Is geen bespotten, vanaf de 1e dag dat hij in het huis kwam, doet hij me daaraan denken. En aan die knul van eh ... hoe heet die film ook alweer? (met die ring). Maar dat is minder sinds z'n haar korter is.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:55 schreef maril het volgende:
[..]
Ach arme als jullie zo dioor blijven gaan dat manneke te bespotten SMS ik zometeen 1010 Huub![]()
![]()
zou zeggen laat dat handje maar wapperen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:57 schreef Frasier het volgende:
Ik word geil van Natasia.
Ja ik had 't ook niet verwacht maar toen ik die foto hierboven zag begon er toch wel iets te groeien.quote:
Alles goed vèrder?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 01:00 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ja ik had 't ook niet verwacht maar toen ik die foto hierboven zag begon er toch wel iets te groeien.
Hij doet mij aan Paolo Bettini denken oftewel de boskabouter van het wielerpeleton.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:59 schreef Day het volgende:
[..]
Is geen bespotten, vanaf de 1e dag dat hij in het huis kwam, doet hij me daaraan denken. En aan die knul van eh ... hoe heet die film ook alweer? (met die ring). Maar dat is minder sinds z'n haar korter is.
Je zit gewoon aan het bier.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 01:00 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ja ik had 't ook niet verwacht maar toen ik die foto hierboven zag begon er toch wel iets te groeien.
hij doet me denken aan die dwerg van lord of the rings Frodo, met die kogelronde ogenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 01:01 schreef maril het volgende:
[..]
Hij doet mij aan Paolo Bettini denken oftewel de boskabouter van het wielerpeleton.![]()
Ik snap het ook niet, maar over een paar weken komt de aap uit de mauw en zijn ze indererdaad uit elkaar gegroeid.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 01:02 schreef schatje het volgende:
Wat is nu eigenlijk de bedoeling van Eric en Huub om zogenaamd afstand tussen elkaar te creëren?
Dat lijkt me de enige verklaarblare reden..anders..............quote:
denk dat eric eigenlijk toch niet meer zo'n klik voelt tussen hem en huubquote:Op dinsdag 15 mei 2007 01:02 schreef schatje het volgende:
Wat is nu eigenlijk de bedoeling van Eric en Huub om zogenaamd afstand tussen elkaar te creëren?
Ik neem aan informatie verzamelen van de "andere" groep. Maar het is ondertussen zo vaak uitgesproken dat dit plannetje vast alweer via brieven van mama Netty doorgespeeld is.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 01:02 schreef schatje het volgende:
Even in de gaten houden of Eric het nu ook weer aan Huub meldt wat ie tegen Brian zei.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 01:04 schreef maril het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet, maar over een paar weken komt de aap uit de mauw en zijn ze indererdaad uit elkaar gegroeid.
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 01:03 schreef Disana het volgende:
We speculeren er allemaal wel eens over... ik zeg niets.
[[url=http://aycu04.webshots.com/image/14403/2003911848927130104_rs.jpg]afbeelding][/URL]
Sms dan liever Betini naar tien tieniequote:Op dinsdag 15 mei 2007 01:05 schreef maril het volgende:
Moet wel zeggen dat ik Bettini een toffe gast vind, wat ik niet van Huub kan zeggen.
Jaaaaa, die bedoelde ik dus!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 01:03 schreef robert2006 het volgende:
[..]
hij doet me denken aan die dwerg van lord of the rings Frodo, met die kogelronde ogen
vind ie lekker(DER dan sex)!!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 01:01 schreef mootie het volgende:
Brian geniet wel van het negatieve gebabbel van Eric over Huub.
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 01:06 schreef PC eend het volgende:
[..]
Sms dan liever Betini naar tien tienie
O nu zal Frasier wel tot een climax komen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 01:07 schreef yellowfirst het volgende:
Natasia:" Ik ben sowieso altijd zacht."![]()
Moment...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 01:09 schreef maril het volgende:
[..]
O nu zal Frasier wel tot een climax komen.
Ze bereiden haar al voorzichtig voor op een triootje hoor. Welterustenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 01:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
Met een plaatje van Aman, die zich waarschijnlijk straks weer laat bewerkstelligen door een heel fout iemand(echt zielig voor haar) wens ik jullie een prettige nachtploeg toe.
[afbeelding]
![]()
![]()
wat is ze mooi, ze had eigenlijk mee moeten doen aan holland's next topmodelquote:Op dinsdag 15 mei 2007 01:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
Met een plaatje van Aman, die zich waarschijnlijk straks weer laat bewerkstelligen door een heel fout iemand(echt zielig voor haar) wens ik jullie een prettige nachtploeg toe.
[afbeelding]
![]()
![]()
Gaat Natasia weg?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 01:12 schreef Disana het volgende:
Amanda moet Brians dekking worden als Natasia weg is, zegt Natasia.
Deze cap vond ik zelf ook heel mooi.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 01:11 schreef robert2006 het volgende:
[..]
wat is ze mooi, ze had eigenlijk mee moeten doen aan holland's next topmodel![]()
Maar die verzorgt ze ook zo goed! Extreem zacht! Twee keer per dag insmeren.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 01:20 schreef Kaleddis het volgende:
En nog maar eens vertellen hoe het komt dat Natasia's huid zo zacht is en die van haar kinderen. Ze verzint het gewoon ter plekke...
En het komt natuurlijk ook door het vele trainen. Dan zweet je al je vuil eruit en dan wordt je huid heerlijk soepel en zacht van. Het is ook nooooooit anders geweest hoorquote:Op dinsdag 15 mei 2007 01:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar die verzorgt ze ook zo goed! Extreem zacht! Twee keer per dag insmeren.![]()
Hij moet niet zo zielig doen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 01:31 schreef Disana het volgende:
Huub voelt de motivatie om verder te gaan niet meer zo sterk. Dat komt o.a. doordat Sylvia weg is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |