quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik denk dat jij dat heel goed weet
Het was wel effectief... binnen 8 minuten na die post zat OA op fok
Wil hij MOD zijn??quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:10 schreef eer-ik het volgende:
[..]
papier, ik lees iets raars in je sig..
nouja zegquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:09 schreef OA het volgende:
[..]
Volgens mij worden die posts ook helemaal niet meegeteld...![]()
Toen ik pas mijn stats opvroeg van posts per subforum, stond dat bepaalde forum, met een specifiek nummer er niet eens bij... en dat terwijl er wel TTK stond met 2 posts... en ik heb er toch wel iets meer (niet veel meer...) gemaakt in honderdachtentwintig...
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:10 schreef OA het volgende:
[..]
Wil hij MOD zijn??![]()
drie twee koffiemods zijn genoeg!![]()
Ok! Veel plezier en doei.quote:
Welkom terugquote:
DOE DR DE GROETENquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:17 schreef eer-ik het volgende:
-> zuske halen
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:26 schreef OA het volgende:
Zeg MPG, jij hebt wel verstand van computers he?!![]()
Ik heb dus een router waarin ik poorten wil forwarden i.v.m. low id en slechte verbindingen bij het neerhalen... Die poorten open zetten lukt in principe wel, maar de id blijft laag, waardoor het jáááááááren duurt voordat er iets binnen is...quote:
*grijpt zijn stoel vast...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:30 schreef OA het volgende:
[..]
Hou je vast....!!!!!!!!!![]()
Ik edit deze post na het plaatsen even!![]()
Hoi Kuuk!quote:
http://www.portforward.com/routers.htmquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:30 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb dus een router waarin ik poorten wil forwarden i.v.m. low id en slechte verbindingen bij het neerhalen... Die poorten open zetten lukt in principe wel, maar de id blijft laag, waardoor het jáááááááren duurt voordat er iets binnen is...
Ik heb een Zyxel router...
Heb jij enig idee wat ik nog meer zou kunnen proberen?![]()
Ja, niet zo druk dus!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:34 schreef Kuukske het volgende:
Zo. En hoe is het hier.
Iets drukker dan netquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:34 schreef Kuukske het volgende:
Zo. En hoe is het hier.
rustigquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:34 schreef Kuukske het volgende:
Zo. En hoe is het hier.
Slijmbal.quote:
Ok, ik zal thuis eensch even een kijkje nemen!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:37 schreef MPG het volgende:
[..]
http://www.portforward.com/routers.htm
Wellicht een firewall die het zaakje zit te zieken?
Geen idee verder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
quote:
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:38 schreef OA het volgende:
[..]
Ok, ik zal thuis eensch even een kijkje nemen!
prima...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
* keel schraaptquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:30 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb dus een router waarin ik poorten wil forwarden i.v.m. low id en slechte verbindingen bij het neerhalen... Die poorten open zetten lukt in principe wel, maar de id blijft laag, waardoor het jáááááááren duurt voordat er iets binnen is...
Ik heb een Zyxel router...
Heb jij enig idee wat ik nog meer zou kunnen proberen?![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Routerquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
* keel schraapt![]()
Wat is dat, een router?
Iets dat niet met bluetooth en een mobiel werkt... voor zover ik weet tenminste...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
* keel schraapt![]()
Wat is dat, een router?
In feite functioneert mijn mobiel als internet-server.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:42 schreef OA het volgende:
[..]
Iets dat niet met bluetooth en een mobiel werkt... voor zover ik weet tenminste...![]()
Meer een modem dan!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
In feite functioneert mijn mobiel als internet-server.(is dat hetzelfde als een router?)
Hoii Hallo.quote:
Relaxquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:46 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hoii Hallo.
Alles prima, heb vakantie.
Neequote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:46 schreef Kuukske het volgende:
Ik zou zweren dat ik net ergens postte dat ik ging douchen. Was dat hier?
Jazeker!quote:
Ja jahwel, ik zie het net.quote:Nee
klare zaakquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:37 schreef Kuukske het volgende:
Het is tijd om te douchen. Ik stink van de fitness.
goedendag... zusterlief de groeten van mij gedaan?quote:
juist ja... die telefoon functioneert als modemquote:
Oh, overheen gelezen. Ik ga dalijk ook ff in bad liggenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:48 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Jazeker!
[..]
Ja jahwel, ik zie het net..
jazeker.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:49 schreef MPG het volgende:
[..]
goedendag... zusterlief de groeten van mij gedaan?
Ha mijn zeer hartelijke dank voor de groeten terug van de suster van eer-ikquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:51 schreef eer-ik het volgende:
[..]
jazeker.
Ze zegt: wie?
Ja, MPG.
-Oh.
Ja joh, die ken je toch wel?
-nee, maar doe maar de groeten terug.
Bij deze dus: Hoi MPG![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |