Dit jaar heeft hij mooi kunnen wennen, zal volgend jaar alleen maar beter wordenk denk ik.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:38 schreef devv05 het volgende:
Ik vind Ogararu echt een hele goede verdediger met veel potentie.
Seedorf, Duitser, waarom kom je niet terugquote:
aah ja wel kut, samen met Davids zou het echt masterlijk zijn geweestquote:Op woensdag 16 mei 2007 00:08 schreef Houniet het volgende:
[..]
Seedorf, Duitser, waarom kom je niet terug [afbeelding]
tja als je bij milan altijd in de basis staat waarom zou je dan weggaanquote:Op woensdag 16 mei 2007 00:14 schreef Houniet het volgende:
had hem graag terug willen zien [afbeelding]
ja nou die laatste twee jaar afsluiten bij "je cluppie"quote:Op woensdag 16 mei 2007 00:20 schreef toma het volgende:
[..]
tja als je bij milan altijd in de basis staat waarom zou je dan weggaan
een paar jaar geleden werd hij nog uitgekotst, en nu is het weer `onze clarence`quote:Op woensdag 16 mei 2007 00:21 schreef Houniet het volgende:
[..]
ja nou die laatste twee jaar afsluiten bij "je cluppie" [afbeelding]
maar niet door mij, ik heb altijd respect voor hem gehad, zelfs na die penalty. we gaan volgende week weer van hem genieten als hij weer met de oortjes staatquote:Op woensdag 16 mei 2007 00:24 schreef toma het volgende:
[..]
een paar jaar geleden werd hij nog uitgekotst, en nu is het weer `onze clarence`
het is zeker, hij speelt met Kennedyquote:Op woensdag 16 mei 2007 00:43 schreef Aanvoerder het volgende:
Eigenlijk wel cool dat (is het zeker?) 'ie nu Kennedy als spelersnaam neemt.
had Baki wel leuk gevondenquote:Op woensdag 16 mei 2007 00:45 schreef Houniet het volgende:
[..]
het is zeker, hij speelt met Kennedy [afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |