En Sneijder, blijft die toevallig ook nog een jaar?quote:Op woensdag 16 mei 2007 09:42 schreef Noshiba het volgende:
Kluivert loopt blauwtje op bij Ajax
De open sollicitatie van Patrick Kluivert bij Ajax is op niets uitgedraaid. De Amsterdammers beschouwen de aanvaller geen aanwinst voor komend seizoen.
Tegenover Tien liet technisch directeur Martin van Geel weten dat de dertigjarige spits "met alle respect geen optie is." Trainer Henk ten Cate liet zich vorige week niet uit op de vraag of de topscorer aller tijden van Oranje een aanwinst zou zijn of niet.
De toekomst van Kluivert is nog ongewis. Landskampioen PSV liet vorige week weten dat zijn aflopende contract niet zou worden verlengd, waardoor aan de samenwerking na één seizoen al een einde komt.
Too bad for him, had ons alleen maar geld gekost!
Ik dacht dat we een versterking zouden halen in elke linie?quote:
Wie zegt dat "we" er al zijn?quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:41 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ik dacht dat we een versterking zouden halen in elke linie?
Je hebt nu dan Kennedy en Delorge (maar bijv. Roger gaat weg, en Sneijder denk ik ook wel).
quote:Sneijder mag alleen voor hoofdprijs weg
Geschreven door Pieter Ooms op woensdag, 16 mei om 10:15
Alweer een paar dagen lang is het Spaanse Valencia met Ajax aan het onderhandelen over de diensten van Wesley Sneijder. Twee eerdere boden werden resoluut door de Amsterdamse clubleiding geweigerd, maar de nummer vier van de Primera División geeft voorlopig niet op.
Inmiddels heeft de afgereisde delegatie te horen gekregen dat de Oranje-international alleen voor de hoofdprijs mag vertrekken. “Ons uitgangspunt is gewoon dat Wesley bij ons blijft. We willen hem behouden voor Ajax, omdat we volgend jaar een heel sterk elftal willen”, zo reageert technisch directeur Martin van Geel vandaag in AD Sportwereld.
Sneijder zelf heeft in een eerder stadium aangegeven dat hij open staat voor een vertrek naar Spanje. “Valencia is een hele mooie club. Maar ik wacht gewoon af wat er gebeurt.”
Van Geel is echt iemand die het begrijpt. Ik ben toch zo blij dat die man nu voor ons werkt. En Sneijder ook, goede instelling.quote:
Toch handig altijd, dit hoor je toch regelmatig. Van Rosenberg tot Ogararu, het kan dus wel schelen of je met een goede verstandhouding uit elkaar gaat.quote:
Dit zegt Van Geelquote:Op woensdag 16 mei 2007 10:46 schreef Robar het volgende:
[..]
Wie zegt dat "we" er al zijn?
Kennedy is een versterking, Delorge is voor de breedte, dus er moet nog een middenvelder en een verdediger aangetrokken worden.
Is Boulahrouz al benaderd?
Maar goed, we zullen zien. Ikzelf verwacht ook nog wel een aantal spelers.quote:De technisch directeur geeft verder aan voorlopig geen versterkingen te willen halen. "Voorlopig zijn we wel weer even klaar. Op dit moment hebben we een vrij uitgebalanceerde selectie, waarin onze technische staf keuzes heeft uit verschillende typen spelers," besluit hij.
Absoluut, dat heeft Ajax in het verleden wel eens onderschat denk ik.quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:59 schreef pfaf het volgende:
[..]
Toch handig altijd, dit hoor je toch regelmatig. Van Rosenberg tot Ogararu, het kan dus wel schelen of je met een goede verstandhouding uit elkaar gaat.
Hij gaat er momenteel vanuit dat er niemand meer vertrekt. Zodra dat wel gebeurt, komen er vanzelf wel weer vervangers.quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:01 schreef S-Two het volgende:
[..]
Dit zegt Van Geel
[..]
Maar goed, we zullen zien. Ikzelf verwacht ook nog wel een aantal spelers.
Ik mag het wel hopen ja. 18 is écht minimaal wat mij betreft!quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:01 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Absoluut, dat heeft Ajax in het verleden wel eens onderschat denk ik.
Gelukkig gaat dat nu beter.
Wat is de hoofdprijs eigenlijk voor sneijder? 18 mln, of meer?
quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:28 schreef dndiek het volgende:
offtopic (sc) verwijderd
Met betere hamstrings.quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:43 schreef HeatWave het volgende:
Ik zou jaap klonen!
ik was toen in Oostenrijk. paar dagen later kwam ik terug en hoorde dat, wat een verassingquote:Op woensdag 16 mei 2007 11:46 schreef Aanvoerder het volgende:
Van Geel zal best nog wel een paar verrassingen in petto hebben die met snel en daadkrachtig handelen ineens voor je neus staan voordat je er erg in hebt. Stam kwam voor mij ook als een complete verrassing. Te meer omdat ik toen ook in het buitenland zat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |