Godsie jij bent wel een lolbroek
![]()
Proud of being a man
KAN gewoon![]()
De zinsconstructie proud of of proud of being is correct naar mijn weten. Het komt ook gewoon flink vaak voor in Engelstalige kranten enzo.
We blijven bezig hier in het Westlandquote:Naaldwijkse man vermist
De politie is op zoek naar de 54-jarige Hendrik Willem Austmann uit Naaldwijk. Hij verliet zondagmiddag rond 14.00 uur zijn woning aan de Kalmoes om een stukje te gaan fietsen en is niet meer teruggekeerd.
De man is 1.86 meter lang, heeft een slank atletisch postuur, blauwe ogen en kort grijs stekelhaar. Hij draagt een zilverkleurig metalen bril, rechthoekig van vorm. De Naaldwijker is gekleed in een bordeaux rood fietsjack, met zwarte kraag, manchetten en schouderbiezen. Onder het jack draagt hij een rood, wit en grijs gestreept poloshirt. Verder draagt hij een zwarte fietsbroek tot aan de knie en witte gympen.
Hendrik Willem Austmann is vertrokken op een witte fiets van het merk gazelle en heeft een racestuur met zwart stuurband, een bagagedrager en een bidonhouder. Mensen die informatie hebben worden verzocht contact op te nemen via 0900-8844.
Serieus?quote:Op woensdag 16 mei 2007 08:20 schreef Strychnine het volgende:
Jezus, ik ken hem
En ik werd wakker met mijn mp3 speler aan, en ik werd gewoon wakker met hans teeuwen - het meisje en de 7 turken
Hij kwam regelmatig met partijen in de zaak van mijn ouders. Mam slaapt nog, als ze wakker is zal ik vragen of ik de goede voor ogen heb, maar ik weet het vrijwel zekerquote:Op woensdag 16 mei 2007 08:22 schreef dubidub het volgende:
[..]
Serieus?![]()
Ik werd wakker met 'Jochem Myjer - Wakker worden' op Radio Veronica
Nee niks johquote:Op woensdag 16 mei 2007 01:57 schreef Strychnine het volgende:
ramptoerist meldt zich.
oeh, oeh, wat is er voorgevallen tussen bootje en GotC
correct me if i am wrong, maar ik zit je toch niet weg te jagen of heb je het over iemand anders? anders excuusquote:Op woensdag 16 mei 2007 00:16 schreef GotC het volgende:
[..]
Ach ja, het is slechts m'n 1e taal, maargoed.
Voor kranten is het een leuk zinnetje ja, en het kan ook wel grammaticaal, maar omgwtfbbq klinkt het een partij slecht. Ik vroeg het aan m'n moeder en die vond het ook maar een partij bagger, het klinkt gewoon niet goed.
Iig, genoeg. Ik heb andere dingen aan m'n hoofd dan dit gedoe van een puberende jongen.
Nee, doordeweeks ben ik niet in De Lier :pquote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:13 schreef ThaRooP het volgende:
[..]
Was jijer ook met kaartverkoop voor die feesten in die tent op de ijsbaan? Anders kan ik je wel onbewust gezien hebben ofzo![]()
Schiet inderdaad niet opquote:Op woensdag 16 mei 2007 08:12 schreef dubidub het volgende:
[..]
We blijven bezig hier in het Westland
mag dat wel?quote:
ik vond sommige programma's op Talpa best vermakelijk hoor..quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:39 schreef Bootje84 het volgende:
talpa
maaruh gotc, lees mijn reply op vorige pagina aub ff
Dit was het 1e programma dat ik wel te doen vondquote:Op woensdag 16 mei 2007 12:41 schreef PieterBas het volgende:
[..]
ik vond sommige programma's op Talpa best vermakelijk hoor..![]()
Je moet wat doen tidjens het lerenquote:Op woensdag 16 mei 2007 11:07 schreef InnocentFR het volgende:
Dit wordt bijna een uurtaak ipv een dagtaak. Gaat wel erg rap idd.
En Koen, jij maar zeuren dat je het niet bij kan houden met lezen terwijl 1/3 je eigen posts zijn.
Beginnen ze hier ook al over trackmania, misschien moet ik daar ook maar eens een keertje naar kijken.
Luitjes die examen hebben, succes!
dat heet studieontwijkend gedrag... gamen ipv van leren..quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:47 schreef dubidub het volgende:
[..]
Je moet wat doen tidjens het leren
Net Nederlands gehad, aardig wat goed... dus... over 3 kwartier Wiskunde
SOGquote:Op woensdag 16 mei 2007 12:47 schreef dubidub het volgende:
[..]
Je moet wat doen tidjens het leren
Net Nederlands gehad, aardig wat goed... dus... over 3 kwartier Wiskunde
ze negeert jequote:
Misschien heeft ze het Kees nou al verteld... En denkt ze: publiceer dan maar lekker op GeenStijl.quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:43 schreef Bootje84 het volgende:
ja mooi.. keijz, nou al bericht gehad????
Wat vaag joh, ffies fietsen en dan in Duitsland zittenquote:Naaldwijkse man weer terecht
Hendrik Willem Austmann uit Naaldwijk is weer terecht. De man verblijft op een camping in Duitsland en heeft vanaf daar telefonisch contact opgenomen met zijn vrouw, die hem gaat ophalen.
Hij verliet zondagmiddag rond 14.00 uur zijn woning aan de Kalmoes om een stukje te gaan fietsen, maar keerde niet meer terug. De politie stuurde gisteren een opsporingsbericht rond.
Het is niet bekend waarom de man naar Duitsland is gegaan.
Zo aan de achternaam te zien... Ausmann.. klinkt mij vrij Germaans..quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:06 schreef chrisgyan het volgende:
Ongelovelijk, wat gaan de topics hard.
[..]
Wat vaag joh, ffies fietsen en dan in Duitsland zitten![]()
Vanavond heerlijk naar The Clarks in Teejater, superdik, heb 'r zin an...![]()
Doet me een beetje denken aan die man die naar zeeland is gegaan met zn citroen en vervolgens zelfmoord pleegdequote:Op woensdag 16 mei 2007 15:06 schreef chrisgyan het volgende:
Ongelovelijk, wat gaan de topics hard.
[..]
Wat vaag joh, ffies fietsen en dan in Duitsland zitten![]()
Vanavond heerlijk naar The Clarks in Teejater, superdik, heb 'r zin an...![]()
Hmm ok, ik wist het ook niet 100% zeker en werd eerder al gecorrigeerd met de mededeling dat ik iets anders bedoelde...quote:Op woensdag 16 mei 2007 00:16 schreef GotC het volgende:
[..]
Ach ja, het is slechts m'n 1e taal, maargoed.
Voor kranten is het een leuk zinnetje ja, en het kan ook wel grammaticaal, maar omgwtfbbq klinkt het een partij slecht. Ik vroeg het aan m'n moeder en die vond het ook maar een partij bagger, het klinkt gewoon niet goed.
Iig, genoeg. Ik heb andere dingen aan m'n hoofd dan dit gedoe van een puberende jongen.
Nederlands was wel te doen idd, alleen jammer dat al die debielen 3 uur nodig hebbenw aardoor ik van half 11 tot half 12 moest zitten vervelen eer ik weg mochtquote:Op woensdag 16 mei 2007 16:55 schreef ThaRooP het volgende:
Zoooo... ff twee examens gehad vandaag, waren allebei wel te doen![]()
Ja, m'n buurman bedoel jequote:Op woensdag 16 mei 2007 16:37 schreef DrTenma het volgende:
[..]
Doet me een beetje denken aan die man die naar zeeland is gegaan met zn citroen en vervolgens zelfmoord pleegde![]()
Nou dat moet toch wel lukken?quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:13 schreef dubidub het volgende:
Tevens moet deze vandaag nog volGisterenavond sloeg echt nergens op
quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:26 schreef ThaRooP het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/15170/8bd06311/index.html
![]()
Ff een klaagbaak examenklaagmensen topic geopent. Daar verder klagen over Kim/Hanneke/Inge/manon etc etc etc etcquote:Op woensdag 16 mei 2007 17:16 schreef dubidub het volgende:
I sincerely hope soIk denk dat ik het nog wel ga redden, voor wiskunde. 5,1 nodig.
aaaaaauww...quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:26 schreef ThaRooP het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/15170/8bd06311/index.html
![]()
quote:Op woensdag 16 mei 2007 18:06 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ff een klaagbaak examenklaagmensen topic geopent. Daar verder klagen over Kim/Hanneke/Inge/manon etc etc etc etc
Ja, deze tekst GING over autonomie, zijn er mensen die dat gingen opzoeken, en dan na het maken van de tekst zeggen ze: ja ik wist niet wat anatomie wasquote:Op woensdag 16 mei 2007 19:28 schreef wlsandman het volgende:
[..]
![]()
Ik ben het wel met je eens overigens. Een woordenboek nodig hebben om poreus of sedert in op te zoeken![]()
Vaak als je een woord niet kent, dan kun je de betekenis enigsinds wel afleiden uit de tekst!
10 per uurquote:Op woensdag 16 mei 2007 20:25 schreef DrTenma het volgende:
En dat in 30 uur !
Weet je al wat er in de winkel bij thinq komt?quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:16 schreef wlsandman het volgende:
Duurt wel lang ja!
10 per uur is ook weinigquote:Op woensdag 16 mei 2007 20:33 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
10 per uur
nog maar 3
18 minuten till 15?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |