Het is ordinair exhibitionisme, meer niet. Ik kan me voorstellen dat ze daar niet aan willen in Polen. Maar verder gedraagt de Poolse regering zich schandelijk.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:08 schreef SCH het volgende:
Waarom niet?
Je laat niet om overal homo's te beschimpen, belachelijk te maken en homofobe opmerkingen te maken. Ik weet niet wat er aan de hand is maar het valt gewoon op. Ik raad je gewoon aan er iets mee te doen maar dat moet je zelf weten. Je hebt blijkbaar een probleem met homoseksualiteit en als dat niet zo is, dan uit je je erg ongelukkig.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:09 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Begin je weer met je insinuaties? Ik ben er tegen en heb maatschappelijke kritiek tegen de processen waar jij blijkbaar voorstander van bent. Lees gerust terug, misschien zie je er een kern van waarheid in.
Je bent denk ik in de war met die bootjesboel hier. Waarom mogen homo's geen optocht houden? Is het bloemencorso ook verboden in Polen? Vind je dat ook bloemen-exhibitionisme?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:10 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Het is ordinair exhibitionisme, meer niet. Ik kan me voorstellen dat ze daar niet aan willen in Polen. Maar verder gedraagt de Poolse regering zich schandelijk.
Misschien zou je er beter aan doen om het te negeren of anders gewoon mijn mening te respecteren. Mij kun je mij m'n mening niet verbieden namelijk. Alhoewel dat voor muzikant Elephant Man ook nadelig is verlopen, die mag niet eens voor zijn eigen publiek spelen omdat homo's die niet eens naar zijn muziek luisteren vinden dat hij niet in Nederland mag optreden. Ze krijgen er nog gelijk voor ookquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:11 schreef SCH het volgende:
[..]
Je laat niet om overal homo's te beschimpen, belachelijk te maken en homofobe opmerkingen te maken. Ik weet niet wat er aan de hand is maar het valt gewoon op. Ik raad je gewoon aan er iets mee te doen maar dat moet je zelf weten. Je hebt blijkbaar een probleem met homoseksualiteit en als dat niet zo is, dan uit je je erg ongelukkig.
En als homo vind ik dat vervelend en raakt het me als mensen zo over homoseksualiteit spreken. Gek he.![]()
Nee, ik kan me alleen voorstellen dat (half)naakte tochten verboden worden en dat lijkt me niet onterecht. Doet de zaak ook verder geen goed, denk ik. Maar verder heb je gelijk.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:12 schreef SCH het volgende:
Je bent denk ik in de war met die bootjesboel hier. Waarom mogen homo's geen optocht houden? Is het bloemencorso ook verboden in Polen? Vind je dat ook bloemen-exhibitionisme?
Dat is de verklaring voor al je negatieve reacties ten opzichte van alles wat met homoseksualiteit te maken heeft?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:14 schreef Aoristus het volgende:
Zolang de professionalisering van de homo-beweging het stadsgezicht blijft bepalen,
Zeg, ga iemand anders de les lezenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:18 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat is de verklaring voor al je negatieve reacties ten opzichte van alles wat met homoseksualiteit te maken heeft?
Ik weet niet of ze er half naakt bij lopen, hangt een beetje van het weer af denk ik. De Gay Pride is heel iets anders dan die bootjesparade waar veel hetero's op afkomen, dat mislukte carnaval.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:15 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Nee, ik kan me alleen voorstellen dat (half)naakte tochten verboden worden en dat lijkt me niet onterecht. Doet de zaak ook verder geen goed, denk ik. Maar verder heb je gelijk.
Ik ben verre van homofoob, maar 11 jarigen kindjes in dezelfde boot willen met gelijkgestemden (lees: andere homo's) van 18+ die met hun piemels staan de slingeren voor de neuzen van die kinderen is gewoon pedofiel.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:05 schreef SCH het volgende:
Wat een homofobie nog hiero.
En juist die bootjesparade met het jaarlijkse gezeik van die Siep Dinges is zo onuitstaanbaar, en werkt ook averechts, denk ik.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:19 schreef SCH het volgende:
Ik weet niet of ze er half naakt bij lopen, hangt een beetje van het weer af denk ik. De Gay Pride is heel iets anders dan die bootjesparade waar veel hetero's op afkomen, dat mislukte carnaval.
Inderdaad, het is beter om het COC op te heffen en niks meer aan de homo-emancipatie te doen. Dat heeft blijkbaar je voorkeur.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:20 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik ben verre van homofoob, maar 11 jarigen kindjes in dezelfde boot willen met gelijkgestemden (lees: andere homo's) van 18+ die met hun piemels staan de slingeren voor de neuzen van die kinderen is gewoon pedofiel.
Ik heb daar ook niet veel mee maar ik snap het probleem nooit en zo zie vooral mensen die het evenement aangrijpen om hun homofobie te uiten. Er zijn wel meer rare optochten en evenementen waar ik weinig mee op heb. Dance Valley is ook niet bevorderlijk voor het imago van de jeugd en de EO-jongerendag is ook bagger.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:21 schreef PJORourke het volgende:
[..]
En juist die bootjesparade met het jaarlijkse gezeik van die Siep Dinges is zo onuitstaanbaar, en werkt ook averechts, denk ik.
Volgens mij is er weinig over homoseksualiteit zelf gezegd, maar meer over COC.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:18 schreef SCH het volgende:
Dat is de verklaring voor al je negatieve reacties ten opzichte van alles wat met homoseksualiteit te maken heeft?
Het heeft niet mijn voorkeur om kinderen van 11 te betrekken in seksuele gebeurens van volwassenen, als dat het doel is van COC, graag.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:21 schreef SCH het volgende:
Inderdaad, het is beter om het COC op te heffen en niks meer aan de homo-emancipatie te doen. Dat heeft blijkbaar je voorkeur.
Als iedereen nou eens z'n kleren zou aanhouden...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:20 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik ben verre van homofoob, maar 11 jarigen kindjes in dezelfde boot willen met gelijkgestemden (lees: andere homo's) van 18+ die met hun piemels staan de slingeren voor de neuzen van die kinderen is gewoon pedofiel.
Die reacties over het COC zijn net zo goed homofoob, blijkbaar kan men het niet hebebn dat er een organisatie bestaat die voor homo-emancipatie opkomt. Jij ook niet. Of beoordeel je alle clubs op 1 dingetje waar je het niet mee eens bent.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:23 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Volgens mij is er weinig over homoseksualiteit zelf gezegd, maar meer over COC.
In alle reacties tot nu toe lees ik niets over haat tegen homo's zelf of reacties die in de buurt komen van homofobie.
Dit dus. Je wilt helemaal geen gelijke rechten man, hoe kom je erbij. Je bent gewoon bang.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:25 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik zie liever COC een realistische organisatie wordt en echt wat probeert te doen aan gelijke rechten ipv. homo's te willen voordringen.
Dance Valley en de EO-jongerendag gebeuren niet midden in het centrum van een grote stad als de winkels open zijn. Daar ga je alleen heen als je er wat te zoeken hebt, en anderen hebben er nauwelijks last van.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:22 schreef SCH het volgende:
Ik heb daar ook niet veel mee maar ik snap het probleem nooit en zo zie vooral mensen die het evenement aangrijpen om hun homofobie te uiten. Er zijn wel meer rare optochten en evenementen waar ik weinig mee op heb. Dance Valley is ook niet bevorderlijk voor het imago van de jeugd en de EO-jongerendag is ook bagger.
Ik vind het anders wel van de idiote dat iemand zo expliciet anti-homo teksten zingt en prima dat dat verboden wordt. Hij kan hier best komen optreden maar laat ie dat gelul acxhterwege laten. Het is discriminerend en het hoeft niet. De zanger in kwestie zou zelf ook niet zo behandeld willen worden en zou terecht zijn scheur lostrekken als dat zou gebeuren.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:14 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Misschien zou je er beter aan doen om het te negeren of anders gewoon mijn mening te respecteren. Mij kun je mij m'n mening niet verbieden namelijk. Alhoewel dat voor muzikant Elephant Man ook nadelig is verlopen, die mag niet eens voor zijn eigen publiek spelen omdat homo's die niet eens naar zijn muziek luisteren vinden dat hij niet in Nederland mag optreden. Ze krijgen er nog gelijk voor ook
Zolang de professionalisering van de homo-beweging het stadsgezicht blijft bepalen, blijf ik er moeite mee hebben. In dat opzicht heb je gelijk dat ik er wat mee zou moeten doen. En dat doe ik dus ook.
Preutsiequote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:25 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Als iedereen nou eens z'n kleren zou aanhouden...
Uit de nutteloosheid en het misbruik van waaruit de zogenaamde homo tolerantie gehaald moet worden. Ik heb je al vaker de dubbele moraal van de roep om tolerantie onder de neus gedrukt, maar je doet er niets mee, in plaats daarvan begin je mijn persoon aan te vallen alsof ik weet ik wat voor onrecht uit haal.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:23 schreef SCH het volgende:
[..]
Als het erop aankomt, duik je weer.
Waar komt je homofobie vandaan?
Dan zoeken we toch wat voorbeelden die midden in de stad plaatsvinden? Moet ik dat voor je doen of kan je dat zelf?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:26 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dance Valley en de EO-jongerendag gebeuren niet midden in het centrum van een grote stad als de winkels open zijn. Daar ga je alleen heen als je er wat te zoeken hebt, en anderen hebben er nauwelijks last van.
En als dat nou cultuur heet? Het is een stuk kwalijker om te censureren als je er zoveel mensen tijdelijk veel plezier mee kan doen. Ik vind Paul de Leeuw ook niet altijd leuk, maar ik kan wel van zijn show genieten.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:26 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik vind het anders wel van de idiote dat iemand zo expliciet anti-homo teksten zingt en prima dat dat verboden wordt. Hij kan hier best komen optreden maar laat ie dat gelul acxhterwege laten. Het is discriminerend en het hoeft niet. De zanger in kwestie zou zelf ook niet zo behandeld willen worden en zou terecht zijn scheur lostrekken als dat zou gebeuren.
En de achtergrond van zijn eigen cultuur en de muziek waar hij in thuis hoort zou dat heel erg duidelijk moeten maken.
Van leven en laten leven heeft de beste Elephant man blijkbaar ook nog niet gehoord.
Kan jij wel lezen? Of is iedereen die maar een schijntje van kritiek uit op COC een homofoob?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:25 schreef SCH het volgende:
Die reacties over het COC zijn net zo goed homofoob, blijkbaar kan men het niet hebebn dat er een organisatie bestaat die voor homo-emancipatie opkomt. Jij ook niet. Of beoordeel je alle clubs op 1 dingetje waar je het niet mee eens bent.
Die belachelijke aantijgingen over pedofilie zijn erg zwaar en blijkbaar vind je het nodig om dat soort laster te uiten. Ik vraag me af waar dat van daan komt.
Uit de "linkse" krantenquote:Nou ja, ik weet het wel natuurlijk.![]()
Yepz. No sex please, I'm British.quote:
Je bent dus wel homofoob?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:27 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Uit de nutteloosheid en het misbruik van waaruit de zogenaamde homo tolerantie gehaald moet worden. Ik heb je al vaker de dubbele moraal van de roep om tolerantie onder de neus gedrukt, maar je doet er niets mee, in plaats daarvan begin je mijn persoon aan te vallen alsof ik weet ik wat voor onrecht uit haal.
Zorg maar eens voor een fatsoenlijke integratie voordat de homo groepering zichzelf als exclusief isoleert.
Dág SCH. Ik heb geen energie voor je onzinquote:
Ik ben de eerste die kritiek heeft op het COC maar om te zeggen dat ze niet voor gelijke rechten zijn en dingen opdringen is echt zo onnozel, daar stokt iedere discussie.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:28 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Kan jij wel lezen? Of is iedereen die maar een schijntje van kritiek uit op COC een homofoob?
En dat is zeker niet het enige waar ik COC en exprezzo (bv.) op beoordeel
Ik heb hier veel mee te maken en weet precies waar die angst voor homoseksualiteit vandaan komt.quote:Uit de "linkse" kranten![]()
Lafbek.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:29 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Dág SCH. Ik heb geen energie voor je onzin
Dat gezeik over die boot. En over het hele gebeuren. Er zijn een paar boten waar dat voor kan komen, of die er iig vreselijk kinky uitzien. Fine, ben ik ook niet kapot van.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:25 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Het heeft niet mijn voorkeur om kinderen van 11 te betrekken in seksuele gebeurens van volwassenen, als dat het doel is van COC, graag.
Ik zie liever COC een realistische organisatie wordt en echt wat probeert te doen aan gelijke rechten ipv. homo's te willen voordringen.
Je bent er ook op tegen als het neo-nazi-bands lastig wordt gemaakt? Ze doen immers veel mensen plezier en het heet cultuur.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:28 schreef Aoristus het volgende:
[..]
En als dat nou cultuur heet? Het is een stuk kwalijker om te censureren als je er zoveel mensen tijdelijk veel plezier mee kan doen. Ik vind Paul de Leeuw ook niet altijd leuk, maar ik kan wel van zijn show genieten.
Cultuur als excuus voor discriminatie? Me reet!!! nooit!!!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:28 schreef Aoristus het volgende:
[..]
En als dat nou cultuur heet? Het is een stuk kwalijker om te censureren als je er zoveel mensen tijdelijk veel plezier mee kan doen. Ik vind Paul de Leeuw ook niet altijd leuk, maar ik kan wel van zijn show genieten.
Het is wel apart dat een rechter de uitspraak 'homo's dienen met hun hoofd naar beneden van iets hoogs afgegooid te worden' toelaatbaar vindt en deze zanger deze behandeling krijgt.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:26 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik vind het anders wel van de idiote dat iemand zo expliciet anti-homo teksten zingt en prima dat dat verboden wordt. Hij kan hier best komen optreden maar laat ie dat gelul acxhterwege laten. Het is discriminerend en het hoeft niet. De zanger in kwestie zou zelf ook niet zo behandeld willen worden en zou terecht zijn scheur lostrekken als dat zou gebeuren.
En de achtergrond van zijn eigen cultuur en de muziek waar hij in thuis hoort zou dat heel erg duidelijk moeten maken.
Van leven en laten leven heeft de beste Elephant man blijkbaar ook nog niet gehoord.
Ze zijn voor homorechten, niet voor gelijke rechten.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:29 schreef SCH het volgende:
Ik ben de eerste die kritiek heeft op het COC maar om te zeggen dat ze niet voor gelijke rechten zijn en dingen opdringen is echt zo onnozel, daar stokt iedere discussie.
Do tell ...quote:Ik heb hier veel mee te maken en weet precies waar die angst voor homoseksualiteit vandaan komt.
Is dat voor de rechter geweest dan?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:33 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Het is wel apart dat een rechter het toelaatbaar vindt om de uitspraak 'homo's dienen met hun hoofd naar beneden van iets hoogs afgegooid te worden' niet bestraft wordt en deze zanger deze behandeling krijgt.
En jij doet alsof je geen moeite met homo's hebt???quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:33 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ze zijn voor homorechten, niet voor gelijke rechten.
Die vergelijking is voor jouw rekening.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:31 schreef SCH het volgende:
[..]
Je bent er ook op tegen als het neo-nazi-bands lastig wordt gemaakt? Ze doen immers veel mensen plezier en het heet cultuur.
Ik heb inderdaad helemaal geen problemen met homofielenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:34 schreef SCH het volgende:
En jij doet alsof je geen moeite met homo's hebt???
Zeg het godverdomme dan gewoon. Dan kunnen we het erover hebben.
Maar deze walgelijke flauwekul, en maar doen alsof je geen problemen met homoseksualiteit hebt. Ik kots erop.
Ja. Het OM is zelfs in hoger beroep gegeaan na de vrijspraak van de rechtbank.quote:
Nee voor de jouwe. Waarom mag een band met anti-joodse teksten niet en met anti-homo teksten wel?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:38 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Die vergelijking is voor jouw rekening.
[]afbeelding]
Nope, ik laat me niet in een hokje stoppen door jouw tirades. Ik zou het ook prettig vinden als je stopt om mij de les te lezen over wat ik wel en wat ik niet mag vinden.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:39 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee voor de jouwe. Waarom mag een band met anti-joodse teksten niet en met anti-homo teksten wel?
Beetje vreemd Harry.
Klopt ja. Belachelijk.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:39 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Ja. Het OM is zelfs in hoger beroep gegeaan na de vrijspraak van de rechtbank.
Ik vind dat wat jij naar voren brengt ook wel wat voor te zeggen is, maar ik heb wat moeite met het paternalisme door hem meteen de toegang tot Nederland te ontzeggen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:55 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Klopt ja. Belachelijk.
Alleen wat er toen speelde was dat er gristelijke kerkvaders niet lang daarvoor dezelfde uitspraken haden gedaan en daarvoor niet waren aangepakt. Dan kun je het niet maken om het met deze kerkvader wel te doen.
Maar mijn teksten zijn het zeker niet nee.
Weet je... ik bewn ook altijd heeeeel erg happy als ik een stukje van mijn andere cultuur hier zie. heel erg blij. Het ruikt naar thuis.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:46 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Nope, ik laat me niet in een hokje stoppen door jouw tirades. Ik zou het ook prettig vinden als je stopt om mij de les te lezen over wat ik wel en wat ik niet mag vinden.
Als mensen vanuit een andere cultuur een klein stukje van hun thuis willen zien, dan moet dat kunnen, ze doen er niemand kwaad mee. Jij koppelt er gelijk een politiek regime aan en daarom is die uitspraak voor jouw rekening.
Daar ga ik niet over. Mijn muzieksmaak is het niet, noch heb ik er enige binding mee.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:19 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Weet je... ik bewn ook altijd heeeeel erg happy als ik een stukje van mijn andere cultuur hier zie. heel erg blij. Het ruikt naar thuis.
Maar als die mensen dan met dergelijke teksten komen ga ik toch wel backstage en zou ik zeggen: hey... er zijn 1000 dingen uit onze cultuur die je kunt overbrengen. Waarom een boodschap van haat? Is dat nu onze cultuur? Want een dergelijke haat komt niet eens voort uit een verzetscultuur en muziek die de reggae en dancehall is.
Het zal me werkelijk mijn aars oxideren wat je daar van vindt. Als je homofilie altijd als middelpunt stelt, dan zul je nooit met een open visie ergens op in gaan. Ik maak die cultuur niet, maar ik breek hem zeker niet af.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:56 schreef nokwanda het volgende:
fine, maar ik spreek wel vanuit die hoek.
Ik heb wel intensieve banden met een niet nederlandse cultuur waar homohaat wordt geportreteerd als zijnde een deel van cultuur en I do NOT take that shit uit die naam omdat men, als men wil genieten van een cultuur niet juist een zwaar negatieve insteek gaat nemen om een ander te discrimineren terwijl je je eigen cultuur juist met een nieuw zelfbewustzijn een positieve injectie wil geven. Daarom vind ik het aanhalen van dit incident een grote nono en een verbod op dergelijke teksten geen censuur.
En al helemaal geen achterstellen van een andere cultuur om de homo-emancipatie maar voorop te stellen.
Jij hebt echt een brein van een pinda he?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:14 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Misschien zou je er beter aan doen om het te negeren of anders gewoon mijn mening te respecteren. Mij kun je mij m'n mening niet verbieden namelijk. Alhoewel dat voor muzikant Elephant Man ook nadelig is verlopen, die mag niet eens voor zijn eigen publiek spelen omdat homo's die niet eens naar zijn muziek luisteren vinden dat hij niet in Nederland mag optreden. Ze krijgen er nog gelijk voor ook
Zolang de professionalisering van de homo-beweging het stadsgezicht blijft bepalen, blijf ik er moeite mee hebben. In dat opzicht heb je gelijk dat ik er wat mee zou moeten doen. En dat doe ik dus ook.
Je schrijft hier alleen maar dat je niets begrijpt van andere culturen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:02 schreef Devion het volgende:
[..]
Jij hebt echt een brein van een pinda he?
Het gaat niet om dat de homo's worden beledigd, maar omdat Elephant Man discrimineert door zijn anti-homo teksten. Als een gemiddelde Nederlanderse blanke artiest zulke teksten had over zwarte mensen, zou hij ook worden vervolgd voor discriminatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |