Vreemd dat ze al weg zijn, ze waren nou niet echt oud..quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:32 schreef Peterselieman het volgende:
Over de citaro's kan ik zeggen dat er nu 10 stuks in Dordrecht voor Arriva rijden en dat er in ieder geval 2 stuks naar oost-europa zijn gegaan.
als de consessie verlener nieuw materieel eist moet je wel ;-)quote:Op donderdag 31 mei 2007 08:48 schreef Reneuh het volgende:
[..]
Vreemd dat ze al weg zijn, ze waren nou niet echt oud..
nja 10 jaar met alleen noodzakelijk onderhoud dan is het ook wel afquote:Op donderdag 31 mei 2007 12:31 schreef Peterselieman het volgende:
Materieel van nog geen 10 jaar oud, moet al aan de kant worden gezet, terwijl vroeger bussen minimaal 15 jaar meegingen.
hoeveel stuks waren er in totaal?quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:00 schreef Reneuh het volgende:
Enig idee wat met die andere bussen gebeurd is?
Zoiets rijdt bij ons ook een toeristisch rondritje langs allerlei Rietveld-locaties in de stadquote:Op zondag 3 juni 2007 13:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Merk en type: VDL Frysker
Eigenaar: Connexxion
Land van herkomst: Nederland
Datum: 2 juni 2007
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
Bijzonderheden: foto genomen bij Trucktour Bolsward
ze worden augustus/september pas verwacht, deze 3703 rijdt wel vaker rondjes.quote:Op zondag 3 juni 2007 13:39 schreef Ou-Tannu het volgende:
gaan ze nou eindelijk eens rijden? :w
Het zal mij benieuwen hoe lang die het volhouden.quote:Op zondag 3 juni 2007 17:18 schreef Gnittoo het volgende:
[..]
nog een nieuwtje: stalling joure krijgt ook duitse chauffeurs![]()
ik kan gelukkig wat hebben, maar op sommige stallingen schijnt de sfeer echt heel slecht te zijn.quote:Op zondag 3 juni 2007 18:04 schreef RealZeus het volgende:
het is een kwestie van tijd voordat de chauffeurs door het lint gaan en de bussen massaal stil zetten. Al twee chauffeurs zijn overspannen weg gegaan, wegens wanbeleid van een manager die er geen flikker verstand van heeft.
Geloof mij, daar wil je niet werken.
Mwoah, de sfeer tussen collega's onderling is prima, het rijden is ook prachtig, maar de dienstroosters kloppen van geen kant. Of ze zijn weg en in principe mag je zonder dienstblad niet rijden.quote:Op zondag 3 juni 2007 21:37 schreef Gnittoo het volgende:
[..]
ik kan gelukkig wat hebben, maar op sommige stallingen schijnt de sfeer echt heel slecht te zijn.
ik kan me er persoonlijk niet zo druk over maken, geef mij gewoon m'n dienst, ik rijd hem en ga weer lekker naar huis.![]()
Check dit, meer weet ik ook niet..quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:19 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
hoeveel stuks waren er in totaal?
Als ie dat altijd is, is er niet aan de hand. Hier rijden ze standaard (en dan ook vrijwel alle bussen) tussen 1 en 0 minuten te vroegquote:Op maandag 4 juni 2007 13:00 schreef Ou-Tannu het volgende:
mijn XX bus was als gewoonlijk weer 5 min telaat..
jawel.. want of ik moet door de ochtendspits of door de avondspits..quote:Op maandag 4 juni 2007 18:03 schreef MREn het volgende:
[..]
Als ie dat altijd is, is er niet aan de hand. Hier rijden ze standaard (en dan ook vrijwel alle bussen) tussen 1 en 0 minuten te vroegEn ik zit nog wel aan het eindpunt van de lijn.
Slaolie?quote:Op maandag 4 juni 2007 15:33 schreef Ou-Tannu het volgende:
ow, en wat tieft arriva tegenwoordig voor bagger in de bussen? jezus wat meurden ze ALLEMAAL Weer.. ( ja bij heerenveen Oost komt genoeg arriva langs )
nee slaolie zou naar frituur moeten ruiken ?quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:40 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Slaolie?Lekker goedkoop, elke monteur gaat even met een bus bij de plaatselijk supermarkt langs en hoppakee, weer een paar centen bespaard.
pics or stfuquote:Op woensdag 6 juni 2007 15:07 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
nee slaolie zou naar frituur moeten ruiken ?
en waarom heeft XX bus 8081 een aangepast interieur?
dr was iemand die dr behoorlijk wat commentaar op had.. dus dan doe ik t ook niet meer maken x)quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:24 schreef Peterselieman het volgende:
Daar hebben we veel aan.
daarom maak ik ze ook niet meerquote:Op woensdag 6 juni 2007 18:41 schreef Alexxxxx het volgende:
telefoonfoto's zijn geen foto's, maar schrale pogingen tot pixels.
idd..quote:Op woensdag 6 juni 2007 18:33 schreef Peterselieman het volgende:
Dan helpen zelfs Duitsers niet meer.
EINSTEIGEN, SCHNELL
had de aanmeldingspapieren thuis liggen, maar kreeg op t juiste moment een andere baan aangeboden, dus neequote:Op woensdag 6 juni 2007 19:22 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
idd..
Zoetermeer en Joure hebben dus moffen op de bus..
iemand nog buschaffeur worden?
Niet bij CXX Joure.quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:22 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
idd..
Zoetermeer en Joure hebben dus moffen op de bus..
iemand nog buschaffeur worden?
neppert ')quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
had de aanmeldingspapieren thuis liggen, maar kreeg op t juiste moment een andere baan aangeboden, dus nee
hehehe!quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:58 schreef gr8w8 het volgende:
Hermes is ook weer los met z'n Ideeënbus.
[afbeelding]
Vandaag gratis taart gehad daarin, in ruil voor een enquête.
de klok liep overigins nietquote:Op donderdag 7 juni 2007 19:37 schreef Peterselieman het volgende:
Ik ben benieuwd. Even een trap tegen het bord en het bord zal het denk ik wel niet meer doen.![]()
volgens mij is een werkende infoxx een uitzonderingquote:Op donderdag 7 juni 2007 19:40 schreef Peterselieman het volgende:
Gelukkig werkt infoxx nog niet in alle bussen optimaal.![]()
ga je nou ook al mopperen over mn spellingquote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:38 schreef Peterselieman het volgende:
Doe eens wat aan je spelling![]()
Goed he die gelede bussen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |