En dit zandzak-gehang hebben nou ook wel genoeg gezienquote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:32 schreef petraa het volgende:
[..]
Precies en daarom komen de bewoners ons ondertussen ook de oren uit. We weten alles al, we kennen al hun onhebbelijkheden, de grapjes die ze maken hebben we al tig keer gehoord. Het programma duurt gewoon te lang.
Nee... beetje vreemd allemaal...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:33 schreef petraa het volgende:
[..]
Daar hoor je inderdaad ook niets over, zo horen we ook niets meer over de ritjes in de toureag van Natas.
Tenzij ze een paar krokodillen over het hek gooien , dan word het weer leukquote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:32 schreef petraa het volgende:
[..]
Precies en daarom komen de bewoners ons ondertussen ook de oren uit. We weten alles al, we kennen al hun onhebbelijkheden, de grapjes die ze maken hebben we al tig keer gehoord. Het programma duurt gewoon te lang.
Zoiets als 'iedere dag hetzelfde eten' ofwel 'iedere dag dezelfde vriend' ......quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:38 schreef Desii het volgende:
Amanda en Brian is ook weer dikke mik....
A: Lieke zei gisteren tegen mij: "ik heb geen zin elke dag andijvie"
B: ohhhh
(ik snap niet precies wat daar mee bedoeld wordt.... maar ja ik ben middelblont.... zal er wel iets mee te maken hebben)
Precies, als we realistisch zijn is het programma op zijn eind. Het duurt te lang, gebeurt weinig behalve ruzies waaraan we ons ook gaan irriteren.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
En dit zandzak-gehang hebben nou ook wel genoeg gezien
[afbeelding]
ach zooo....... ze eten niet elke dag andijvie... (volgens mij hebben ze dat nog helemaal niet gegeten) dus dan zal ze het over Hubert hebben gehad.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:41 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zoiets als 'iedere dag hetzelfde eten' ofwel 'iedere dag dezelfde vriend' ......
Iedere dag dezelfde seks................ze ken ik hem. Tukkers misschien?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:41 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zoiets als 'iedere dag hetzelfde eten' ofwel 'iedere dag dezelfde vriend' ......
Of wil ze meer dan alleen mannen ?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:42 schreef Desii het volgende:
[..]
ach zooo....... ze eten niet elke dag andijvie... (volgens mij hebben ze dat nog helemaal niet gegeten) dus dan zal ze het over Hubert hebben gehad.
Is ze toch niet monogaam, als ze zei ...... valt Liekje door de mand ?
Ja, makkelijk afkicken, zullen heel wat betalende streamers afvallen volgende maand.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:42 schreef petraa het volgende:
[..]
Precies, als we realistisch zijn is het programma op zijn eind. Het duurt te lang, gebeurt weinig behalve ruzies waaraan we ons ook gaan irriteren.
En inderdaad de bewoners hangen, roddelen en ouwehoeren alleen nog maar. Maar nuttig wezen ho maar![]()
Dat nutteloze gepingel op de gitaar, waar geen progressie inzit, de zangkunsten waar geen progressie inzit etc. etc. Dat geklef tussen sommige personen.
Ach het is wel mooi dat je op deze manier kan afkicken.
Hoor ik daar een brieven/kaarten actie ?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:47 schreef ericahysterica het volgende:
ik begrijp de bewoners niet.......zij nemen geen enkel initiatief om met iets bezig te zijn. Al hun kunstjes hebben ze nu gedaan en er is geen prikkel tot welke actie dan ook. Ik denk dat de redactie zich eens achter de oren moet krabben en wat creativiteit moet gaan ontwikkelen. Van de bewoners zal die niet komen dat is nu wel duidelijk. Toch heb ik stiekem voor al die mensen in dat boring huis wel bewondering. Ik zou het zo lang niet uithouden...! Misschien is een bedankje voor de afgelopen maanden amusement wel op zijn plaats...?
Regelmatig hoor je commentaar van bewoners dat hun plannen worden afgekeurd, ze krijgen geen antwoord, het valt stil zonder toelichting, follow-up duurt eeuwen, enz. Dat motiveert waarschijnlijk ook niet om plannen te maken, het assortiment is al wat beperkter omdat alles TV moet opleveren.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:47 schreef ericahysterica het volgende:
ik begrijp de bewoners niet.......zij nemen geen enkel initiatief om met iets bezig te zijn. Al hun kunstjes hebben ze nu gedaan en er is geen prikkel tot welke actie dan ook. Ik denk dat de redactie zich eens achter de oren moet krabben en wat creativiteit moet gaan ontwikkelen. Van de bewoners zal die niet komen dat is nu wel duidelijk. Toch heb ik stiekem voor al die mensen in dat boring huis wel bewondering. Ik zou het zo lang niet uithouden...! Misschien is een bedankje voor de afgelopen maanden amusement wel op zijn plaats...?
ja het wekt de indruk een zinkend schip te zijn de gouden Arkquote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Regelmatig hoor je commentaar van bewoners dat hun plannen worden afgekeurd, ze krijgen geen antwoord, het valt stil zonder toelichting, follow-up duurt eeuwen, enz. Dat motiveert waarschijnlijk ook niet om plannen te maken, het assortiment is al wat beperkter omdat alles TV moet opleveren.
En nog eenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:52 schreef beequeen het volgende:
Er is er in ieder geval een hier die het naar zijn zin heeft.![]()
Edtit: 2 dus.
Psies!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:52 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Smaakvol, lekkerder dan een volle hand silliconen .......
Hier nog een, ik weiger daar naar te kijken.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:56 schreef scanman01 het volgende:
De regie gooit brian maar weer eens op de streams. Fijn, dan kan ik ze tenminste weer uit doen
Ja maar dan ook een echte nieuwe hèquote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:36 schreef Reza-impreza het volgende:
[..]
Tenzij ze een paar krokodillen over het hek gooien , dan word het weer leuk
Een nieuwe bewoner voldoet ook
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:57 schreef nibbieworld het volgende:
Hoi hoi even offtopic, foto van de bewoners en crew inclusief Franssie (rechts)
Kon de foto alleen niet kopieren naar FOK. Werkt zeker alleen doormiddel van het plaatsen van een link. Vandaar maar even naar mijn hyves gelinkt.
http://nibbieworld.hyves.nl/fotos/64612954/0/5PRx/![]()
Staat mevrouw Pannekoek daar ook op?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:57 schreef nibbieworld het volgende:
Kon de foto alleen niet kopieren naar FOK. Werkt zeker alleen doormiddel van het plaatsen van een link. Vandaar maar even naar mijn hyves gelinkt.
ja want een ouwe nieuwe wordt het ook niet. Maar één nieuwe bewoner is ook niks moeten er wel meer zijn, wil het weer interessant worden voor ons streamers.quote:
Ik zal je even helpen met de fotoquote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:57 schreef nibbieworld het volgende:
Ik heb me streams al uit weiger naar dat stelletje te kijken.quote:
Ik heb een nieuwe hobbyquote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:52 schreef beequeen het volgende:
Er is er in ieder geval een hier die het naar zijn zin heeft.![]()
Edtit: 2 dus.
Thanks Scanman01.quote:
Alsof dat het enige is waar ze zich voor zouden moeten schamen!!!!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:01 schreef mootie het volgende:
De redactie zou zich toch kapot moeten schamen..... een kickboxer inhuren die gelinkt wordt met de onderwereld. Zo moeilijk kan het toch niet zijn om een 'schone' kickboxleraar in te huren?![]()
Ja, heb ik ook al uitgezetquote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:58 schreef petraa het volgende:
[..]
Hier nog een, ik weiger daar naar te kijken.![]()
Joepie, alsnog die criimineel.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:03 schreef blomst het volgende:
13.00uur kom op met de andere twee streams.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |