Mietje.quote:Op maandag 21 mei 2007 17:55 schreef -J-D- het volgende:
IK WIL NIET PROMOVEREN.
Dus ik ga punten verliezen.
Ik vind het inderdaad ook best triest, maarja JD moet het zelf weten!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:35 schreef fabianf het volgende:
[..]
Mietje.
Wat is er nu leuker dan vechten tegen degradatie als je al jaren meedraait in de top van andere competities.
Ik begin te twijfelenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:29 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik vind het inderdaad ook best triest, maarja JD moet het zelf weten!
Hellep!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:37 schreef Yankee_One het volgende:
gewoon doen, straks kom ik volgend seizoen nog bij je in de competitie
Leuke veldvulling in je jeugd.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:27 schreef Lennox het volgende:
Na 3 wedstrijden erachter dan "supertalent" Kor Kateen spits is. 4,5*, alleen train ik geen spitsen.
Je staat maar één puntje voor en je hebt echt zwaar onterecht gewonnen..quote:Op woensdag 23 mei 2007 08:48 schreef rompompom het volgende:
[..]
Leuke veldvulling in je jeugd..
Ik heb 4-1 gewonnen van Deamonnetjes en ga nu fier aan de leiding!!
Ik ben vanochtend in m'n friendly trouwens ontzettend gematst, hopelijk word ik niet tijdens de competitie terug gepakt ofzo..
Inderdaad, heb nu wel een 6 sterren en een 5 sterren def maar winnen doe ik de laatste weken niet meerquote:Op woensdag 23 mei 2007 01:55 schreef twi het volgende:
Vanavond is TheVulture genaaid. Ik haal overal slechtere ratings, maar ik win uit bij 'm met 1-2
ik heb ook alleen maar B-spul, inclusief een 'slecht' keeper omdat mijn A-keeper nog geen pleister heeftquote:Op woensdag 23 mei 2007 17:57 schreef Lennox het volgende:
Als je van deze kneuzen niet wint, dan verdien je het niet ook hoor
Die van mij ook, al zes weken lang.quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:51 schreef Lennox het volgende:
Volgende week pak ik hem wel. Mn mannen zijn in de winning mood.
Je hebt hem duidelijk geprikkeldquote:Op woensdag 23 mei 2007 17:57 schreef Lennox het volgende:
Als je van deze kneuzen niet wint, dan verdien je het niet ook hoor
quote:
Toch blijf je mn held.quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:56 schreef Ruudt het volgende:
En ik lig zoals verwacht uit de beker. 0-8, met PIC.
tochquote:Op woensdag 23 mei 2007 18:56 schreef Ruudt het volgende:
En ik lig zoals verwacht uit de beker. 0-8, met PIC.
Whehehe, wat een briljante vondst.quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:13 schreef -J-D- het volgende:
Jonks stelde een middenvelder op als keeper, die dan dus 0 sterren haalde, maar wint met 6-5 in de verlenging van de beker
quote:Baas, ik heb wat problemen met de vader van Ellert Boersema. Die vindt het tijdverspilling dat zijn zoon nog langer in de jeugdacademie blijft, aangezien onze training nauwelijks nog effect heeft! Ik geef hem min of meer gelijk, maar het is toch niet aan hem om die beslissing te nemen, nietwaar?
quote:Het aangename weer lokte 331 fans naar Triple Nixxx Kuip. Vooraf en in de pauze trad drumband 'Tot ons genoegen' op. "Dat is dan niet wederzijds", gonsde het door het stadion. "Zou een optreden van cheerleaders niet een keer leuk zijn?"
quote:Hoi! Ik hoop dat je een goede week hebt gehad?
Timon van Boekel: Hij had een bevlogen wedstrijd deze week. Ik heb hem nog nooit zo goed zien spelen.
Robertus Gezelle: Verschillende spelers hebben zich deze week verbeterd dankzij de training, maar ik licht hem er toch even uit omdat hij hard gewerkt heeft aan het verbeteren van zijn Verdedigen.
Dennis van der Eerden: Hij vierde deze week zijn verjaardag. Zijn moeder had taart meegenomen voor iedereen. Een leuk gebaar toch?
Gegroet maar weer!
quote:Alles naar wens hier, hopelijk bij jou ook.
Je kunt goed zien dat Walter Plug in het verleden niet de juiste training heeft gekregen. Als we hem de juiste aandacht geven, zal dat zeker iets opleveren.
Dikke match deze week van Richard Drummen, hoor! Hij vocht er echt harder voor dan de anderen.
Blijf Jean Claren zeker trainen op Passen. Wees maar gerust dat het iets oplevert momenteel!
Tot ziens!
Failliet?quote:Op donderdag 24 mei 2007 08:06 schreef Silver_Shark het volgende:
22-05-2007
Aan jou Wegens het aanvragen van een 2e team heb je een boete gekregen van ¤ 75.000
/GM-Karst
grapjassen daar ze kunnen zien dat ik failliet ben
hij zit in de Vquote:Op donderdag 24 mei 2007 11:49 schreef SuperWeber het volgende:
Karst... Die heeft bij mij in de VI gezetenDaar zit ie geloof ik alweer
Geen idee, het was wel altijd gezellig op het forum met Karst... In die tijd was hij geloof ik ook coach van Nigeriaquote:Op donderdag 24 mei 2007 12:10 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
hij zit in de V
ik mag nu niks openbaar makenanders krijg ik nog meer problemen volgens mij lezen ze dit mee :S
Je kunt een 3e team aanvragen (vertel er niet bij dat je tip van mij hebtquote:Op donderdag 24 mei 2007 12:28 schreef Silver_Shark het volgende:
ze zeggen dat ik opzettelijk failiet gegaan bent wat dus niet klopt :S
Onze hulp doet er niet toe. Jij zult niet direct een nieuw team krijgen, omdat je opzettelijk failliet bent gegaan.quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:41 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Je kunt een 3e team aanvragen (vertel er niet bij dat je tip van mij hebt)
en dan? speel je 3 divisies lager, mag je opnieuw beginnen, al je gespaarde geld heb je niets aan etc. Neej, dat doe je voor je lol zekerquote:Op donderdag 24 mei 2007 13:15 schreef twi het volgende:
Iedereen die failliet gaat, gaat opzettelijk failliet of leeft gewoon boven z'n stand - wat hetzelfde inhoudt. En dus is die boete gewoon terecht. Zou lekker zijn als iedereen een team zomaar failliet kan gaan en dan binnen 2 dagen een nieuw team krijgt.
Een paar woorden extra en het is begrijpelijk. Je post, bedoel ik.quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:47 schreef Silver_Shark het volgende:
vroegen ze uitleg voor waarom ik failliet ben geworden reageren nog niet
Je had een speler gekocht die 200.000¤ per week kostte?quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:47 schreef Silver_Shark het volgende:
vroegen ze uitleg voor waarom ik failliet ben geworden reageren nog niet
quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:51 schreef Egamer het volgende:
[..]
Je had een speler gekocht die 200.000¤ per week kostte?
Geen commentaar.quote:
En ik had ze nog wel verboden om hun mobieltjes mee het veld op te nemen...quote:De corner van Anton Timman leek nergens naar, maar omdat de voltallige tegenpartij net even het nieuwe mobieltje van de keeper aan het bewonderen was kon Matthys Terlouw toch ongehinderd de 1-1 binnenkoppen.
Ik heb dankzij Firefox nog nooit een verkeerde speler gekocht, het was elke keer m'n eigen domme schuld. Firefox doet niets zonder dat jij ergens op klikt, dus trek je conclusies.quote:
Eensch. Je kan met Foxtrick zelfs nog instellen dat je een bevestigingsscherm te zien krijgt voordat je biedt.quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:45 schreef twi het volgende:
[..]
Ik heb dankzij Firefox nog nooit een verkeerde speler gekocht, het was elke keer m'n eigen domme schuld. Firefox doet niets zonder dat jij ergens op klikt, dus trek je conclusies.
Wat is het verschil tussen een ernstig verzwakt team dat z'n beste spelers kwijt is en een botje? En een team wordt of aan het begin van het seizoen een bot, óf op de helft. Dan valt de competitevervalsing nog aardig mee, vind ik. Maar als een team al z'n spelers verkoopt , op driekwart van de competitie en vlak nadat jij drie punten tegen 'm hebt verloren, hoe sta je daar dan tegenover?quote:Waarom het slecht is Grumpey? Een team wat verandert in een ongecontroleerd team of een botje terwijl het een bepaalde rol binnen de competitie speelde. Jij merkte op dat GUZMAN een botje was geworden afgelopen zondag. Dat team was sterk genoeg om de nummer 1 een keer punten af te snoepen zodat ik wellicht kampioen kan worden. Nu is die kans nihil.
Door spelers te ontmoedigen failliet te gaan door ze langer op een nieuw team te laten wachten zorg je ervoor dat ze misschien gewoon hun spelers verkopen en doorgaan.
quote:Bernard Verkroost: Hij heeft het in de wedstrijd deze week misschien niet laten zien, maar hij kon wel eens onze meest veelbelovende speler zijn.
Nol Brauwers: De huidige training is niet de meest optimale voor hem, wat hij echt nodig heeft is het trainen van zijn Passen.
Luuk Splinter: Als het aan hem ligt, moet je de Keepen-training maar niet veranderen. Hij heeft er echt veel aan op dit moment!
quote:Florian Skirzyński [1 maal een kaart gekregen] [Staat op de transfermarkt] [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 11 320, 21 jaar, goed in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een waardeloos leider
Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: goed
Vleugelspel: zwak Verdedigen: wonderbaarlijk
Scoren: matig Spelhervatting: zwak
Vorm Ø vorm 6.5 6.8quote:Adalbert Hablützel [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 3 470, 18 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een goed leider
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: redelijk
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: uitstekend
Scoren: matig Spelhervatting: zwak
quote:Aleksi Vuorikoski (115801719)
20 years, passable form, healthy
A controversial person who is calm and honest.
Has wretched experience and weak leadership abilities.
Speciality: Quick
Nationality: Suomi
Total Skill Index (TSI): 39 700
Wage: 17 832 €/week including 20% Bonus
Stamina: formidable Goalkeeping: disastrous
Playmaking: supernatural Passing: wretched
Winger: wretched Defending: weak
Scoring: poor Set Pieces: wretched
Vorm +10quote:Howard Hubbard
TSI = 2 290, 17 jaar, goed in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider [Onvoorspelbaar]
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: goed
Vleugelspel: uitstekend Verdedigen: slecht
Scoren: zwak Spelhervatting: redelijk
Tweede:quote:Stef Gerkens (16824036) [Add this player to your bookmarks]
29 years, inadequate form, healthy
A controversial person who is calm and dishonest.
Has formidable experience and poor leadership abilities.
Speciality: Unpredictable
Nationality: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 91 250
Wage: 66 060 ¤/week
Owner: Real Club de Culo
Warnings: 1
Injuries: Healthy
Stamina: solid Goalkeeping: disastrous
Playmaking: mythical Passing: wretched
Winger: wretched Defending: weak
Scoring: passable Set Pieces: weak
Matches in the Hattrick Masters: 4
Career Goals: 62
Career Hattricks: 0
League goals this season: 3
Cup goals this season: 0
quote:Onne Verdoes (15937217) [Add this player to your bookmarks]
29 years, excellent form, healthy
A pleasant guy who is balanced and honest.
Has outstanding experience and poor leadership abilities.
Nationality: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 66 700
Wage: 36 340 ¤/week
Owner: Real Club de Culo
Warnings: 0
Injuries: Healthy
Stamina: solid Goalkeeping: disastrous
Playmaking: titanic Passing: passable
Winger: poor Defending: inadequate
Scoring: weak Set Pieces: weak
Career Goals: 44
Career Hattricks: 0
League goals this season: 3
Cup goals this season: 1
Allemaal misluktquote:
Kan pas als je de competitie afgemaakt hebt....quote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:45 schreef DJqbl5 het volgende:
even een vraagje
op dit moment is de investering voor mijn jeugdopleiding 30 K
Investering in zaakwaarnemers en/of jeugdopleiding: 30 000 ¤ / week
Ik wil stoppen met de nieuwe jeugdopleiding omdat het mij niet echt goed is bevallen.
Weet iemand hoe ik deze stop kan zetten, en zo dus van 30 K naar 20 K per week terug kan gaan/
Schijnt een vleugelverdediger te zijn. Ik heb een vriendschappelijke jeugdwedstrijd gespeeld donderdag, maar ik kon mijn opstelling niet veranderen omdat die wedstrijd daarvoor niet in m'n wedstrijdenlijst stondquote:Raoul Vollebrecht heeft volgens mij potentieel. Hij is 15 jaar en lijkt iets extra's te hebben.
Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Passen te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens zwak kunnen worden. Wanneer ik inzoom op zijn vaardigheden op het gebied van Verdedigen, dan zou deze jongen wel eens bemoedigend kunnen zijn.
Wat vind je ervan, geven we hem een kans?
Hangt van zijn verdediging af en jouw aanval. Als hij ergens een iets mindere kant heeft, en als hij die elke keer aan dezelfde kant heeft, moet je daar proberen vol overheen te kletsen. Dat betekent aanvallende wingback, aanvallende vleugel en een spits naar de zijkant. Dan kom je al gauw aan een heel behoorlijke rating op één kant.quote:Op zondag 27 mei 2007 11:21 schreef DJqbl5 het volgende:
als ik tegen een counternicht speel, wat is dan verstandiger?onder zijn middenveld gaan zitten door allemaal B-midjes erin te zetten of gewoon zijn middenveld vol overklassen
weet iemand aan welke stat bemoedigd ongeveer gelijk staat?quote:Ik heb iemand ontdekt die wel eens een écht talentje zou kunnen zijn. Hij is 17 jaar en heet Jorn Heuveling.
Coach dit jongetje goed en je krijgt een spelertje dat in 'no time' goed op het gebied van Verdedigen wordt! Volgens mij is deze speler bemoedigend op het gebied van Vleugelspel. Deze speler is zwak in Passen op dit moment in zijn loopbaan.
Geven we hem een contract, baas?
quote:Op zondag 27 mei 2007 14:38 schreef Yankee_One het volgende:
weet iemand aan welke stat bemoedigd ongeveer gelijk staat?
quote:karakter/talent (specifiek per skill)
Topklasse
Klasse
Getalenteerd
Bemoedigend
Twijfelachtig
Hopeloos
385 k , ja de hoofdprijs, maar ik koop er maar 2 per seizoenquote:Andrea Scalas
17 jaar, redelijk in vorm, geblesseerd (4 weken, in 1e friendly is iemand op z'n voet gaan staan)
Een sympathiek persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Specialiteit: Koppen
Nationaliteit: flag Italia
Total Skill Index (TSI): 770
Loon: 840 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Bonobo11
Waarschuwingen: 0
Fysiek: 4 we(e)k(en) geblesseerd![]()
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: redelijk
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: goed
Scoren: slecht Spelhervatting: matig
350 kquote:Lauri Honkamäki
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Specialiteit: Koppen
Nationaliteit: flag Suomi
Total Skill Index (TSI): 1 130
Loon: 984 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Bonobo11
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: redelijk
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: goed, hij zit retehoog
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht
Aha, dat is dus zo'n beetje de prijs voor mijn eindproductenquote:Op zondag 27 mei 2007 17:42 schreef Yankee_One het volgende:
Wonderbaarlijk verdediger met goed passen verkocht voor een miljoen. Op zich wel netjes.
Heuheuheuheuheuhquote:[21:03:14] <Rob> BUBBA
[21:03:15] (RayMania)
Toch 230 hatstats.... denk dat ie ook gemotst heeft, ben er niet zeker van.quote:sc feyenoord
Spelersrapport en ploegopstelling
Type wedstrijd: (verborgen)
Tactiek: centrumaanval
Tactische vaardigheid: uitstekend
Middenveld: redelijk (hoog)
Rechterverdediging: goed (hoog)
Centrale verdediging: formidabel (laag)
Linkerverdediging: goed (heel hoog)
Rechteraanval: zwak (laag)
Centrale aanval: goed (heel laag)
Linkeraanval: slecht (heel hoog)
HatStats 209
Verdediging 89
Middenveld 69
Aanval 51
LoddarStats 16.81
Kristiansund
Spelersrapport en ploegopstelling
Type wedstrijd: normaal
Tactiek: normaal
Tactische vaardigheid: (geen tactiek)
Middenveld: formidabel (laag)
Rechterverdediging: zwak (laag)
Centrale verdediging: goed (heel laag)
Linkerverdediging: uitstekend (heel hoog)
Rechteraanval: zwak (heel laag)
Centrale aanval: uitstekend (heel hoog)
Linkeraanval: slecht (heel hoog)
HatStats 230
Verdediging 71
Middenveld 102
Aanval 57
quote:Team Attitude: (Hidden)
Tactic: Normal
Tactic skill: (no tactic)
Midfield: excellent (very low)
Right Defence: solid (very low)
Central Defence: solid (low)
Left Defence: passable (very low)
Right Attack: wretched (low)
Central Attack: wretched (very high)
Left Attack: wretched (very low)
1-0quote:Team Attitude: Normal
Tactic: Normal
Tactic skill: (no tactic)
Midfield: weak (low)
Right Defence: formidable (low)
Central Defence: formidable (low)
Left Defence: formidable (low)
Right Attack: inadequate (very high)
Central Attack: solid (low)
Left Attack: excellent (high)
6 pnt los op nummer 3. En op doelsaldo nummero unoquote:F.K. Partizan Puttershoek
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd: normaal
Tactiek: vleugelaanval
Tactiekvaardigheid: briljant
Middenveld: redelijk (laag)
Rechterverdediging: matig (zeer hoog)
Centrale verdediging: zwak (laag)
Linkerverdediging: matig (hoog)
Rechteraanval: redelijk (zeer hoog)
Linkeraanval: uitstekend (heel laag)
Hatstatrecord: 177 (in een uitwedstrijd)quote:Middenveld: slecht (zeer hoog)
Rechterverdediging: redelijk (hoog)
Centrale verdediging: uitstekend (heel laag)
Linkerverdediging: goed (heel laag)
Rechteraanval: uitstekend (laag)
Linkeraanval: slecht (heel laag)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |