Dus soms kan je een 11 halen en soms maximaal een 9?quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:51 schreef B.ertha het volgende:
Het is punten/totaal maal 9 +x
x kan variëren van 0 tot 2. 1 is normaal, <1 is voor makkelijke examens, >1 is voor moeilijke
quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:53 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Dus soms kan je een 11 halen en soms maximaal een 9?
Het werkt toch via omzettingstabellen die normering ofzo? Ik heb daar eigenlijk nog niet echt naar gekeken![]()
Bij onze klas bij Nederlands en Wiskunde zijn de eerste 5 op de lijst (dus van A tot D) de 5 grootste stumpers van de school.quote:Op maandag 14 mei 2007 20:09 schreef Ice_Ice het volgende:
ja volgensmij ook, scholen moeten wel van de eerste 5 leerlingen per vak de punten doorsturen om mede de normering te bepalen, ik denk niet dat al die klachten echt helpen voor een lagere normering
Volgens mij zeg je hetzelfde maar dan op een andere manier... dus ik denk niet dat het correctiemodel zo strak nageleefd gaat worden. En je leraar gaat toch proberen extra puntjes voor je te sparen (als het een beetje een toffe peer is)quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:21 schreef Cerubo het volgende:
Ik had als visie: De democratie in Nederland functioneert niet. Ik heb 'm biij mijn beoordeling maar asl fout gerekend, omdat het niet zo in correctiemodel staat niet...
Hier in Den Haagh wel jongequote:Op woensdag 16 mei 2007 23:26 schreef Heinekenner het volgende:
[..]
Bij onze klas bij Nederlands en Wiskunde zijn de eerste 5 op de lijst (dus van A tot D) de 5 grootste stumpers van de school.
Hopenlijk is dat bij de rest van Nederland ook
Is een vrouw, maar is opzich wel ok in beoordelen denk ikquote:Op woensdag 16 mei 2007 23:28 schreef Heinekenner het volgende:
[..]
Volgens mij zeg je hetzelfde maar dan op een andere manier... dus ik denk niet dat het correctiemodel zo strak nageleefd gaat worden. En je leraar gaat toch proberen extra puntjes voor je te sparen (als het een beetje een toffe peer is)
Hahaha ja, iedereen klaagt om niks. Nu is er een klaaglijn tegen het klagen nodigquote:Op woensdag 16 mei 2007 22:44 schreef MaxC het volgende:
Echt triest dat zoveel mensen klagen over Nederlands. Nu lijkt het net alsof Nederlands heel moeilijk was, terwijl Wiskunde toch echt 100x moeilijker was.
Nederlands vond ik duidelijk, goed, niet te lang en goed te doen. Is er ook een complimentenlijn?
hier ookquote:Op woensdag 16 mei 2007 23:26 schreef Heinekenner het volgende:
[..]
Bij onze klas bij Nederlands en Wiskunde zijn de eerste 5 op de lijst (dus van A tot D) de 5 grootste stumpers van de school.
Hopenlijk is dat bij de rest van Nederland ook
Bij ons zijn ze aardig slim, geloof ikquote:Op woensdag 16 mei 2007 23:26 schreef Heinekenner het volgende:
[..]
Bij onze klas bij Nederlands en Wiskunde zijn de eerste 5 op de lijst (dus van A tot D) de 5 grootste stumpers van de school.
Hopenlijk is dat bij de rest van Nederland ook
quote:Op donderdag 17 mei 2007 08:46 schreef DahaKa het volgende:
klageun voor ned is voor losersAls je hier onvoldoende voor gehaald heb dan is het gewoon je eigen schuld, had je maar vaker moeten oefenen. Ik bedoel, KOMOP het is Nederlands... als je dat niet beheerst:x
![]()
Ben ik het helemaal mee eens.quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:23 schreef -jos- het volgende:
[..]
Dankje!!![]()
Mijn klacht voor Nederlands:
2,3 en 4: Waren te lastig omdat er verschillende tekstsoorten door elkaar werden gebruikt.
13: De vraagstelling was te onduidelijk.
21: Er werd te weinig informatie gegeven waardoor de juiste indeling van de samenvatting niet goed was te achterhalen; de structuur was moeilijker te achterhalen in vergelijking met vorige examens.
Mijn klacht voor Wiskunde B1,2:
Het examen was te lastig en te lang, hierdoor ontstond tijdsnood en heb ik de laatste 5 vragen niet meer naar behoren kunnen maken.
Vraag 2,3 en 4 waren eindelijk eens een beetje op niveau, begint iedereen te zeikenquote:Op woensdag 16 mei 2007 22:23 schreef -jos- het volgende:
[..]
Dankje!!![]()
Mijn klacht voor Nederlands:
2,3 en 4: Waren te lastig omdat er verschillende tekstsoorten door elkaar werden gebruikt.
13: De vraagstelling was te onduidelijk.
21: Er werd te weinig informatie gegeven waardoor de juiste indeling van de samenvatting niet goed was te achterhalen; de structuur was moeilijker te achterhalen in vergelijking met vorige examens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |