....... mag hij buiten op zoek gaan naar tieten en bierquote:Op dinsdag 15 mei 2007 01:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij moet niet zo zielig doen.
Als het hem niet bevalt.........................................![]()
geesteijke oververmoeiheid, zodat ze weer naar haar huisje met haar mannetje en kindjes verlangt waar het lekker rustig is.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 01:29 schreef Day het volgende:
Wat wil Huub eigenlijk bereiken met Natasia totaal over de zeik krijgen?
Het vertelt dat net tegen Eric en die snapt het ook niet.
Dit komt heel sterk overeen met het gesprek, wat we gisteren hier al hadden over ditzelfde onderwerp.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 01:33 schreef Day het volgende:
Eric merkt op dat Lieke de plek van Syl probeert in te nemen. Huub heeft dat ook gemerkt en dat stoot eigenlijk alleen maar af.
Lieke neukt hij alleen maar, Syl is zijn vriendin.
Als ze haar zo ver kunnen krijgen dat ze opstapt, komt eindelijk die rat zonder backup te staan.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 01:29 schreef Day het volgende:
Wat wil Huub eigenlijk bereiken met Natasia totaal over de zeik krijgen?
Het vertelt dat net tegen Eric en die snapt het ook niet.
Ja klopt, zaten we er toch niet ver van af.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 01:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dit komt heel sterk overeen met het gesprek, wat we gisteren hier al hadden over ditzelfde onderwerp.
Hey Tipsch! Het is gelukt!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 01:38 schreef tipsch het volgende:
[..]
Als ze haar zo ver kunnen krijgen dat ze opstapt, komt eindelijk die rat zonder backup te staan.
maar, zei die nog achteraf, hij vind er wel echt leuk.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 01:33 schreef Day het volgende:
Eric merkt op dat Lieke de plek van Syl probeert in te nemen. Huub heeft dat ook gemerkt en dat stoot eigenlijk alleen maar af.
Lieke neukt hij alleen maar, Syl is zijn vriendin.
Dat was meteen ook mijn idee. Het was afgelopen nacht geen slechte inschatting.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 01:40 schreef Day het volgende:
[..]
Ja klopt, zaten we er toch niet ver van af.
......
ja mooi he! alleen is het nu dan helemaal met kleine letters, die mooie kapitale T ben ik kwijt - och, prima zo.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 01:41 schreef Day het volgende:
[..]
Hey Tipsch! Het is gelukt!
Alleen denk ik dat hij daar dan veel beter zijn best voor moet doen.
Erg hè! wordt geeen sms van mij, ipv ga ik lekker naar mijn bedje toe , truste.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 01:46 schreef Day het volgende:
Dat arrogante toontje van Huub. Mijn God!
Hoi Ton, is het gelukt ?quote:
Ja, dat was de grote kracht van Sylvia. Ook in de discussie vannacht zag/ziet niet iedereen dat. Sylvia stond BOVEN de groep in dit opzicht.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 01:53 schreef Day het volgende:
Als je Huub en Eric nu hoor praten, besef je pas hoe groot Sylvia's rol was in deze groep. De heren zijn zwaar zoekende! (Huub een heel stuk meer dan Eric).
En wat denk je daarmee te bereiken ?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 01:57 schreef STAP01 het volgende:
Misschien een ideetje: Stop Huub in het bed van Amanda en Eric in het bed van Lieke...
Ik weet het ook niet meer. Ik zit er ook een beetje doorheen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 01:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
En wat denk je daarmee te bereiken ?
Het zal goed zijn voor m om even weer met beide benen op de grond te landen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 02:00 schreef APK het volgende:
Huub gaat Joris uitnodigen van zijn met de populariteitspoll gewonnen contactpunten.
Ik hoop dat hij maximaal een telefoontje wint.
OK "Ik weet het ook niet meer." is geen alledaags argument. Daarom wel heel sterk !quote:Op dinsdag 15 mei 2007 02:00 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet meer. Ik zit er ook een beetje doorheen.
Tja, ben ook maar een mens....Tis zo fucking saaaaaiiii.... Misschien gaat Lieke er wel op in![]()
Ik ben bang dat er niet veel verschuiving zal zijn in de pollquote:Op dinsdag 15 mei 2007 02:00 schreef APK het volgende:
Huub gaat Joris uitnodigen van zijn met de populariteitspoll gewonnen contactpunten.
Nou!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 02:01 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
OK "Ik weet het ook niet meer." is geen alledaags argument. Daarom wel heel sterk !![]()
Zit half v-o-l nog niet bij de schuldhulpverlening wegens het SMS-en voor Huub?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 02:05 schreef avonne het volgende:
Ik ben bang dat er niet veel verschuiving zal zijn in de poll
Nou, ik denk dat hij wel nog op de 1e plek staat, hoor. Waarschijnlijk wel met een minder grote voorsprong.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 02:00 schreef APK het volgende:
Ik durf dat niet te voorspellen. Ik ken de 'SMS-doelgroep' niet en heb dus geen enkel idee wat die groep van Japio zal vinden. Hij is sinds de vorige poll een TerrorJapio geworden en wat zal SMS-Nederland daarmee doen ?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 02:05 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik ben bang dat er niet veel verschuiving zal zijn in de poll
geen idee. Die stemden vooral Sylvia, en dat was 29 % of zo?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 02:08 schreef APK het volgende:
[..]
Zit half v-o-l nog niet bij de schuldhulpverlening wegens het SMS-en voor Huub?![]()
Denk het ook, maar dat gedraai met saaie -en ongeloofwaardige- Lieke en het inspiratieloze zoenen met Amanda in de uitzending gisteren zal niet helpen....quote:Op dinsdag 15 mei 2007 02:09 schreef Day het volgende:
Nou, ik denk dat hij wel nog op de 1e plek staat, hoor. Waarschijnlijk wel met een minder grote voorsprong.
Dat denk ik niet. Ze vertelde Natasia last te hebben van haar buik. Al 2 dagen 'onderweg naar ongesteld' .......quote:Op dinsdag 15 mei 2007 02:11 schreef Day het volgende:
Huub gaat Lieke zo wakker maken voor sex. Ach, die 5 minuten houd ze wel vol.
Kun je iets vertellen over dat leukste plan, ik heb het gemist.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 02:22 schreef scanman01 het volgende:
Huub zat Lieke af te zeiken toen ze samen met Nicolaas probeerde de rest buiten te houden, maar er komt echt niets meer uit hem. Nicolaas en Lieke hadden het leukste plan sinds weken, maar helaas mislukte het.
Alle deuren op slot doen zodat de bewoners die uit eten waren bij die kok die hun nooooooooooit meer wilde zien niet naar binnen konden.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 02:24 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Kun je iets vertellen over dat leukste plan, ik heb het gemist.
Deze FEBO kwam niet eens via de plasma, hij kwam gewoon via voice inbreken ......quote:Op dinsdag 15 mei 2007 02:25 schreef Day het volgende:
Huub wil nog een drankje inschenken, maar wordt (weer) teruggefloten door FEBO.
Ben ik de enige die een uurtje geleden gehoord heeft dat Huub zei dat hij Lieke alleen maar als neukwaar ziet?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 02:22 schreef scanman01 het volgende:
Huub zat Lieke af te zeiken toen ze samen met Nicolaas probeerde de rest buiten te houden, maar er komt echt niets meer uit hem. Nicolaas en Lieke hadden het leukste plan sinds weken, maar helaas mislukte het.
Ik zal het eens met je eens zijn. Lieke is niet saai, Lieke is al helemaal niet ongelofwaardig en dat zoenen met Amanda vond ze echt wel prettigquote:Op dinsdag 15 mei 2007 02:13 schreef APK het volgende:
[..]
Denk het ook, maar dat gedraai met saaie -en ongeloofwaardige- Lieke en het inspiratieloze zoenen met Amanda in de uitzending gisteren zal niet helpen....
Aha, dat plan. Dat had ik gezien, ik kreeg het gevoel dat ik een recenter plan had gemist.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 02:26 schreef APK het volgende:
[..]
Alle deuren op slot doen zodat de bewoners die uit eten waren bij die kok die hun nooooooooooit meer wilde zien niet naar binnen konden.![]()
.....
Dat geloof ik meteen. Huub's ware kant heeft hij meerdere keren laten zien sinds Lieke in de kooi is.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 02:27 schreef avonne het volgende:
[..]
Ben ik de enige die een uurtje geleden gehoord heeft dat Huub zei dat hij Lieke alleen maar als neukwaar ziet?
Ik lees het hier ook nergens terug.
(niet dat ik het geloofwaardig vond klinken, trouwens)
Huub was ook geschift ion zijn acties. Dat schelden enzo schijnt te scoren bij kijkers. Jaap gaat echt wel hoog scoren.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 02:28 schreef avonne het volgende:
Ik denk trouwens dat Jaap heel laag staat in de poll.
Je moet toch zijn weblog lezen (dus streamer) om te snappen dat het allemaal spel is, dat geschifte.
Nee, heb het gehoord. En ook gepost, geloof ik.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 02:27 schreef avonne het volgende:
[..]
Ben ik de enige die een uurtje geleden gehoord heeft dat Huub zei dat hij Lieke alleen maar als neukwaar ziet?
Ik had het over het -ongeloofwaardige- zoenen van Amanda en Huub.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 02:27 schreef scanman01 het volgende:
Ik zal het eens met je eens zijn. Lieke is niet saai, Lieke is al helemaal niet ongelofwaardig en dat zoenen met Amanda vond ze echt wel prettig. Lieke heeft Melissa, Palma en Amanda afgezeken, dus een enorm pluspunt. Lieke is op dit moment erg gewenst in de villa, wat mij betreft. Ze zet sommige bewoners/personeelsleden weer even op hun plaats.
Dat hoorde ik ook en ondermeer samen met Day hadden we vannacht die indruk al gekregen. Ik denk dat Huub het wel een beetje meent.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 02:27 schreef avonne het volgende:
[..]
Huub en Eric kwamen al tijden niet verder dan het 's nachts keihard muziek draaien. Lieke en Nicolaas hadden het idee om de villa helemaal af te sluiten toen 5 bewoners even weg mochten. Ze hebben alle deuren afgesloten met hulpmiddelen. Helaas lukte dat niet zo heel lang. Huub vond het naderhand nodig om Lieke aan te vallen vanwege dit zinloze plan dat niets voorstelde vergeleken met zijn plannen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 02:24 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Kun je iets vertellen over dat leukste plan, ik heb het gemist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |