wie wil er nou een brommend wah-pedaal behalve D34Nz0r ( <-quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:50 schreef Aresdreams het volgende:
moet dat?
had ik misschien wel meer voor me wahwah kunnen vangen
* imported_sphinx deze week 2 dagen les en 5 dagen weekend heeftquote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:05 schreef Aresdreams het volgende:
Ik nie
ik werk fulltime
...
ik wil naar school en vakanties krijgen
En dan nog, zoveel distortion, dat hoor je toch nietquote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:52 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
wie wil er nou een brommend wah-pedaal behalve D34Nz0r ( <-_! )
wel op mijn ampquote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:11 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
En dan nog, zoveel distortion, dat hoor je toch niet![]()
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:09 schreef Aresdreams het volgende:
*mutuleert imported_sphinx zodat hij zich niet meer voort kan planten of er voor kan oefenen*
opzich ben ik wel op zoek naar een overdrive, maar toen ik op het merk rocktek ging zoeken is een ander merk geloof ik een beetje verstandigerquote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:59 schreef ikheetmartijn het volgende:
[afbeelding]
Rocktek Overdrive ODR-01
Iemand nog belang bij dit fantastische, uiterst zeldzame, vintage pedaal?
Maak je geluid nu nog krassiger en dunner!
Ik wil hem, indien gewenst, nog wel even voor je relicen (ik heb een trekhaak achter m'n auto).
Voor de meeneemprijs van 49,95 euro
denk dat je met een Behringer nog beter af bentquote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:20 schreef punkjunk het volgende:
[..]
opzich ben ik wel op zoek naar een overdrive, maar toen ik op het merk rocktek ging zoeken is een ander merk geloof ik een beetje verstandigerzeker voor die prijs.
superoverdrive van boss is een fijn ding en die is nieuw evenduurquote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:20 schreef punkjunk het volgende:
[..]
opzich ben ik wel op zoek naar een overdrive, maar toen ik op het merk rocktek ging zoeken is een ander merk geloof ik een beetje verstandigerzeker voor die prijs.
Owja joh, post die kaartjes eens danquote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:36 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Heb kaartjes voor bfs
en donderdag naar turbonegro![]()
ooit eens, in een ver verledenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:00 schreef Deansensitized het volgende:
Wie studeert hier electronica, behalve D34Nz0r ??
Ja die kost ook geen kut voor een boss pedaal hehquote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:23 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
superoverdrive van boss is een fijn ding en die is nieuw evenduur
Mja het is 1 van de populairste pedalen dus word massaal geproduceerd waardoor ze de prijzen laag kunnen houden, in tegenstelling tot een phaser ofozquote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:30 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Ja die kost ook geen kut voor een boss pedaal heh
En daarnaast heb ik nog niet zo heel vaak zulke commentaar op boss gezien
en hijs oud.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:33 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Mja het is 1 van de populairste pedalen dus word massaal geproduceerd waardoor ze de prijzen laag kunnen houden, in tegenstelling tot een phaser ofoz
http://www.thomann.de/gb/delays_and_echos.htmlquote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:36 schreef Under_Score het volgende:
wat kost een beetje een delay pedaal tegenwoordig?
spider2 delay is tof. zitten vast wel een paar toffe pedaaltjes bij die niet belachelijk duur zijn.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:41 schreef Under_Score het volgende:
valt mee dus, wat is nou een goeie dan, heb niet zoveel ervaringen mer Delay dingen, er zat een delay ingebouwd in mijn oude Line6 spider2 amp, maar die heb ik al bijna een jaar niet meer
Drop-Bquote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:43 schreef Under_Score het volgende:
zal binnenkort wel weer is langs de guitar store gaan, kunnen ze meteen mijn dean nog even afstellen voor een andere tuning
plurkquote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:06 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
oud en klein is compleet waardeloos![]()
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:28 schreef Aresdreams het volgende:
groot en jong, dat zijn nog eens combinaties
pff 16 ga maar buitenspelen ofzoquote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:43 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
![]()
* imported_sphinx ruim 1.90m lang is en 16 jaar jong
en kom maar terug als je 26 bent!quote:
audiacitty dusquote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:58 schreef -Dries- het volgende:
Oke, ik zoek een geluidopneem programma waarbij ik langer kan opnemen dan een minuut
Je hebt Cubase en de ASIO drivers raken uit de sync?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:58 schreef -Dries- het volgende:
Oke, ik zoek een geluidopneem programma waarbij ik langer kan opnemen dan een minuut
Adobe auditionquote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:58 schreef -Dries- het volgende:
Kristal Audio Engine is een gratis Cubase kloon, psies hetzelfde maar dan simpeler en lichter draaiend eigenlijk.quote:
goed genoeg om zo ff wat dingen op te nemen en snel kleine dingen eraan te mixenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:01 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
Kristal Audio Engine is een gratis Cubase kloon, psies hetzelfde maar dan simpeler en lichter draaiend eigenlijk.
Oke.. ik zie wel dat ie iets opneemt. (Balkje gaat omhoog enzo) maar verder dan dat kom ik niet. En audacity heb ik, maar zit geen .exe oid bij, dus kan hem niet opstarten. Helpquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:01 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
Kristal Audio Engine is een gratis Cubase kloon, psies hetzelfde maar dan simpeler en lichter draaiend eigenlijk.
19quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:43 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Hoe oud zijn jullie dan?Ik ben stiekem ook 16 maar wel bijna 17!
Hmmm en beide een Marshall en een Dean.... zijn wij broers? Familie perongeluk?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:49 schreef Under_Score het volgende:
21 23 en ongeveer 1 meter 93 87
powerchord speelt*
quote:
valsspeler, dat geldt voor praktisch iedere gitaristquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:20 schreef Deansensitized het volgende:
Zie je, daar ga je al...
Bier? Koffie? Metallica? Baggy camo shorts?
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:26 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
valsspeler, dat geldt voor praktisch iedere gitarist![]()
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:26 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
valsspeler, dat geldt voor praktisch iedere gitarist![]()
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:30 schreef Under_Score het volgende:
[..]
![]()
zo nog maar is een pilsje lostrekken, metallica spelen en mijn camo broek aandoen
quote:
Deathmetal anti-helden dan?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:48 schreef Under_Score het volgende:
de meeste rock en roll helden sterven toch op hun 27e
Daar wordt aan gewerkt.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:48 schreef Under_Score het volgende:
de meeste rock en roll helden sterven toch op hun 27e
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:13 schreef Under_Score het volgende:
ja, die sterven vaak alleen en maagd in een plas oud en verrot bier enzo. met veel maden
toch?
hang jezelf aan een trein en dan proberen eraf te springen?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:15 schreef Cynic het volgende:
[..]
Daar wordt aan gewerkt.
Ik moet alleen nog iets leuks verzinnen.
stikken in iemand anders kots?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:15 schreef Cynic het volgende:
[..]
Daar wordt aan gewerkt.
Ik moet alleen nog iets leuks verzinnen.
Uit een zwembad van kots springen en geraakt worden door een trein vol met gear waarna je in een strop landt die onder hoge stroom staat!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:23 schreef Under_Score het volgende:
[..]
stikken in iemand anders kots?
met je complete ( aangesloten ) gear het zwembad inspringen
You can't really dust for vomit...quote:
me 2quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:43 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Hoe oud zijn jullie dan?Ik ben stiekem ook 16 maar wel bijna 17!
![]()
ik raakte altijd mijn dunlop nylon picks kwijt, omdat die zo'n beetje dezelfde kleur zijn als mijn vloerquote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:40 schreef Aresdreams het volgende:
ach, ben me plectrum kwijtgeraakt door 'm op me grond te laten vallen.. misschien eens tijd om op te ruimen
ohnee, hij ligt er nog...
Ik hou ze gewoon vast, gebeurt met nooit dat ze er tussen vallenquote:Op woensdag 16 mei 2007 11:33 schreef morgane het volgende:
Ik ben ook altijd m'n plectrums kwijt, ze liggen vaak door het hele huis dus ik kom ze op de gekste plekken tegen. In m'n bed, onder het toetsenbord, in m'n kleerkast...handig is andersik heb er gelukkig een heleboel, vooral grijze 0,6 dunlops. Daar heb ik er een stuk of 15 van, gekregen van m'n ex omdat hij ze over had. Hij had ze nog stuk voor stuk ingepakt
Kheb ook nog een paar bruine medium Fenders en een stuk of 2 van Musik Produktiv, een gigantische muziekwinkel in Duitsland.
Ik heb als ik acoustisch speel het probleem dat m'n plectrum regelmatig in het gat laat vallen, zo tussen mn snaren doordan dus gitaar ondersteboven houden en schudden
ben ik de enige die daar last van heeft?
Nog een reden om géén akoestische gitaar te spelenquote:Op woensdag 16 mei 2007 11:33 schreef morgane het volgende:
Ik ben ook altijd m'n plectrums kwijt, ze liggen vaak door het hele huis dus ik kom ze op de gekste plekken tegen. In m'n bed, onder het toetsenbord, in m'n kleerkast...handig is andersik heb er gelukkig een heleboel, vooral grijze 0,6 dunlops. Daar heb ik er een stuk of 15 van, gekregen van m'n ex omdat hij ze over had. Hij had ze nog stuk voor stuk ingepakt
Kheb ook nog een paar bruine medium Fenders en een stuk of 2 van Musik Produktiv, een gigantische muziekwinkel in Duitsland.
Ik heb als ik acoustisch speel het probleem dat m'n plectrum regelmatig in het gat laat vallen, zo tussen mn snaren doordan dus gitaar ondersteboven houden en schudden
Nog niet voorgekomen eigenlijkquote:Op woensdag 16 mei 2007 11:33 schreef morgane het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |