Dat was echt de makkelijkste vraag van allemaalquote:Op woensdag 16 mei 2007 17:46 schreef adt het volgende:
Trouwens ik had bij de B12 eerste opgave bij V=100 vergeten om x^2 keer 100 te doen waardoor ik op een verneukt slecht antwoord uit kwam
En bij de opgave met de ellips waarbij je aan moest tonen dat LM+EM=9 heb ik opgemeten met schaal 1:2, mag dat ook?
Daarom is het ook zo kut, in het ergste geval 4 punten down the drainquote:Op woensdag 16 mei 2007 17:57 schreef freiss het volgende:
[..]
Dat was echt de makkelijkste vraag van allemaal
20 was echt supermakkelijk juist! Je hoefde zelf niks meer te doen, zo ongeveerquote:Op woensdag 16 mei 2007 18:11 schreef frank07 het volgende:
Ik vond de wiskunde B2 toets aan de lange kant..
Ik heb geen tijd gehad om naar som 20 te kijken, nou hoorde ik achteraf dat dat toch n kutsom was maar toch jammer.
Dat had ik ookquote:Verder was mn concentratie na het examen Nederlands (ging super overigens) tijdens wiskunde af en toe ver te zoeken. De meest simpele dingen heb ik over het hoofd gezien. Nu maar hopen op een 5.2 of hoger![]()
Ik had bij 20 niet meer echt het inzicht om te zien dat je maar een paar simpele dingetjes hoefde te doen.. Jammer, 4 punten wegquote:Op woensdag 16 mei 2007 18:14 schreef B.ertha het volgende:
[..]
20 was echt supermakkelijk juist! Je hoefde zelf niks meer te doen, zo ongeveer
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |