Dit soort teksten alleen alquote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:26 schreef Aoristus het volgende:
En nee, ik ga het handtassengevecht niet met je aan SCH, je wacht maar tot het volgende incident
Blijkbaar zijn mensen die voor hun rechten opkomen, voor jou relnichten.quote:Op woensdag 16 mei 2007 00:37 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Voor een journalist (voor zover ik heb begrepen) zijn je leeskunsten echt ronduit van het geslachtsorgaan van het geslacht waar jij je piemel niet in steekt.
Homofiel is een term die COC ook bezigt en is een normaal Nederlands woord. Ik heb ook diverse malen homoseksueel gezegd, maarja, 1 keer wat zeggen, etc.
Hou je bekrompen vooroordelen en je roze handtasje waar je mee wil slaan lekker bij je en reageer gewoon op wat er staat, niet wat je als je boze relnicht wil lezen.
Ik heb absoluut geen hekel aan homo's, maar wel aan relnichten.
COC = relnichten
... en als je je misschien wat beter zou verdiepen in wat ze nou eigenlijk ECHT doen dan zou je wellicht, zodra de roze wolk van boosheid voor je ogen weg is, dezelfde conclusie trekken. Je bent gewoon lukraak mensen voor homofoob aan het uitmaken terwijl het geen enkele realistische basis heeft.
Vind jij homorechten dan geen vreselijke term? Dit impliceert namelijk dat er voor homo's andere rechten gelden dan voor hetero's, lijkt mij niet wenselijk.quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Blijkbaar zijn mensen die voor hun rechten opkomen, voor jou relnichten.
Helaas is dat nu ook zo Chewie. Voor homo's gelden ook andere rechten. Of mag ik ook kinderen adopteren?quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:20 schreef Chewie het volgende:
[..]
Vind jij homorechten dan geen vreselijke term? Dit impliceert namelijk dat er voor homo's andere rechten gelden dan voor hetero's, lijkt mij niet wenselijk.
Dat is dus fout, voor iedereen zouden dezelfde rechten moeten gelden.quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:21 schreef SCH het volgende:
[..]
Helaas is dat nu ook zo Chewie. Voor homo's gelden ook andere rechten.
Ja dat mag toch als homostel?quote:Of mag ik ook kinderen adopteren?
Vraag maar aan Paul de Leeuw.quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:24 schreef Chewie het volgende:
[..]
Dat is dus fout, voor iedereen zouden dezelfde rechten moeten gelden.
[..]
Ja dat mag toch als homostel?
Voor privileges opkomen is niet hetzelfde als voor rechten opkomen. Gelijke rechten, die we al hebben en ben ik helemaal voor.quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:15 schreef SCH het volgende:
Blijkbaar zijn mensen die voor hun rechten opkomen, voor jou relnichten.
Waarom zou ik zeggen dat ik moeite heb met homoseksualiteit als dat geensinds het geval is?quote:Je kan gewoon zeggen dat je moeite hebt met homoseksualiteit of dat je net zoals Harry vindt dat ze er wel mogen zijn maar gewoon hun bek moeten houwen en niet zichtbaar moeten zijn.
Ik steun je in al je berichtgevingen over dit onderwerp. Je weet het iets duidelijker te verwoorden dan ik dat kan doen, maar het blijkt dat jij iets meer in de materie zit dan ik.quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:45 schreef nokwanda het volgende:
Overigens wees de Poolse regering met een vingertje naar Nederland en haalde daarna fel uit naar Nederland. Daarop besloot men, om vooral niet op het zondige Nederland te lijken, voor te stellenom homoseksuelen uit bepaalde beroepsgroepen te weren en stelde europarlementarier Tomczak Witold dat homoseksualiteit een ‘aanfluiting van de natuurwetten’ is, en moeten homo’s worden genezen anders betekenen ze het einde van Europa. Op aangeven van ombudsvrouw Ewa Sowinska wordt door de Poolse regering gekeken of sommige functies, zoals in het onderwijs, voor homoseksuelen kunnen worden verboden.
Dus ik denk niet dat het in dit geval perse het vingertje van Nederland is dat altijd alles beter weet.
Bovendien... Het is een gezamelijke actie met Amnesty International
Een rechercheur gaat niet over de strafmaat, daar zijn rechters voor.quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:42 schreef nokwanda het volgende:
Betekent dat dat de moordenaar dan maar minder gestraft dient te worden omdat het slachtoffer de keus heeft gemaakt om homoseksueel te zijn?
In sommige gevallen spelen bewoners voor eigen rechter en gaan misschien met eieren gooien naar bijvoorbeeld een Gay Pride. Lijkt me ook niet leuk als je dat daadwerkelijk meemaakt. Dit zijn wel zaken die bij Gay Prides in (voormalige) oostbloklanden eerder regel dan uitzondering zijn. Ik ben blij dat Nederland dan toch vertegenwoordigers naar die landen laat afreizen om op te komen voor en een steun te zijn voor mensen die dat zelf wel zouden willen maar hier niet voor in de positie zitten omdat hun positie kwetsbaar is.quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:49 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Een rechercheur gaat niet over de strafmaat, daar zijn rechters voor.
Ik wil je helemaal niet te na komen en wil ook niet over jouw zoon oordelen , maar kan je wel vertellen , dat ik apriorie problemen heb met mannen in een kinderdagverblijf en als ze dan ook nog Homosexueel zijn stop ik er echt een stokkie voor.quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:01 schreef CARLAK het volgende:
Mijn zoon doet als vrijwilliger de bardienst in Groningen/Drenthe in de stad Groningen. Door zijn contacten ken ik misschien ook wel wat mensen van het COC en ken hun inzet.
Zelf ben ik inmiddels 50 jaar oud, heb de Dolle Mina-verhalen meegemaakt die voorvechter waren van abortus en gelijke berechtiging van man en vrouw. Ik dacht tot voor kort dat de discussie homo-zijn inmiddels wel was afgerond maar zie meer en meer dat het item opnieuw onder de aandacht gebracht moet worden.
Wat ik zo lees over het COC, ben ik van mening dat zij momenteel erg goed bezig zijn en naast Nederland zich ook richten op Europa en zelfs daar buiten. Dat het COC niet meer bekend is komt waarschijnlijk omdat we in Nederland denken dat het allemaal wel goed zit. Niets is echter minder waar. Outcoming schijnt zelfs in Nederland nogal wat voeten in aarde te hebben. Toen mijn zoon onlangs een PEP-stage liep bij zijn voormalige kinderdagverblijf, heeft hij de eigenaresse wel ingelicht dat hij homo was. Voor het geval dat ouders eventueel later zouden kunnen aantekenen dat.... Mijn zoon houdt rekening met het feit dat er misschien meer mensen zijn die homofilie associëren met pedofilie en stelt zich kwetsbaar op dit op voorhand aan te geven. De eigenaresse van de opvang stond en staat volledig achter hem, misschien wel omdat zij hem vroeger vele jaren onder haar hoede had.![]()
om even in te gaan op dat kinderdagverblijf he: waarom geen homofilie man? leg jij zelf de rgens tussen homofilie en pedofilie zo dicht bij elkaar of denk je dat dat zo IS?quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:21 schreef CANARIS het volgende:
[..]
Ik wil je helemaal niet te na komen en wil ook niet over jouw zoon oordelen , maar kan je wel vertellen , dat ik apriorie problemen heb met mannen in een kinderdagverblijf en als ze dan ook nog Homosexueel zijn stop ik er echt een stokkie voor.
In Nederland kan ik dat niet zeggen . In Polen wel.
voor mij als doorsnee hetrosexuele ouder heeft Polen dus ook zijn voordelen.
Overigens is deze hele Polenbash Hype te bezopen om waar te zijn. Richt je pijlen op ierland of
Portugal ,maar niet op een land wat druk bezig is zijn identiteit te zoeken , na honderden jaren ondrukking van Links en Rechts. (Letterlijk in dit geval)
Ik hou het met het poolse Volkslied
"Nog is Polen niet verloren"
Bekijk het eens op termijn zou ik zo zeggen. Keulen en Hamburg zijn ook niet op één dag gebouwd. Regeren is vooruit zien! Ik hoop dat er op termijn een andere leefsituatie denkbaar is in Polen. Als de Poolse regering dit weet te bewerkstelligen, dan zal ik er graag naar toe gaan op vakantie en er mijn geld uitgeven. Tot die tijd reis ik liever af naar een ander land.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:26 schreef Aoristus het volgende:
En uiteraard moet er weer beeldend gepost worden en volgt de toon van de mantel der liefde..
Kom eens met wat nieuws, bijvoorbeeld met succesverhalen over zendelingenmissies in Rusland ofzo. Met 400 handtekeningen is er niets veranderd aan de situatie in Polen, maar Nederland zal weten dat er aktie is gevoerd, vóór de homo-tolerantie die er al-láng is.
En nee, ik ga het handtassengevecht niet met je aan SCH, je wacht maar tot het volgende incident
Ja dat doe ik. Dat doe ik op dat moment wanneer een volwassen vent in een kinderdagverblijf wil werken .quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:35 schreef Jerruh het volgende:
[..]
om even in te gaan op dat kinderdagverblijf he: waarom geen homofilie man? leg jij zelf de rgens tussen homofilie en pedofilie zo dicht bij elkaar of denk je dat dat zo IS?
Ik weet niet hoeveel contacten jij binnen Nederland en Polen hebt, maar ik weet zeker dat je je mening in Nederland naar voren kunt brengen. Als jij als hetrosexuele ouder het al moeilijk vindt je standpunt in Nederland te verwoorden....quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:21 schreef CANARIS het volgende:
[..]
Ik wil je helemaal niet te na komen en wil ook niet over jouw zoon oordelen , maar kan je wel vertellen , dat ik apriorie problemen heb met mannen in een kinderdagverblijf en als ze dan ook nog Homosexueel zijn stop ik er echt een stokkie voor.
In Nederland kan ik dat niet zeggen . In Polen wel.voor mij als doorsnee hetrosexuele ouder heeft Polen dus ook zijn voordelen.
Overigens is deze hele Polenbash Hype te bezopen om waar te zijn. Richt je pijlen op ierland of
Portugal ,maar niet op een land wat druk bezig is zijn identiteit te zoeken , na honderden jaren ondrukking van Links en Rechts. (Letterlijk in dit geval)
Ik hou het met het poolse Volkslied
"Nog is Polen niet verloren"
Ook ik ben hetrosexuele ouder (denk ik). Als ik een man zou zijn dan zou ik misschien wel homosexueel zijn omdat ik beter kan praten met mannen dan met vrouwen in het algemeen.
wat is er tegenwoordig mis met een volwassen vent die graag met kinderen werkt, bijvoorbeeld als elraar, kinderopvangpersoon of wat dan ook? net alsof iedere man een pedo is zeg....quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:43 schreef CANARIS het volgende:
[..]
Ja dat doe ik. Dat doe ik op dat moment wanneer een volwassen vent in een kinderdagverblijf wil werken .
Volwassen...? Hij doet gewoon MBO en is zelf nog onder de 20. Stage lopen doe je als je jong bent. Trouwens al zou hij er zijn werk van maken, wat dan nog.quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:43 schreef CANARIS het volgende:
[..]
Ja dat doe ik. Dat doe ik op dat moment wanneer een volwassen vent in een kinderdagverblijf wil werken .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |