Drop-Bquote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:43 schreef Under_Score het volgende:
zal binnenkort wel weer is langs de guitar store gaan, kunnen ze meteen mijn dean nog even afstellen voor een andere tuning
plurkquote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:06 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
oud en klein is compleet waardeloos![]()
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:28 schreef Aresdreams het volgende:
groot en jong, dat zijn nog eens combinaties
pff 16 ga maar buitenspelen ofzoquote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:43 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
![]()
* imported_sphinx ruim 1.90m lang is en 16 jaar jong
en kom maar terug als je 26 bent!quote:
audiacitty dusquote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:58 schreef -Dries- het volgende:
Oke, ik zoek een geluidopneem programma waarbij ik langer kan opnemen dan een minuut
Je hebt Cubase en de ASIO drivers raken uit de sync?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:58 schreef -Dries- het volgende:
Oke, ik zoek een geluidopneem programma waarbij ik langer kan opnemen dan een minuut
Adobe auditionquote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:58 schreef -Dries- het volgende:
Kristal Audio Engine is een gratis Cubase kloon, psies hetzelfde maar dan simpeler en lichter draaiend eigenlijk.quote:
goed genoeg om zo ff wat dingen op te nemen en snel kleine dingen eraan te mixenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:01 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
Kristal Audio Engine is een gratis Cubase kloon, psies hetzelfde maar dan simpeler en lichter draaiend eigenlijk.
Oke.. ik zie wel dat ie iets opneemt. (Balkje gaat omhoog enzo) maar verder dan dat kom ik niet. En audacity heb ik, maar zit geen .exe oid bij, dus kan hem niet opstarten. Helpquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:01 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
Kristal Audio Engine is een gratis Cubase kloon, psies hetzelfde maar dan simpeler en lichter draaiend eigenlijk.
19quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:43 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Hoe oud zijn jullie dan?Ik ben stiekem ook 16 maar wel bijna 17!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |