vd recordquote:Op maandag 14 mei 2007 22:30 schreef Piovan het volgende:
Je hebt vele soorten op fok;
75 % : Sociaal Contactgestoord
15 % : Mentaal gestoord
9% : Geestelijk gestoord
1 % : Overig gespuis.
Bij dat overig gespuis deel ik meneer Bruin in.
Hallo Skatje!~Gezelliequote:Op maandag 14 mei 2007 22:32 schreef Queen_Bee het volgende:
Okay, ben ik ook weer. Continue.
Behalve dat, deelt hij zichzelf niet in hetzelfde groep mensen waar hij BrauN ingedeelt heeft, maar zorgt hij er zelf voor dat hij zich indeelt bij een van de resterende groepen.quote:Op maandag 14 mei 2007 22:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
helemaal nu hij die 4 in 9 procent heeft veranderd zodat en helemaal niks meer overblijft voor hem zelf_!
Daar moest ik ook even om lachen!quote:Op maandag 14 mei 2007 22:33 schreef Tezz het volgende:
[..]
ik vind het wel heel lief dat je meteen komt als ik je roep. Dat geeft toch wel een veilig en geborgen gevoel![]()
![]()
ja laat jij je brein nog maar eens goed kraken, het doet namelijk niks andersquote:Op maandag 14 mei 2007 22:33 schreef Piovan het volgende:
Tyler voelt zich schuldig over wat hij gedaan heeft, ik keur hem zeker niet goed, maar het berouw van hem, maakt hem een beter mens.
Raymond, zoals je ouders je genoemd hebben, heb komt nog wel eens ooit goed met jou. Over PeZu twijfel ik nog ernstig, en moet ik mijn brein nog maar eens laten kraken.
of in zijn geval dom gelukquote:Op maandag 14 mei 2007 22:34 schreef zarGon het volgende:
[..]
Behalve dat, deelt hij zichzelf niet in hetzelfde groep mensen waar hij BrauN ingedeelt heeft, maar zorgt hij er zelf voor dat hij zich indeelt bij een van de resterende groepen.
Dat heet zelfkennis.
ja preciesquote:Op maandag 14 mei 2007 22:36 schreef Piovan het volgende:
Altijd leuk hoe die criminelen elkaar betrekken.
PeZu: blabla.....Tyler en ik......blabla
Tyler: blabla.......PeZu en ik.......blabla
Tsja, partners in crime, partners voor het leven houden we het maar op.
Welterusten Ludo!quote:Op maandag 14 mei 2007 22:36 schreef LudoSanders het volgende:
Ik moet er even vandoor, zorg dat ik nog wat na te lezen heb.
ja komt ie hoorquote:Op maandag 14 mei 2007 22:40 schreef Tezz het volgende:
Kent iemand nog een goeie mop??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
Hij was niet zo goed als ik dacht dat ie was.quote:Op maandag 14 mei 2007 22:40 schreef Tezz het volgende:
Kent iemand nog een goeie mop??
qubebe!quote:
quote:Op maandag 14 mei 2007 22:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja komt ie hoorik moest lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen met zelfspot kun je overleven...
Wat heb je gekocht dan?? (of ik heb weer ergens wat gemist)quote:Op maandag 14 mei 2007 22:43 schreef oranjekoek het volgende:
Dus heb ik een nieuwe gekocht. Ik zit nu nog op handen en knieen te dweilen, verdomde plavuizen.
een mop tochquote:Op maandag 14 mei 2007 22:45 schreef Tezz het volgende:
[..]
Wat heb je gekocht dan?? (of ik heb weer ergens wat gemist)
OMGquote:
Jij hoort wel meer. Jij hebt ook gehoord dat PeZu en die andere iemand hebben omgelegd en gelooft daar heilig in. Kortom: niet lekker in je bovenkamer, nerd!quote:Op maandag 14 mei 2007 22:48 schreef Piovan het volgende:
Ik krijg net van insiders te horen dat het boek "Oorlogswinter" wordt verfilmt.
Zou BrauN dan eindelijk een rol van zijn leven krijgen? Als hoofdrol, sloeber.
ja sorry dus, ik was traaaaaaaaaaag van begrip.quote:
studeer ze!quote:Op maandag 14 mei 2007 22:52 schreef Tyler..Durden het volgende:
Ik onderbreek mijn intensieve leerwerk om het volgende te zeggen:
Pio, vergeet het, je zal door iedereen op Fok! als een mongool in een draaimolen gezien te worden.
Neem een kloon of ga gewoon weg hier. Je hebt hier niks meer te zoeken. Je zal hier alleen maar uitgelachen worden. En je maakt mij niet uit dat het je allemaal niks uit maakt je zit nu wel met een terug getrokken penis naar je beeldscherm te kijken.
Ga een trein koppen, ga vrienden zoeken die ook nog met magic kaarten spelen, zoek een andere forum op of zoek professionele hulp. Want met elke zin die je typt laat je zien hoe wereldvreemd je wel niet bent.
Prettige avond verder iedereen.
verf op een hek?quote:Op maandag 14 mei 2007 22:53 schreef Tezz het volgende:
[..]
ja sorry dus, ik was traaaaaaaaaaag van begrip.
Het is groen en is geen schildpad.
Helaas, Bruin. Ik ben te slim voor onderwijs. En ik ben er dus ook vanaf. Ik hield anderen te lang bezig met mijn goeddoordachte antwoorden en vragen. Leraren snapten me niet.quote:Op maandag 14 mei 2007 22:50 schreef BrauN het volgende:
[..]
Jij hoort wel meer. Jij hebt ook gehoord dat PeZu en die andere iemand hebben omgelegd en gelooft daar heilig in. Kortom: niet lekker in je bovenkamer, nerd!
Fijn dat je er nog bent, trouwens. Heb je vandaag nog iets leuks gedaan behalve propjes door de klas gegooid en WoW gespeeld?
quote:Op maandag 14 mei 2007 22:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja komt ie hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PeZu, proest.quote:![]()
![]()
En laatst al een keer wakker geworden om half 12 door de zon op je gezicht. Tjeezus wat heb jij een fijn leven zeg.quote:Op maandag 14 mei 2007 22:55 schreef Broekpaling het volgende:
Schrok me vanmorgen rond 11 uur trouwens de pestpleuris, werd wakker gebeld.![]()
Uiteraard weggeklikt en verder gaan slapen, wie verzint het om op 11 uur 's ochtends te gaan bellen.![]()
![]()
Om 11 uur... hahaquote:Op maandag 14 mei 2007 22:55 schreef Broekpaling het volgende:
Schrok me vanmorgen rond 11 uur trouwens de pestpleuris, werd wakker gebeld.![]()
Uiteraard weggeklikt en verder gaan slapen, wie verzint het om op 11 uur 's ochtends te gaan bellen.![]()
![]()
quote:Op maandag 14 mei 2007 22:56 schreef Tezz het volgende:
[..]
En laatst al een keer wakker geworden om half 12 door de zon op je gezicht. Tjeezus wat heb jij een fijn leven zeg.
Wel bij mannen rond de 40 met een zongebruind lijf en een stoppelbaardje in een kapotte spijkerbroek en openhangend wit shirt met daaronder een wasbordje.quote:Op maandag 14 mei 2007 22:56 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Zo flauw.....![]()
Ik heb m'n haar in een staart, geil he?![]()
Ik ook!quote:Op maandag 14 mei 2007 22:56 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Zo flauw.....![]()
Ik heb m'n haar in een staart, geil he?![]()
amenquote:Op maandag 14 mei 2007 22:52 schreef Tyler..Durden het volgende:
Ik onderbreek mijn intensieve leerwerk om het volgende te zeggen:
Pio, vergeet het, je zal door iedereen op Fok! als een mongool in een draaimolen gezien te worden.
Neem een kloon of ga gewoon weg hier. Je hebt hier niks meer te zoeken. Je zal hier alleen maar uitgelachen worden. En je maakt mij niet wijs dat het je allemaal niks uit maakt je zit nu wel met een terug getrokken penis naar je beeldscherm te kijken.
Ga een trein koppen, ga vrienden zoeken die ook nog met magic kaarten spelen, zoek een andere forum op of zoek professionele hulp. Want met elke zin die je typt laat je zien hoe wereldvreemd je wel niet bent.
Prettige avond verder iedereen.
Doe maar rond de 35!quote:Op maandag 14 mei 2007 22:57 schreef Tezz het volgende:
[..]
Wel bij mannen rond de 40 met een zongebruind lijf en een stoppelbaardje in een kapotte spijkerbroek en openhangend wit shirt met daaronder een wasbordje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |