Tsja, dan mag je hopen dat daar binnen nu en een halve minuut een verklaring voor isquote:
Dit is een andere, deze heeft geen verstand van koken. Oh wacht. Nouja, dit is een andere.quote:Op maandag 14 mei 2007 21:42 schreef gronk het volgende:
BTW, die martijn, is dat martijn_77 of zijn er ook nog andere martijnen?
Ik dacht eigenlijk meer iets van 'jee, dit is iets wat-ie wel kan zonder zich meteen onsterfelijk belachelijk te maken, dus waarom maken ze 'm niet mod-af en fulltime actionradiomeneer'. Blijkt het een andere te zijn.quote:Op maandag 14 mei 2007 21:44 schreef dwerg het volgende:
[..]
Dit is een andere, deze heeft geen verstand van koken. Oh wacht. Nouja, dit is een andere.
Ik, en bij de volgende word jij ook verwijderd.quote:Op maandag 14 mei 2007 21:48 schreef NordicBlue het volgende:
WIE HEEFT MIJN MOOIE FOTO"S VERWIJDERD -.-
quote:Op maandag 14 mei 2007 21:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik, en bij de volgende word jij ook verwijderd.
quote:Op maandag 14 mei 2007 22:21 schreef Peter6000 het volgende:
Ik hoorde 'goedenmiddag', volgens mij is dit eerder opgenomen.![]()
Volgens mij een Australische dichter met een erg groot ego.quote:Op maandag 14 mei 2007 22:27 schreef NordicBlue het volgende:
WIE DE FUCK IS PIET MURRIE
Schrijftie op de FP?quote:Op maandag 14 mei 2007 22:29 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Volgens mij een Australische dichter met een erg groot ego.
Het is afgelopenquote:Op maandag 14 mei 2007 22:36 schreef Peter6000 het volgende:
Ik merk dat de uitzending wel iets levendiger begint te worden, iets meer telefoongesprekjes.
Er zijn er al 2 weg hoor.quote:Op maandag 14 mei 2007 22:36 schreef SunChaser het volgende:
Nou, nu nog ff alle drie voor de webcam de tieten laten zien, dan hebben de mannen ook nog wat eghad aan deze verder verloren avond.
Het blijkt Miss Hobje te zien.quote:Op maandag 14 mei 2007 22:38 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Dan die ene nog ff dan, wie is t? Die 30'er die klinkt als een zestienjarige?
EHEH!quote:Op maandag 14 mei 2007 22:42 schreef Blinky het volgende:
Tot volgende week in EINDHOVEN!
Ik zeg altijd goedemiddag aan de telefoon/skypequote:Op maandag 14 mei 2007 22:21 schreef Peter6000 het volgende:
Ik hoorde 'goedenmiddag', volgens mij is dit eerder opgenomen.![]()
Wel opletten he en niet alleen naar die cam staren.quote:Op maandag 14 mei 2007 22:26 schreef Peter6000 het volgende:
Die ene mevrouw had 3 jaar lang een foto van Jamai op haar bureau, en sinds kort van Piet Murrie.
En iemand van Action RadioFOK! loopt bij haar bedrijf stage.
Even aanvullen dat Liejannuh een foto van Jamai op haar bureaublad had. Dat even om elk misverstand voor te zijn als mensen denken dat ik misschien een foto van Jamai op mijn bureaublad hadquote:Op maandag 14 mei 2007 22:26 schreef Peter6000 het volgende:
Die ene mevrouw had 3 jaar lang een foto van Jamai op haar bureau, en sinds kort van Piet Murrie.
En iemand van Action Radio loopt bij haar bedrijf stage.
Ik dacht dat ze een foto van Jamai op het bureau op haar werk had, dus het valt zowiezo mee.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Even aanvullen dat Liejannuh een foto van Jamai op haar bureaublad had. Dat even om elk misverstand voor te zijn als mensen denken dat ik misschien een foto van Jamai op mijn bureaublad had![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |