Iemand zag Natasia bij de telefoon (ze ging JJ bellen) en maakte er een spanned FOK verhaal van.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:12 schreef blomst het volgende:
Had Natasja echt 24uur aangevraagt?
Of was dat maar om er hier wat spanning in te krijgen?
Raar maar waar: het is psychognomie. Ik dacht eerst dat ze op de site van 10 een typfout hadden gemaakt, maar omdat ik hem overal tegenkwam heb ik het maar even nagezocht.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:16 schreef petraa het volgende:
Er is vandaag niet veel gebeurd. De psychonoom??
Prima nog steeds geen reden om streams aan te zetten dus. Wat komen die monsters nu weer doen ???quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:27 schreef 2live het volgende:
toch niet weer dat enge groepje visagisten, want daar wordt ik ook niet goed van!
Niks waarschijnlijk, 3 man sterk......quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:29 schreef petraa het volgende:
[..]
Prima nog steeds geen reden om streams aan te zetten dus. Wat komen die monsters nu weer doen ???
Wie ?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:29 schreef schatje het volgende:
Iemand caps van lekker ding?
vroeg Nico ook al; weer voor Amanda dus...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:29 schreef petraa het volgende:
[..]
Prima nog steeds geen reden om streams aan te zetten dus. Wat komen die monsters nu weer doen ???
dat is het dus duidelijk wel.... af en toe nog Jaap terror.... maar voor de rest ist prut.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:20 schreef 2live het volgende:
het kan eigenlijk toch niet zo zijn dat het afhankelijk is van Huub of dat het saai in de villa is of niet.
Het wordt tijd dat ze er allemaal iets aan gaan doen. stelletje sufk*tten![]()
ja, heb ik ook!quote:
Mooier dan Mitch he ?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:39 schreef schatje het volgende:
[..]
Dat is Mark die ook in Eemnes woont. Is helaas maar een dag aanwezig geweest.
Ik wel ; Natas eruit, nieuwe bewoner erin.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:47 schreef avonne het volgende:
de kleuter-pictogrammen hangen ook weer in de keuken.
Ze zijn er nog steeds niet uit of iets erin of eruit moet, geloof ik.
Hey, de hangstoelen uit BB. Favo plekje van Monique.quote:
komt een stemming overquote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:47 schreef avonne het volgende:
de kleuter-pictogrammen hangen ook weer in de keuken.
Ze zijn er nog steeds niet uit of iets erin of eruit moet, geloof ik.
Die lelijkelieke lijkt wel op haarquote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hey, de hangstoelen uit BB. Favo plekje van Monique.
"want die hebben toch geen fuck te doen" zei hijquote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:50 schreef 2live het volgende:
Nico denkt dat werkelozen of huismoeders naar de streams kijken![]()
Wel goed dat hij het verschil tussen die 2 groepen erkentquote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:50 schreef 2live het volgende:
Nico denkt dat werkelozen of huismoeders naar de streams kijken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |