....... mag hij buiten op zoek gaan naar tieten en bierquote:Op dinsdag 15 mei 2007 01:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij moet niet zo zielig doen.
Als het hem niet bevalt.........................................![]()
geesteijke oververmoeiheid, zodat ze weer naar haar huisje met haar mannetje en kindjes verlangt waar het lekker rustig is.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 01:29 schreef Day het volgende:
Wat wil Huub eigenlijk bereiken met Natasia totaal over de zeik krijgen?
Het vertelt dat net tegen Eric en die snapt het ook niet.
Dit komt heel sterk overeen met het gesprek, wat we gisteren hier al hadden over ditzelfde onderwerp.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 01:33 schreef Day het volgende:
Eric merkt op dat Lieke de plek van Syl probeert in te nemen. Huub heeft dat ook gemerkt en dat stoot eigenlijk alleen maar af.
Lieke neukt hij alleen maar, Syl is zijn vriendin.
Als ze haar zo ver kunnen krijgen dat ze opstapt, komt eindelijk die rat zonder backup te staan.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 01:29 schreef Day het volgende:
Wat wil Huub eigenlijk bereiken met Natasia totaal over de zeik krijgen?
Het vertelt dat net tegen Eric en die snapt het ook niet.
Ja klopt, zaten we er toch niet ver van af.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 01:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dit komt heel sterk overeen met het gesprek, wat we gisteren hier al hadden over ditzelfde onderwerp.
Hey Tipsch! Het is gelukt!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 01:38 schreef tipsch het volgende:
[..]
Als ze haar zo ver kunnen krijgen dat ze opstapt, komt eindelijk die rat zonder backup te staan.
maar, zei die nog achteraf, hij vind er wel echt leuk.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 01:33 schreef Day het volgende:
Eric merkt op dat Lieke de plek van Syl probeert in te nemen. Huub heeft dat ook gemerkt en dat stoot eigenlijk alleen maar af.
Lieke neukt hij alleen maar, Syl is zijn vriendin.
Dat was meteen ook mijn idee. Het was afgelopen nacht geen slechte inschatting.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 01:40 schreef Day het volgende:
[..]
Ja klopt, zaten we er toch niet ver van af.
......
ja mooi he! alleen is het nu dan helemaal met kleine letters, die mooie kapitale T ben ik kwijt - och, prima zo.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 01:41 schreef Day het volgende:
[..]
Hey Tipsch! Het is gelukt!
Alleen denk ik dat hij daar dan veel beter zijn best voor moet doen.
Erg hè! wordt geeen sms van mij, ipv ga ik lekker naar mijn bedje toe , truste.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 01:46 schreef Day het volgende:
Dat arrogante toontje van Huub. Mijn God!
Hoi Ton, is het gelukt ?quote:
Ja, dat was de grote kracht van Sylvia. Ook in de discussie vannacht zag/ziet niet iedereen dat. Sylvia stond BOVEN de groep in dit opzicht.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 01:53 schreef Day het volgende:
Als je Huub en Eric nu hoor praten, besef je pas hoe groot Sylvia's rol was in deze groep. De heren zijn zwaar zoekende! (Huub een heel stuk meer dan Eric).
En wat denk je daarmee te bereiken ?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 01:57 schreef STAP01 het volgende:
Misschien een ideetje: Stop Huub in het bed van Amanda en Eric in het bed van Lieke...
Ik weet het ook niet meer. Ik zit er ook een beetje doorheen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 01:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
En wat denk je daarmee te bereiken ?
Het zal goed zijn voor m om even weer met beide benen op de grond te landen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 02:00 schreef APK het volgende:
Huub gaat Joris uitnodigen van zijn met de populariteitspoll gewonnen contactpunten.
Ik hoop dat hij maximaal een telefoontje wint.
OK "Ik weet het ook niet meer." is geen alledaags argument. Daarom wel heel sterk !quote:Op dinsdag 15 mei 2007 02:00 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet meer. Ik zit er ook een beetje doorheen.
Tja, ben ook maar een mens....Tis zo fucking saaaaaiiii.... Misschien gaat Lieke er wel op in![]()
Ik ben bang dat er niet veel verschuiving zal zijn in de pollquote:Op dinsdag 15 mei 2007 02:00 schreef APK het volgende:
Huub gaat Joris uitnodigen van zijn met de populariteitspoll gewonnen contactpunten.
Nou!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 02:01 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
OK "Ik weet het ook niet meer." is geen alledaags argument. Daarom wel heel sterk !![]()
Zit half v-o-l nog niet bij de schuldhulpverlening wegens het SMS-en voor Huub?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 02:05 schreef avonne het volgende:
Ik ben bang dat er niet veel verschuiving zal zijn in de poll
Nou, ik denk dat hij wel nog op de 1e plek staat, hoor. Waarschijnlijk wel met een minder grote voorsprong.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 02:00 schreef APK het volgende:
Ik durf dat niet te voorspellen. Ik ken de 'SMS-doelgroep' niet en heb dus geen enkel idee wat die groep van Japio zal vinden. Hij is sinds de vorige poll een TerrorJapio geworden en wat zal SMS-Nederland daarmee doen ?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 02:05 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik ben bang dat er niet veel verschuiving zal zijn in de poll
geen idee. Die stemden vooral Sylvia, en dat was 29 % of zo?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 02:08 schreef APK het volgende:
[..]
Zit half v-o-l nog niet bij de schuldhulpverlening wegens het SMS-en voor Huub?![]()
Denk het ook, maar dat gedraai met saaie -en ongeloofwaardige- Lieke en het inspiratieloze zoenen met Amanda in de uitzending gisteren zal niet helpen....quote:Op dinsdag 15 mei 2007 02:09 schreef Day het volgende:
Nou, ik denk dat hij wel nog op de 1e plek staat, hoor. Waarschijnlijk wel met een minder grote voorsprong.
Dat denk ik niet. Ze vertelde Natasia last te hebben van haar buik. Al 2 dagen 'onderweg naar ongesteld' .......quote:Op dinsdag 15 mei 2007 02:11 schreef Day het volgende:
Huub gaat Lieke zo wakker maken voor sex. Ach, die 5 minuten houd ze wel vol.
Kun je iets vertellen over dat leukste plan, ik heb het gemist.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 02:22 schreef scanman01 het volgende:
Huub zat Lieke af te zeiken toen ze samen met Nicolaas probeerde de rest buiten te houden, maar er komt echt niets meer uit hem. Nicolaas en Lieke hadden het leukste plan sinds weken, maar helaas mislukte het.
Alle deuren op slot doen zodat de bewoners die uit eten waren bij die kok die hun nooooooooooit meer wilde zien niet naar binnen konden.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 02:24 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Kun je iets vertellen over dat leukste plan, ik heb het gemist.
Deze FEBO kwam niet eens via de plasma, hij kwam gewoon via voice inbreken ......quote:Op dinsdag 15 mei 2007 02:25 schreef Day het volgende:
Huub wil nog een drankje inschenken, maar wordt (weer) teruggefloten door FEBO.
Ben ik de enige die een uurtje geleden gehoord heeft dat Huub zei dat hij Lieke alleen maar als neukwaar ziet?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 02:22 schreef scanman01 het volgende:
Huub zat Lieke af te zeiken toen ze samen met Nicolaas probeerde de rest buiten te houden, maar er komt echt niets meer uit hem. Nicolaas en Lieke hadden het leukste plan sinds weken, maar helaas mislukte het.
Ik zal het eens met je eens zijn. Lieke is niet saai, Lieke is al helemaal niet ongelofwaardig en dat zoenen met Amanda vond ze echt wel prettigquote:Op dinsdag 15 mei 2007 02:13 schreef APK het volgende:
[..]
Denk het ook, maar dat gedraai met saaie -en ongeloofwaardige- Lieke en het inspiratieloze zoenen met Amanda in de uitzending gisteren zal niet helpen....
Aha, dat plan. Dat had ik gezien, ik kreeg het gevoel dat ik een recenter plan had gemist.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 02:26 schreef APK het volgende:
[..]
Alle deuren op slot doen zodat de bewoners die uit eten waren bij die kok die hun nooooooooooit meer wilde zien niet naar binnen konden.![]()
.....
Dat geloof ik meteen. Huub's ware kant heeft hij meerdere keren laten zien sinds Lieke in de kooi is.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 02:27 schreef avonne het volgende:
[..]
Ben ik de enige die een uurtje geleden gehoord heeft dat Huub zei dat hij Lieke alleen maar als neukwaar ziet?
Ik lees het hier ook nergens terug.
(niet dat ik het geloofwaardig vond klinken, trouwens)
Huub was ook geschift ion zijn acties. Dat schelden enzo schijnt te scoren bij kijkers. Jaap gaat echt wel hoog scoren.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 02:28 schreef avonne het volgende:
Ik denk trouwens dat Jaap heel laag staat in de poll.
Je moet toch zijn weblog lezen (dus streamer) om te snappen dat het allemaal spel is, dat geschifte.
Nee, heb het gehoord. En ook gepost, geloof ik.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 02:27 schreef avonne het volgende:
[..]
Ben ik de enige die een uurtje geleden gehoord heeft dat Huub zei dat hij Lieke alleen maar als neukwaar ziet?
Ik had het over het -ongeloofwaardige- zoenen van Amanda en Huub.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 02:27 schreef scanman01 het volgende:
Ik zal het eens met je eens zijn. Lieke is niet saai, Lieke is al helemaal niet ongelofwaardig en dat zoenen met Amanda vond ze echt wel prettig. Lieke heeft Melissa, Palma en Amanda afgezeken, dus een enorm pluspunt. Lieke is op dit moment erg gewenst in de villa, wat mij betreft. Ze zet sommige bewoners/personeelsleden weer even op hun plaats.
Dat hoorde ik ook en ondermeer samen met Day hadden we vannacht die indruk al gekregen. Ik denk dat Huub het wel een beetje meent.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 02:27 schreef avonne het volgende:
[..]
Huub en Eric kwamen al tijden niet verder dan het 's nachts keihard muziek draaien. Lieke en Nicolaas hadden het idee om de villa helemaal af te sluiten toen 5 bewoners even weg mochten. Ze hebben alle deuren afgesloten met hulpmiddelen. Helaas lukte dat niet zo heel lang. Huub vond het naderhand nodig om Lieke aan te vallen vanwege dit zinloze plan dat niets voorstelde vergeleken met zijn plannen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 02:24 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Kun je iets vertellen over dat leukste plan, ik heb het gemist.
Heb jij een idee wie de SMS-ers zijn ? Ik gok geen forum-posters.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 02:28 schreef avonne het volgende:
Je moet toch zijn weblog lezen (dus streamer) om te snappen dat het allemaal spel is, dat geschifte.
Ik denk dat de meeste Sylvia fans niet meer SMS-en, dus alle bewoners, inclusief Jaap zullen iets stijgen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 02:28 schreef avonne het volgende:
Ik moet haar waarde ook nog zien, hoor.quote:
Dat is toch gewoon een persoonlijke conclusie?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 02:28 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb hem niet voor niets opeens op nummer 5 staan ipv nummer 1.
Het was een perfect plan en de reactie van Huub daarna was misselijk.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 02:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Huub en Eric kwamen al tijden niet verder dan het 's nachts keihard muziek draaien. Lieke en Nicolaas hadden het idee om de villa helemaal af te sluiten toen 5 bewoners even weg mochten. Ze hebben alle deuren afgesloten met hulpmiddelen. Helaas lukte dat niet zo heel lang. Huub vond het naderhand nodig om Lieke aan te vallen vanwege dit zinloze plan dat niets voorstelde vergeleken met zijn plannen.
Ik zie een meisje met gemiddelde intelligentie dat graag beroemd wil worden en gedachtenloos de aanwijzingen van de redactie volgt.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 02:33 schreef Day het volgende:
Ik moet haar waarde ook nog zien, hoor.
Tot nu toe zie ik vrij dommig meisje dat als een kip zonder kop achter Huub aanloopt en die zich verschrikkelijk arrogant opstelt t.o.v. het personeel, waar ze tot een paar weken terug ook bij hoorde.
Vind je het gek?? Herma en Palma hebben haar best wel walgelijk behandeld. Zogenaamd ging het om haar schoonmaak kwaliteiten, maar vandaag is andermaal duidelijk geworden dat ze elkaar gewoon niet mogen. Ik denk heel erg dst het met jaloezie te maken heeft. Alle aandacht ging naar Lieke en dat kon dat tweetal niet hebben. Lieke is zeer pittig en kan alles 100x beter verwoorden dan bv Amanda. Dat Lieke het nu al opneemt tegen iedereen inclusief Huub zegt mij genoeg.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 02:33 schreef Day het volgende:
[..]
Ik moet haar waarde ook nog zien, hoor.
Tot nu toe zie ik vrij dommig meisje dat als een kip zonder kop achter Huub aanloopt en die zich verschrikkelijk arrogant opstelt t.o.v. het personeel, waar ze tot een paar weken terug ook bij hoorde.
Ik zie 8 bewoners met gemiddelde (of lagere) intelligentie die alle 8 beroemd willen worden, en alle 8 gedachtenloos alles doen wat de redaktie ze opdraagtquote:Op dinsdag 15 mei 2007 02:36 schreef APK het volgende:
Ik zie een meisje met gemiddelde intelligentie dat graag beroemd wil worden en gedachtenloos de aanwijzingen van de redactie volgt.
En wat had Melissa haar misdaan?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 02:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vind je het gek?? Herma en Palma hebben haar best wel walgelijk behandeld. Zogenaamd ging het om haar schoonmaak kwaliteiten, maar vandaag is andermaal duidelijk geworden dat ze elkaar gewoon niet mogen. Ik denk heel erg dst het met jaloezie te maken heeft. Alle aandacht ging naar Lieke en dat kon dat tweetal niet hebben. Lieke is zeer pittig en kan alles 100x beter verwoorden dan bv Amanda. Dat Lieke het nu al opneemt tegen iedereen inclusief Huub zegt mij genoeg.
Jij denkt dat haar kwaadheid richting Huub en Amanda nep was? Dat meen je toch niet echt? Dan verdient ze echt een oscar. Die meid is echt stapelgek op Huub. Dat blijkt wat mij betreft uit alles. Ze is volgens mij ook zeer intelligent en kan daarom maar moeilijk omgaan met domme blonde bimbo's. Dat ze beroemd wil worden is al helemaal geen negatief punt, want dat willen alle bewoners. Anders ga je niet in dat programma zitten. Wat mij betreft geen argument dus. De redactie heeft haar gekozen om erin te zetten omdat ze weten dat ze heel pittig is en niets pikt. En dat is tot nu toe gebleken.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 02:36 schreef APK het volgende:
[..]
Ik zie een meisje met gemiddelde intelligentie dat graag beroemd wil worden en gedachtenloos de aanwijzingen van de redactie volgt.
Geen reden om een bepaalde bewoner op een voetstuk te plaatsen dus.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 02:37 schreef Mika25 het volgende:
Ik zie 8 bewoners met gemiddelde (of lagere) intelligentie die alle 8 beroemd willen worden, en alle 8 gedachtenloos alles doen wat de redaktie ze opdraagt
ik weet niet hoor.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 02:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat hoorde ik ook en ondermeer samen met Day hadden we vannacht die indruk al gekregen. Ik denk dat Huub het wel een beetje meent.
Die luitjes die allemaal in de huis zitten hebben daar vast ook alles voor over gehad. Onvoorstelbaar dat haar dat wordt aangerekend. En Melissa had haar niets misdaan, maar ze had haar vooroordeel over Melissa gewoon uitgesproken. Dat is idd iets wat de meesten niet hadden gedaan omdat ze het idee hadden gehad dat dat misschien niet zo goed zou scoren bij de kijkers. 99% had het wél gedacht denk ik.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 02:39 schreef Day het volgende:
[..]
En wat had Melissa haar misdaan?
En zijn de anderen jaloers of hebben ze doorgehad dat ze er alles voor over had om in dat huis te belanden?
Dat denk ik ook zeker niet. Al was het alleen maar omdat de tv kijkers lang niet allemaal de streams volgen en de uitzending van vanavond ook heel erg gekleurd was. Maar Huub vast niet meer rond de 40% halen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 02:34 schreef APK het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon een persoonlijke conclusie?
Of ben jij representatief voor de DGK kijkers
No way dat Huub opeens op 5 zal staan.![]()
Volgens mij loopt Huub inmiddels zo erg naast z'n schoenen dat hij er van overtuigd is dat ook al schrijven allerlei mensen Lieke brieven om haar te waarschuwen, hij haar toch wel weer omlult. Want he's the man, you know.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 02:40 schreef avonne het volgende:
[..]
ik weet niet hoor.
Aan de ene kant weet Huub dat er streamers meeluisteren en het in brieven zullen schrijven, oftewel, als Lieke dan hoort "hij heeft jou alleen voor de neuk" is het snel over met neuken, dus dat is niet slim om het zo keihard te zeggen.
Aan de andere kant hebben ze eindeloos zitten fluisteren met elkaar.
Misschien is het wel een vooropgezet plan, met dezelfde redenering waarom Eric en Huub doen alsof ze ruzie hebben (die ik niet zo snap dus)
Idd ja... Was zéér misselijkmakend.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 02:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het was een perfect plan en de reactie van Huub daarna was misselijk.
Het ENORME verschil is dat Eric en Huub dat weten van elkaar. Lieke weet dus niet dat hij haar enorm de grond in zit te stampen tegenover de anderen. Het is Huub's arrogantie dat hij denkt dat hij daar toch wel mee weg komt.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 02:40 schreef avonne het volgende:
[..]
ik weet niet hoor.
Aan de ene kant weet Huub dat er streamers meeluisteren en het in brieven zullen schrijven, oftewel, als Lieke dan hoort "hij heeft jou alleen voor de neuk" is het snel over met neuken, dus dat is niet slim om het zo keihard te zeggen.
Aan de andere kant hebben ze eindeloos zitten fluisteren met elkaar.
Misschien is het wel een vooropgezet plan, met dezelfde redenering waarom Eric en Huub doen alsof ze ruzie hebben (die ik niet zo snap dus)
Als ze echt kwaad was had ze het behang van de muren getrokken en was ze de poort uitgewandeld.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 02:39 schreef scanman01 het volgende:
Jij denkt dat haar kwaadheid richting Huub en Amanda nep was? Dat meen je toch niet echt? Dan verdient ze echt een oscar. Die meid is echt stapelgek op Huub. Dat blijkt wat mij betreft uit alles. Ze is volgens mij ook zeer intelligent en kan daarom maar moeilijk omgaan met domme blonde bimbo's.
Dat ze beroemd wil worden strookt niet echt met de intelligentie die je haar toedicht in het eerste deel van jouw betoog.quote:Dat ze beroemd wil worden is al helemaal geen negatief punt, want dat willen alle bewoners. Anders ga je niet in dat programma zitten. Wat mij betreft geen argument dus. De redactie heeft haar gekozen om erin te zetten omdat ze weten dat ze heel pittig is en niets pikt. En dat is tot nu toe gebleken.
De andere bewoners hebben zich gewoon opgegeven, Lieke heeft haar schoonmaakbaantje gebruikt om in dat huis te komen. Dat is het verschil, denk ik.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 02:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die luitjes die allemaal in de huis zitten hebben daar vast ook alles voor over gehad. Onvoorstelbaar dat haar dat wordt aangerekend. En Melissa had haar niets misdaan, maar ze had haar vooroordeel over Melissa gewoon uitgesproken. Dat is idd iets wat de meesten niet hadden gedaan omdat ze het idee hadden gehad dat dat misschien niet zo goed zou scoren bij de kijkers. 99% had het wél gedacht denk ik.
We zijn het nooit eens, maar nu wel.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 02:43 schreef Day het volgende:
[..]
Volgens mij loopt Huub inmiddels zo erg naast z'n schoenen dat hij er van overtuigd is dat ook al schrijven allerlei mensen Lieke brieven om haar te waarschuwen, hij haar toch wel weer omlult. Want he's the man, you know.
Tot plusminus anderhalve week geleden waren we het ook kompleet oneens over Huub. Misschien komt er ook wel een compromis over Lieke.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 02:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
We zijn het nooit eens, maar nu wel.
Dat is ook weer een misverstand. Ik zie dat Lieke waanzinnig wordt afgemaakt hier op fok. Zelfs toen we nog bijna niets van haar hadden gezien. Een beetje zoals met Lesley destijds. Daarom heb ik het voor haar opgenomen. Wat mij betreft zit de meerderheid van fok namelijk regelmatig enorm mis. Dat zal wel overkomen als arrogantie, maar dat moet dan maar. Met Lesley was dat ook zo en zo zijn er nog veel voorbeelden. Dat alles een script is slaat natuurlijk ook helemaal nergens op. Maar Lieke is niet heilig. Ze heeft ook reacties die ik absoluut heel anders had gedaan. Maar vergeleken met de andere 7 bewoners vind ik haar op dit moment wel de leukste ja, gewoonweg omdat ik nog niet zo heel veel negatieve punten heb gezien, wat bij de anderen logischer wijze wel het geval is.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 02:46 schreef Day het volgende:
[..]
De andere bewoners hebben zich gewoon opgegeven, Lieke heeft haar schoonmaakbaantje gebruikt om in dat huis te komen. Dat is het verschil, denk ik.
Maar Scan, ik ga niet met jou in discussie, want Lieke is momenteel heilig voor jou. Ik heb nog geen eindoordeel over haar. Tot nu toe heeft ze nog niet echt iets laten zien, vind ik.
Het vervelende is dat Huub ook informatie krijgt, dat Lieke niet goed over komt op forums. Hij weet dat Lieke als mediageil wordt bestempeld. Vanmiddag zei hij dat weer een keer tegen Eric.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 02:43 schreef Day het volgende:
[..]
Volgens mij loopt Huub inmiddels zo erg naast z'n schoenen dat hij er van overtuigd is dat ook al schrijven allerlei mensen Lieke brieven om haar te waarschuwen, hij haar toch wel weer omlult. Want he's the man, you know.
Ben ik blij dat de streams inmiddels uitstaan. Ik kan die jongen echt niet meer aanhoren.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 02:52 schreef Day het volgende:
En Huub gaat maar weer 'ns ruzie maken met Lieke.
Waarom maakt die oetlul haar nou eigenlijk wakker?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 02:52 schreef Day het volgende:
En Huub gaat maar weer 'ns ruzie maken met Lieke.
Jij en ik behoorden bij de kleine groep die wel in de relatie van Lesley en Bart geloofden, remember?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 02:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is ook weer een misverstand. Ik zie dat Lieke waanzinnig wordt afgemaakt hier op fok. Zelfs toen we nog bijna niets van haar hadden gezien. Een beetje zoals met Lesley destijds. Daarom heb ik het voor haar opgenomen. Wat mij betreft zit de meerderheid van fok namelijk regelmatig enorm mis. Dat zal wel overkomen als arrogantie, maar dat moet dan maar. Met Lesley was dat ook zo en zo zijn er nog veel voorbeelden. Dat alles een script is slaat natuurlijk ook helemaal nergens op. Maar Lieke is niet heilig. Ze heeft ook reacties die ik absoluut heel anders had gedaan. Maar vergeleken met de andere 7 bewoners vind ik haar op dit moment wel de leukste ja, gewoonweg omdat ik nog niet zo heel veel negatieve punten heb gezien, wat bij de anderen logischer wijze wel het geval is.
Ja klopt. En z'n vader vertrouwt haar ook niet.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 02:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het vervelende is dat Huub ook informatie krijgt, dat Lieke niet goed over komt op forums. Hij weet dat Lieke als mediageil wordt bestempeld. Vanmiddag zei hij dat weer een keer tegen Eric.
Om voor de zoveelste keer over hun problematische relatie te praten. Nee wacht, daar is het uiteindelijk op uitgelopen. Hij zou haar wakker maken voor sex.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 02:55 schreef tipsch het volgende:
[..]
Waarom maakt die oetlul haar nou eigenlijk wakker?
Ik blijf me afvragen waar zijn vader (en alle anderen) dat op baseren. Is het gewoon een trend geworden om haar te wantrouwen of hebben ze er echt aanwijzingen voor? Ik gok op het eerste. Wat ik heb gezien na flink wat uren streams is dat ze echt stapelgek is op Huub. Tijdens die ruzie laatst zag je ook dat ze de tranen bijna niet meer kon bedwingen. op TV wordt dat helaas weer helemaal om zeep geholpen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 02:56 schreef Day het volgende:
[..]
Ja klopt. En z'n vader vertrouwt haar ook niet.
Ja je hebt wel gelijk.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 02:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is ook weer een misverstand. Ik zie dat Lieke waanzinnig wordt afgemaakt hier op fok. Zelfs toen we nog bijna niets van haar hadden gezien. Een beetje zoals met Lesley destijds. Daarom heb ik het voor haar opgenomen. Wat mij betreft zit de meerderheid van fok namelijk regelmatig enorm mis. Dat zal wel overkomen als arrogantie, maar dat moet dan maar. Met Lesley was dat ook zo en zo zijn er nog veel voorbeelden. Dat alles een script is slaat natuurlijk ook helemaal nergens op. Maar Lieke is niet heilig. Ze heeft ook reacties die ik absoluut heel anders had gedaan. Maar vergeleken met de andere 7 bewoners vind ik haar op dit moment wel de leukste ja, gewoonweg omdat ik nog niet zo heel veel negatieve punten heb gezien, wat bij de anderen logischer wijze wel het geval is.
sja, dat krijg je als mensen zich steeds weer door je laten omlullen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 02:43 schreef Day het volgende:
[..]
Ik denk van niet. Lieke wil echt wel voor de eindoverwinning gaan.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 02:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ik krijg zo maar spontaan het gevoel dat Lieke uit DGK wil stappen. (Gebaseerd op de vage kreten die ze nu aan Huub zegt)
Huub trok zich erg veel aan van het gesprek met zijn Pa. En Pa kijkt uitsluitend naar de TV !quote:Op dinsdag 15 mei 2007 02:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik blijf me afvragen waar zijn vader (en alle anderen) dat op baseren. Is het gewoon een trend geworden om haar te wantrouwen of hebben ze er echt aanwijzingen voor? Ik gok op het eerste. Wat ik heb gezien na flink wat uren streams is dat ze echt stapelgek is op Huub. Tijdens die ruzie laatst zag je ook dat ze de tranen bijna niet meer kon bedwingen. op TV wordt dat helaas weer helemaal om zeep geholpen.
Ik weet het niet zo net, sylvia is er ook niet meer om stemmen van hem af te vangen....quote:Op dinsdag 15 mei 2007 02:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook zeker niet. Al was het alleen maar omdat de tv kijkers lang niet allemaal de streams volgen en de uitzending van vanavond ook heel erg gekleurd was. Maar Huub vast niet meer rond de 40% halen.
Zijn ze daar echt zo into Huub, joh? Ben er al een tijdje niet meer geweest.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 03:05 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik weet het niet zo net, sylvia is er ook niet meer om stemmen van hem af te vangen....
En ik kijk de laatste tijd steeds vaker op VOL, dat is echt humor![]()
![]()
Maar hij wil het haar vast wel even laten voelen, daar ging hij haar ook voor wakker maken zei hijquote:Op dinsdag 15 mei 2007 03:06 schreef Day het volgende:
Nou, dat gesprek tussen Lieke en Huub is gewoon hetzelfde als met Eric. Alleen zal hij haar niet vertellen dat hij haar alleen als neukwaar ziet.![]()
Geen idee, ik kom er ook al een tijdje niet meer (behoudens die ene dag met de grote FOK-server storing)quote:Op dinsdag 15 mei 2007 03:08 schreef Day het volgende:
[..]
Zijn ze daar echt zo into Huub, joh? Ben er al een tijdje niet meer geweest.
Ze raken helemaal gefrustreerd als een paar mensen hem niet meer moeten en volharden daardoor extra hard de 'huubcampagne'quote:Op dinsdag 15 mei 2007 03:08 schreef Day het volgende:
[..]
Hij is daar heilig verklaard en er lopen ook Sylvisten rond.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 03:08 schreef Day het volgende:
[..]
Oh, dan ben ik daar niet welkom.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 03:10 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ze raken helemaal gefrustreerd als een paar mensen hem niet meer moeten en volharden daardoor extra hard de 'huubcampagne'![]()
![]()
Ze waren hier toch ook vanavond?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 03:18 schreef farceman het volgende:
Trouwens wel mooi om te merken dat ze proberen de rel met ontslagen Frans in de doofpot te stoppen he.
"Opeens" is daar DGK_red voor commentaar.
Zal het er verder niet meer over hebben, maar wilde het toch wel ff melden hier.
Het leek me toch wel relevant nieuws.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |