Schei uit manquote:
ik ben nog bezigquote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:53 schreef jslavenburg het volgende:
zo ben ik ook weer, iedereen lekker gegeten?
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:53 schreef jslavenburg het volgende:
NEE, ik moet nog!!!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:53 schreef jslavenburg het volgende:
En nee het was echt een MIDLF, ze is niet om aan te zien, dus was geen typefoutquote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:08 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Waarschijnlijk Mother I'D Like to Fuck. Wat een grove fout
jij bent actief hardloperquote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:51 schreef Sehnsucht het volgende:
als ik net zo vaak naar de snackbar zou gaan als m'n collega's dan pas ik hier binnen 30 dagen niet meer door de deur.![]()
Oh don'tquote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:56 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
En nee het was echt een MIDLF, ze is niet om aan te zien, dus was geen typefout
Zou ff afgelopen pagina lezen daar staat t welquote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:58 schreef Gelderland het volgende:
wat eten jullie smiddags? ik haal meestal wat lekkere broodjes in de kantinesoms ook warme maaltijd
mijn meegenomen bammetjes..quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:58 schreef Gelderland het volgende:
wat eten jullie smiddags? ik haal meestal wat lekkere broodjes in de kantinesoms ook warme maaltijd
Kijk in stage SC 147 of Stage 148, daar staat het antwoord op je vraagquote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:58 schreef Gelderland het volgende:
ik denk niet dat 3 keer in de week trainen opweegt tegen al die hamburgers, patat en bittergarnituren.quote:
Contactendatabase uitbreiden met meerdere tabbladen + knoppen om dus voor elke categorie extra contacten te kunnen toevoegen, en mailinglijsten te maken enzoquote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:01 schreef jslavenburg het volgende:
En, wat moeten jullie vanmiddag gaan doen voor werk? Ik ben nu heel druk bezig met niks te doen![]()
daar heb je een puntquote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:01 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
ik denk niet dat 3 keer in de week trainen opweegt tegen al die hamburgers, patat en bittergarnituren.
ik ga over een kwartiertje/20 minuten naar buiten, ff halfuurtje lopen in het zonnetjequote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:01 schreef jslavenburg het volgende:
En, wat moeten jullie vanmiddag gaan doen voor werk? Ik ben nu heel druk bezig met niks te doen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |