Te slim voor onderwijs en vervolgens gaat hij grafisch vormgeven doen, rara wat klopt hier niet.quote:Op maandag 14 mei 2007 22:54 schreef Piovan het volgende:
[..]
Helaas, Bruin. Ik ben te slim voor onderwijs. En ik ben er dus ook vanaf. Ik hield anderen te lang bezig met mijn goeddoordachte antwoorden en vragen. Leraren snapten me niet.
Nee, nu "werk" ik, zou jij ook eens moeten doen. Ik heb nu de tijd van mijn leven in een warme aardbeienkast met 4 meiden die er ook werken.
Helaas is dit in augustus weer voorbij, en moet ik weer de schoolbanken in duiken. Hopelijk zijn daar de leraren wat bijdehanter.

Die 40 gaat nog 33 jaar duren, dat bruinen gaat wel lukken, stoppelbaardje heb ik nog niet.quote:Op maandag 14 mei 2007 22:57 schreef Tezz het volgende:
[..]
Wel bij mannen rond de 40 met een zongebruind lijf en een stoppelbaardje in een kapotte spijkerbroek en openhangend wit shirt met daaronder een wasbordje.

Okee, ik zal even voordoen hoe ik jouw posts lees.quote:Op maandag 14 mei 2007 22:54 schreef Piovan het volgende:
[..]
Helaas, Bruin. Ik ben te slim voor onderwijs. En ik ben er dus ook vanaf. Ik hield anderen te lang bezig met mijn goeddoordachte antwoorden en vragen. Leraren snapten me niet.
Nee, nu "werk" ik, zou jij ook eens moeten doen. Ik heb nu de tijd van mijn leven in een warme aardbeienkast met 4 meiden die er ook werken.
Helaas is dit in augustus weer voorbij, en moet ik weer de schoolbanken in duiken. Hopelijk zijn daar de leraren wat bijdehanter.

Ik hoop voor je dat je 23 bedoelt.quote:Op maandag 14 mei 2007 23:01 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Die 40 gaat nog 33 jaar duren, dat bruinen gaat wel lukken, stoppelbaardje heb ik nog niet.
Maar wel een Kirk Hammett snorretje, en dan mensen zeggen "aah, wat lief" zooooo hinderlijk.![]()
Op dat bbq feest zaten opeens 5 meiden aan m'n beginend snorretje te plukken.![]()
Over dat wasbordje, als het goed is heeft oma er nog 1tje in de opslag staan.![]()

Dus hij gaat eerst een beetje omhoog, dan komt er een mooi boogje in.quote:

Ik heb er ook nog een staan, die kan je altijd lenen.quote:Op maandag 14 mei 2007 23:01 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Die 40 gaat nog 33 jaar duren, dat bruinen gaat wel lukken, stoppelbaardje heb ik nog niet.
Maar wel een Kirk Hammett snorretje, en dan mensen zeggen "aah, wat lief" zooooo hinderlijk.![]()
Op dat bbq feest zaten opeens 5 meiden aan m'n beginend snorretje te plukken.![]()
Over dat wasbordje, als het goed is heeft oma er nog 1tje in de opslag staan.![]()

Rekenfoutje.quote:Op maandag 14 mei 2007 23:03 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je 23 bedoelt.
En een beginnend snorretje: 1 ding: AFSCHEREN, en wel NU!!!!!!!!!

Snorren en baarden vind ik ook niks.quote:Op maandag 14 mei 2007 23:03 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je 23 bedoelt.
En een beginnend snorretje: 1 ding: AFSCHEREN, en wel NU!!!!!!!!!

En wij lachen met je mee, om je indrukwekkende verschijning.quote:Op maandag 14 mei 2007 23:04 schreef Piovan het volgende:
Prachtig! Kracht bijzetten met foto's, omdat het je zo niet lukt.
Ik lach weer verder.

braun! braun! braun!quote:Op maandag 14 mei 2007 23:03 schreef BrauN het volgende:
Nou, Pio! Go!
Of ben je nu The Office kijken? (Lees: Opgezouten omdat ie weinig meer te zeggen heeft.)

je gaat me nu niet vertellen dat je je bovenlip nog nooit geschoren hebt maar je ballen wekelijks kaal maakt????????quote:Op maandag 14 mei 2007 23:04 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Rekenfoutje.Wiskunde is niet m'n sterkste kant.
![]()
Ik heb me nog nooit geschoren, zometeen haal ik die hele lip eraf!![]()
Nouja, nooit geschoren.. over die plek hebben we het niet.![]()

quote:Op maandag 14 mei 2007 23:09 schreef Tezz het volgende:
[..]
je gaat me nu niet vertellen dat je je bovenlip nog nooit geschoren hebt maar je ballen wekelijks kaal maakt????????

ik wil het niet wetenquote:Op maandag 14 mei 2007 23:09 schreef Tezz het volgende:
[..]
je gaat me nu niet vertellen dat je je bovenlip nog nooit geschoren hebt maar je ballen wekelijks kaal maakt????????

Dit gaat over Piovan, die in dit topic wel eens even wil showen waartoe hij tegenwoordig verbaal in staat is. Hij heeft een ban gehad op FOK! en is schijnbaar in de tussentijd aan het oefenen gegaan op het CU2 (quote:Op maandag 14 mei 2007 23:07 schreef oranjekoek het volgende:
Ik weet helemaal niet waar dit overgaat...het brengt een beetje aktie hier.

quote:Op maandag 14 mei 2007 23:09 schreef zarGon het volgende:
Net zo sad als KM.

als?quote:Op maandag 14 mei 2007 23:09 schreef zarGon het volgende:
Net zo sad als KM.

Fijn dat je 't zelf inziet, trieste vlerk.quote:Op maandag 14 mei 2007 23:10 schreef Piovan het volgende:
Och, Bruin, ik begon je steeds leuker te vinden. Alhoewel ik geen homo ben, mag je mijn sabel wel in je keeltje nemen.
Je reageert echt precies zoals een kind op de basisschool die zijn zin niet krijgt. En dan gaat meneer in een tof slagerspak uit met Carnaval. Best tof idee eigelijk. Maar dus die mondkap was om je blozende wangen te beschermen als meisjes iets vertelden?
Maar ik ga je niet adoreren, want dat ben je niet waard. Je bent nog steeds uitschot in mijn mening. Lachwekkend, soms met goede grappen, en altijd newbies bashen, soms tegen het randje.
Dat maakt je echt een mocro eerste klas. Ik moet rusten, want ik ben moe en ik val in herhaling. Niet zo tof.

quote:Op maandag 14 mei 2007 23:13 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook niet.
Geef ajb geen antwoord broek.

Waarom in ONZ? Omdat je het toch niet echt gaat doen? Heb je daar al wel haar trouwens?quote:Op maandag 14 mei 2007 23:16 schreef Piovan het volgende:
Ik ga ooit een topic openen in ONZ hoe je je ballen moet scheren.
Succes!quote:Op zondag 13 mei 2007 13:55 schreef BrauN het volgende:
TS, knip het anders eerst 'n keer bij. Gewoon lekker kort knippen, haartjes van maximaal een halve centimeter. Tijdje volhouden, daarna een keer alles er volledig af, dan heb je echt nergens last van, geen jeuk of niks.
Dat is mijn ervaring, in ieder geval.

quote:Op maandag 14 mei 2007 23:24 schreef bolletje_25 het volgende:
Van je zelf dan. Kan Piovan ook eens lachen.

Waarom zou ik dat gaan doen? Denk je dat het dan makkelijker wordt om me af te zeiken, of iets dergelijks? Ik heb geen behoefte om mensen hier lastig te vallen met mijn foto's, want in tegenstelling tot sommige types hier (ik noem geen namen hoor) weet ik mijn leven en mijn internet-typetje wel gescheiden te houden.quote:Op maandag 14 mei 2007 23:21 schreef bolletje_25 het volgende:
BrauN, post eens een foto.

Wat ben je aan het lezen Tezz?quote:Op maandag 14 mei 2007 23:26 schreef Tezz het volgende:
Nou kinders, speel nog lekker ff verder, hopelijk heb ik morgen mijn oude vertrouwde rokershoekje weer terug. Ik ga een goed boek lezen (misschien helpt het om deze literaire hoogstandjes wat beter te kunnen volgen).

ja want dat is wat criminelen doenquote:Op maandag 14 mei 2007 23:26 schreef Piovan het volgende:
PeZu, ga jij weg man.
Jij staat met een hamer op je bakkes op de foto. Criminal mind.

De Jezidi Tombe van John Case.quote:

DD is ook goed hoor!quote:Op maandag 14 mei 2007 23:28 schreef Piovan het volgende:
Ikzelf lees momenteel de Tsjakka, uit het gratis tijdschrift Boodschappen. Doet de Donald Duck a 3 euro niet onder.

Heee he, eindelijk, je bent weer de oude.quote:Op maandag 14 mei 2007 23:28 schreef Piovan het volgende:
Ikzelf lees momenteel de Tsjakka, uit het gratis tijdschrift Boodschappen. Doet de Donald Duck a 3 euro niet onder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |