Ben je er ook nog in MUZ Triviaquote:Op maandag 14 mei 2007 15:33 schreef RoofingBurner het volgende:
Benne we weer.
Omdat het op zaterdag is, en ik vanuit reli overwegingen op zaterdag niet reis (of de computer gebruik, zoals je misschien is opgevallenquote:Op maandag 14 mei 2007 15:35 schreef Yurithemaster het volgende:
PR waarom kom jij niet naar de meet?
Maar ik dacht dat zondag de rustdag is.quote:Op maandag 14 mei 2007 15:36 schreef PhysicsRules het volgende:
Omdat het op zaterdag is, en ik vanuit reli overwegingen op zaterdag niet reis (of de computer gebruik, zoals je misschien is opgevallen).
Ook al niet.quote:Op maandag 14 mei 2007 15:36 schreef ScottTracy het volgende:
Kraftwerk?
Grapje zeker?quote:Op maandag 14 mei 2007 15:36 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Omdat het op zaterdag is, en ik vanuit reli overwegingen op zaterdag niet reis (of de computer gebruik, zoals je misschien is opgevallen).
alleen bij katholieken e.d. toch?quote:Op maandag 14 mei 2007 15:37 schreef wyccie het volgende:
[..]
Maar ik dacht dat zondag de rustdag is.
[..]
Ook al niet.
Nee, hintje:quote:Op maandag 14 mei 2007 15:38 schreef Yurithemaster het volgende:
rolling stones?
Hintje dan?quote:Op maandag 14 mei 2007 15:38 schreef wyccie het volgende:
Hup, hup, mensen. Ik wil nog even de stad in.
Ik ben joods, niet christelijkquote:Op maandag 14 mei 2007 15:37 schreef wyccie het volgende:
[..]
Maar ik dacht dat zondag de rustdag is.
Tadaa!quote:Op maandag 14 mei 2007 15:39 schreef ScottTracy het volgende:
New Order?
ScottTracy +1quote:Hun 12" Blue Monday is de best verkopende 12"-single aller tijden. De verpakking leek op een grote 5¼"-floppydisk. Dat was erg bewerkelijk, waardoor (volgens de band) op ieder exemplaar geld moest worden toegelegd.
een stuk strenger zelfs, over het algemeen.quote:Op maandag 14 mei 2007 15:41 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zoiets dacht ik al, maar ik wist niet dat hun rustdag ook zo streng was.![]()
Heb jij heel toevallig een origineel exemplaar? En wil je die heel toevallig kwijt?quote:
Joden mochten vroeger niet eens zelf het licht aan doen, ik wist niet dat je zo orthodox was Physics?quote:Op maandag 14 mei 2007 15:41 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zoiets dacht ik al, maar ik wist niet dat hun rustdag ook zo streng was.![]()
Nog steeds nietquote:Op maandag 14 mei 2007 15:42 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Joden mochten vroeger niet eens zelf het licht aan doen, ik wist niet dat je zo orthodox was Physics?
Snelquote:Op maandag 14 mei 2007 15:42 schreef wyccie het volgende:
Ian Curtis, omdat hij zelfmoord pleegde.
Oh het is echt reliquote:Op maandag 14 mei 2007 15:42 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
een stuk strenger zelfs, over het algemeen.
Wat doe je? Alweer goed!quote:Op maandag 14 mei 2007 15:43 schreef wyccie het volgende:
Shit, ik moest weg!
Whahaha, waarom wéét je dat???quote:Op maandag 14 mei 2007 15:45 schreef ScottTracy het volgende:
Ron Link
quote:Op maandag 14 mei 2007 15:46 schreef RoofingBurner het volgende:
Chantal Jansen
Ben al weg.quote:Op maandag 14 mei 2007 15:47 schreef geertp het volgende:
onderonsje tussen wyccie en scotty dit topic...
quote:Op maandag 14 mei 2007 15:47 schreef ScottTracy het volgende:
Ik heb de zoektocht naar Tarzan op tv gezien![]()
quote:Op maandag 14 mei 2007 15:54 schreef Yankee het volgende:
the pianist
lijkt me logischer als mijn antwoord inderdaad.quote:Op maandag 14 mei 2007 16:01 schreef PhysicsRules het volgende:
oftewel tafeltennis
Dan Frank Sinatra Doctrine?quote:Op maandag 14 mei 2007 16:06 schreef PhysicsRules het volgende:
Aanvulling: het was een vervanging van de Brezhnev Doctrine.
inderdaad, bedankt daarvoorquote:Op maandag 14 mei 2007 16:11 schreef Cootz het volgende:
Ik legde 'm ook iets te mooi voor... dat moet ik toch eens afleren...
Correct, in 1988.quote:Op maandag 14 mei 2007 16:14 schreef steekbal het volgende:
Breukink ?
Nu in Groningenquote:Op maandag 14 mei 2007 16:15 schreef Yurithemaster het volgende:
Yankee zit jij nu in de vs of in groningen of hoe zit het nou?
Nee. Toen ik me heb aangemeld op Fok zat ik in de VS op een College. Inmiddels studeer ik gewoon in NL. Heb het alleen nooit echt aangepast.quote:Op maandag 14 mei 2007 16:20 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Maar normaal zit je in de VS of begrijp ik het verkeerd
ja, diequote:Op maandag 14 mei 2007 16:25 schreef ElizabethR het volgende:
Rechter Tie
Zo heet ie in de UK 'Judge Dee'quote:
Minnelliquote:Op maandag 14 mei 2007 16:35 schreef PhysicsRules het volgende:
Liza Manelly (schrijf je dat zo?).
die was toen al doodquote:Op maandag 14 mei 2007 16:39 schreef geertp het volgende:
Gloria Swanson :p
Steekbal +1quote:Op maandag 14 mei 2007 16:43 schreef steekbal het volgende:
Glen Close
Kwam je op deze vraag door de Cruel Intentions vraag?quote:Op maandag 14 mei 2007 16:34 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Zo heet ie in de UK 'Judge Dee'
Wie speelde in 1994 op Broadway de rol van Norma Desmond in de musical 'Sunset Boulevard'
Achja, Dangerous liaisons is dan maar een picoseconde ver weg nietwaarquote:Op maandag 14 mei 2007 16:57 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Kwam je op deze vraag door de Cruel Intentions vraag?
Precies.quote:Op maandag 14 mei 2007 17:01 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Achja, Dangerous liaisons is dan maar een picoseconde ver weg nietwaar
Mijn antwoord was helemaal goed, maar wat mij betreft zat ER er dicht genoeg bij en mag zij het punt en de vraag stellen. Ik moet er nu toch vandoor, de file wachtquote:Het 52-ste Eurovisie Songfestival is gewonnen door Servië. Zangeres Marija Serifovic kreeg 268 punten voor haar liedje Molitva.
Nope, specifiekerquote:Op maandag 14 mei 2007 18:20 schreef Cootz het volgende:
metaalzouten?
En ik zie dat Steekbal Methan is vergeten een paar postst terug. Die krijgt nog een punt ookquote:Op maandag 14 mei 2007 18:33 schreef ElizabethR het volgende:
Ik geef je toch het punt, het is Kobaltverbindingen
MadMaster +1
Stand in AKQ 759
wyccie 2
ScottTracy 2
Yankee 2
PhysicsRules 1
Steekbal 2
ElizabethR 2
MadMaster +1
Oh foei, dat is al de tweede keer in dit topic!quote:Op maandag 14 mei 2007 18:34 schreef ElizabethR het volgende:
En ik zie dat Steekbal Methan is vergeten een paar postst terug. Die krijgt nog een punt ook
quote:Op maandag 14 mei 2007 18:47 schreef Yankee het volgende:
Fanta
vind jijquote:Op maandag 14 mei 2007 19:06 schreef Yankee het volgende:
Nee, dat hoor je te weten :-)
Hoe kut de vraag ook gesteld wordt, of hoe moeilijk de vraag ook is, er mag nooit gegoogled worden. Vraag desnoods een tip of een rebus of wat dan ook, maar opzoeken is wel zo kinderachtig. Doe dan liever niet mee.quote:Op maandag 14 mei 2007 19:26 schreef Cootz het volgende:
Dan denk ik dat er betere vragen gesteld moeten worden.
Goed, maar het is op zich best een spelregel geworden dat we niet naar aantallen of nummertjes gaan vragen. Doe je dat wel, dan hoef je niet echt serieuze antwoorden te verwachten. Dat was vanmiddag ook al het geval.quote:Op maandag 14 mei 2007 19:28 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Hoe kut de vraag ook gesteld wordt, of hoe moeilijk de vraag ook is, er mag nooit gegoogled worden. Vraag desnoods een tip of een rebus of wat dan ook, maar opzoeken is wel zo kinderachtig. Doe dan liever niet mee.
Inderdaad.quote:Op maandag 14 mei 2007 19:28 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Hoe kut de vraag ook gesteld wordt, of hoe moeilijk de vraag ook is, er mag nooit gegoogled worden. Vraag desnoods een tip of een rebus of wat dan ook, maar opzoeken is wel zo kinderachtig. Doe dan liever niet mee.
Ik reken dit goed, is inderdaad de Yasukuni-oorlogstempel.quote:Op maandag 14 mei 2007 20:18 schreef Plasterk het volgende:
Yasoekuni
Eens, echter denken sommige mensen daar anders over.quote:Op maandag 14 mei 2007 20:26 schreef Agiath het volgende:
Wel raar dat ik dan net geen punten kreeg, al gok je goed verdien je toch ook punten.
Ik bedoel Scottracy deed ook maar een pure gok lijkt me...
Het was in principe ook geen goede vraag en je stelde zelf geen nieuwe vraag. Als je erbij was gebleven had je je ook meteen kunnen verdedigen.quote:Op maandag 14 mei 2007 20:26 schreef Agiath het volgende:
Wel raar dat ik dan net geen punten kreeg, al gok je goed verdien je toch ook punten.
Ik bedoel Scottracy deed ook maar een pure gok lijkt me...
Ja ik ging eten, ik had nooit verwacht dat ik em goed zou hebben...quote:Op maandag 14 mei 2007 20:28 schreef erkel het volgende:
[..]
Het was in principe ook geen goede vraag en je stelde zelf geen nieuwe vraag. Als je erbij was gebleven had je je ook meteen kunnen verdedigen.
Game on. Plasterk, shoot us!quote:Gij zult beslissingen van de vragensteller eerbiedigen
Nouja dit is in principe nog iets wat je kunt weten. Beter dan de lengte van de langste brug oidquote:
Cootz + 1quote:Op maandag 14 mei 2007 21:05 schreef Cootz het volgende:
4
Zou geniaal zijn voor een supermarkt, maar eh... neequote:Op maandag 14 mei 2007 21:35 schreef RoofingBurner het volgende:
Paraat als rovers
Ja weet ik veelquote:
Bij oprichting wel wat gewaagdquote:Op maandag 14 mei 2007 21:43 schreef Nembrionic het volgende:
Door Eendrachtig Samenwerkend Pootuitdraaiend Achterlijk Rijk?
En daar hebben we ongeveer weer een woord!quote:Op maandag 14 mei 2007 21:46 schreef ScottTracy het volgende:
Door Eendrachtige Samenwerking Praten Alle Rijken
En weer een woord!quote:Op maandag 14 mei 2007 21:49 schreef erkel het volgende:
Door Eendrachtig Samenwerken Profiteren Allen Royaal
quote:Op maandag 14 mei 2007 21:52 schreef Agiath het volgende:
Door Eendrachtig Samenwerken Profiteren Allen Rassen?
quote:Op maandag 14 mei 2007 21:56 schreef ChrisJX het volgende:
Door Eendrachtig Samenwerken Profiteren Allen Regelmatig.
Van wiki:quote:Op maandag 14 mei 2007 22:01 schreef ChrisJX het volgende:
In Oostenrijk is de Spar erg groot. Ik heb daar eens gevraagd of men wist waarom de Spar Spar heette en waar het logo (sparrenboom) op slaat (Zo'n boom noem je in het Duits nl. geen spar)
Ze hadden geen ideeVeelal werd gedacht aan een afkorting van (be)sparen ofzo.
quote:Spar is een supermarktketen. Deze keten is in Zoetermeer opgericht door Adriaan van Well in 1932 onder het motto "Door Eendrachtig Samenwerken Profiteren Allen Regelmatig": de Spar. Toen er echter ook in Duitsland winkels bijkwamen is het woordje "de" vervallen. In Italië kent men nog wel deSpar en hierdoor is het bij de Oostenrijkse Spar-winkels de naam deSpar een productenlijn geworden voor typische italiaanse producten.
In het Duits suggereert de naam Spar een andere betekenis: Spaar. Toch gebruiken ze ook daar hetzelfde logo met een groen omcirkelde sparrenboom (hoewel zo'n boom in het Duits 'Fichte' heet). Het huidige logo is in 1968 ontworpen door Raymond Loewy die ook het Shell-logo ontwierp.
MadMaster +1quote:Op maandag 14 mei 2007 22:08 schreef MadMaster het volgende:
Kylie Minogue & Nick Cave
Ditoquote:
Nu het merk nog...quote:Op maandag 14 mei 2007 22:17 schreef Cootz het volgende:
Pfoe, dat is lang geleden. Was het brood?
quote:Op maandag 14 mei 2007 22:18 schreef Berkery het volgende:
King Korn Brood
Idd, wel had mijn vader het altijd over "Ik ga bij Japie eten". Het duurde even voordat ik het snapte, dat het van een reclame isquote:Op maandag 14 mei 2007 22:22 schreef Berkery het volgende:
En dan te bedenken dat ik te jong ben voor die reclame. Ik ken 'm alleen van programma's die over reclame gaan![]()
Frisia was met Edward Niesing achter die deskquote:Op maandag 14 mei 2007 22:26 schreef MadMaster het volgende:
Frisia met Frits Bom?
Yep, ze bleven die legendarische spot van de waterbeddenconcurrent net voor.quote:Op maandag 14 mei 2007 22:26 schreef ElizabethR het volgende:
KPN
Het zal idd wel TV zijn, want je kan tegenwoordig als programmamaker de Nipkowschijf winnen.quote:Op maandag 14 mei 2007 22:35 schreef Yurithemaster het volgende:
is dat niet een prijs ofzo?
Ya! nkee!!quote:Op maandag 14 mei 2007 22:35 schreef Yankee het volgende:
Televisie toch?
Hmm, al voor mijn geboorte kon dat, vanaf 1961 wordt ie toegekendquote:Op maandag 14 mei 2007 22:36 schreef Cootz het volgende:
[..]
Het zal idd wel TV zijn, want je kan tegenwoordig als programmamaker de Nipkowschijf winnen.
Jazekers!quote:Op maandag 14 mei 2007 22:41 schreef Cootz het volgende:
Keynes?
Vraag ingetrokken, Plasterk stelde na 11 minuten een nieuwe vraagquote:Op maandag 14 mei 2007 22:58 schreef DiviFilius het volgende:
Vesuvius
Moet zeggen dat dit ook niet 100% strikt opgevolgd moet worden.quote:Op maandag 14 mei 2007 20:30 schreef Cootz het volgende:
Als je zelf een nieuwe vraag gesteld had, had je het puntje waarschijnlijk nog wel gehad. Maar goed, om dit soort discussie te voorkomen is er gebod 7:
1 7. Gij zult beslissingen van de vragensteller eerbiedigen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |