Ik hoop hetquote:Op woensdag 16 mei 2007 18:40 schreef fokME2 het volgende:
Wiskunde B1,2 +- 42 punten. Dus als jullie anderen het dit jaar nou even flink verpest hebben dan hebben we misschien weer een norm van 1,8.
![]()
De eerste vraag was ook niet echt lastig toch?quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:30 schreef SuperRogier het volgende:
Waarom hebben ze wiskunde b1,2 zo moeilijk gemaakt? Vond het niet echt amuzant ofzo, ga je erheen met volle moed, examens van de jaren ervoor ook net zo simpel en dan krijg je dit?
Behalve die vraag van die krasloten ofzo, want die was te simpel voor woorden
quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:46 schreef adt het volgende:
Bij de opgave met de ellips waarbij je aan moest tonen dat LM+EM=9 heb ik opgemeten met schaal 1:2, mag dat ook?
Die was niet zo moeilijk, elke volgende driehoek die voor de lengte uitmaakte was 0,81 keer zo groot als de vorige, dus je deed gewoon een standaard formulebladformule van a*r^k met a=2,7 en r=0,81. Voor de som van k is 0 tot oneindig kreeg je dan 2,7/(1-0,81) = 14,2 > 14.quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:26 schreef Tuinboon het volgende:
Ik heb het zo opgeschreven:
EL = 3+x
LM = 6-x
Waarbij x de afstand is van de isolijn tot de cirkelboog
Oftewel EL+LM = 3+6 = 9
Ik moet zeggen dat ik het examen wel kut vond, die opgave met die rij driehoekjes snapte ik niet goed..
Godver, das eigenlijk heel logischquote:Op woensdag 16 mei 2007 20:31 schreef freiss het volgende:
[..]
Die was niet zo moeilijk, elke volgende driehoek die voor de lengte uitmaakte was 0,81 keer zo groot als de vorige, dus je deed gewoon een standaard formulebladformule van a*r^k met a=2,7 en r=0,81. Voor de som van k is 0 tot oneindig kreeg je dan 2,7/(1-0,81) = 14,2 > 14.
ja, oftelwel 1/6piquote:Op woensdag 16 mei 2007 21:57 schreef Heinekenner het volgende:
Die bijlage (van Wis B1) was toch alleen maar nodig voor het meten van die hoek alfa? die was toch 30*?
Ja idd, er stond in de vraag meet en bepaal, ik dacht: wtfquote:
quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:32 schreef B.ertha het volgende:
Tsja, nu heb je spijt he
Waarom heb je dat niet gedaan dan?
Moet ik wel zeggen dat het thuis maken van examens anders (lees: beter) gaat dan in zo'n zaal zelf.. Helaas....quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:26 schreef Wouser het volgende:
Mauh heb net examen gemaakt van VWO(vorig jaar zelf afgestudeerd havo nu 1ste jaar hts elektro) en ik moet zeggen dat ik het best te doen vond...
Opgave 1 Podiumverlichting. makkie - 12p
Opgave 2 Krasbal. overgeslagenop havo ff kansrekening gehad verder nooit...
Opgave 3 Cirkelinham. te doen - 11p
Opgave 4 De functie f(x) = ex. makkie - 18p
Opgave 5 Driehoeken plakken. makkie - 6p
Opgave 6 Brievenweger. te doen - 11p
Opgave 7 Spiegeltjes op een cirkel. te doen - 6p
totaal... 64puntjes...
min: 6.9 max: 8.9
Buhehehhe had ik vwo maar in 1 jaar gedaan
Daarbij kan je jezelf niet objectief beoordelen, alleen het (goede) antwoord is niet genoeg...quote:Op donderdag 17 mei 2007 11:32 schreef killko het volgende:
[..]
Moet ik wel zeggen dat het thuis maken van examens anders (lees: beter) gaat dan in zo'n zaal zelf.. Helaas....
Ik vraag me af of het examencomité dit veel beter had kunnen doen. Er zijn namelijk altijd mensen die klagen, ongeacht of de klachten gefundeerd zijn.quote:Op donderdag 17 mei 2007 11:17 schreef yootje het volgende:
"Slechts" 290 klachten over wi b12, dat kan beter mensen!
Dat vond ik inderdaad ook zo vreemd. Staat er ook nog onder:quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:57 schreef Heinekenner het volgende:
Die bijlage (van Wis B1) was toch alleen maar nodig voor het meten van die hoek alfa? die was toch 30*?
Ik wil ook herexamen doen.. Het ging mwamwa maar ik kan eigenlijk veel beterquote:Op donderdag 17 mei 2007 15:12 schreef Mirri het volgende:
Wiskunde b1,2 examen... het ging wel...maar ik wil m toch herkansen denk ik.
Even de rest goed maken, vol gas nu dus.![]()
|Zo'n gevoel heb ik ook, dat het veel beter kon, maar ik had er op laatst gewoon de concentratie en kracht niet meer voor...quote:Op donderdag 17 mei 2007 16:39 schreef Tuinboon het volgende:
[..]
Ik wil ook herexamen doen.. Het ging mwamwa maar ik kan eigenlijk veel beter![]()
quote:Op donderdag 17 mei 2007 11:17 schreef yootje het volgende:
"Slechts" 290 klachten over wi b12, dat kan beter mensen!
Gemiddeld was het 1,3quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:01 schreef z22 het volgende:
weet iemand de normeringen van de laatste paar jaren wisB12 om een beetje te kijken wat de N zou kunnen worden of heeft dat écht geen zinkben zooo zenuwachtig voor wiskunde he
hier staan ze welquote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:01 schreef z22 het volgende:
weet iemand de normeringen van de laatste paar jaren wisB12 om een beetje te kijken wat de N zou kunnen worden of heeft dat écht geen zinkben zooo zenuwachtig voor wiskunde he
Ik ook, maar komt denk ik door de 'stress' die je op zo'n moment in de examenzaal hebt. Als ik 'm achteraf bekeek (en het aantal klachten) vond ik veel dingen eigenlijk wel logisch.quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:12 schreef edejong het volgende:
buh, vond 'm lastiger dan voorgaande jaren, al hoop ik wel dat ik die 3.8 die ik nodig had voor 'n 6 gehaald heb!
quote:Op woensdag 30 mei 2007 17:05 schreef erwindeheld het volgende:
Hoe zit het met nakijken. Bij de vraag met die driehoeken of hij over de finish kwam na 14cm had ik alles goed. Ik had alleen achter me limiet niet genoteerd (met N=1,2,3...). Trekken ze voor zoiets een punt af?
6.2 dit keer, 1.5 punt hogerquote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:37 schreef killko het volgende:
BAH, een tiende te weinig. Ff herren dus..![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |