Ja en sommige mensen komen daarbij meer obstakels tegen dan andere.quote:Op maandag 14 mei 2007 22:09 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Elk mens heeft zijn moeilijkheden om het leven te accepteren zoals het is. So what?
Ik heb het COC anders nooit een anti-allochtonen campagne zien doen.quote:Het COC geeft heus niets om Polen, het is gewoon weer een stokpaardje om ingeslapen mensen onder de neus te wrijven dat het zogenaamd slecht gesteld is met de tolerantie. Intussen helpt datzelfde COC de tolerantie van elke andere minderheid om zeep door de eigen belangen te onderstrepen en de zogenaamde homo-haat te wijten aan de nieuwe Nederlanders. Als je zoiets eerlijk vindt, teken gerust. Ik steun het niet.
Liever iets voor iedereen, dan elke keer het voordeel van de twijfel naar een groep mensen die hun zakken vult over de rug van een ander. Letterlijk.
Ja, dat laat zien dat ze met heel veel mensen zijnquote:Op maandag 14 mei 2007 22:11 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ze worden aangekeken op een seksuele geaardheid en hoe wil COC dat tegengaan, juist door hun seksuele geaardheid te benadrukken en halfnaakt door de stad heen feesten.
![]()
Oeh, daar komen de vooroordelen alweer naar boven.quote:Op maandag 14 mei 2007 22:13 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Ja, dat laat zien dat ze met heel veel mensen zijnJuist omdat het COC zich liever verschuilt achter een petitie en lekker veilig door de grachten cruist met minderjarige homootjes
Ooit wel eens met COC Nederland gesproken? Moet ik contact voor je leggen en je zult het tegendeel zien!quote:Op maandag 14 mei 2007 22:09 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Elk mens heeft zijn moeilijkheden om het leven te accepteren zoals het is. So what?
Het COC geeft heus niets om Polen, het is gewoon weer een stokpaardje om ingeslapen mensen onder de neus te wrijven dat het zogenaamd slecht gesteld is met de tolerantie. Intussen helpt datzelfde COC de tolerantie van elke andere minderheid om zeep door de eigen belangen te onderstrepen en de zogenaamde homo-haat te wijten aan de nieuwe Nederlanders. Als je zoiets eerlijk vindt, teken gerust. Ik steun het niet.
Liever iets voor iedereen, dan elke keer het voordeel van de twijfel naar een groep mensen die hun zakken vult over de rug van een ander. Letterlijk.
Je hebt gelijk. Het itim is echter niet Polen in Nederland maar Polen of buitenlanders in Polen. Vakantiegangers bijvoorbeeld.quote:Op maandag 14 mei 2007 22:05 schreef IHVK het volgende:
[..]
Tuurlijk hebben allochtone homo's dezelfde rechten en plichten als iedere andere allochtoon.
Maar dat neemt niet weg dat zij meerdere obstakels zullen tegenkomen in het leven.
Maar je hebt het over verblijfsstatus. Allochtonen zijn mensen met Nederlands paspoort dus daar ging het niet om.
Je hebt het stukje niet gelezen en je leest de kranten blijkbaar ook al niet.quote:Op maandag 14 mei 2007 22:13 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja en sommige mensen komen daarbij meer obstakels tegen dan anderen.
[..]
Ik heb het COC anders nooit een anti-allochtonen campagne zien doen.
En als men iets doet aan de acceptatie onder nieuwkomers, zonder hen daarbij in kwaad daglicht te stellen, vind ik dat alleen maar positief.
Nog niet zolang geleden stond er in de Volkskrant, dat het COC de homo-haat wijt aan de nieuwe Nederlanders, ik kan het jammergenoeg niet reproduceren. Maakt ook niets uit, het gaat op dit moment over Polen.quote:13 okt 2004
ROSS: ONDERZOEK NAAR ACCEPTATIE HOMO’S
Lijn Staatssecretaris Ross (VWS) gaat het Sociaal en Cultureel Planbureau (SCP) vragen onderzoek te doen naar de acceptatie van homo’s in Nederland.
De staatssecretaris deed de toezegging tijdens een overleg met de Tweede Kamer over homo-emancipatie. Het vorige onderzoek dateert van 1997. Daaruit bleek dat 95 procent van de Nederlandse bevolking homoseksualiteit volledig accepteert. 'We spelen een voortrekkersrol in Nederland, maar we moeten wel onderhoud plegen', aldus Ross.
Bron:Nieuwsbericht ministerie van VWS
You are from Barcelona I see. Minderjarige homootjes die in grachten cruisen? Hoe kom je er bij. De vraag is vanuit de jongeren zelf gekomen en het COC bemiddeld hierbij.quote:Op maandag 14 mei 2007 22:13 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Ja, dat laat zien dat ze met heel veel mensen zijnJuist omdat het COC zich liever verschuilt achter een petitie en lekker veilig door de grachten cruist met minderjarige homootjes
Iedere handtekening telt. Het is een mondiale actie. Niet alleen COC Nederland doet hier aan mee maar ook Amnesy International bijvoorbeeld. Ik zou het op prijs stellen als je voor de belangen van de mensen in Polen op durft te komen middels je handtekening.quote:Op maandag 14 mei 2007 22:24 schreef Bram117 het volgende:
Goede petitie, maar ik denk niet dat het gaat helpen. Je kunt de gedachten van de mensen niet veranderen door gewoon te tonen dat je ontevreden bent met wat ze denken. Want Polen heeft nu al de regels van de Europese Unie aangenomen.(anders zouden ze niet in de EU zitten) Je moet namelijk de gedachten van de mensen veranderen, en dat gaat zeker niet makkelijk aangezien heel veel Polen Jan Pawel II(vorige paus)nog steeds als een held zien en daarmee ook de mening van de kerk tegenover homoseksualiteit ook hebben meegenomen.
En ik vrees dat de enigste manier van iets tegen homofobie te doen in Polen is wachten tot een andere generatie heeft overgenomen(En zelfs dan gaat het verre van ideal zijn voor homoseksuelen in Polen)
Ik vrees dat de enigste manier om zelfs iets te doen tegen homofobie in Polen is om gewoon geduld te hebben.
Om er maar meteen bij te zeggen dat ik in Polen woon, geen Pool ben noch homofoob of homo![]()
Bram117
Ik teken de petitie NIETquote:Op maandag 14 mei 2007 22:22 schreef CARLAK het volgende:
[..]
You are from Barcelona I see. Minderjarige homootjes die in grachten cruisen? Hoe kom je er bij. De vraag is vanuit de jongeren zelf gekomen en het COC bemiddeld hierbij.
Graag on topic blijven. Het betreft hier een petitie voor Polen. De grachten Gay Pride staat hier totaal buiten.
Het COC is in mijn ogen een ondergewaardeerde federatie van instellingen. Klik maar eens op hun web site en je zult verstelt staan wat ze doen.
Je hebt een nogal stoffig en denkbeeld over het COC. Vernieuwingen gaan sneller dan je denkt.
Maak je eigen keuze. Teken de petitie of doe het niet.![]()
En als deze petitie nou puur ging om de homo acceptatie in Polen. Dat die Poolse homo's gewoon hunzelf kunnen zijn.quote:Op maandag 14 mei 2007 22:27 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Ik teken de petitie NIET
En wel omdat ik de onderhuidse fascistische homo-stroming niet steun. Zodra men zich boven het normale volk verheven waant en zich daar naar gaat gedragen, dan vind ik het onbegrijpelijk dat zoiets steun kan vinden met enkele steekwoorden als 'tolerantie' en 'vrijheid', van beiden is het contra-effect zeer duidelijk waarneembaar voor de mensen die even iets verder denken dan de korte-termijnsdoelen die dergelijke organisaties als het COC stellen. Het gaat hier altijd om individualistische belangen in combinatie met consumentisme en dat is een belangrijke doodssteek gebleken voor het liberale gedachtengoed waar Nederland groot mee is geworden.
Wat stelt zo'n petitie voor dan ?quote:Op maandag 14 mei 2007 22:28 schreef IHVK het volgende:
[..]
En als deze petitie nou puur ging om de homo acceptatie in Polen. Dat die Poolse homo's gewoon hunzelf kunnen zijn.
Zou je het dan ondertekenen?
Trouwens, Het COC gaat komend weekend met een delegatie Europarlementariers afreizen naar Warschau. De EU wil Polen onder druk zetten door een politiek statement te maken. Vorig jaar werd diezelfde delegatie nog met eieren bekogeld. Dit jaar misschien opnieuw. Maar ze blijven wel achter de doelgroep staan en doen wat ze doen kunnen zodat ook daar de mensen gewoon in vrijheid kunnen leven en daar gaat het toch om?quote:Op maandag 14 mei 2007 22:24 schreef Bram117 het volgende:
Goede petitie, maar ik denk niet dat het gaat helpen. Je kunt de gedachten van de mensen niet veranderen door gewoon te tonen dat je ontevreden bent met wat ze denken. Want Polen heeft nu al de regels van de Europese Unie aangenomen.(anders zouden ze niet in de EU zitten) Je moet namelijk de gedachten van de mensen veranderen, en dat gaat zeker niet makkelijk aangezien heel veel Polen Jan Pawel II(vorige paus)nog steeds als een held zien en daarmee ook de mening van de kerk tegenover homoseksualiteit ook hebben meegenomen.
En ik vrees dat de enigste manier van iets tegen homofobie te doen in Polen is wachten tot een andere generatie heeft overgenomen(En zelfs dan gaat het verre van ideal zijn voor homoseksuelen in Polen)
Ik vrees dat de enigste manier om zelfs iets te doen tegen homofobie in Polen is om gewoon geduld te hebben.
Om er maar meteen bij te zeggen dat ik in Polen woon, geen Pool ben noch homofoob of homo![]()
Bram117T
Je tekent dat je het eens bent met de inhoud van de tekst. In dit geval betreft het een petitie tegen homofobie in Polen. Dit houdt in dat ook op termijn homo's in Polen gewoon hand in hand over straat kunnen lopen of zoals de voorzitter van COC Nederland zegt elkaar op de brug een zoen kunnen geven.quote:
Tegen welke voorwaarden moet dat dan kunnen? Moeten er overal camera's geplaatst worden, zoals in Amsterdam,. zodat elke homo kan flaneren over de Leidschestraat in Warschau?quote:Op maandag 14 mei 2007 22:36 schreef CARLAK het volgende:
[..]
Je tekent dat je het eens bent met de inhoud van de tekst. In dit geval betreft het een petitie tegen homofobie in Polen. Dit houdt in dat ook op termijn homo's in Polen gewoon hand in hand over straat kunnen lopen of zoals de voorzitter van COC Nederland zegt elkaar op de brug een zoen kunnen geven.
Gewoon jezelf kunnen zijn dus, zonder aanziens des persoons of sexuele geaardheid.![]()
Zo ver zijn we hier trouwens ook nog laaaaang niet.quote:Op maandag 14 mei 2007 22:36 schreef CARLAK het volgende:
[..]
Je tekent dat je het eens bent met de inhoud van de tekst. In dit geval betreft het een petitie tegen homofobie in Polen. Dit houdt in dat ook op termijn homo's in Polen gewoon hand in hand over straat kunnen lopen of zoals de voorzitter van COC Nederland zegt elkaar op de brug een zoen kunnen geven.
Gewoon jezelf kunnen zijn dus, zonder aanziens des persoons of sexuele geaardheid.![]()
Gelijk heb je. Gaat in Amsterdam makkelijker dan daar buiten. Ben zelf niet gay, woon in Oost-Groningen maar de taferelen die Polen mensen durft op te leggen zodat je daar niet eens een baan kunt krijgen voor heel wat beroepen, dat is iets waar we als Europa volgens mij een vuist tegen moeten maken. Zij willen graag deel uitmaken van de EU. Dan moeten ze ook de normen en waarden van de grondleggers van de EU accepteren. Nederland was naast Belgiė, Luxemburg, Duitsland, Frankrijk en Italiė wel de grondlegger van de huidige EU.quote:Op maandag 14 mei 2007 22:39 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Zo ver zijn we hier trouwens ook nog laaaaang niet.
Voorwaarden? Camera's? Leidsschestraat in Warschau. Waar ligt die dan? Je wijkt nogal af mijns inziens. Het gaat om mensenrechten en niet om Big Brother. Je kunt altijd nog De Gouden Kooi gaan kijken maar die vind je niet onder het item politiek.quote:Op maandag 14 mei 2007 22:39 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Tegen welke voorwaarden moet dat dan kunnen? Moeten er overal camera's geplaatst worden, zoals in Amsterdam,. zodat elke homo kan flaneren over de Leidschestraat in Warschau?
Bedankt. Weer een. Samen komen we er wel.quote:Op maandag 14 mei 2007 22:58 schreef Bram117 het volgende:
Getekent. Was al compleet vergeten om te tekenen![]()
Om er maar even bij te zeggen dat de huidige regering van Polen bestaat uit een mix van Nazies, Ultra nationalisten en homophoben die alleen maar aan de macht zijn geraakt door slim gebruik propaganda gebruik van Katholieken en mensen die 10 jaar geleden de telefoon leerden gebruiken en het internet niet gebruiken.
Verwacht eenmaal dat deze mensen niet meer aan de macht zijn dat het beleid van Polen qua zowat alles enorm gaat verbeteren. Ze zijn zowat zeker die macht kwijt in 2010![]()
Bram117
quote:Op maandag 14 mei 2007 22:27 schreef Aoristus het volgende:
Ik teken de petitie NIET
En wel omdat ik de onderhuidse fascistische homo-stroming niet steun.
Wist je dat Duitsland ook een loyaliteitsverklaring kende ten tijde van WO IIquote:Op maandag 14 mei 2007 22:36 schreef CARLAK het volgende:
[..]
Thanks. Waarom steun jij de petitie wel/niet?quote:
Ik steun de petitie niet en om ongeveer de reden die jij al schetste. Ze streven helemaal niet naar gelijkheid, maar voor homo's boven alles. Wat dat betreft hebben ze veel gelijkenis met doorgeslagen feministen.quote:Op maandag 14 mei 2007 23:09 schreef Aoristus het volgende:
Thanks. Waarom steun jij de petitie wel/niet?
[negeer modus aan]quote:Op maandag 14 mei 2007 23:25 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik steun de petitie niet en om ongeveer de reden die jij al schetste. Ze streven helemaal niet naar gelijkheid, maar voor homo's boven alles. Wat dat betreft hebben ze veel gelijkenis met doorgeslagen feministen.
Bovendien heb ik een hekel aan COC met hun kinderhomoboten. Pedo's![]()
Waarom? Hij vertelt gewoon wat er gaande is anno 2007. Deze maatschappij onderstreep jij met je petitiequote:
Mijn petitie? Had ik die invloed maar. Toch respecteer ik ieders mening. Die van hem, die van jou maar ook die van mij. Soms wijken ze af, soms komen ze overeen.quote:Op maandag 14 mei 2007 23:28 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Waarom? Hij vertelt gewoon wat er gaande is anno 2007. Deze maatschappij onderstreep jij met je petitie
Je mag van mij het laatste woord hebben. Liever heb ik dat je nadenkt over wat je hier stelt en wat het voor effect sorteert. Misschien helpt het in je afweging. Als je vóór iets bent, dan ben je ook ergens tégen iets. Het is aan jou om de argumenten te verzamelenquote:Op maandag 14 mei 2007 23:30 schreef CARLAK het volgende:
[..]
Mijn petitie? Had ik die invloed maar. Toch respecteer ik ieders mening. Die van hem, die van jou maar ook die van mij. Soms wijken ze af, soms komen ze overeen.![]()
Gelijk heb je. Bedankt voor je steun. De handtekeningen worden morgen ingeleverd. Slaap lekker!quote:Op maandag 14 mei 2007 23:39 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Je mag van mij het laatste woord hebben. Liever heb ik dat je nadenkt over wat je hier stelt en wat het voor effect sorteert. Misschien helpt het in je afweging. Als je vóór iets bent, dan ben je ook ergens tégen iets. Het is aan jou om de argumenten te verzamelen
laat het duidelijk zijn dat ik de petitie NIET steun dan hč.quote:Op maandag 14 mei 2007 23:45 schreef CARLAK het volgende:
gel
[..]
Gelijk heb je. Bedankt voor je steun. De handtekeningen worden morgen ingeleverd. Slaap lekker!![]()
Ik dacht dat jij een tijdje terug eindelijk begrepen had dat het wel degelijk slecht gesteld is met de tolerantie van homo's, zowel in Nederland als ergens anders (en zeker in Polen)? Of was jij niet degene die eindelijk het licht had gezien?quote:Op maandag 14 mei 2007 22:09 schreef Aoristus het volgende:
[..]
dat het zogenaamd slecht gesteld is met de tolerantie
Net zoals hetero's hun seksualiteit nooit uitdragen, zeker...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:48 schreef MadMarco het volgende:
homofilie is geen probleem zolang het niet te breed wordt uitgemeten. Dus geen gayparade's e.d. Uitkomen voor seksualiteit moet wel gepast zijn, niet zoals veel homo's dat doen, da's buitengewoon asociaal.
Dat is een mooie aanvulling en ongeveer samenvattend wat ik bedoelde te schrijvenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 03:05 schreef Lukashenko het volgende:
Ik ben het volledig eens met Aoristus. Ik teken absoluut niet, omdat het merendeel van de homo's zelf buitengewoon intolerant zijn. Het homo-emancipatie lijkt doorgeschoten te zijn in dit land, hetzelfde inderdaad met het feminisme.
Ik ben voorstander van gelijke rechten van man en vrouw, dit is wat anders dan een man=vrouw. Homo's hoeven van mij niet het gevang in en molestatie van personen omwille van hun geaardheid ben ik ook niet voor. Echter de homo's van nu, in hun VINEX-locatie wijkjes, met hun doorzonwoninkjes, hun lijfrentepensioen, twee auto's voor de deur en een COC die vanachter een bureau in een duur pand in Amsterdam even uittekent dat er nog geen gay-parade in Moldaviė is, terwijl menig homo dat land niet eens op de kaart kan aanwijzen, nee daar heb ik niets mee.
Veel homo's, ook homo's die ik persoonlijk ken, vind ik ronduit rechts en zelf erg intolerant en rascistisch.
En Polen is bovenal een soeverein land, het volk is momenteel anti-EU, dus als je de spanning en haat jegens Brussel wil opvoeren moet je vooral dit als COC-VINEX en grachtengordelhomo-belangenclubje gaan doordrukken. De Polen kunnen ons bloed toch al drinken na de taferelen van de abortusboot van een stel doorgedraaide Dolle Mina's van Women on Waves.
quote:Op maandag 14 mei 2007 20:11 schreef Aoristus het volgende:
Ik peins er niet over![]()
Tenzij het hele zwikje naar Polen gaat om daar hun homoseksualiteit kort te sluiten
quote:Op maandag 14 mei 2007 23:25 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik steun de petitie niet en om ongeveer de reden die jij al schetste. Ze streven helemaal niet naar gelijkheid, maar voor homo's boven alles. Wat dat betreft hebben ze veel gelijkenis met doorgeslagen feministen.
Bovendien heb ik een hekel aan COC met hun kinderhomoboten. Pedo's![]()
Dat je je homohaat overal zo openlijk moet spuien, het begint een beetje zielig te worden.quote:
Waarom niet?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:07 schreef PJORourke het volgende:
Spam. En een Gay Parade heeft niks met homorechten te maken.
Begin je weer met je insinuaties? Ik ben tegen de zogenaamde hervormingen vanuit de homobeweging en heb maatschappelijke kritiek tegen de processen waar jij blijkbaar voorstander van bent. Lees gerust terug, misschien zie je er een kern van waarheid in.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:06 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat je je homohaat overal zo openlijk moet spuien, het begint een beetje zielig te worden.
Kan je niet beter in therapie gaan om je jeugdervaringen te verwerken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |