wie wil er nou een brommend wah-pedaal behalve D34Nz0r ( <-quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:50 schreef Aresdreams het volgende:
moet dat?
had ik misschien wel meer voor me wahwah kunnen vangen
* imported_sphinx deze week 2 dagen les en 5 dagen weekend heeftquote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:05 schreef Aresdreams het volgende:
Ik nie
ik werk fulltime
...
ik wil naar school en vakanties krijgen
En dan nog, zoveel distortion, dat hoor je toch nietquote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:52 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
wie wil er nou een brommend wah-pedaal behalve D34Nz0r ( <-_! )
wel op mijn ampquote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:11 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
En dan nog, zoveel distortion, dat hoor je toch niet![]()
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:09 schreef Aresdreams het volgende:
*mutuleert imported_sphinx zodat hij zich niet meer voort kan planten of er voor kan oefenen*
opzich ben ik wel op zoek naar een overdrive, maar toen ik op het merk rocktek ging zoeken is een ander merk geloof ik een beetje verstandigerquote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:59 schreef ikheetmartijn het volgende:
[afbeelding]
Rocktek Overdrive ODR-01
Iemand nog belang bij dit fantastische, uiterst zeldzame, vintage pedaal?
Maak je geluid nu nog krassiger en dunner!
Ik wil hem, indien gewenst, nog wel even voor je relicen (ik heb een trekhaak achter m'n auto).
Voor de meeneemprijs van 49,95 euro
denk dat je met een Behringer nog beter af bentquote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:20 schreef punkjunk het volgende:
[..]
opzich ben ik wel op zoek naar een overdrive, maar toen ik op het merk rocktek ging zoeken is een ander merk geloof ik een beetje verstandigerzeker voor die prijs.
superoverdrive van boss is een fijn ding en die is nieuw evenduurquote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:20 schreef punkjunk het volgende:
[..]
opzich ben ik wel op zoek naar een overdrive, maar toen ik op het merk rocktek ging zoeken is een ander merk geloof ik een beetje verstandigerzeker voor die prijs.
Owja joh, post die kaartjes eens danquote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:36 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Heb kaartjes voor bfs
en donderdag naar turbonegro![]()
ooit eens, in een ver verledenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:00 schreef Deansensitized het volgende:
Wie studeert hier electronica, behalve D34Nz0r ??
Ja die kost ook geen kut voor een boss pedaal hehquote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:23 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
superoverdrive van boss is een fijn ding en die is nieuw evenduur
Mja het is 1 van de populairste pedalen dus word massaal geproduceerd waardoor ze de prijzen laag kunnen houden, in tegenstelling tot een phaser ofozquote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:30 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Ja die kost ook geen kut voor een boss pedaal heh
En daarnaast heb ik nog niet zo heel vaak zulke commentaar op boss gezien
en hijs oud.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:33 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Mja het is 1 van de populairste pedalen dus word massaal geproduceerd waardoor ze de prijzen laag kunnen houden, in tegenstelling tot een phaser ofoz
http://www.thomann.de/gb/delays_and_echos.htmlquote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:36 schreef Under_Score het volgende:
wat kost een beetje een delay pedaal tegenwoordig?
spider2 delay is tof. zitten vast wel een paar toffe pedaaltjes bij die niet belachelijk duur zijn.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:41 schreef Under_Score het volgende:
valt mee dus, wat is nou een goeie dan, heb niet zoveel ervaringen mer Delay dingen, er zat een delay ingebouwd in mijn oude Line6 spider2 amp, maar die heb ik al bijna een jaar niet meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |