abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49417413
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 20:59 schreef Aoristus het volgende:

[..]

Het zal me werkelijk mijn aars oxideren wat je daar van vindt. Als je homofilie altijd als middelpunt stelt, dan zul je nooit met een open visie ergens op in gaan. Ik maak die cultuur niet, maar ik breek hem zeker niet af.
Als je cultuur centraal stelt doe je hetzelfde.
Dus nu kom je met: het is jouw muziek niet. het is jouw cultuur niet. Maar je pretendeert er wel van alles van te weten en vanuit de visie van een cultuu,r diezelfde cultuur waar je niets van weet, voorop te mogen stellen om vervolgens met deze redenatie te komen.
Men heeft elkaar gewoon niet te discrimineren.

[ Bericht 0% gewijzigd door nokwanda op 15-05-2007 21:13:10 (snel typen met 1 hand= typo\'s) ]
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_49417462
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 19:38 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Ik heb inderdaad helemaal geen problemen met homofielen Ik zou niet weten wat ik gezegd zou hebben waar je dat uit zou kunnen halen.
Omdat je homorechten blijkbaar een vreselijke term vindt. Omdat je het COC afwijst omdat ze 1 actie doen die jou niet bevalt enz. En omdat je de term homofielen bezigt, die alleen maar door de EO wordt gebruikt doorgaans omdat ze dan het woord sex kunnen vermijden
pi_49417528
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 20:59 schreef Aoristus het volgende:

[..]

Het zal me werkelijk mijn aars oxideren wat je daar van vindt. Als je homofilie altijd als middelpunt stelt, dan zul je nooit met een open visie ergens op in gaan. Ik maak die cultuur niet, maar ik breek hem zeker niet af.
Wat is dat volgens jou: homoseksualiteit in het middelpunt stellen?
Is dat al zo als je uberhaupt zegt dat je het bent?
  dinsdag 15 mei 2007 @ 21:13:19 #154
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_49417627
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 21:11 schreef SCH het volgende:

[..]

Wat is dat volgens jou: homoseksualiteit in het middelpunt stellen?
Is dat al zo als je uberhaupt zegt dat je het bent?
SCH, ik ben zo onderhand wel klaar met je. De groeten, ik ga niet mee in je speurtocht naar spijkers op laag water.
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
pi_49417642
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 19:46 schreef Aoristus het volgende:

[..]

Nope, ik laat me niet in een hokje stoppen door jouw tirades. Ik zou het ook prettig vinden als je stopt om mij de les te lezen over wat ik wel en wat ik niet mag vinden.
Als mensen vanuit een andere cultuur een klein stukje van hun thuis willen zien, dan moet dat kunnen, ze doen er niemand kwaad mee. Jij koppelt er gelijk een politiek regime aan en daarom is die uitspraak voor jouw rekening.
Je meet met dubbele maten.
En ik lees je niet de les, ik stel je vragen waar je weigert op in te gaan.

Wie houdt hier nou tirades? Jij begint telkens weer opnieuw over die afschuwelijke homobeweging die zoveel onrecht in de wereld brengt. Maar je weigert uit te leggen wat precies. Als het allemaal om Siep de Haan draait, ben je wel erg aan het generaliseren. Als het om de horeca in Amsterdam gaat, want daar heeft het COC geen zak mee te maken.

Dus maak eens een punt anders moet ik die vragen blijven stellen.
pi_49417685
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 21:13 schreef Aoristus het volgende:

[..]

SCH, ik ben zo onderhand wel klaar met je. De groeten, ik ga niet mee in je speurtocht naar spijkers op laag water.
Jammer dat je niet gewoon antwoord geeft.

Je vindt het blijkbaar geen punt om anderen te kwetsen zonder uit te leggen wat je zo dwars zit.

Welke spijkers zoek ik nou weer?
  dinsdag 15 mei 2007 @ 21:17:56 #157
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_49417844
Het is reuze spijtig ja.
pi_49417900
Je blijft laf je kop in het zand steken?

Mij best hoor

Maar houd die homofobe tirades dan gewoon thuis ofzo!
  dinsdag 15 mei 2007 @ 21:20:19 #159
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_49417969
Misschien treffen we elkaar wel weer bij de volgende gelegenheid. Je clubje heeft ongeveer 400 handtekeningen verzamelt, ik denk dat die nare Polen daar wel lering uit trekken en zo niet, dan wachten we het volgende initiatief wel weer af.
pi_49418087
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 21:20 schreef Aoristus het volgende:
Misschien treffen we elkaar wel weer bij de volgende gelegenheid. Je clubje heeft ongeveer 400 handtekeningen verzamelt, ik denk dat die nare Polen daar wel lering uit trekken en zo niet, dan wachten we het volgende initiatief wel weer af.
Gek dat jij ineens zo voor het Poolse katholieke regime bent, waar komt dat vandaan?

En wat is mijn clubje??? Ik ben zelf homo en heb niks met geen enkele club maar bewaak wel mijn eigen integriteit en als jij denkt met domme en insinuerende en discriminerende taal homo's te kunnen beledigen, dan heb je toevallig een verkeerde aan me.
  dinsdag 15 mei 2007 @ 21:29:51 #161
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_49418455
pi_49418521
Kom eens uit de kast man.
pi_49418590
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 21:20 schreef Aoristus het volgende:
Ik denk niet dat het veel zoden aan de dijk zal zetten in dit geval.
Niet alleen denk ik dat.... het is al bekend dat er daar negatief gereageerd is.
Kwam vanmiddag al een persbericht over vanuit het landelijk COC.

En een demonstratie... nee... zal nu ook niet veel mee gebeuren, denk ik.

Toch heeft mede het COC op termijn wel dingen voor anderen weten te veranderen zodat zij wel veilig kunnen leven ipv te worden doodgemept omdat ze homoseksueel zijn en er tenminste een belangenorganisatie kan zijn die ook voor hun belangen opkomt. Of dan toch organisaties die ondergronds zijn een mogelijkheid geven iets te doen voor mensen die in die rotomstandigheden verkeren.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  dinsdag 15 mei 2007 @ 21:33:38 #164
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_49418632
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 21:32 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Ik denk niet dat het veel zoden aan de dijk zal zetten in dit geval.
Niet alleen denk ik dat.... het is al bekend dat er daar negatief gereageerd is.
Kwam vanmiddag al een persbericht over vanuit het landelijk COC.

En een demonstratie... nee... zal nu ook niet veel mee gebeuren, denk ik.

Toch heeft mede het COC op termijn wel dingen voor anderen weten te veranderen zodat zij wel veilig kunnen leven ipv te worden doodgemept omdat ze homoseksueel zijn en er tenminste een belangenorganisatie kan zijn die ook voor hun belangen opkomt. Of dan toch organisaties die ondergronds zijn een mogelijkheid geven iets te doen voor mensen die in die rotomstandigheden verkeren.
In welke rotomstandigheden verkeren die mensen dan?
  dinsdag 15 mei 2007 @ 21:35:50 #165
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_49418752
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 21:33 schreef Aoristus het volgende:

[..]

dat ze nog steeds niet de mogelijkheid hebben om net zo als ieder "normaal" levende pool te leven misschien? ik doe zo maar een gooi...
put
your
clothes
on!
pi_49419091
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 21:33 schreef Aoristus het volgende:

[..]

Dat je niet openlijk kunt zijn over wie je bent en dingen moet verbergen en dergelijke...
pi_49419969
Dat je, als men maar vermoedt dat je homoseksueel bent, te maken krijgt met bedreigingen, pesterijen en heel veel erger. In elkaar getrapt wordt, en geen hulp krijgt van de overheid want je bent immers toch maar een vuile homo. Bijvoorbeeld.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_49420301
Er was eens een documentaire over, hoe dat in andere landen gaat, zag ik 2 Roemenen, met hetzelfde geknipte, zwart geverfde haar, ze waren schattig samen, echte liefde, maar ze moesten met tussenpozen van 10 minuten naar buiten omdat ze anders in elkaar geslagen werden. Dat is toch geen leven. Godverdomme, laat die mensen lekker hand in hand wandelen. Mafketels die een homo in elkaar slaan en dan hun vrouw anaal nemen, ik heb ze gezien hoor.
  dinsdag 15 mei 2007 @ 22:26:31 #169
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_49421412
En uiteraard moet er weer beeldend gepost worden en volgt de toon van de mantel der liefde..

Kom eens met wat nieuws, bijvoorbeeld met succesverhalen over zendelingenmissies in Rusland ofzo. Met 400 handtekeningen is er niets veranderd aan de situatie in Polen, maar Nederland zal weten dat er aktie is gevoerd, vóór de homo-tolerantie die er al-láng is.

En nee, ik ga het handtassengevecht niet met je aan SCH, je wacht maar tot het volgende incident
  dinsdag 15 mei 2007 @ 23:33:20 #170
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_49424434
Waarom met iets nieuws komen als de oude boodschap blijkbaar nog steeds niet tot sommige botte hoofden doordringt?
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  † In Memoriam † woensdag 16 mei 2007 @ 00:37:55 #171
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_49426588
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 21:09 schreef SCH het volgende:
Omdat je homorechten blijkbaar een vreselijke term vindt. Omdat je het COC afwijst omdat ze 1 actie doen die jou niet bevalt enz. En omdat je de term homofielen bezigt, die alleen maar door de EO wordt gebruikt doorgaans omdat ze dan het woord sex kunnen vermijden
Voor een journalist (voor zover ik heb begrepen) zijn je leeskunsten echt ronduit van het geslachtsorgaan van het geslacht waar jij je piemel niet in steekt.

Homofiel is een term die COC ook bezigt en is een normaal Nederlands woord. Ik heb ook diverse malen homoseksueel gezegd, maarja, 1 keer wat zeggen, etc.

Hou je bekrompen vooroordelen en je roze handtasje waar je mee wil slaan lekker bij je en reageer gewoon op wat er staat, niet wat je als je boze relnicht wil lezen.

Ik heb absoluut geen hekel aan homo's, maar wel aan relnichten.

COC = relnichten

... en als je je misschien wat beter zou verdiepen in wat ze nou eigenlijk ECHT doen dan zou je wellicht, zodra de roze wolk van boosheid voor je ogen weg is, dezelfde conclusie trekken. Je bent gewoon lukraak mensen voor homofoob aan het uitmaken terwijl het geen enkele realistische basis heeft.
Carpe Libertatem
pi_49426706
Ik ben geen relnicht EN ik verdiep me erin. En nu?
Moreover.... ik werk voor het COC
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_49431285
Petities, abortusboten, 'Wij zijn boos'-kaarten een aantal jaren geleden naar Duitsland: de Nederlandse bemoeizucht en betweterigheid is letterlijk grenzeloos.
pi_49432882
Weer een sterk staaltje "Nederland weet alles beter en de hele wereld moet naar ons luisteren"

Abortusboten
Homo Petities
Ethanasie Tripjes?

pi_49433021
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 09:02 schreef Jan237 het volgende:
Petities, abortusboten, 'Wij zijn boos'-kaarten een aantal jaren geleden naar Duitsland: de Nederlandse bemoeizucht en betweterigheid is letterlijk grenzeloos.
IK reageerde op pagina 1. Kon niet weten dat mijn mening er al stond :-)

Ja.. Die kaarten aan Kohl ttt hebben Nederland in Duitsland zo ongelovelijk voor Lul gezet.
Ik zat me daar toen een partei rot te schamen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')