Iemand zag Natasia bij de telefoon (ze ging JJ bellen) en maakte er een spanned FOK verhaal van.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:12 schreef blomst het volgende:
Had Natasja echt 24uur aangevraagt?
Of was dat maar om er hier wat spanning in te krijgen?
Raar maar waar: het is psychognomie. Ik dacht eerst dat ze op de site van 10 een typfout hadden gemaakt, maar omdat ik hem overal tegenkwam heb ik het maar even nagezocht.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:16 schreef petraa het volgende:
Er is vandaag niet veel gebeurd. De psychonoom??
Prima nog steeds geen reden om streams aan te zetten dus. Wat komen die monsters nu weer doen ???quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:27 schreef 2live het volgende:
toch niet weer dat enge groepje visagisten, want daar wordt ik ook niet goed van!
Niks waarschijnlijk, 3 man sterk......quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:29 schreef petraa het volgende:
[..]
Prima nog steeds geen reden om streams aan te zetten dus. Wat komen die monsters nu weer doen ???
Wie ?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:29 schreef schatje het volgende:
Iemand caps van lekker ding?
vroeg Nico ook al; weer voor Amanda dus...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:29 schreef petraa het volgende:
[..]
Prima nog steeds geen reden om streams aan te zetten dus. Wat komen die monsters nu weer doen ???
dat is het dus duidelijk wel.... af en toe nog Jaap terror.... maar voor de rest ist prut.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:20 schreef 2live het volgende:
het kan eigenlijk toch niet zo zijn dat het afhankelijk is van Huub of dat het saai in de villa is of niet.
Het wordt tijd dat ze er allemaal iets aan gaan doen. stelletje sufk*tten![]()
ja, heb ik ook!quote:
Mooier dan Mitch he ?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:39 schreef schatje het volgende:
[..]
Dat is Mark die ook in Eemnes woont. Is helaas maar een dag aanwezig geweest.
Ik wel ; Natas eruit, nieuwe bewoner erin.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:47 schreef avonne het volgende:
de kleuter-pictogrammen hangen ook weer in de keuken.
Ze zijn er nog steeds niet uit of iets erin of eruit moet, geloof ik.
Hey, de hangstoelen uit BB. Favo plekje van Monique.quote:
komt een stemming overquote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:47 schreef avonne het volgende:
de kleuter-pictogrammen hangen ook weer in de keuken.
Ze zijn er nog steeds niet uit of iets erin of eruit moet, geloof ik.
Die lelijkelieke lijkt wel op haarquote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hey, de hangstoelen uit BB. Favo plekje van Monique.
"want die hebben toch geen fuck te doen" zei hijquote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:50 schreef 2live het volgende:
Nico denkt dat werkelozen of huismoeders naar de streams kijken![]()
Wel goed dat hij het verschil tussen die 2 groepen erkentquote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:50 schreef 2live het volgende:
Nico denkt dat werkelozen of huismoeders naar de streams kijken![]()
Dan maakt de prive het wel weer ok, ze zijn daar heel objectiefquote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:53 schreef avonne het volgende:
Jaap "Huub heeft het paard mishandeld vorige week. Hij heeft hem het prikkeldraad ingejaagd"
De toon voor het interview is gezet.
It ain't gonna be truthfull
uhm.. dat klopt niet helemaal...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:56 schreef kleinzusje het volgende:
Jaap: Mn vader was van de spareribskant, kwam mn moeder thuis van het volksdansen en dan met bakken ijs
... mijn moeder van de Health Club kantquote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:56 schreef kleinzusje het volgende:
Jaap: Mn vader was van de spareribskant, kwam mn moeder thuis van het volksdansen en dan met bakken ijs
En moeder was van de health freak kant.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:57 schreef lillkiss het volgende:
[..]
uhm.. dat klopt niet helemaal...
moeder Naar volksdansen, kwam vader met bakken ijs
dank uquote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:57 schreef lillkiss het volgende:
[..]
uhm.. dat klopt niet helemaal...
moeder Naar volksdansen, kwam vader met bakken ijs
maar dat raam is niet geluktquote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:59 schreef TiNo_Flo het volgende:
Jaap: "ik ben een keer tijdens het slapen uit het raam gesprongen en heb mezelf een keer gelektrocuteerd".![]()
De Prive ook hoorquote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:59 schreef kleinzusje het volgende:
Oh oh ik ben zo slecht in objectief verslag geven![]()
jaquote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:59 schreef lillkiss het volgende:
zal dit nou allemaal echt waar zijn??
Maakt het uit? Wat een gast die Japio.... ooit Huub zo'n grappig interview zien geven?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:59 schreef lillkiss het volgende:
zal dit nou allemaal echt waar zijn??
Kom op sussie je kan best wel objectief zijn.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:59 schreef kleinzusje het volgende:
Oh oh ik ben zo slecht in objectief verslag geven![]()
neej das waar... maar als het echt waar is begrijp ik eindelijk zijn opvattingen enzoquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:00 schreef waxmask het volgende:
[..]
Maakt het uit? Wat een gast die Japio.... ooit Huub zo'n grappig interview zien geven?
inderdaad, die zit alleen maar op te scheppen over de luxe van de villa en zijn stoere daden.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:00 schreef waxmask het volgende:
[..]
Maakt het uit? Wat een gast die Japio.... ooit Huub zo'n grappig interview zien geven?
Hij woont bij zijn moeder, en dat loopt niet zo lekker, meen ikquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:03 schreef kleinzusje het volgende:
Jaap heeft thuis zitten:
hond
aanstaande
familie
vrienden
Kan volgens de prive sloerie niet tot psychische druk zorgen ( 1e 2 dan)
of studentjes die toch niets te doen hebben en in bed met een laptoppie liggen (like myself)quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:51 schreef avonne het volgende:
[..]
"want die hebben toch geen fuck te doen" zei hij
Schat, ik mis amanda al als ze even niet zichtbaar is. Niet om haar schoonheid maar om haar karakter ( - Loverboy intrapgedrag)quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:05 schreef robert2006 het volgende:
[..]
zijn alle 2 niet bijzonder, er is maar 1 schoonheid in de villa en dat is amandaaaa![]()
palmaquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:08 schreef LoveProfusion het volgende:
Hoi ben ik weer. Vandaag lekker vrij genomen van mijn werk. Werd laat vannacht en voel me ok. Ex komt vanavond langs om nog te praten.
Afijn ik zou NU echt perfect zijn voor de gouden kooi.
Als Natasia een nieuwe weave krijgt zou ik het overgieten met verf "wit staat je veel leuker"
Eric de pisnicht uitmaken voor verkrachter/aanrander
Amanda vertellen dat ze als een bootwerker klinkt
Lieke zeggen dat ze scheler kijkt dan ik als ik dronken ben
Brian vragen naar zijn strafblad op Bonaire en wat prettiger aanvoelt: het slaan van een vrouw of van een jongen
Nicolaas vragen naar zijn latente homosexualiteit
Jaap en Huub daar zou ik wel om kunnen lachen al zou Huub wat meer peper in zijn ass moeten krijgen..
Vergeet ik nog iemand?
jij ook? ze is leuk, niet?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:09 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Schat, ik mis amanda al als ze even niet zichtbaar is. Niet om haar schoonheid maar om haar karakter ( - Loverboy intrapgedrag)
Hopelijk leest je Ex hier niet mee, ik zou me niet meer durven laten zien na deze post.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:08 schreef LoveProfusion het volgende:
Hoi ben ik weer. Vandaag lekker vrij genomen van mijn werk. Werd laat vannacht en voel me ok. Ex komt vanavond langs om nog te praten.
Als Natasia een nieuwe weave krijgt zou ik het overgieten met verf "wit staat je veel leuker"
Brian vragen naar zijn strafblad op Bonaire en wat prettiger aanvoelt: het slaan van een vrouw of van een jongen
Jaap en Huub daar zou ik wel om kunnen lachen al zou Huub wat meer peper in zijn ass moeten krijgen..
Vergeet ik nog iemand?
Aanmelden bij Tienquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:08 schreef LoveProfusion het volgende:
Vergeet ik nog iemand?
Palma maakt zichzelf al belachelijk. Als ze maar niet denkt dat we een band hebben omdat ik homo ben. Gatverdamme goor vies wijf is het. Uitgezakte zitzak zonder lijn.quote:
Wie?quote:
en ikquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:08 schreef robert2006 het volgende:
[..]
of studentjes die toch niets te doen hebben en in bed met een laptoppie liggen (like myself)![]()
Van mij mag je...... zal voor je sms-enquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:08 schreef LoveProfusion het volgende:
Vergeet ik nog iemand?
je bent terugquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:11 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Palma maakt zichzelf al belachelijk. Als ze maar niet denkt dat we een band hebben omdat ik homo ben. Gatverdamme goor vies wijf is het. Uitgezakte zitzak zonder lijn.
Wie is Palma?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:11 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Palma maakt zichzelf al belachelijk. Als ze maar niet denkt dat we een band hebben omdat ik homo ben. Gatverdamme goor vies wijf is het. Uitgezakte zitzak zonder lijn.
even nadenken, hoor.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:11 schreef Disana het volgende:
De bovenzijwand van de nu weer rode trap gaat blauw geverfd worden. Voor vandaag he... morgen kan het wel weer anders zijn![]()
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:12 schreef kleinzusje het volgende:
priveslet stelt ( bijna alleen maar) gesloten vragen![]()
De schoonmaakster die niet schoonmaakt maar rookt, drinkt, roddelt..kortom "medewerkster van het jaar"quote:
maar een heel mooi bootwerker, en vindt haar stem leuk overigens, maar dat heb ik al eerder gezegdquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:08 schreef LoveProfusion het volgende:
Vergeet ik nog iemand?
Heb jij de Prive ooit zien schrijven 'Mogelijk liefdesbaby op komst'? Die schrijft 'Palma zwanger van liefdesbaby!'quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:14 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Dat was toch wel een van de eerste lessen tijdens mijn studie. Open vragen stellen. Wat heb je nu aan ja-tjes, nee-tje en weet ik niet-jes?
Amanda kan heel leuk zijn. Mooi is ze niet vind ik persoonlijk. Ze gaat echt een doorleefde kop krijgen met diepe rookrimpels, touwhaar en een gebroken neus als ze zich zo laat behandelen door mannen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:15 schreef robert2006 het volgende:
[..]
maar een heel mooi bootwerker, en vindt haar stem leuk overigens, maar dat heb ik al eerder gezegd
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:16 schreef Disana het volgende:
Heb jij de Prive ooit zien schrijven 'Mogelijk liefdesbaby op komst'? Die schrijft 'Palma zwanger van liefdesbaby!'![]()
Intellect: Jaap is redelijk slim qua leren, maar niet super. Typisch studentengebral en overschatting..heeft hij immers al een studie afgerond?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:18 schreef Disana het volgende:
Intellect, breed referentiekader, doorzettingsvermogen. Dat zijn de dingen die Jaap wel goed aan zichzelf vindt.
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:11 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ik denk wel dat Jaaps intelligentie verder reikt dan alleen studeren; hij laat steeds beter zien dat hij wel degelijk inzicht heeft in interacties in het spel, en hij kan slim met mensen spelen (zoals nu). Maar er is ook iets raars aan hem dat je vooral ziet als hij dronken is.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:20 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Intellect: Jaap is redelijk slim qua leren, maar niet super. Typisch studentengebral en overschatting..heeft hij immers al een studie afgerond?
Doorzettingsvermogen? Dat hebben we gezien in de gym
Ik kan wel lachen om Jaap soms, jammer dat hij te vaak wordt geholpen door de redactie (foto's nemen van Huub en Amanda die in het gras lagen te zoenen bijvoorbeeld)
Jaap is gewoon sociaal heel slecht. Als je altijd gepest bent ga je zoals Jaap de extremen opzoeken op zoek naar een soort van goedkeuring. De 2de dag in het huis toen hij zo ladderzat was was een goed voorbeeld hiervan. Zichzelf willen profileren..als er maar gelachen wordt..alleen ze lachten hem uit en niet met hem mee. Was heel triest. Jaap kan ik nu meer waarderen, maar of dat komt omdat hij zielig is of omdat ik hem echt goed vind weet ik zo net nog niet.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik denk wel dat Jaaps intelligentie verder reikt dan alleen studeren; hij laat steeds beter zien dat hij wel degelijk inzicht heeft in interacties in het spel, en hij kan slim met mensen spelen (zoals nu). Maar er is ook iets raars aan hem dat je vooral ziet als hij dronken is.
Vraag me af wat Cora en familie ervan vinden als de Prive erbij is.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:23 schreef scanman01 het volgende:
De vrouw vraagt of Jaap nog een keer gaat trouwen. Jaap zegt dat hij in de kooi gaat trouwen en vraagt of de vrouw zich wel goed heeft voorbereid.
Niet iedereen is zo integer als jijquote:
Jaap is niet meer zo zielig hoor. Hij kan steeds beter zijn sterke kanten laten zien.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:24 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Jaap is gewoon sociaal heel slecht. Als je altijd gepest bent ga je zoals Jaap de extremen opzoeken op zoek naar een soort van goedkeuring. De 2de dag in het huis toen hij zo ladderzat was was een goed voorbeeld hiervan. Zichzelf willen profileren..als er maar gelachen wordt..alleen ze lachten hem uit en niet met hem mee. Was heel triest. Jaap kan ik nu meer waarderen, maar of dat komt omdat hij zielig is of omdat ik hem echt goed vind weet ik zo net nog niet.
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:16 schreef Je_weet_wie_ik_ben_online het volgende:
ff optopic ik zag op www.degoudenkooi.tv
dat filmpje dat amanda derde was geworden en een mode show met sylvia en brian ofzo
Tja, de Prive maakt alle mensen klein.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:27 schreef scanman01 het volgende:
De vrouw lijkt het vreemd te vinden dat Jaap er niet van houdt als hij wordt gekleineerd.
Zal die derde plaats nou echt zijn, of zal de jury een beetje onder druk zijn gezet door TIEN? Sylvia werd ook al heel opvallend tweede met dat paaldansen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die had ik gemist, geweldig om te zien.
Moeilijke vraag, ik pasquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zal die derde plaats nou echt zijn, of zal de jury een beetje onder druk zijn gezet door TIEN? Sylvia werd ook al heel opvallend tweede met dat paaldansen.
Voor het Noordhollandsdagblad zat ze bij brei/punnikfanclubblad de rekkertjesquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:32 schreef Disana het volgende:
Deze mevrouw is van het Noordhollands Dagblad naar de Party naar de Prive gegaan. De Party ligt goed bij studenten, die is vaak 'over the top'; ze denkt wel dat de Party met Jaap zou willen praten.
Te dromen dat ze verpleegster zou worden. Kan raar lopen, zo'n tuttebelleleven.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:34 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Voor het Noordhollandsdagblad zat ze bij brei/punnikfanclubblad de rekkertjes
klopt !quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:34 schreef scanman01 het volgende:
Die Jaap denkt wel snel. Hij zegt graag het boek over de overleden dochter van die privé vrouw te willen lezen en dat dat voor haar dan weer goed is dat mensen het boek op de streams zien.
Ze mocht geen verpleegster worden omdat ze te dik was en alle fruitmanden heeft gejat tijdens haar stage...........quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Te dromen dat ze verpleegster zou worden. Kan raar lopen, zo'n tuttebelleleven.
Kijkend naar het filmpje en de klodders eye-shadow onder de ogen van Melissa, denk ik het 2e.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zal die derde plaats nou echt zijn, of zal de jury een beetje onder druk zijn gezet door TIEN? Sylvia werd ook al heel opvallend tweede met dat paaldansen.
Ik zag het net ook. Leek wel alsof de hele Sahara onder haar ogen zat.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:37 schreef beequeen het volgende:
Kijkend naar het filmpje en de klodders eye-shadow onder de ogen van Melissa, denk ik het 2e.
Ik heb haar daarstraks een overhemd zien strijken.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:39 schreef kleinzusje het volgende:
Redactie, mag die vrouw die niet schoonmaakt weg ?
Brandwonden ???quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb haar daarstraks een overhemd zien strijken.
ze is wel de mooiste bewoner van het huis momenteel, voor de rest zijn het allemaal dwergen, te zwarte dames, lelijke nichten, loensende dames, hetero's met gillende hoge stemmetjes en slaapkoppenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:17 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Amanda kan heel leuk zijn. Mooi is ze niet vind ik persoonlijk. Ze gaat echt een doorleefde kop krijgen met diepe rookrimpels, touwhaar en een gebroken neus als ze zich zo laat behandelen door mannen.
Neehee, de redactie denkt dat een schoonmaakster die niet schoonmaakt maar al bekvechtend huis houdt, ons zo op de zenuwen werkt dat het weer leuk wordt. Of zo.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:39 schreef kleinzusje het volgende:
De Redactie wist gisteravond te melden, dat ze juist blij zijn met een blerende niet poetsende poets. Houdt de boel levendig.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:39 schreef kleinzusje het volgende:
en natuurlijk vetkleppenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:42 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ze is wel de mooiste bewoner van het huis momenteel, voor de rest zijn het allemaal dwergen, te zwarte dames, lelijke nichten, loensende dames, hetero's met gillende hoge stemmetjes en slaapkoppen
Wat denken ze te bereiken met een luie poets die ervoor zorgt dat 80% van de streamers de streams uitzet als zij in beeld komt?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
De Redactie wist gisteravond te melden, dat ze juist blij zijn met een blerende niet poetsende poets. Houdt de boel levendig.
sttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
De Redactie wist gisteravond te melden, dat ze juist blij zijn met een blerende niet poetsende poets. Houdt de boel levendig.
Fotograaf????? Hij kan geen foto's schieten als de zon weg is. Amateur.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:44 schreef mootie het volgende:
Wat een buitengewoon irritante popi kerel is die fotograaf.![]()
Ik noem toch geen namen?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:45 schreef petraa het volgende:
[..]
stttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt![]()
Je leert het ook nooit jijquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:45 schreef petraa het volgende:
Oh my god ik deed een poging te luisteren naar Brian. Maar ik ben spontaan doof.
Hij realiseert zich dat de foto's móóier worden als de zon schijnt. Dat is een verschil denk ik.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Fotograaf????? Hij kan geen foto's schieten als de zon weg is. Amateur.
Wie?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:47 schreef scanman01 het volgende:
Gisteren was Palma klokslag half drie weg. Waarom is ze er nu nog ???
sttttttttt scan, als we die naam hier niet meer noemen, hebben we een kansje dat ze gewipt wordt door de redactie.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:47 schreef scanman01 het volgende:
Dat je nog steeds luistert.... echt ongelooflijk.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:50 schreef mootie het volgende:
Ja hoor Chris, het ging goed........ dat liegen gaat Chris ook met de week beter af.....![]()
Om jou te pesten ?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:47 schreef scanman01 het volgende:
*klopt zichzelf op de borstquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat je nog steeds luistert.... echt ongelooflijk.
Het was altijd een heel mooi nummer van Sonneveld. Het zal nu lang gaan duren voordat ik het weer kan aanhoren zonder aan Brian te moeten denken.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:52 schreef petraa het volgende:
Thuisssssssss heb ik nog een ansichtKaart.
Nietsssssssssssssss waar ik geboren beeeeeeeeeeeen
Dit dorp ik weet nog hoe het was, keieeeeeeeen
er voorrrrrrrrrrrrrrrrr, boerrrrrrrrrrderijen
langsssssssssss het tuinpad van mijn moederrrrrrrrrrrrrr
staaaaaaaaaaaaaaaaan
Dat heb ik ook, hij werd gezongen door Frans Bauer tijdens zijn concert en ik moest gelijk aan de versie van Brian denken.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het was altijd een heel mooi nummer van Sonneveld. Het zal nu lang gaan duren voordat ik het weer kan aanhoren zonder aan Brian te moeten denken.
Nee.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:53 schreef petraa het volgende:
Als hij een klein beetje begeleiding krijgt van Chris, gaat hij wel zuiver, zegt Brian.
Nou zou ik ook spontaan gek worden als ik Bauer het zou horen zingen, maar goed... kwestie van smaakverschil.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:54 schreef petraa het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, hij werd gezongen door Frans Bauer tijdens zijn concert en ik moest gelijk aan de versie van Brian denken.
had ik ook hoor, maar hij zong het iig beter dan Brianquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nou zou ik ook spontaan gek worden als ik Bauer het zou horen zingen, maar goed... kwestie van smaakverschil.
Ach die arme jongen houdt niks over dan. Vlieglessen gaan al niet meer door, dan geen zangles meer, nog ff en dan ook geen gitaarlessen meer. Hij heeft nergens talent voor, dat is zieligggggggggquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:54 schreef SiRojK het volgende:
Bericht aan DGK_Redactie:
Het is heel Nederland inmiddels duidelijk dat Brian geen zangcarriere zal hebben. Idiols praktijken zijn eventjes leuk, maar in het geval van Brian is het onderhand erg vervelend aan het worden. Vertel die jongen alsjeblieft dat zijn zanglessen zijn afgelast en laat vervolgens de zangleraar nooit weer komen.. Doe het voor de streamers, alsjeblieft!
Tsjah, jammer..quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:56 schreef petraa het volgende:
[..]
Ach die arme jongen houdt niks over dan. Vlieglessen gaan al niet meer door, dan geen zangles meer, nog ff en dan ook geen gitaarlessen meer. Hij heeft nergens talent voor, dat is zieliggggggggg![]()
Vandaar de pammetjes.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:56 schreef Disana het volgende:
Bij alles wat ik doe krijg ik de spanning. Brianederlands.
Brian is zeldzaam talentloos. Dat geeft niet, maar de combinatie zelfoverschatting en leraren die net doen of er nog iets van te maken valt maakt het lastig.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:56 schreef petraa het volgende:
[..]
Ach die arme jongen houdt niks over dan. Vlieglessen gaan al niet meer door, dan geen zangles meer, nog ff en dan ook geen gitaarlessen meer. Hij heeft nergens talent voor, dat is zieliggggggggg![]()
Heb haar nog niet gezien of gehoord.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:58 schreef scanman01 het volgende:
Stoort het Natasia al dat de privé er niet eens voor haar was?
Ook homoseksueel bedoelt hij? Of ook dood?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:58 schreef petraa het volgende:
Brian is gewoon Wim Sonneveld zegt hij zelf.
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ook homoseksueel bedoelt hij? Of ook dood?
Misschien moet Amanda dan stoppen met aanwijzigingen geven, onder de lakens, als het er weer van komt.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:00 schreef mootie het volgende:
Als Chris geen aanwijzingen geeft....... dan kan je pas echt lachen volgens mij. Dan is Brian al klaar met het liedje terwijl de muziek pas op de helft is.
Jij hebt het blijkbaar nog niet vaak genoeg gehoord. Ik ben het grappenstadium zelfs al bijna voorbij... is dat geen signaal voor de redaktie dat Kris wel weg kan?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:01 schreef petraa het volgende:
RRRRRRRRrrroOOOOOOOozen,
Laaaaaaaaaaaangs het tuinpad van mijn moeder, Zag ik de hoge bomen staaaaaaaaaaaaan,
ik was een kind en wiist niet beter dan dat het nooit voorbij zou gaaaaaaaaaAn
Doe het eens samen, dan blijf ik zuiver
De kenner.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:01 schreef petraa het volgende:
Er is een zin in het liedje die ze mogen schrappen in het liedje aldus Brian
Ja sorry, misschien hou ik van dezelfde grapjes, ik lig toch elke keer weer in een deuk als die idioot aan het *zingen* is. Als Chris niet meezingt is hij al klaar voor de muziek klaar is. Iig komt hij hier eerder klaar, dan in bed.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij hebt het blijkbaar nog niet vaak genoeg gehoord. Ik ben het grappenstadium zelfs al bijna voorbij... is dat geen signaal voor de redaktie dat Kris wel weg kan?
Ik heb hem ook heel lang expres aangezet uit leedvermaak hoor. Maar het wordt ergerlijk... laat ie wat anders gaan doen... oh nee, hij kan niks.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:03 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja sorry, misschien hou ik van dezelfde grapjes, ik lig toch elke keer weer in een deuk als die idioot aan het *zingen* is. Als Chris niet meezingt is hij al klaar voor de muziek klaar is.
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:03 schreef LoveProfusion het volgende:
Hoorden jullie dat?
Wim Sonneveld draaide zich net om in zijn graf..
Nou ben ik toch heel benieuwd welke zin.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:01 schreef petraa het volgende:
Er is een zin in het liedje die ze mogen schrappen in het liedje aldus Brian
Die heeft zich de laatste weken zo vaak omgedraaid dat zijn hele graf is uitgehold, ben ik bang.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:03 schreef LoveProfusion het volgende:
Hoorden jullie dat?
iets met melancholiek.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nou ben ik toch heel benieuwd welke zin.
Wim ligt in een deuk boven, denk ikquote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:04 schreef petraa het volgende:
[..]
![]()
jaaaaaaaaa arme Wim zelfs grafrust wordt hem niet gegund.
Een bepaald type vrouw versieren kan hij nog wel het beste. Nena, Amanda, die Griekse, Tamara .... dat flikt hij toch vrij goed.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb hem ook heel lang expres aangezet uit leedvermaak hoor. Maar het wordt ergerlijk... laat ie wat anders gaan doen... oh nee, hij kan niks.
Nee hoor, hij wil het al heel lang zelf. Vorige keer probeerde Kris iets anders, maar moest er van Brian toch weer tijd ingeruimd worden voor Het Dorp.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:05 schreef Gigageil het volgende:
Kunnen ze geen Nederlander dat liedje laten zingen? Dit is onbegonnen werk.....
Geef Brian een liedje van Tupac of zo......
Die gozer hoort dit liedje voor het eerst volgens mij, want iedere mongool in Nederland kan de toon wel houden.......![]()
Die trommelt al maanden tegen zn kist.... laat me eruit!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:03 schreef LoveProfusion het volgende:
Hoorden jullie dat?
Serieus???quote:
De dorpsjeugd klit wat bij elkaarquote:
Wel extreem zacht vel he!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:08 schreef Disana het volgende:
Natasia vergast de visagisten ook maar eens op het verhaal van het vel dat over is.
Ik heb Natasia al heel lang niet meer zien typen, en de Touareg heb ik nog nooit gezien.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:08 schreef LoveProfusion het volgende:
Hoe zit het met Natasia's secretaresse opleiding? Hoe gaat de type cursus?
Brians vlieglessen zijn dus gecancelled na klachten van streamers heb ik begrepen. De touareq daar mag Natasia nog wel in rijden?
Die mag idd weg van Brianquote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De dorpsjeugd klit wat bij elkaar
In minirok en beatle-haar
En joelt wat mee met beat-muziek
Ik weet wel het is hun goeie recht
De nieuwe tijd, net wat u zegt
Maar het maakt me wat melancholiek
Je stelt allemaal vragen die wij ook hebben.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:08 schreef LoveProfusion het volgende:
Hoe zit het met Natasia's secretaresse opleiding? Hoe gaat de type cursus?
Brians vlieglessen zijn dus gecancelled na klachten van streamers heb ik begrepen. De touareq daar mag Natasia nog wel in rijden?
Heeft hij wel eens een andere *mode*!!!!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:21 schreef Disana het volgende:
Brian is weer in zijn infantiele kleutermode.
Nee, natuurlijk niet.....quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb Natasia al heel lang niet meer zien typen, en de Touareg heb ik nog nooit gezien.
Paramode. Pimpmode. Nasty-Girlmode.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:23 schreef petraa het volgende:
[..]
Heeft hij wel eens een andere *mode*!!!!![]()
Er is gestemd over die Touareg, ze zou 1x in de maand mogen rijden, maar die stemming is volgens mij al 2 maanden geleden geweest.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:23 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet.....
Je kunt wel veel willen, maar een Touareg is onbetaalbaar voor iemand die met schulden komt te zitten als ze DGK vrijwillig zou verlaten.......
Ze heeft wel meer waandenkbeelden.![]()
En dan zeggen dat Japio MPS heeft, hoe durven zequote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:21 schreef Disana het volgende:
Brian is weer in zijn infantiele kleutermode.
Sil zat er nog in! Het kan idd ook een klein maandje geleden zijn.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:25 schreef Copycat het volgende:
Die stemming was toch vrij recentelijk? Een week of twee, drie geleden?
Alhoewel het mij niets zou verbazen als ook dit stilzwijgend is opgeheven.
Japio heeft last van een stroeve on-off knop. Net als Amanda.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
En dan zeggen dat Japio MPS heeft, hoe durven ze![]()
Time apparently also flies when you're bored...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:25 schreef petraa het volgende:
[..]
Sil zat er nog in! Het kan idd ook een klein maandje geleden zijn.
Goh voor de 100e x, nu is de operatie gratis.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:26 schreef beequeen het volgende:
Hoe heet die kliniek ook alweer???? Bergmankliniek![]()
Ja dat weet ik. Maar het ging erom dat ze mischien een Touareg wilde kopen na DGK. Dat maakte zequote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:24 schreef petraa het volgende:
[..]
Er is gestemd over die Touareg, ze zou 1x in de maand mogen rijden, maar die stemming is volgens mij al 2 maanden geleden geweest.
Het dorpsjeeuuuugd klllikt wat bij elkaaaaaArquote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:01 schreef petraa het volgende:
RRRRRRRRrrroOOOOOOOozen,
Laaaaaaaaaaaangs het tuinpad van mijn moeder, Zag ik de hoge bomen staaaaaaaaaaaaan,
ik was een kind en wiist niet beter dan dat het nooit voorbij zou gaaaaaaaaaAn
Doe het eens samen, dan blijf ik zuiver
Ik heb je bedankt voor je updates in de codus ! Maar aangezien je mij negeert heb je het waarschijnlijk nog niet gezien. Dus bij deze: bedanktquote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:28 schreef scanman01 het volgende:
Carlos denkt: "allemachtig, hoe kom ik hier weg"
Hou op!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:30 schreef beequeen het volgende:
Dat horen we dus iedere keer als er iemand komt. Los vel, zacht vel, tepel eraf, pigment, Dr. Laban en niet te vergeten de Bergmankliniek.
Maar voor wie zitten ze er nou eigenlijk? Ik zie Amanda helemaal niets doen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:31 schreef FdW het volgende:
Dreams of Bounty hebben een nicht meegebracht om op te maken, en Erictie is niet meer weg te slaan uit de kapsalon.![]()
Jij gunt ons Ericje ook niksquote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:31 schreef FdW het volgende:
Dreams of Bounty hebben een nicht meegebracht om op te maken, en Erictie is niet meer weg te slaan uit de kapsalon.![]()
De idioot, cultuurbarbaar.(ik ben in bijleesmodum)quote:
Dat topic had ik tot nu nog nooit geopend.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:31 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik heb je bedankt voor je updates in de codus ! Maar aangezien je mij negeert heb je het waarschijnlijk nog niet gezien. Dus bij deze: bedankt![]()
Er is hier heel erg veel geschreven over Brian, Palma en Nathanael.... dus dat is sowieso dan geen miscasting. Daar gaat het de programmamakers juist omquote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:34 schreef FdW het volgende:
Top 5 ranglijst van absolute miscasting.
Brian, Eric, Palma, Nathanael, Angelique.
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat topic had ik tot nu nog nooit geopend.Nu dus wel
... Graag gedaan. Ik zal proberen het wat vaker te doen.
Er zijn meer misvattingen, zoals het good guy, bad guy verhaal.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Er is hier heel erg veel geschreven over Brian, Palma en Nathanael.... dus dat is sowieso dan geen miscasting. Daar gaat het de programmamakers juist om
Natasia had rijexamen 21 februari .quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:25 schreef Copycat het volgende:
Die stemming was toch vrij recentelijk? Een week of twee, drie geleden?
Alhoewel het mij niets zou verbazen als ook dit stilzwijgend is opgeheven.
Dat betekent dus dat ze eigenlijk gisteren al een tochtje had moeten maken. Gecancelled, hoop ik.quote:
De Bergmankliniek was de stoorzender.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat betekent dus dat ze eigenlijk gisteren al een tochtje had moeten maken. Gecancelled, hoop ik.
Wifebeater geilt bij de gedachte twee meisjes onder zijn beheer te hebben.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:47 schreef beequeen het volgende:
Wifebeater laat de foto's van Amanda en Lieke zien aan Nightmares off Uglyness, de smeerlap![]()
Is dat die kliniek van die ene dokter? Kom, hoe heet die knakker ook weer?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:47 schreef beequeen het volgende:
De Bergmankliniek was de stoorzender.
Zaterdag tijdens het klussen in de villa, zei, Natasiaquote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:45 schreef Copycat het volgende:
Dat betekent dus dat ze eigenlijk gisteren al een tochtje had moeten maken. Gecancelled, hoop ik.
Was het niet Dr. Laban?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is dat die kliniek van die ene dokter? Kom, hoe heet die knakker ook weer?
Das mannentaal Scanquote:
Ben ik de enige die bij die naam aan Dr Clavan moet denken?quote:
De Zak van Laban. Maar ik ben niet erg bijbelvast.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ben ik de enige die bij die naam aan Dr Clavan moet denken?
[afbeelding]
Meer humor in de tent zou zeer welkom zijn.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ben ik de enige die bij die naam aan Dr Clavan moet denken?
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |