abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49382590
quote:
Op maandag 14 mei 2007 21:36 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

Wat een slecht leesbaar stuk zeg. Dit toont inderdaad het failliet van de journalistiek aan.
pi_49382707
quote:
Op maandag 14 mei 2007 22:19 schreef Fides het volgende:

[..]

Ik vind dat iemand die zich 24/7 laat bewaken het niet moet wagen andere mensen een angsthaas te noemen.
Bij Wilders krijg ik altijd een "grote bek achter het hek" gevoel, ik bedoel, er zijn talloze mensen geweest die ook de vrijheid van meningsuiting gebruikten en die niet beveiligd werden, en uiteindelijk soms vermoord. Dat is heldhaftig, dan sta je ergens voor. Wat Geert doet is langs een groep kutmarokjes lopen en 100 meter verderop heel hard "klootzakken" roepen en dan hard wegrennen.
  maandag 14 mei 2007 @ 22:32:30 #28
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_49382997
quote:
Op maandag 14 mei 2007 22:10 schreef gelly het volgende:

[..]

ja, dan ben je bang lijkt me. Maar goed, Geert had kennelijk geen enkele moeite met dit interview, afgenomen door diezelfde journaille. Wilders is een aandachtshoer. Negeren, en lekker in z'n bunker laten zitten.
Toch niet veel banger dan degene die de moed heeft te bedreigen.
Verder zegt hij in het interview, dat hijzelf afhankelijk is van de media zoals media en politici elkaar nu eenmaal nodig hebben.
Los daarvan is het goed mogelijk een mening over de media te vormen die kritisch is. Dat is niet geheel onterecht, in mijn optiek.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_49383235
quote:
Op maandag 14 mei 2007 22:32 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Los daarvan is het goed mogelijk een mening over de media te vormen die kritisch is. Dat is niet geheel onterecht, in mijn optiek.
Uiteraard, dat is altijd goed. Probleem met Wilders is echter dat hij media die niet in zijn straatje lullen of kritiek op hem hebben gelijk ziet als partijdig en links. Het is niet alsof Elsevier of de Telegraaf aan degelijke onderzoeksjournalistiek doen, en toch heeft ie daar geen kritiek op.
pi_49383271
quote:
Op maandag 14 mei 2007 21:24 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Zacht uitgedrukt: Hij is niet echt objectief.
En dit is het grote probleem hiet met de discussies, wat jij objectief vindt, vindt PJORourke weer gekleurd en niet objectief, en visa versa.

Bron dit
Bron dat

Dit bericht is automatisch gegenereerd. U kunt hierop niet reageren.
pi_49383317
Huilie, slotje. Dubbeltopic, slotje. Belachelijk kapsel, slotje.
  maandag 14 mei 2007 @ 22:39:15 #32
125878 Gabry
Lento Violento
pi_49383394
quote:
Op maandag 14 mei 2007 22:27 schreef gelly het volgende:

[..]

Bij Wilders krijg ik altijd een "grote bek achter het hek" gevoel, ik bedoel, er zijn talloze mensen geweest die ook de vrijheid van meningsuiting gebruikten en die niet beveiligd werden, en uiteindelijk soms vermoord. Dat is heldhaftig, dan sta je ergens voor. Wat Geert doet is langs een groep kutmarokjes lopen en 100 meter verderop heel hard "klootzakken" roepen en dan hard wegrennen.
Ik heb Wilders in het echt gezien. Het is best een grote gast. Hij leek net een uitsmijter.
Dan hoopt gij vurige kolen op zijn hoofd.
  maandag 14 mei 2007 @ 22:40:34 #33
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_49383476
quote:
Op maandag 14 mei 2007 22:36 schreef gelly het volgende:

[..]

Uiteraard, dat is altijd goed. Probleem met Wilders is echter dat hij media die niet in zijn straatje lullen of kritiek op hem hebben gelijk ziet als partijdig en links. Het is niet alsof Elsevier of de Telegraaf aan degelijke onderzoeksjournalistiek doen, en toch heeft ie daar geen kritiek op.
Dat komt niet in het artikel naar voren, dus dat neem je aan.
Wilders heeft het in het artikel wel over een aantal televisieprogramma's, maar slechts over één dagblad.
  maandag 14 mei 2007 @ 22:42:30 #34
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_49383572
quote:
Op maandag 14 mei 2007 22:37 schreef Monidique het volgende:
Gewoon dat roodwitte kruisje rechtsboven in de hoek van je scherm aanklikken en dan zie je er niets meer van.
pi_49383651
En dan zeuren dat anderen mensen nalullen. Je laat je wel kennen vandaag .

[ Bericht 4% gewijzigd door Rock_de_Braziliaan op 14-05-2007 22:50:47 (niet hier.) ]
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_49384047
quote:
Op maandag 14 mei 2007 22:42 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Gewoon dat roodwitte kruisje rechtsboven in de hoek van je scherm aanklikken en dan zie je er niets meer van.
Zwart kruisje. Nu dan. Op de andere PC was-ie zwart op wit.
  maandag 14 mei 2007 @ 22:52:25 #37
153070 Rock_de_Braziliaan
Stranger than fiction
pi_49384075
quote:
Op maandag 14 mei 2007 22:37 schreef Monidique het volgende:
Vooral dat kapsel. Alleen dat kapsel is al voldoende voor een slotje.

Zolang hij dit kapsel aanhoudt mag hij niet klagen over niet serieus genomen worden. Wat nog mist zijn een rode neus en grote schoenen.
"I think I'm in a tragedy"
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FZFG5PKw504[/youtube]
"In America today profit is privatized but risk is increasingly socialized"
  maandag 14 mei 2007 @ 22:58:39 #38
176380 Hanenwurger
http://www.hanenwurger.org
pi_49384387
Wilders zou eens flink ondergepist moeten worden door het Nederlandse journaille. Kan John de Mol dat niet regelen?
Wir tanzen Ado Hinkel, Benzino Napoloni, Wir tanzen Schiekelgrueber, Und tanzen mit Maitreya, Mit Totalitarismus, Und mit Demokratie, Wir tanzen mit Fascismus, Und roter Anarchie
Eins, zwei, drei, vier Kammerad, komm tanz mit mir!
pi_49385515
quote:
Op maandag 14 mei 2007 22:27 schreef gelly het volgende:

[..]

Bij Wilders krijg ik altijd een "grote bek achter het hek" gevoel, ik bedoel, er zijn talloze mensen geweest die ook de vrijheid van meningsuiting gebruikten en die niet beveiligd werden, en uiteindelijk soms vermoord. Dat is heldhaftig, dan sta je ergens voor.
Herinneren we Fortuijn als een heldhaftig man?

Ik zie 'm daar nog steeds liggen, met een kogel door z'n harses.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_49385947
quote:
Op maandag 14 mei 2007 21:17 schreef PJORourke het volgende:
Dit toont ook het failliet van onze journalistiek aan:
[..]
In principe is de gemiddelde journalist (+ 'intellectuele' fotograaf) een uitstervend ras, want dankzij de hedendaagse broekzak-technologie is iedere burger een potentiële journalist/fotograaf/cameraman geworden.
Ik noem het: New Media Order. En daar zijn heel veel oude zure mediafossielen goed ziek van
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_49385961
De media in Nederland zijn inderdaad vooringenomen, links en buitengewoon multicultureel georiënteerd. Eindelijk eens een partij die daar een punt van maakt...
De grote steden veranderen in sociaal compleet geruïneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
pi_49386086
quote:
Op maandag 14 mei 2007 23:34 schreef Tikorev het volgende:
De media in Nederland zijn inderdaad vooringenomen, links en buitengewoon multicultureel georiënteerd. Eindelijk eens een partij die daar een punt van maakt...
De commerciële media ook? En dan is het goed dat iemand daar een punt van maakt? Okee....
pi_49386211
quote:
Op maandag 14 mei 2007 23:37 schreef llawonk_ het volgende:

[..]

De commerciële media ook? En dan is het goed dat iemand daar een punt van maakt? Okee....
Het is een schande dat de Staat, destijds RTL probeerde tegen te houden. RTL vond gelukkig een maas in de wet en zo konden ze via Luxemburg wel uitzenden, maar zo hoort het allemaal niet te gaan natuurlijk

Het zal niet lang meer duren voordat alle media met het meeste bereik, in handen is van kapitalisten. Dat wordt zegmaar een Koekje van eigen deeg, waar je U tegen zegt
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  maandag 14 mei 2007 @ 23:45:39 #44
176380 Hanenwurger
pi_49386391
quote:
Op maandag 14 mei 2007 23:33 schreef JohnDope het volgende:

[..]

In principe is de gemiddelde journalist (+ 'intellectuele' fotograaf) een uitstervend ras, want dankzij de hedendaagse broekzak-technologie is iedere burger een potentiële journalist/fotograaf/cameraman geworden.
Ik noem het: New Media Order. En daar zijn heel veel oude zure mediafossielen goed ziek van
Tot zover je utopie. Geen enkel wezen dat op twee benen loopt, neemt de nieuwe journalistiek serieus. Geloof me, ik bestudeer homosapiens als sinds jij 'kutmongool' kan zeggen.
Wir tanzen Ado Hinkel, Benzino Napoloni, Wir tanzen Schiekelgrueber, Und tanzen mit Maitreya, Mit Totalitarismus, Und mit Demokratie, Wir tanzen mit Fascismus, Und roter Anarchie
pi_49386675
quote:
Op maandag 14 mei 2007 23:37 schreef llawonk_ het volgende:

[..]

De commerciële media ook? En dan is het goed dat iemand daar een punt van maakt? Okee...
Nee, de commerciëlen vallen wel mee. De Publieke Omroep is verreweg het ergst.
De grote steden veranderen in sociaal compleet geruïneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
  maandag 14 mei 2007 @ 23:54:22 #46
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_49386700
Heerlijk die schuimbekkende reacties van links. Geen argumenten zijn opgewassen tegen het gelijk van de Grote Leider.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
pi_49386755
quote:
Op maandag 14 mei 2007 23:40 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Het is een schande dat de Staat, destijds RTL probeerde tegen te houden. RTL vond gelukkig een maas in de wet en zo konden ze via Luxemburg wel uitzenden, maar zo hoort het allemaal niet te gaan natuurlijk

Het zal niet lang meer duren voordat alle media met het meeste bereik, in handen is van kapitalisten. Dat wordt zegmaar een Koekje van eigen deeg, waar je U tegen zegt
Hoe vaak heb je nou al een post van deze strekking geplaatst op FOK!?
  dinsdag 15 mei 2007 @ 00:02:55 #48
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_49386910
quote:
Op maandag 14 mei 2007 23:56 schreef llawonk_ het volgende:
Had jij geen ban van het soort "till hell freezes over"?
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
  dinsdag 15 mei 2007 @ 00:07:02 #49
176380 Hanenwurger
pi_49387003
quote:
Op maandag 14 mei 2007 23:54 schreef PJORourke het volgende:
Heerlijk die schuimbekkende reacties van links. Geen argumenten zijn opgewassen tegen het gelijk van de Grote Leider.
Heeft jouw ouders ook levende kinderen?
pi_49387033
quote:
Op maandag 14 mei 2007 23:56 schreef llawonk_ het volgende:

[..]

Het zijn ook steeds dezelfde soort topics die voorbij komen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')