Nou, wat ik zo opmaak uit de reacties (quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:08 schreef Peter6000 het volgende:
En ik had echt de indruk dat niemand van de luisteraars doorhad wie die Piet Murrie nu eigenlijk is hoor.
http://www.actionradio.nl/index.php?pageId=26&artId=653quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:27 schreef gronk het volgende:
[..]
Nou, wat ik zo opmaak uit de reacties ('hij is so lief'
) schijnt 't een meneer te zijn waardoor 30+-vrouwen mentaal 15 jaar jonger worden, en waardoor ze niet veel meer uit kunnen brengen dan 'hij is lief he?'.
Wel een amusant verschijnsel om te zien
Ik kan je toelichten dat dat best wel pittige uitspraken warenquote:Op woensdag 16 mei 2007 18:56 schreef gronk het volgende:
Ik ben eigenlijk veel benieuwder naar wat er gezegd is zodra de microfoons uitstonden
Martijn_as heeft er blijkbaar niet aan gedacht om een 'stand-in' microfoontje open te laten staan.![]()
Het was een foto van Jamai in een lijstje op mijn bureau.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Even aanvullen dat Liejannuh een foto van Jamai op haar bureaublad had. Dat even om elk misverstand voor te zijn als mensen denken dat ik misschien een foto van Jamai op mijn bureaublad had![]()
Had iemand nog het stukje ingesproken tekst van Pete Murray voor Fokradio meegekregen?Ik vond mezelf wel heel brutaal om het te vragen, maar hij deed het gewoon
(nou ja, nadat hij vroeg wat Fuckradio in godsnaam was)
Nou?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 10:03 schreef FOKradio het volgende:
Je hoort wel eens vreemdere dingen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |