Ik kan zelf niet mee (verjaardag/tentamenleren etc) maar er is wel een ploeg van Orca (met drie van mijn ploeggenootjes) die in de supersonisch Piranje (oranje C2x+) meedoetquote:Op donderdag 17 mei 2007 11:31 schreef Sjobber het volgende:
Magoed, morgen de 11steden tocht. Nog andere mensen die ik daar tegen kan komen?
Wie?quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:37 schreef Boomrups het volgende:
Ik ben het eens met Keroppi. Het getuigt van een goede organisatie als een roeivereniging examens aflegt.
Oh en WEO, ik ben van Gyas.
Ha! Ik wist dat dat zou willen weten Maarten, daarom vond ik het niet zo nodig om te vertellen van welke vereniging ik was. Maar je kent me wel. Denk maar eens na, en klik anders eens op mijn nick om te zien wat mijn postgeschiedenis is. Met een beetje denkwerk kom je er wel op denk ik.quote:
die ***** jeugd van de DDS mag zich wel eens aan de algemene vaarregels houden. eigen wal houden enzo ??? en dan zo'n ****** coach van de kant of ik even wil uitkijken, terwijl ik al strak langs mijn eigen wal vaar.quote:Op donderdag 17 mei 2007 16:03 schreef seekfaM het volgende:
bij ons
Hahaha. Gecondolerd, geen nood, maar gelijk beginnen met een goede opvoeding. Daar is ruimte voor (aldus mijn allerliefste vriendin:) njord-minerva).quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:48 schreef WanEnOonlie het volgende:
Volgens mij komt een deel van dat tuig deze kant op.
Volgens mij ben je niet op de hoogte wat de stand vanzaken is op DDSquote:
he wat bagger zeg! en nu?quote:Op zondag 20 mei 2007 11:53 schreef ocf81 het volgende:
het is toch wel definitief over.
Ah zonde joh! Kan me voorstellen dat je goed baalt!quote:Op zondag 20 mei 2007 11:53 schreef ocf81 het volgende:
Zaterdag LSA4- --> Njord/Argo/Gyas-combinatiequote:Op zondag 20 mei 2007 10:01 schreef -Banaan- het volgende:
Hey WEO, ga ja op hollandia ook LSA8+ starten, of alleen 4zonderen?
Klote voor je, wat nu verder??quote:Op zondag 20 mei 2007 11:53 schreef ocf81 het volgende:
Juh hierzo. Op één na laatste geworden.quote:Op zondag 20 mei 2007 17:15 schreef Keroppi het volgende:
[..]
Oeh, net het verhaal en de foto's van de elfstedentocht zitten kijken. Supergaaf, met een oranje gepimpte Empacher C2x+ hebben ze een 34e plek weten te behalen
Hier deden nog meer mensen mee toch? Verhalen!
Het is natuurlijk klote, maar je leert wel het meeste uit dit soort situaties. Dat je coaches bijvoorbeeld ook mensen zijn, en dat je dus niet kan eisen dat ze constant voor je klaar staan. Ik wil de schuld niet op jou afschuiven, maar wat ik heb geproefd uit de afgelopen topics is dat je bij vlagen je plaats als roeier niet kent. Natuurlijk is het leuk en gaaf om veel te roeien, maar coaches/bestuur weten echt wel als je te veel bezig bent, of als je nog niet goed genoeg bent om een wedstrijd naar behoren te varen. Wisselvalligheid neem ik daarin mee.quote:Op zondag 20 mei 2007 23:57 schreef ocf81 het volgende:
wat nu? misschen dit seizoen nog eens compo varen, volgend jaar wellicht iets anders gaan doen. Ik heb even helemaal genoeg van roeien. Waarschijnlijk komt dat vanzelf wel weer terug, maar nu even niks doen.
Vermoedelijk heeft DDS een aantal boten die voor de wedstrijdroeiers (jeugd of niet) zijn, en die worden dan aan de roeiers (als de prestaties goed genoeg zijn) toegewezen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:34 schreef Boomrups het volgende:
Volgens mij is het de Hollandia, en wat is een toewijzingsboot?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |