quote:Op maandag 14 mei 2007 21:36 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Wat een slecht leesbaar stuk zeg. Dit toont inderdaad het failliet van de journalistiek aan.
Bij Wilders krijg ik altijd een "grote bek achter het hek" gevoel, ik bedoel, er zijn talloze mensen geweest die ook de vrijheid van meningsuiting gebruikten en die niet beveiligd werden, en uiteindelijk soms vermoord. Dat is heldhaftig, dan sta je ergens voor. Wat Geert doet is langs een groep kutmarokjes lopen en 100 meter verderop heel hard "klootzakken" roepen en dan hard wegrennen.quote:Op maandag 14 mei 2007 22:19 schreef Fides het volgende:
[..]
Ik vind dat iemand die zich 24/7 laat bewaken het niet moet wagen andere mensen een angsthaas te noemen.
Toch niet veel banger dan degene die de moed heeft te bedreigen.quote:Op maandag 14 mei 2007 22:10 schreef gelly het volgende:
[..]
ja, dan ben je bang lijkt me. Maar goed, Geert had kennelijk geen enkele moeite met dit interview, afgenomen door diezelfde journaille. Wilders is een aandachtshoer. Negeren, en lekker in z'n bunker laten zitten.
Uiteraard, dat is altijd goed. Probleem met Wilders is echter dat hij media die niet in zijn straatje lullen of kritiek op hem hebben gelijk ziet als partijdig en links. Het is niet alsof Elsevier of de Telegraaf aan degelijke onderzoeksjournalistiek doen, en toch heeft ie daar geen kritiek op.quote:Op maandag 14 mei 2007 22:32 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Los daarvan is het goed mogelijk een mening over de media te vormen die kritisch is. Dat is niet geheel onterecht, in mijn optiek.
En dit is het grote probleem hiet met de discussies, wat jij objectief vindt, vindt PJORourke weer gekleurd en niet objectief, en visa versa.quote:Op maandag 14 mei 2007 21:24 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Zacht uitgedrukt: Hij is niet echt objectief.
Ik heb Wilders in het echt gezien. Het is best een grote gast. Hij leek net een uitsmijter.quote:Op maandag 14 mei 2007 22:27 schreef gelly het volgende:
[..]
Bij Wilders krijg ik altijd een "grote bek achter het hek" gevoel, ik bedoel, er zijn talloze mensen geweest die ook de vrijheid van meningsuiting gebruikten en die niet beveiligd werden, en uiteindelijk soms vermoord. Dat is heldhaftig, dan sta je ergens voor. Wat Geert doet is langs een groep kutmarokjes lopen en 100 meter verderop heel hard "klootzakken" roepen en dan hard wegrennen.
Dat komt niet in het artikel naar voren, dus dat neem je aan.quote:Op maandag 14 mei 2007 22:36 schreef gelly het volgende:
[..]
Uiteraard, dat is altijd goed. Probleem met Wilders is echter dat hij media die niet in zijn straatje lullen of kritiek op hem hebben gelijk ziet als partijdig en links. Het is niet alsof Elsevier of de Telegraaf aan degelijke onderzoeksjournalistiek doen, en toch heeft ie daar geen kritiek op.
Gewoon dat roodwitte kruisje rechtsboven in de hoek van je scherm aanklikken en dan zie je er niets meer van.quote:Op maandag 14 mei 2007 22:37 schreef Monidique het volgende:
Huilie, slotje. Dubbeltopic, slotje. Belachelijk kapsel, slotje.
Zwart kruisje. Nu dan. Op de andere PC was-ie zwart op wit.quote:Op maandag 14 mei 2007 22:42 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Gewoon dat roodwitte kruisje rechtsboven in de hoek van je scherm aanklikken en dan zie je er niets meer van.
Vooral dat kapsel.quote:Op maandag 14 mei 2007 22:37 schreef Monidique het volgende:
Huilie, slotje. Dubbeltopic, slotje. Belachelijk kapsel, slotje.
Herinneren we Fortuijn als een heldhaftig man?quote:Op maandag 14 mei 2007 22:27 schreef gelly het volgende:
[..]
Bij Wilders krijg ik altijd een "grote bek achter het hek" gevoel, ik bedoel, er zijn talloze mensen geweest die ook de vrijheid van meningsuiting gebruikten en die niet beveiligd werden, en uiteindelijk soms vermoord. Dat is heldhaftig, dan sta je ergens voor.
In principe is de gemiddelde journalist (+ 'intellectuele' fotograaf) een uitstervend ras, want dankzij de hedendaagse broekzak-technologie is iedere burger een potentiële journalist/fotograaf/cameraman geworden.quote:Op maandag 14 mei 2007 21:17 schreef PJORourke het volgende:
Dit toont ook het failliet van onze journalistiek aan:
[..]
De commerciële media ook? En dan is het goed dat iemand daar een punt van maakt? Okee....quote:Op maandag 14 mei 2007 23:34 schreef Tikorev het volgende:
De media in Nederland zijn inderdaad vooringenomen, links en buitengewoon multicultureel georiënteerd. Eindelijk eens een partij die daar een punt van maakt...
Het is een schande dat de Staat, destijds RTL probeerde tegen te houden. RTL vond gelukkig een maas in de wet en zo konden ze via Luxemburg wel uitzenden, maar zo hoort het allemaal niet te gaan natuurlijkquote:Op maandag 14 mei 2007 23:37 schreef llawonk_ het volgende:
[..]
De commerciële media ook? En dan is het goed dat iemand daar een punt van maakt? Okee....
Tot zover je utopie. Geen enkel wezen dat op twee benen loopt, neemt de nieuwe journalistiek serieus. Geloof me, ik bestudeer homosapiens als sinds jij 'kutmongool' kan zeggen.quote:Op maandag 14 mei 2007 23:33 schreef JohnDope het volgende:
[..]
In principe is de gemiddelde journalist (+ 'intellectuele' fotograaf) een uitstervend ras, want dankzij de hedendaagse broekzak-technologie is iedere burger een potentiële journalist/fotograaf/cameraman geworden.
Ik noem het: New Media Order. En daar zijn heel veel oude zure mediafossielen goed ziek van![]()
Nee, de commerciëlen vallen wel mee. De Publieke Omroep is verreweg het ergst.quote:Op maandag 14 mei 2007 23:37 schreef llawonk_ het volgende:
[..]
De commerciële media ook? En dan is het goed dat iemand daar een punt van maakt? Okee...
Hoe vaak heb je nou al een post van deze strekking geplaatst op FOK!?quote:Op maandag 14 mei 2007 23:40 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Het is een schande dat de Staat, destijds RTL probeerde tegen te houden. RTL vond gelukkig een maas in de wet en zo konden ze via Luxemburg wel uitzenden, maar zo hoort het allemaal niet te gaan natuurlijk![]()
Het zal niet lang meer duren voordat alle media met het meeste bereik, in handen is van kapitalisten. Dat wordt zegmaar een Koekje van eigen deeg, waar je U tegen zegt
Had jij geen ban van het soort "till hell freezes over"?quote:Op maandag 14 mei 2007 23:56 schreef llawonk_ het volgende:
Hoe vaak heb je nou al een post van deze strekking geplaatst op FOK!?
Heeft jouw ouders ook levende kinderen?quote:Op maandag 14 mei 2007 23:54 schreef PJORourke het volgende:
Heerlijk die schuimbekkende reacties van links. Geen argumenten zijn opgewassen tegen het gelijk van de Grote Leider.
Het zijn ook steeds dezelfde soort topics die voorbij komenquote:Op maandag 14 mei 2007 23:56 schreef llawonk_ het volgende:
[..]
Hoe vaak heb je nou al een post van deze strekking geplaatst op FOK!?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |