Dus soms kan je een 11 halen en soms maximaal een 9?quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:51 schreef B.ertha het volgende:
Het is punten/totaal maal 9 +x
x kan variëren van 0 tot 2. 1 is normaal, <1 is voor makkelijke examens, >1 is voor moeilijke
quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:53 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Dus soms kan je een 11 halen en soms maximaal een 9?
Het werkt toch via omzettingstabellen die normering ofzo? Ik heb daar eigenlijk nog niet echt naar gekeken![]()
Bij onze klas bij Nederlands en Wiskunde zijn de eerste 5 op de lijst (dus van A tot D) de 5 grootste stumpers van de school.quote:Op maandag 14 mei 2007 20:09 schreef Ice_Ice het volgende:
ja volgensmij ook, scholen moeten wel van de eerste 5 leerlingen per vak de punten doorsturen om mede de normering te bepalen, ik denk niet dat al die klachten echt helpen voor een lagere normering
Volgens mij zeg je hetzelfde maar dan op een andere manier... dus ik denk niet dat het correctiemodel zo strak nageleefd gaat worden. En je leraar gaat toch proberen extra puntjes voor je te sparen (als het een beetje een toffe peer is)quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:21 schreef Cerubo het volgende:
Ik had als visie: De democratie in Nederland functioneert niet. Ik heb 'm biij mijn beoordeling maar asl fout gerekend, omdat het niet zo in correctiemodel staat niet...
Hier in Den Haagh wel jongequote:Op woensdag 16 mei 2007 23:26 schreef Heinekenner het volgende:
[..]
Bij onze klas bij Nederlands en Wiskunde zijn de eerste 5 op de lijst (dus van A tot D) de 5 grootste stumpers van de school.
Hopenlijk is dat bij de rest van Nederland ook
Is een vrouw, maar is opzich wel ok in beoordelen denk ikquote:Op woensdag 16 mei 2007 23:28 schreef Heinekenner het volgende:
[..]
Volgens mij zeg je hetzelfde maar dan op een andere manier... dus ik denk niet dat het correctiemodel zo strak nageleefd gaat worden. En je leraar gaat toch proberen extra puntjes voor je te sparen (als het een beetje een toffe peer is)
Hahaha ja, iedereen klaagt om niks. Nu is er een klaaglijn tegen het klagen nodigquote:Op woensdag 16 mei 2007 22:44 schreef MaxC het volgende:
Echt triest dat zoveel mensen klagen over Nederlands. Nu lijkt het net alsof Nederlands heel moeilijk was, terwijl Wiskunde toch echt 100x moeilijker was.
Nederlands vond ik duidelijk, goed, niet te lang en goed te doen. Is er ook een complimentenlijn?
hier ookquote:Op woensdag 16 mei 2007 23:26 schreef Heinekenner het volgende:
[..]
Bij onze klas bij Nederlands en Wiskunde zijn de eerste 5 op de lijst (dus van A tot D) de 5 grootste stumpers van de school.
Bij ons zijn ze aardig slim, geloof ikquote:Op woensdag 16 mei 2007 23:26 schreef Heinekenner het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 mei 2007 08:46 schreef DahaKa het volgende:
klageun voor ned is voor losersAls je hier onvoldoende voor gehaald heb dan is het gewoon je eigen schuld, had je maar vaker moeten oefenen. Ik bedoel, KOMOP het is Nederlands... als je dat niet beheerst:x
![]()
Ben ik het helemaal mee eens.quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:23 schreef -jos- het volgende:
[..]
Dankje!!![]()
Mijn klacht voor Nederlands:
2,3 en 4: Waren te lastig omdat er verschillende tekstsoorten door elkaar werden gebruikt.
13: De vraagstelling was te onduidelijk.
21: Er werd te weinig informatie gegeven waardoor de juiste indeling van de samenvatting niet goed was te achterhalen; de structuur was moeilijker te achterhalen in vergelijking met vorige examens.
Mijn klacht voor Wiskunde B1,2:
Het examen was te lastig en te lang, hierdoor ontstond tijdsnood en heb ik de laatste 5 vragen niet meer naar behoren kunnen maken.
Vraag 2,3 en 4 waren eindelijk eens een beetje op niveau, begint iedereen te zeikenquote:Op woensdag 16 mei 2007 22:23 schreef -jos- het volgende:
[..]
Dankje!!![]()
Mijn klacht voor Nederlands:
2,3 en 4: Waren te lastig omdat er verschillende tekstsoorten door elkaar werden gebruikt.
13: De vraagstelling was te onduidelijk.
21: Er werd te weinig informatie gegeven waardoor de juiste indeling van de samenvatting niet goed was te achterhalen; de structuur was moeilijker te achterhalen in vergelijking met vorige examens.
Dan ga ik klagen over de regen die zo hard op het dak neerkwam!quote:Op woensdag 16 mei 2007 18:28 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ach daarna kan je je wer concentreren.
Ergens anders had men geklaagd over fluitende vogels![]()
Zal ik ook klagen? ik hoorde een haan kraaien nml![]()
HALLO!! bij mij waren ze in de buurt aan het HEIEN!! dat is pas een herriequote:Op woensdag 16 mei 2007 19:55 schreef 61neorej het volgende:
[..]
Ja, die wolkbreuk was ook echt, maar was je zegt gewoon geen aandacht aan besteden dan heb je er niet zoveel last van en er is toch niemand die er was aan kan doen met dat soort dingen.
De natuur wordt niet stil voor een examen.
Zelfs de recensist van de NRC kon die vragen niet beantwoorden (had een 9 op het eindexamen in 1977quote:Op donderdag 17 mei 2007 12:35 schreef robski18 het volgende:
[..]
Vraag 2,3 en 4 waren eindelijk eens een beetje op niveau, begint iedereen te zeiken![]()
En toch is het niks. 1 op 35 ofzoquote:Op donderdag 17 mei 2007 13:04 schreef Cerubo het volgende:
Al 911 klachten Nederlands VWO, meer dan ik gedacht / gehoopt had
Ja.quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:00 schreef appie159 het volgende:
ik sta als eerst in de lijst op alfabetische volgorde...wat wordt er dan met m'n cijfer gedaan? die wordt opgestuurd ofzo?
Dat is dan beter voor Ned, want van uit al die cijfers van de 5 eersten per school wordt de norm oa bepaald.quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:10 schreef appie159 het volgende:
[..]
wat moeten ze met MIJN cijfer... ben niet bepaald de beste van de klas![]()
Ik denk dat je er op moet rekenen van nietquote:Ik had bij de visie van de schrijver: de elite heeft teveel en de kiezer heeft te weinig macht. Komt ook op hetzelfde neer maar ik vraag me af of het goed is
dat is dan erg mooiquote:Op donderdag 17 mei 2007 13:20 schreef FrituurVetPet het volgende:
Dat is dan beter voor Ned, want van uit al die cijfers van de 5 eersten per school wordt de norm oa bepaald.
Al je vind dat je slechte voorbereiding hebt gehad, kun je ook klagen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:23 schreef Willewa het volgende:
Welke mongool heeft er over Economie 1 geklaagd? is 1 klacht over binne... is maandag pas
Ja dat zijn stumperds die klagen dat ze slecht zijn voorbereid. Hoe triest, je bereid jezelf toch voor, daar ben je zelf bij, en dan klagenquote:Op donderdag 17 mei 2007 13:23 schreef Willewa het volgende:
Welke mongool heeft er over Economie 1 geklaagd? is 1 klacht over binne... is maandag pas
tvpquote:Op donderdag 17 mei 2007 13:36 schreef MrManiak het volgende:
We zijn door de 2000 heen! 2014 klachten voor NL!
dengggquote:Op donderdag 17 mei 2007 13:36 schreef MrManiak het volgende:
We zijn door de 2000 heen! 2014 klachten voor NL!
quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:08 schreef borisz het volgende:
het papier is kut, dan zit je op pagina 5 en dan op 3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |