Als je cultuur centraal stelt doe je hetzelfde.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:59 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Het zal me werkelijk mijn aars oxideren wat je daar van vindt. Als je homofilie altijd als middelpunt stelt, dan zul je nooit met een open visie ergens op in gaan. Ik maak die cultuur niet, maar ik breek hem zeker niet af.
Omdat je homorechten blijkbaar een vreselijke term vindt. Omdat je het COC afwijst omdat ze 1 actie doen die jou niet bevalt enz. En omdat je de term homofielen bezigt, die alleen maar door de EO wordt gebruikt doorgaans omdat ze dan het woord sex kunnen vermijdenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:38 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad helemaal geen problemen met homofielenIk zou niet weten wat ik gezegd zou hebben waar je dat uit zou kunnen halen.
Wat is dat volgens jou: homoseksualiteit in het middelpunt stellen?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:59 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Het zal me werkelijk mijn aars oxideren wat je daar van vindt. Als je homofilie altijd als middelpunt stelt, dan zul je nooit met een open visie ergens op in gaan. Ik maak die cultuur niet, maar ik breek hem zeker niet af.
SCH, ik ben zo onderhand wel klaar met je. De groeten, ik ga niet mee in je speurtocht naar spijkers op laag water.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:11 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat is dat volgens jou: homoseksualiteit in het middelpunt stellen?
Is dat al zo als je uberhaupt zegt dat je het bent?
Je meet met dubbele maten.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:46 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Nope, ik laat me niet in een hokje stoppen door jouw tirades. Ik zou het ook prettig vinden als je stopt om mij de les te lezen over wat ik wel en wat ik niet mag vinden.
Als mensen vanuit een andere cultuur een klein stukje van hun thuis willen zien, dan moet dat kunnen, ze doen er niemand kwaad mee. Jij koppelt er gelijk een politiek regime aan en daarom is die uitspraak voor jouw rekening.
Jammer dat je niet gewoon antwoord geeft.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:13 schreef Aoristus het volgende:
[..]
SCH, ik ben zo onderhand wel klaar met je. De groeten, ik ga niet mee in je speurtocht naar spijkers op laag water.
Gek dat jij ineens zo voor het Poolse katholieke regime bent, waar komt dat vandaan?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:20 schreef Aoristus het volgende:
Misschien treffen we elkaar wel weer bij de volgende gelegenheid. Je clubje heeft ongeveer 400 handtekeningen verzamelt, ik denk dat die nare Polen daar wel lering uit trekken en zo niet, dan wachten we het volgende initiatief wel weer af.
Ik denk niet dat het veel zoden aan de dijk zal zetten in dit geval.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:20 schreef Aoristus het volgende:
Misschien treffen we elkaar wel weer bij de volgende gelegenheid. Je clubje heeft ongeveer 400 handtekeningen verzamelt, ik denk dat die nare Polen daar wel lering uit trekken en zo niet, dan wachten we het volgende initiatief wel weer af.
In welke rotomstandigheden verkeren die mensen dan?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:32 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het veel zoden aan de dijk zal zetten in dit geval.
Niet alleen denk ik dat.... het is al bekend dat er daar negatief gereageerd is.
Kwam vanmiddag al een persbericht over vanuit het landelijk COC.
En een demonstratie... nee... zal nu ook niet veel mee gebeuren, denk ik.
Toch heeft mede het COC op termijn wel dingen voor anderen weten te veranderen zodat zij wel veilig kunnen leven ipv te worden doodgemept omdat ze homoseksueel zijn en er tenminste een belangenorganisatie kan zijn die ook voor hun belangen opkomt. Of dan toch organisaties die ondergronds zijn een mogelijkheid geven iets te doen voor mensen die in die rotomstandigheden verkeren.
dat ze nog steeds niet de mogelijkheid hebben om net zo als ieder "normaal" levende pool te leven misschien? ik doe zo maar een gooi...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:33 schreef Aoristus het volgende:
[..]
In welke rotomstandigheden verkeren die mensen dan?
Dat je niet openlijk kunt zijn over wie je bent en dingen moet verbergen en dergelijke...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:33 schreef Aoristus het volgende:
[..]
In welke rotomstandigheden verkeren die mensen dan?
Voor een journalist (voor zover ik heb begrepen) zijn je leeskunsten echt ronduit van het geslachtsorgaan van het geslacht waar jij je piemel niet in steekt.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:09 schreef SCH het volgende:
Omdat je homorechten blijkbaar een vreselijke term vindt. Omdat je het COC afwijst omdat ze 1 actie doen die jou niet bevalt enz. En omdat je de term homofielen bezigt, die alleen maar door de EO wordt gebruikt doorgaans omdat ze dan het woord sex kunnen vermijden
IK reageerde op pagina 1. Kon niet weten dat mijn mening er al stond :-)quote:Op woensdag 16 mei 2007 09:02 schreef Jan237 het volgende:
Petities, abortusboten, 'Wij zijn boos'-kaarten een aantal jaren geleden naar Duitsland: de Nederlandse bemoeizucht en betweterigheid is letterlijk grenzeloos.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |