tweezonderen is trouwens best lastig, en voor iedereen die twijfelde, het is zéker trager dan 2x-en.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:57 schreef Keroppi het volgende:
[..]
Maar wat raden jullie aan, de 2x of de 2-? Iik heb geen ervaring met scullen maar evt zou ik in de zomer m'n best kunnen doen om de benodigde diploma's te halen. (Trouwens voor de 2- zou ik ook boordroeien 3 moeten halen...)
Is die boot van Willem III trouwens alweer heel na dat incident op de Heineken?quote:Op woensdag 16 mei 2007 09:13 schreef jw3 het volgende:
Nee, sjaars licht is met de Sinir, tegen een brug gevaren dus, en hun eigen acht is tijdens het transport stuk gegaan, daar konden ze niks aan doen.
Hahaquote:Op woensdag 16 mei 2007 01:24 schreef cryforhelp het volgende:
Ohja, en jullie hebben echt zo'n diploma systeem, stelletje burgers.
Bij ons moet je een keertje in een 2- demonstreren dat je niet direct overvaren wordt, en vanaf dan zoek je het maar uit, zelfde voor scullen.
Dat vermoeden had ik al, met je vrij up-to-date informatie over Joris en Dennisquote:Op woensdag 16 mei 2007 12:37 schreef Boomrups het volgende:
Ik ben het eens met Keroppi. Het getuigt van een goede organisatie als een roeivereniging examens aflegt.
Oh en WEO, ik ben van Gyas.
Wat is er mis met knorren? Zolang het niet té knorrig wordt vind ik het primaquote:
Die botsen overal tegenaan. Het was een opmerking met een dikke knipoog, aangezien ik dit jaar al verantwoordelijk ben (geweest) voor 2 kapotte scullriemen en indirect ook een kleine hap uit een boordriem.quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:28 schreef -Banaan- het volgende:
[..]
Wat is er mis met knorren? Zolang het niet té knorrig wordt vind ik het prima
Je zit dicht bij de bron. Dat is pas journalistiek!quote:Op donderdag 17 mei 2007 12:25 schreef WanEnOonlie het volgende:
Bitte sehr. Het is een scoop voor FOK!-sport, maar iedereen anders in de nieuwsposter crew liep er niet echt warm voorHoe verrassend
![]()
Ik heb het overigens niet van njord.nl, maar uit eerste hand, via Jacobine zelf. Wil natuurlijk wel zelf alle credits hebben
Ja ach, Jacobine en ik hebben veelvuldig contact hoor.quote:Op donderdag 17 mei 2007 12:44 schreef Boomrups het volgende:
[..]
Je zit dicht bij de bron. Dat is pas journalistiek!![]()
Das bij de HIC of LIC voor nieuwe leden dat je moet leren sturen en alle onderdelen benoemen. Zonder stip mag je eigenlijk niet alleen roeien maar wij nemen het niet zo nauwquote:Op woensdag 16 mei 2007 01:24 schreef cryforhelp het volgende:
Ananas, wat is dat met die stip waar je het over hebt?
bij ons noemen ze dat de basisproefquote:Op donderdag 17 mei 2007 14:47 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Das bij de HIC of LIC voor nieuwe leden dat je moet leren sturen en alle onderdelen benoemen. Zonder stip mag je eigenlijk niet alleen roeien maar wij nemen het niet zo nauw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |