Dat kan, maar aje kan nog pistol kills maken door headshots, of door iemand eerst twee keer down te slaan.quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:43 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
nou, iemand die bijv. alleen execution speelt, zal eig nooit een pistol kill maken, dus dan kan je theoretisch gezien de 10k halen zonder de pistol-achievement.
Whoopsquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:32 schreef buffelmaster het volgende:
[..]
Dit topic is bedoeld om mensen te vinden voor het GoW teamtoernooi, niet hiervoor zoals ijsmeis al zei in de post boven jou post.
Even on topic: zijn de vijf mensen die hier zitten zonder team nu een team geworden?? Ik ga vanavond het officiele topic openen en dan kan ik jullie als team neerzetten. Dan hebben we al gegarandeerd 4 teams.
wij samen in een team?quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:26 schreef kanna het volgende:
[..]
Whoops
Ik heb eigenlijk geen idee. Er is in ieder geval nog niks concreets afgesproken...misschien tijd om dat eens te doen ja. Ik ben in ieder geval voor, dus als de rest van de "teamlozen" ook wil: count me in.
Lijkt me het handigste als de overige vier dan even reageren hieronder....
Ik herinner het me weerquote:Op donderdag 17 mei 2007 16:06 schreef kanna het volgende:
Ja, ik was die gast die co-op wou spelen, weet je nog
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |