Ik vind van wel. Alves zal voor zo´n 17 denk ik weggaan, daarmee zullen ze echt niet zo dom zijn om een blessuregevoelige, over de top zijnde speler te halen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:09 schreef denthemen het volgende:
[..]
Maar Niels, kluivert is niet slecht voor Heerenveen hoor

80/17quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:18 schreef devv05 het volgende:
http://www.vi.nl/home.html#poll284421
Allemaal even tegen stemmen svp

wij hebben Ogararuquote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:25 schreef Damzkieee het volgende:
Trabelsi is ook nog vrij voor volgend seizoen

Welke zender?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:06 schreef BonJovi het volgende:
Op tv rellen van beverwijk 10 jaar terug, echt erg.

Hij zat in '96 nog niet bij Ajax hoor...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:24 schreef Damzkieee het volgende:
Ik vond Trabelsi zeer zeker een van de beteren in het seizoen dat Ajax de halve finale CL haalde.
Jammer dat hij niet zo van de clubliefde was bleek aan het eind.

In '96 haalden we de finale. In '97 de halve.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:33 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hij zat in '96 nog niet bij Ajax hoor...

Ik vind Trabelsi zeker nog wel een stuk beter hoor.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:28 schreef stefmans het volgende:
Vind Oga en Hatem heel gelijkwaardig.

Trabelsi was goed, maar verdedigend ook niet super. Ik vind dat George zich gedurende het seizoen goed ontwikkeld en regelmatig een geode voorzet aflevert.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:50 schreef kevin6188 het volgende:
Ik snap niet waarom iedereen Ogararu zo tegen vindt vallen![]()

Nou, Ogararu kan er ook wat vanquote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:58 schreef kevin6188 het volgende:
Mwah, zn slidings waren altijd geweldig.

Dit jaar heeft hij mooi kunnen wennen, zal volgend jaar alleen maar beter wordenk denk ik.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:38 schreef devv05 het volgende:
Ik vind Ogararu echt een hele goede verdediger met veel potentie.

Seedorf, Duitser, waarom kom je niet terugquote:

aah ja wel kut, samen met Davids zou het echt masterlijk zijn geweestquote:Op woensdag 16 mei 2007 00:08 schreef Houniet het volgende:
[..]
Seedorf, Duitser, waarom kom je niet terug [afbeelding]

tja als je bij milan altijd in de basis staat waarom zou je dan weggaanquote:Op woensdag 16 mei 2007 00:14 schreef Houniet het volgende:
had hem graag terug willen zien [afbeelding]

ja nou die laatste twee jaar afsluiten bij "je cluppie"quote:Op woensdag 16 mei 2007 00:20 schreef toma het volgende:
[..]
tja als je bij milan altijd in de basis staat waarom zou je dan weggaan

een paar jaar geleden werd hij nog uitgekotst, en nu is het weer `onze clarence`quote:Op woensdag 16 mei 2007 00:21 schreef Houniet het volgende:
[..]
ja nou die laatste twee jaar afsluiten bij "je cluppie" [afbeelding]

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |