abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 15 mei 2007 @ 20:14:15 #151
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_49415060
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 20:10 schreef du_ke het volgende:
Blijf dat maar denken in je schrale appartementje
Jij hebt waarschijnlijk nog geen eigen douche, zo'n appartementje zou je graag willen hebben.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
pi_49415122
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 20:14 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Jij hebt waarschijnlijk nog geen eigen douche, zo'n appartementje zou je graag willen hebben.
In een achterstandswijk? nee dank je .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  dinsdag 15 mei 2007 @ 20:16:07 #153
153070 Rock_de_Braziliaan
Stranger than fiction
pi_49415125
ik heb een huurverhoging gehad. 1,1% erbij op.
"I think I'm in a tragedy"
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FZFG5PKw504[/youtube]
"In America today profit is privatized but risk is increasingly socialized"
pi_49415163
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 19:44 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Ik denk niets meer bij jou, ik schat je nog niet op kleuterschool in, dus iedere verhoging daarvan zal voor mij een verrassing zijn.
Maar goed je gaat dus niet met ons delen welke imaginaire opleiding je mee patst?

Hoe apart .
pi_49415608
Rev. Jerry Falwell is gestorven op 73jarige leeftijd.
Jello Biafra zal waarschijnlijk een feestje bouwen, op "In God We Trust, Inc." was hij niet mals voor deze man.
quote:
Moral Majority (Dead Kennedys)

You call yourself the Moral Majority
We call ourselves the people in the real world
Trying to rub us out, but we're going to survive
God must be dead if you're alive

You say, 'God loves you. Come and buy the Good News'
Then you buy the president and swimming pools
If Jesus don't save 'til we're lining your pockets

Circus-tent con-men and Southern belle bunnies
Milk your emotions then they steal your money
It's the new dark ages with the fascists toting bibles
Cheap nostalgia for the Salem Witch Trials

Stodgy ayatollahs in their dobble-knit ties
Burn lots of books so they can feed you their lies
Masturbating with a flag and a bible

Blow it out your ass, Jerry Falwell
Blow it out your ass, Jesse Helms
Blow it out your ass, Ronald Reagan
What's wrong with a mind of my own?

You don't want abortions, you want battered children
You want to ban the pill as if that solves the problem
Now you wanna force us to pray in school
God must be dead if you're such a fool

You're planning for a war with or without Iran
Building a police state with the Ku Klux Klan
Pissed at your neighbour? Don't bother to nag
Pick up the phone and turn in a fag

Blow it out your ass, Terry Dolan
Blow it out your ass, Phyllis Schlafly
Ram it up your cunt, Anita
Cos God must be dead
If you're alive
God must be dead
If you're alive
pi_49415644
En werpt den onnutten dienstknecht uit in de buitenste duisternis; daar zal wening zijn en knersing der tanden.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  dinsdag 15 mei 2007 @ 20:31:53 #157
66825 Reya
Fier Wallon
pi_49415788
Wat zal het worden for Jerry: de malebolge of toch de cocytus?
  dinsdag 15 mei 2007 @ 20:35:37 #158
80268 kLowJow
That's Gay
pi_49415949
Een verhoging erbij op Rock?
  dinsdag 15 mei 2007 @ 20:38:01 #159
Stranger than fiction
pi_49416051
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 20:35 schreef kLowJow het volgende:
Een verhoging erbij op Rock?
ik kan geen fout in de zin ontdekken.
  dinsdag 15 mei 2007 @ 20:44:56 #160
80268 kLowJow
That's Gay
pi_49416361
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 20:38 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

ik kan geen fout in de zin ontdekken.
Geen idee of het echt fout is hoor... Zo bedoelde ik het niet, Ik vond het alleen grappig driedubbelop klinken.
pi_49416391
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 20:16 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
ik heb een huurverhoging gehad. 1,1% erbij op.
Dan moet je wel een betere betaalde baan nemen.

Eens kreeg ik een huurverhoging, waarbij de huurbaas dit motiveerde met gestegen energielasten (ik huurde exclusief) en gestegen woonlasten. Wegens gestegen woonlasten stijgen uw woonlasten .

Ik ga trouwens een collega eens laten informeren wat de concurrent me zou betalen. M'n manager was vandaag langs, en de hare ook, en zij kwam terug met een ijsmachine, en ik niet. Ik wil een betere baas .
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_49416467
quote:
Meer geld voor aanpak Marokkaanse criminelen

De vier grote steden krijgen extra geld van minister van Justitie Ernst Hirsch Ballin (CDA) om te voorkomen dat Marokkaanse jongeren doorgaan op het criminele pad.

Meer geld voor aanpak Marokkaanse criminelen
Burgemeester Job Cohen in gesprek met Marokkaanse jongeren over hun problemen

Amsterdam, Rotterdam, Utrecht en Den Haag krijgen nu al jaarlijks 5 miljoen euro extra voor de aanpak van Marokkaanse probleemjongeren. Minister Hirsch Ballin zal dat bedrag in 2008 verhogen tot 6 miljoen euro.

Oververtegenwoordigd
Dat schrijft de minister dinsdag aan de Tweede Kamer in antwoord op vragen van de Partij voor de Vrijheid (PVV). Hirsch Ballin wijst erop dat Marokkaanse en Antilliaanse jongeren 'relatief oververtegenwoordigd' zijn als verdachten van strafbare feiten.

Zorgwekkend vindt de minister bovendien dat groepen van deze jongeren steeds zwaardere misdrijven plegen. De meesten zijn dan al voor lichtere delicten veroordeeld geweest, vaak op zeer jonge leeftijd.

Met extra geld wil de minister voorkomen dat Marokkaanse probleemjongeren in de vier grote steden een verdere criminele loopbaan ontwikkelen.

Onderzoek
De PVV had de minister om tekst en uitleg gevraagd na uitspraken van een Amsterdamse recherchechef. Die constateerde dat grote aantallen allochtone jongeren die enkele jaren geleden voor overlast zorgden, zich inmiddels hebben ontwikkeld tot zware criminelen.

Exacte aantallen kon de minister niet geven. Wel doet het wetenschappelijk bureau van zijn ministerie inmiddels onderzoek naar de ontwikkeling van jeugdige veelplegers tot zware criminelen.
http://www.elsevier.nl/ni(...)nr/152432/index.html
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
  dinsdag 15 mei 2007 @ 20:48:47 #163
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_49416527
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 20:16 schreef du_ke het volgende:
In een achterstandswijk? nee dank je .
Die achterbuurt die jij verzonnen hebt?
pi_49416673
Du_ke, PJO, wanneer zijn jullie uitgekleuterd?
Jullie lijken wel wijven. Jarenlang slepende onmin geuit middels liefst onderhuidse sneren.
  dinsdag 15 mei 2007 @ 20:53:57 #165
Stranger than fiction
pi_49416758
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 20:44 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Geen idee of het echt fout is hoor... Zo bedoelde ik het niet, Ik vond het alleen grappig driedubbelop klinken.
Oh ja de tweede zin is geheel overbodig.
pi_49416763
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 20:27 schreef Doderok het volgende:
Rev. Jerry Falwell is gestorven op 73jarige leeftijd.
Jello Biafra zal waarschijnlijk een feestje bouwen, op "In God We Trust, Inc." was hij niet mals voor deze man.
[..]
Weer een fundamentalist minder.
  dinsdag 15 mei 2007 @ 20:54:40 #167
Stranger than fiction
pi_49416782
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 20:52 schreef sigme het volgende:
Du_ke, PJO, wanneer zijn jullie uitgekleuterd?
Jullie lijken wel wijven. Jarenlang slepende onmin geuit middels liefst onderhuidse sneren.
Ik sluit me hierbij aan. Anders moeten jullie maar een tijdje ergens afkoelen. Stelletje sfeerverpesters.
  dinsdag 15 mei 2007 @ 20:56:28 #168
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_49416864
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 20:54 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ik sluit me hierbij aan. Anders moeten jullie maar een tijdje ergens afkoelen. Stelletje sfeerverpesters.
Doekje wordt toch nooit geband? Als ik het laatste woord heb, ben ik er wel klaar mee.
  dinsdag 15 mei 2007 @ 20:57:55 #169
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_49416950
Victor Davis Hanson
quote:
Your War, Not Mine
by Victor Davis Hanson
Tribune Media Services

"This war is lost," Sen. Majority Leader Harry Reid recently proclaimed.

That pessimism about Iraq is now widely shared by his Democratic colleagues. But many of these converted doves aren't being quite honest about why they've radically changed their views of the war.

Most of the serious Democratic presidential candidates — Sens. Hillary Clinton, Joe Biden and Christopher Dodd, and former Sen. Jonathan Edwards — once voted, along with Reid, to authorize the war. Sen. Barack Obama didn't. But, then, he wasn't in the Senate at the time.

Now these former supporters of Iraq find themselves under assault by a Democratic base that demands apologies. Only Edwards has said he is sorry for his vote of support.

But if the Democratic Party is now almost uniformly anti-war, it is also understandable why it can't field a single major presidential candidate who was in Congress when it counted and tried to stop the invasion.

After all, responsible Democrats in national office had been convinced by Bill Clinton for eight years and then George W. Bush for two that Saddam's Iraq was both a conventional and terrorist threat to the United States and its regional allies.

Most in Congress accepted that Saddam was a genocidal mass murderer. They knew he used his petrodollars to acquire dangerous weapons. And they felt his savagery was intolerable in a post-9/11 world. There was no debate that Saddam gave money to the families of Palestinian suicide bombers or offered sanctuary to terrorists like Abu Abbas and Abu Nidal. And few Democrats questioned whether the al-Qaeda-affiliated terrorist group Ansar al-Islam was in Kurdistan.

In other words, Democrats, like most others, wanted Saddam taken out for a variety of reasons beyond fears of WMD. Moreover, it was the Clinton-appointed CIA director George Tenet who supplied both Democrats and Republicans in Congress with much of the intelligence they would later cite in deciding to attack Saddam.

When both congressional Democrats and Republicans cast their votes to go along with President Bush, they even crafted 23 formal causes for war. So far only the writ concerning the fear of stockpiles of weapons of mass destruction has in hindsight proven false.

But we no longer hear much about these various reasons why the Democrats understandably supported the removal of Saddam Hussein. Instead, they now most often plead they were hoodwinked by sneaky warmongering neocons or sexed-up partisan intelligence reports.

There is nothing wrong with changing your mind, especially in matters as serious as war — but the public at least deserves a sincere explanation for this radical about-face.

So why not come clean about their changes of heart?

Many Democrats apparently think that claiming they were victimized by Bush and the neocons is more palatable than confessing to their own demoralization with the news from the front.

Others may fear that admitting publicly that a disheartened America should not or cannot finish a conflict would send a dangerous message to our enemies. So while these Democrats accuse President Bush of being hardheaded and unwavering on Iraq, they are still afraid that their own mea culpas would send an equally dangerous message of inconsistency abroad.

Democrats need to admit the truth: that removing a dangerous Saddam Hussein and promoting democracy in his place seemed a good idea to them in 2003-4 when the cost appeared tolerable. Now, in 2007, with over 3,000 American lives lost in Iraq, they feel differently.

In other words, Democrats could argue that somewhere along the line — whether it was after Fallujah or the start of sectarian Sunni-Shiite violence — they either lost confidence in the United States' very ability to stabilize Iraq, or felt that even if we could, it was no longer worth the tab in American blood and treasure.

That confession could, of course, be nuanced with exculpatory arguments about the mistakes made by those in the Bush administration, such as: "Our necessary war that I voted for to remove Saddam worked; your optional one to stay on to promote democracy didn't."

Such an explanation of turnabout would be transparent and invite a public discussion. And it would certainly be more legitimate that the current protestations of "the neo-cons made me do it."

With America still engaged in a tough war, that kind of excuse-making just doesn't cut it.
  dinsdag 15 mei 2007 @ 21:00:17 #170
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_49417054
quote:
Merkel: geen plaats voor God in grondwet
(Novum/AP) - In de herziene versie van de Europese grondwet komt geen verwijzing naar God of de Europese christelijke wortels te staan. Dat heeft de Duitse bondskanselier Angela Merkel dinsdag gezegd tegen een groep van twintig Europese religieuze leiders.
Merkel had een dergelijke verwijzing naar het christendom graag wel in de grondwet gezien, zei zij, maar er is weinig animo bij de andere Europese regeringen om de onderhandelingen over het wel of niet opnemen ervan te hervatten.

Ze zei dat ze wel haar best zou doen om een referentie aan de waarde van religie voor de gemeenschap - een opmerking die staat in het tweede deel van het document - te behouden. "Helaas kan ik op niet meer hopen dan dat", zei Merkel. De religieuze leiders waren bijeen in Brussel om met EU-functionarissen van gedachten te wisselen over hoe de betrekkingen tussen Europese moslims, christenen en joden kunnen worden verbeterd.

Religieuze organisaties, en onder meer wijlen paus Johannes Paulus II, probeerden bij EU-leiders een verwijzing naar de Europese christelijke wortels los te peuteren. Polen, Italië en de christen-democratische CDU van Merkel waren daarvan ook voorstander. Ze werden echter gedwarsboomd door Frankrijk, België en andere landen die meenden dat dat discriminerend zou zijn voor aanhangers van andere geloven dan het christendom, en vreesden dat de scheiding van kerk en staat erdoor in het gedrang zou komen.
En dan wagen ze het nog om Turkije de les te lezen
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_49417092
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 20:56 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Doekje wordt toch nooit geband? Als ik het laatste woord heb, ben ik er wel klaar mee.
Wijf .

Maak van Doekje wordt toch nooit geband jouw laatste woord erover, en dan zal ik proberen dat bewaarheid te laten worden .
  dinsdag 15 mei 2007 @ 21:01:09 #172
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_49417096
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 21:00 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

En dan wagen ze het nog om Turkije de les te lezen
Dat is een goed streven. God in de grondwet zorgt geheid voor narigheid.
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
  dinsdag 15 mei 2007 @ 21:05:05 #173
66825 Reya
Fier Wallon
pi_49417260
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 20:56 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Boehoe.
  dinsdag 15 mei 2007 @ 21:11:43 #174
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_49417556
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 21:01 schreef sigme het volgende:
Wijf .

Maak van Doekje wordt toch nooit geband jouw laatste woord erover, en dan zal ik proberen dat bewaarheid te laten worden .
Hoe moet ik dit interpreteren? Wil je dat ik die post edit of zo?
  dinsdag 15 mei 2007 @ 21:11:52 #175
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_49417559
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 21:01 schreef Aoristus het volgende:

[..]

Dat is een goed streven. God in de grondwet zorgt geheid voor narigheid.
Ik bedoel juist het omgekeerde . In het stuk staat dat behoorlijk wat EU landen het jammer vinden dat God niet in de GW komt. Daarop reageerde ik dan weer. Sorry voor de verwarring.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  dinsdag 15 mei 2007 @ 21:16:56 #176
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_49417795
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 21:11 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Ik bedoel juist het omgekeerde . In het stuk staat dat behoorlijk wat EU landen het jammer vinden dat God niet in de GW komt. Daarop reageerde ik dan weer. Sorry voor de verwarring.
Ik snapte je eerste uitspraak wel, als er nu al gesteggel is over het wel of niet toelaten van allerlei religies in de grondwet, dan verwijt de pot een beetje de ketel als diezelfde landen Turkije veroordelen om zijn religie. Dat is tenminste wat ik er uit opmaak..
pi_49418247
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 21:11 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Hoe moet ik dit interpreteren? Wil je dat ik die post edit of zo?
Ghehehe, nee gekkie, niks editten.

Gewoon doen zoals mannen altijd zeggen te doen: zand erover, nooit weer over beginnen. Drink er samen biertje op, rook een sigaar, en staar gebroederlijk wereldwijs in het oneindige, iets onduidelijks mompelend over het leven het heelal en de rest, of over vrouwen, mag ook. Klaar, over & spuiten.

[ Bericht 0% gewijzigd door Rock_de_Braziliaan op 15-05-2007 21:27:48 ]
  dinsdag 15 mei 2007 @ 21:26:37 #178
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_49418281
quote:
Ik snapte je eerste uitspraak wel, als er nu al gesteggel is over het wel of niet toelaten van allerlei religies in de grondwet, dan verwijt de pot een beetje de ketel als diezelfde landen Turkije veroordelen om zijn religie. Dat is tenminste wat ik er uit opmaak..
Exact
Deuger, Woke & Gutmensch
  dinsdag 15 mei 2007 @ 21:28:07 #179
Stranger than fiction
pi_49418357
Led Zeppelin kicks Ass. Wat een enorme helden.
  dinsdag 15 mei 2007 @ 21:34:23 #180
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_49418671
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 21:28 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Led Zeppelin kicks Ass. Wat een enorme helden.
[afbeelding]
zekers
  dinsdag 15 mei 2007 @ 21:36:17 #181
Stranger than fiction
pi_49418779
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 21:34 schreef Aoristus het volgende:

[..]

zekers
BBC sessions. Wat een Ooraal genot ( )
pi_49419002
Vroeger was alles beter.

dinsdag 15 mei 2007 @ 21:41:18 #183
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_49419053
Gezeur. Gezeur. Gezeur. Goddank is er straks Hemelvaart.
  dinsdag 15 mei 2007 @ 21:42:35 #184
Stranger than fiction
pi_49419129
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 21:40 schreef sigme het volgende:
Vroeger was alles beter.

Als ik ooit zo zuur word, wil ik een bus peper in m´n reet. Hardhandig ingebracht.
  † In Memoriam † dinsdag 15 mei 2007 @ 21:57:50 #185
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_49419911
okay okay, zand erover, Doekje mag een sigaar van me uitkiezen.

Beugel Grolsh, vriendjes?
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
  dinsdag 15 mei 2007 @ 22:00:05 #186
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_49420040
Het kost moeite, maar ik zeg niks.
  † In Memoriam † dinsdag 15 mei 2007 @ 22:15:18 #187
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_49420832
och ja
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
  dinsdag 15 mei 2007 @ 22:36:19 #188
Stranger than fiction
pi_49421911
Volgende week ga ik een afwasmachine aanschaffen. Wat nou niet passen! Ik verzin wel een oplossing.
pi_49422787
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 21:57 schreef Aaahikwordgek het volgende:
okay okay, zand erover, Doekje mag een sigaar van me uitkiezen.

Beugel Grolsh, vriendjes?
  dinsdag 15 mei 2007 @ 22:52:29 #190
156645 ijsbrekertje
ijsbrekertje
pi_49422803
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 22:36 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Volgende week ga ik een afwasmachine aanschaffen. Wat nou niet passen! Ik verzin wel een oplossing.
Als je maar wilt

Ik ken iemand die een afwasmachine in de inbouwkast onder de boiler heeft ingebouwd.
Soms blijk je de waarheid alleen te kunnen overbrengen door deze geweld aan te doen.
  dinsdag 15 mei 2007 @ 23:02:23 #191
Stranger than fiction
pi_49423226
quote:
Bus rijdt met 250 km/u door Friesland
LEEUWARDEN - Een bus zal met 250 kilometer per uur een testrit rijden over de snelweg van Heerenveen naar Leeuwarden. Dat gebeurt op een zondagochtend in februari of maart volgend jaar. De snelweg zal daarvoor geheel afgezet worden.

Initiatiefnemer Wubbo Ockels van de Technische Universiteit Delft heeft dat dinsdag gezegd tijdens een bijeenkomst van Europarlementslid Dorette Corbey (PvdA) in Brussel.

De zogeheten Superbus is een idee van oud-astronaut Ockels. Het is bedoeld als veelbelovende nieuwe vorm van openbaar vervoer.

Zweeftrein
"De bus zal 25 mensen vervoeren met hetzelfde comfort als een magneetzweeftrein", zei Ockels. "Friesland wilde graag de primeur met de testritten."

Na de testritten in Friesland gaat het prototype bus naar Peking. Het zal mensen vervoeren naar de Nederlandse centrum tijdens de Olympische Spelen in 2008.

Superbus
De vorige minister van Verkeer, Karla Peijs, raakte zeer gecharmeerd van de Superbus. Ze gaf 7 miljoen euro subsidie. Vervoersbedrijf Connexxion deed daar nog eens een miljoen bovenop.

Connexxion werkt inmiddels met VolkerWessels en ING aan een consortium voor de exploitatie van het Superbussysteem.

Vlieger
Ockels werkt aan meerdere uitvindingen, waaronder een extreem hoge vlieger voor windenergie. "De gemeente Rotterdam heeft ons nu 1 miljoen euro subsidie gegeven voor testen op een schip", vertelde Ockels.

"De vlieger zal het schip zoveel energie opleveren, dat het daarmee zelfs tegen de wind in kan varen. Dit ontwerp kan een hele mooie knaller zijn voor Nederland. Hoe mooi kan de toekomst zijn!"

Speedboot
De innovatieve astronaut promootte verder een speedboot die geheel op zonne-energie voortbeweegt. Het ontwerp komt van twee van zijn studenten, die deelnamen aan een zonnebootrace door Friesland.

"De speedboot op zonne-energie kost 300.000 euro: hij zal in december verschijnen op de miljonairsbeurs in Monaco".
  dinsdag 15 mei 2007 @ 23:06:29 #192
Stranger than fiction
pi_49423452
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 22:52 schreef ijsbrekertje het volgende:

[..]

Als je maar wilt

Ik ken iemand die een afwasmachine in de inbouwkast onder de boiler heeft ingebouwd.
Dat is de juiste instelling.
  dinsdag 15 mei 2007 @ 23:07:17 #193
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_49423495
Je kan het ook gewoon in het keukenkastje donderen
pi_49424484
Afgesproken.
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
  dinsdag 15 mei 2007 @ 23:40:57 #195
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_49424707
Ha, die Jehan
pi_49424808
Tijd om bier te gaan drinken .
pi_49426162
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 20:31 schreef Reya het volgende:
Wat zal het worden for Jerry: de malebolge of toch de cocytus?
Ik denk in de hol van satan zodat Jerry elke dag de lul van Saddam tegen zich aan voelt wrijven.

"I really believe that the pagans, and the abortionists, and the feminists, and the gays and the lesbians who are actively trying to make that an alternative lifestyle, the ACLU, People For the American Way, all of them who have tried to secularize America. I point the finger in their face and say 'you helped this (11 september) happen.'"

Dat 'ie ervan geniet.
pi_49426326
Als ik het goed begrijp, is Falwell overleden.
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
  † In Memoriam † woensdag 16 mei 2007 @ 00:50:41 #199
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_49426914
Relnichten

Tijd om te slapen
Carpe Libertatem
  woensdag 16 mei 2007 @ 01:42:52 #200
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_49428095
ach ja.. ik zal het nog eens in het nederlands posten dan
quote:
Amerikaanse tv-dominee Falwell overleden

ANP

WASHINGTON - De Amerikaanse tv-prediker Jerry Falwell (73) is dood.

Dat heeft zijn medewerker Duke Westover laten weten. Falwell was dinsdag eerder op de dag in een ziekenhuis opgenomen, nadat hij buiten bewustzijn in zijn bureau was aangetroffen. De tv-predikant had eerder problemen met zijn hart.

Falwell was de oprichter van de Moral Majority, een beweging van fundamentalistische christenen die streefden naar een conservatieve regering in Washington. De beweging speelde een belangrijke rol bij de verkiezing van de Republikein Ronald Reagan tot president in 1980. Falwell stond bekend om zijn scherpe afwijzing van abortus, homoseksualiteit en het feminisme.

Toen een aantal televisiepredikanten, zoals Jimmy Bakker en Jimmy Swaggart, in de jaren tachtig van de vorige eeuw in seksschandalen betrokken raakten, taande ook de invloed van Falwell. De Moral Majority werd opgeheven.
en nog meer bullcrap

Ik hoop dat hij zijn Meggido gevonden heeft.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')