Hee, bedankt voor de vriendelijke mededeling, gast.quote:Op zondag 13 mei 2007 16:33 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Referral link![]()
Dat had je "vriend" er ook wel even bij mogen zeggen.
Volgens mij is dit een algemene OS X/ Finder instelling. Transmit staat er los van...quote:Op maandag 14 mei 2007 13:55 schreef De_Hertog het volgende:
Kun je in transmit verborgen bestanden weergeven? Ik wil de .htacces op een webserver aanpassen.
View > Show Hidden Files.quote:Op maandag 14 mei 2007 13:55 schreef De_Hertog het volgende:
Kun je in transmit verborgen bestanden weergeven? Ik wil de .htacces op een webserver aanpassen.
Nee tuurlijk niet, vandaar ook die aandachtsgeile postquote:Op maandag 14 mei 2007 14:32 schreef Tijn het volgende:
[..]
View > Show Hidden Files.
Heb je uberhaupt gezocht?
heb je al:quote:Op maandag 14 mei 2007 16:31 schreef DutchErrorist het volgende:
ik heb nu 50GB aan muziek op mijn Macbook. Inclusief heel veel nederlands klassiekers.... Ja ik ben helemaal voorbereid op mijn reis naar Amerika
Ze zullen het weten
Charly Lownoisequote:Op maandag 14 mei 2007 16:40 schreef Daklem het volgende:
[..]
heb je al:
Party Animals
Dj Paul Elstak
Hakkuhbar
allemaal klassiekers.
Neeeeeeeequote:Op maandag 14 mei 2007 17:18 schreef AudreyHepburn het volgende:
Neem de Jeugd Van Tegenwoordig ook mee..
Kerstnummer met Katja.
Stofzuiger.
Shenkie, nieuwe single.
Uiteraardquote:Op maandag 14 mei 2007 17:25 schreef TwyLight het volgende:
zanger bob niet te vergeten!!
Welke?quote:Op maandag 14 mei 2007 14:28 schreef -Menn0- het volgende:
Werken achter de bar in een discotheek al sparend voor een macbook kicks ass
Veel fooi ftw!!!
quote:Op maandag 14 mei 2007 14:28 schreef -Menn0- het volgende:
Werken achter de bar in een discotheek al sparend voor een macbook kicks ass
Veel fooi ftw!!!
Ik heb in de preferences gekeken en daarna in een paar menutjes, maar las er over heen. Om een of andere reden heet het bij mij 'Show Invisible Files' trouwens. Maar ach, het is altijd nog een nuttiger post dan al die tvptjesquote:Op maandag 14 mei 2007 14:32 schreef Tijn het volgende:
[..]
View > Show Hidden Files.
Heb je uberhaupt gezocht?
Whehe nee hoor gaat wel redelijkquote:Op maandag 14 mei 2007 17:33 schreef sanni het volgende:
[..]
[afbeelding] Moet het wel een heel goedlopende discotheek zijn met lamzatte klanten want over het algemeen geven Nederlanders het liefst helemaal geen fooi. Iets anders: Goed om te zien dat de Mac nu ook in Den Haag voet aan wal krijgt dankzij onderstaande minister.
[afbeelding]
Je kunt wel je bibliotheek over het netwerk delenquote:Op maandag 14 mei 2007 19:56 schreef capibar het volgende:
Hoi.
Ik weet dat het mogelijk is iTunes te bedienen over het netwerk van mac naar mac, maar is er ook een programma om dat te doen van PC naar mac?
Dan mag ik toch hopen dat we op OS XV zittenquote:Op maandag 14 mei 2007 17:34 schreef TwyLight het volgende:
ik zeg: binnen 20 jaar heeft os x (of een heel nieuw os) meer marktaandeel dan windows
[appel]-[spatie], typ mapnaam, enter, klik opquote:Op maandag 14 mei 2007 20:26 schreef Swetsenegger het volgende:
Als je met spotlight een map heb gevonden. hoe weet je z'n path dan?
Algemene truc in Finder: Command Klik op de mapnaam boven in het Finder venster.quote:Op maandag 14 mei 2007 20:26 schreef Swetsenegger het volgende:
Als je met spotlight een map heb gevonden. hoe weet je z'n path dan?
ik heb geenquote:Op maandag 14 mei 2007 20:33 schreef Zpottr het volgende:
[..]
[appel]-[spatie], typ mapnaam, enter, klik op-symbool
Edit: Hey, een icoontje![]()
Edit2: Of [appel]-[spatie], typ mapnaam, enter, selecteer map, [appel]-[i]
Tja, knthekel aan spam. Te veel nerds die hun duffe spelletjes-stats lopen te boosten en dan reageer je nog wel eens wat allergisch. Als dat per ongeluk was, sorry voor de lompe communicatie.quote:Op maandag 14 mei 2007 13:54 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Hee, bedankt voor de vriendelijke mededeling, gast.. Verder: zoals Jarno zegt: het boeit niks, en ten tweede was het mijn 'fout' om de referrallink te geven in plaats van de gewone. Sorry, hee.
[alt]-[appel]-[w]quote:Op maandag 14 mei 2007 20:40 schreef Flipper01 het volgende:
Vinden jullie het niet vervelend dat het scherm van bijv photoshop niet geheel je beeldscherm opvult? Ik ben dit vanuit windows gewend en ik vind het wel storend om alle andere programmavensters er achter te zien..
Druk eens een paar keer op F?quote:Op maandag 14 mei 2007 20:40 schreef Flipper01 het volgende:
Vinden jullie het niet vervelend dat het scherm van bijv photoshop niet geheel je beeldscherm opvult? Ik ben dit vanuit windows gewend en ik vind het wel storend om alle andere programmavensters er achter te zien..
[appel]-[spatie], typ mapnaam, enter, klik op i-symboolquote:Op maandag 14 mei 2007 20:41 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
ik heb geensymbool en appel-i werkt ook niet.
maar als je gewoon op de map staat verschijnt er een tooltip met het path
Ik ben onschuldig. Ik ben een huisvrouw met een kat.quote:Op maandag 14 mei 2007 20:41 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Tja, knthekel aan spam. Te veel nerds die hun duffe spelletjes-stats lopen te boosten en dan reageer je nog wel eens wat allergisch. Als dat per ongeluk was, sorry voor de lompe communicatie.
Ben geen gewelddadig type dus je adres mag je houden
OK. Mijn welgemeende excuses voor de botheid.quote:Op maandag 14 mei 2007 20:45 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik ben onschuldig. Ik ben een huisvrouw met een kat.
Dit werkt niet bij photoshop..quote:Op maandag 14 mei 2007 20:42 schreef Zpottr het volgende:
[alt]-[appel]-[w]
Top!quote:
http://www.casema.nl/pagina/thuis/internetquote:Op maandag 14 mei 2007 20:36 schreef magnifor het volgende:
Hier geen problemen.
Weet ik niet, ik ken wel een tooltje dat alles om je actieve venster heen donker maakt. Gebruik 'm zelf niet maar misschien is dat wat voor jou? *zoekt*quote:Op maandag 14 mei 2007 20:49 schreef Flipper01 het volgende:
Top!
Zijn er nog meer van dit soort truukjes bij andere programma's zoals word of dreamweaver?
ah okquote:Op maandag 14 mei 2007 20:44 schreef Zpottr het volgende:
[..]
[appel]-[spatie], typ mapnaam, enter, klik op i-symbool
Vergeet je de enter niet? Daarmee open je het Spotlight-venster (wat je standaard ook krijgt met [alt]-[appel]-[spatie]). Daar staat achter elk zoekresultaat een soort van.
Klinkt handig! Ik vind het bij sommige programma's wel wat storend..quote:Op maandag 14 mei 2007 20:53 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik ken wel een tooltje dat alles om je actieve venster heen donker maakt. Gebruik 'm zelf niet maar misschien is dat wat voor jou? *zoekt*
Ik weet het al: ik tikte "casema.nl" in ipv "www.casema.nl". Normaal doet ie het dan gewoon, maar nu kwam ie terecht in een of andere eindeloze loop.quote:Op maandag 14 mei 2007 20:52 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
http://www.casema.nl/pagina/thuis/internet
En klik dan 's op bestellen. Dan is de link bij mij ook pleite, zonder ook maar doorgelinkt te worden. In Camino geen enkel probleem.
Althans, ik ga er vanuit dat de huisvrouw-met-de-kat dat bedoelde.
ook casema.nl werkt hier zonder problemen.quote:Op maandag 14 mei 2007 21:01 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik weet het al: ik tikte "casema.nl" in ipv "www.casema.nl". Normaal doet ie het dan gewoon, maar nu kwam ie terecht in een of andere eindeloze loop.
Als het niet al aan staat moet je 'full keyboard acces' aanzetten in je system preferences. Dan kun je met tab naar een andere knop springen en met spatie die knop (aangegeven door een blauw randje) selecteren. Enter selecteert nog steeds de default!quote:Op maandag 14 mei 2007 21:03 schreef Flipper01 het volgende:
Nog weer een ander vraagje, als ik bijv Word afsluit wordt gevraagd of of ik het bestand op wil slaan of niet. Als ik op enter druk slaat hij de boel op, maar is er ook een manier om een van de andere knoppen te selecteren zonder gebruik van de muis?
Keyboard & Mouse prefs -> Keyboard shortcuts -> (o) All controls (onderaan)quote:Op maandag 14 mei 2007 21:03 schreef Flipper01 het volgende:
Nog weer een ander vraagje, als ik bijv Word afsluit wordt gevraagd of of ik het bestand op wil slaan of niet. Als ik op enter druk slaat hij de boel op, maar is er ook een manier om een van de andere knoppen te selecteren zonder gebruik van de muis?
Ik heb mijn mac aangesloten op een 5.1 (niet via airtunes, maar weet dat het hetzelfde geluid geeft.)quote:Op maandag 14 mei 2007 21:26 schreef Flipper01 het volgende:
Thnx!![]()
Ik zit er trouwens aan te denken om m'n MacBook uit te breiden met Airtunes en deze aan te sluiten op een dvd speler met een 5.1 speakerset. Hebben jullie ervaring met airtunes en enig idee hoe dit klinkt op een 5.1 set?
Dan nog een vraag... Ik wil een externe monitor aanschaffen voor naast m'n MacBook scherm, wat voor aansluiting is hiervoor aan te raden? Je kan meestal kiezen uit digitaal of analoog (de standaard bij oudere schermen) geloof ik, zit hier veel verschil in?
Hoe dacht jij dan dat 5.1 klonk? Als 26 speakers waar alles om je oren vliegt, gecombineerd met twee bass shakers en zes woofers?quote:Op maandag 14 mei 2007 21:31 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ik heb mijn mac aangesloten op een 5.1 (niet via airtunes, maar weet dat het hetzelfde geluid geeft.)
en het klinkt niet 5.1'ish. gewoon geluid uit 5 boxen en een bass,
Er kan een groot verschil zitten tussen 5.1 geluid en standaard stereogeluid afgespeelt over 5 boxjes en een subwoofer.quote:Op maandag 14 mei 2007 21:41 schreef Geqxon het volgende:
Hoe dacht jij dan dat 5.1 klonk? Als 26 speakers waar alles om je oren vliegt, gecombineerd met twee bass shakers en zes woofers?
hoe kan mijn post dat bedoelen?quote:Op maandag 14 mei 2007 21:41 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Hoe dacht jij dan dat 5.1 klonk? Als 26 speakers waar alles om je oren vliegt, gecombineerd met twee bass shakers en zes woofers?
Door in mplayer '-dumpstream' in de settings onder de additional parameters neer te plempen, je filmpje in te laden, tijdje te wachten en dan een stream.dump in je root te vinden.quote:Op maandag 14 mei 2007 21:56 schreef Svyatagor het volgende:
Hoe kan ik een realplayer videostream capturen naar een videofile?
ok, dat ga ik eens proberen.quote:Op maandag 14 mei 2007 22:24 schreef nietzman het volgende:
[..]
Door in mplayer '-dumpstream' in de settings onder de additional parameters neer te plempen, je filmpje in te laden, tijdje te wachten en dan een stream.dump in je root te vinden.
Pff, anders maken ze het even wat omslachtiger. Ik heb er nu al geen zin meer in.quote:Op maandag 14 mei 2007 22:39 schreef nietzman het volgende:
Die naar een .rm renamen en je hebt een standalone rmmetje. Die kun je dan met FFmpegX en de reallibs weer omzetten naar willekeurig ander formaat.
Join the clubquote:Op maandag 14 mei 2007 21:27 schreef Xilantof het volgende:
Ik heb het geld.. Nu de Keynote nog...
<Appeltje> <klik>quote:Op maandag 14 mei 2007 23:17 schreef E.T. het volgende:
Als ik in Safari op een link klik (bijv. hier op fok) dan opent er een compleet nieuw venster ondanks dat ik in m'n voorkeuren heb aangevinkt dat 't in een tab moet..
26 Safari-schermen vind ik irritant.. Iemand een oplossing?
Maar dat doet <Appeltje> <Click>quote:Op maandag 14 mei 2007 23:22 schreef E.T. het volgende:
dat is nog irritanter dan een nieuw venster![]()
ik wil gewoon bij een click een nieuw tabblad ipv een venster
moet ik dan toch terug naar dat inferieure Firefox?
Wij bankhangen met een laptop op.... tadaaa... de schootquote:Op maandag 14 mei 2007 23:27 schreef Sjoewe het volgende:
Als je dus een externe muis gebruikt, kan je met het scrollwheel clicken.
quote:Op maandag 14 mei 2007 23:26 schreef E.T. het volgende:
ik wil geen twee handen hoeven gebruiken bij het aanklikken van een link..
dus geen <appeltje><click>, ik wil gewoon alleen maar <click>
Dat is zuig, ik wil ook kunnen raten enzo.quote:Op maandag 14 mei 2007 19:59 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Je kunt wel je bibliotheek over het netwerk delen
Apple bellen, batterij ruilen...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 01:09 schreef Xilantof het volgende:
Ik heb nu al een tijd een probleem met mijn macbook...
Dat ie, als ik op accu werk, bij ong. 40% gewoon gelijk *baf* uitvalt..
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 01:09 schreef Xilantof het volgende:
Ik heb nu al een tijd een probleem met mijn macbook...
Dat ie, als ik op accu werk, bij ong. 40% gewoon gelijk *baf* uitvalt..
Ben benieuwd. Volgens mij is het allemaal net iets te snel na introductie van het Santa Rosa platform. Of het moet echt om een aankondiging gaan, met levering over 1 of 2 maanden.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 07:15 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Inderdaad gewoon ruilen; ik had binnen twee dagen een UPS mannetje aan de deur met een nieuwe.
Overigens zijn er sterke geruchten dat er vandaag nieuwe MB(P) worden aangekondigd.
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 08:40 schreef super-muffin het volgende:
Volgens MacRumors vandaag nieuwe MacBook (Pro)'s
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 07:57 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ben benieuwd. Volgens mij is het allemaal net iets te snel na introductie van het Santa Rosa platform. Of het moet echt om een aankondiging gaan, met levering over 1 of 2 maanden.
Ook volgens ThinkSecret:quote:Op dinsdag 15 mei 2007 08:40 schreef super-muffin het volgende:
Volgens MacRumors vandaag nieuwe MacBook (Pro)'s
Niet, een 12" powerbook is veel belangrijker.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:01 schreef Jarno het volgende:
Volgens mij niet en zijn het slechts geruchten. Dat, en ik heb liever een 100 of 120 GB iPod.
Niet echt nodig voor een processorupgrade he - als het daarbij blijft tenminste.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 09:29 schreef Swetsenegger het volgende:
Is er vandaag dan een keynote ofzo?
Ik had dat laatst ook op mijn Windows-bak na een herinstallatie. Toen bleek het om de chipsetdrivers te gaan. Hoe dat bij Mac zit weet ik niet, maar misschien heb je er wat aan.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 08:11 schreef Xilantof het volgende:
En 't lukt me ook nog steeds niet .avi filmpjes te bekijken!
Verschillende Codecs gedownload en tig players...
edit: en moet ik gewoon dat nummer bellen dat op de factuur staat...?
Dat zou idd wel nieuws zijn want Powerbooks bestaan niet meer Swets.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:03 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Niet, een 12" powerbook is veel belangrijker.
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:06 schreef Jarno het volgende:
[..]
Dat zou idd wel nieuws zijn want Powerbooks bestaan niet meer Swets..
8 amquote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:08 schreef Jarno het volgende:
8 AM CET, hoe laat is dat hier dan?
CET is Central Europe Timequote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:11 schreef Jarno het volgende:
Oh wacht, CET is Europees he? EST is Amerika ofzo.
Dan is het toch al lang voorbij?
quote:woot just phoned apple up they said that it IS product updates not just site maintenance, he said the site will be back up in 1 hr 25 minutes roughly. and he asked me what i wanted and i said a laptop and he said ok ill give you a phone back when everything is back up and ill get you the best deal on the new laptops, then stutterd and then said i mean your new laptop... LOL! i love apple!
Als het idd MB's en MB Pro's zijn dan zien ze het wellicht als mid-life update en misschien dus niet meer event worthy.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:39 schreef Junkie het volgende:
[afbeelding]
Waar zijn de events? Eerst kreeg je voor elke iPoep & iScheet een 'special' event (denk iPod Hifi) en nu gaan ze zomaar updaten? Ben benieuwd...
Mja, viel me ook op dat de tekst zo vreselijk uitzag.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:31 schreef Swetsenegger het volgende:
Wat ik wel altijd jammer vind is dat dat 'back soon' plaatje html technisch uit zijn verband getrokken wordt.
Website:
[afbeelding]
afbeelding
[afbeelding]
Als het een NFTS partitie is, dan is het per fefinitie read-only.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:43 schreef Dr_Crouton het volgende:
[..]
Mja, viel me ook op dat de tekst zo vreselijk uitzag.
Vraagje tussendoor terwijl men afwacht op de update van de store:
Ik heb een externe harde schijf met usb die hiervoor aangesloten was op mijn pc voor downloads, nu staat ie aangesloten op mijn macbook maar ik kan geen bestanden op de externe schijf scrijven omdat volgens 'Get info' de schijf op read only staat. Hoe kan ik dat veranderen zodat het beschrijfbaar wordt met een mac?
Waarschijnlijk is het een NTSC bestandsysteem, een Mac can die alleen maar lezen, niet schrijvenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:43 schreef Dr_Crouton het volgende:
[..]
Mja, viel me ook op dat de tekst zo vreselijk uitzag.
Vraagje tussendoor terwijl men afwacht op de update van de store:
Ik heb een externe harde schijf met usb die hiervoor aangesloten was op mijn pc voor downloads, nu staat ie aangesloten op mijn macbook maar ik kan geen bestanden op de externe schijf scrijven omdat volgens 'Get info' de schijf op read only staat. Hoe kan ik dat veranderen zodat het beschrijfbaar wordt met een mac?
Zou toch denken dat het zeker nog een maand duurt voordat de voorraad Santa Rosa MB(P) opgebouwd is om ze te verschepen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:43 schreef Sjoewe het volgende:
Zouden ze nu al met de Santa Rosa platforms komen dan?
Dan zitten ze d'r aardig diep in bij Intel, want dat zou wel bijzonder rap zijn. Magoed, alles kan.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:43 schreef Sjoewe het volgende:
Zouden ze nu al met de Santa Rosa platforms komen dan?
Zullen we het gewoon op NTFS houden?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:46 schreef DigiStorm het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is het een NTSC bestandsysteem, een Mac can die alleen maar lezen, niet schrijven![]()
Of het is gewoon een crappy upgrade van niks.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:46 schreef Jarno het volgende:
[..]
Dan zitten ze d'r aardig diep in bij Intel, want dat zou wel bijzonder rap zijn. Magoed, alles kan.
Oei! Dat is waar ook..quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:46 schreef DigiStorm het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is het een NTSF bestandsysteem, een Mac can die alleen maar lezen, niet schrijven![]()
Daarom, dat zeg ik, wsl een CPU upgrade en standaard een wat grotere HD. Het echte vuurwerk verwacht ik toch tussen de iPhone en Leopard in.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:47 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Of het is gewoon een crappy upgrade van niks.
Ja, of een PAL-partitiequote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:46 schreef DigiStorm het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is het een NTSC bestandsysteem, een Mac can die alleen maar lezen, niet schrijven![]()
HP en dergelijke hebben toch ook al nieuwe laptops gepresenteerdquote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:46 schreef Jarno het volgende:
[..]
Dan zitten ze d'r aardig diep in bij Intel, want dat zou wel bijzonder rap zijn. Magoed, alles kan.
Die zijn toch nog niet leverbaar? Als het om de Apple store gaat, zou je het ook straks gelijk moeten kunnen bestellen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:51 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
HP en dergelijke hebben toch ook al nieuwe laptops gepresenteerd
Het is niet ongewoon dat ze een nieuw product in de winkel gooien en in eerste instantie ongeveer een maand levertijd hebben. En over een maand zullen er al een stuk meer Santa Rosa spullen zijn, vermoed ik.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:46 schreef Jarno het volgende:
[..]
bestellen != leverenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:52 schreef Jarno het volgende:
[..]
Die zijn toch nog niet leverbaar? Als het om de Apple store gaat, zou je het ook straks gelijk moeten kunnen bestellen.
Ik weet niet, ik lees een test van 5 laptops op ZD net: http://www.zdnet.nl/news.cfm?id=68266&mxp=151quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:52 schreef Jarno het volgende:
[..]
Die zijn toch nog niet leverbaar? Als het om de Apple store gaat, zou je het ook straks gelijk moeten kunnen bestellen.
Daarom!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:12 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Waarom zou ik een Santa Rosa MBP willen met nieuw LED, vraag ik me af....?
Omdat hij 12" wordt.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:12 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Waarom zou ik een Santa Rosa MBP willen met nieuw LED, vraag ik me af....?
De 12" roeleerd de pan uit.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:18 schreef Jarno het volgende:
Toevallig heb ik zojuist een 12 inch in het wild gezien (er was een techneut binnen voor werkzaamheden aan e.o.a. pakket) en ik moet zeggen, ik vind het toch wat klein, 12 inch. Achteraf gezien ben ik toch wel blij dat ik niet voor een 2e hands ben gegaan en direct voor een 13 inch MB. Maar goed, dat is voor iedereen persoonlijk.
Voor 'erbij', ja.quote:
Nou ja, ik (en nu E.T.) deed er alles op. Enne... jij hebt toch nog een prachtige xp-is-net-zo-goed-zo-niet-beter-bak?quote:
Volgens mij niet meer. Transformation is complete.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:30 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou ja, ik (en nu E.T.) deed er alles op. Enne... jij hebt toch nog een prachtige xp-is-net-zo-goed-zo-niet-beter-bak?
Nee, ik heb gewoon wat kabels liggen die naar een KVM switch gaan.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:30 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou ja, ik (en nu E.T.) deed er alles op. Enne... jij hebt toch nog een prachtige xp-is-net-zo-goed-zo-niet-beter-bak?
Nou goed, die 0.16 Ghz doe ik het niet voor, en een 160GB schijf heb ik ook al. Phew.quote:As predicted, Apple released revised MacBooks today.
Apple(R) today updated its MacBook(R) consumer notebooks with faster Intel Core 2 Duo processors, 1GB of memory and larger hard drives in every model. The MacBook is just one-inch thin and features built-in 802.11n wireless networking for up to five times the performance and twice the range of 802.11g.* Every MacBook also includes a built-in iSight(R) video camera for on-the-go video conferencing, Apple's MagSafe(R) Power Adapter that safely disconnects when under strain, and iLife(R) '06, Apple's award-winning suite of digital lifestyle applications.
- 2.0GHz, 13.3" White MacBook, 80GB, 1GB RAM, Intel Graphics 950, $1099
- 2.16GHz, 13" White MacBook, 120GB, 1GB RAM. Intel Graphics 950, $1299
- 2.16GHz, 13" Black MacBook, 160GB, 1GB RAM, Intel Grahics 950, $1499
Iik heb nog 80GB, maar ik zal binnenkort eens een wireless 802.11N (draft2) NAS 'organiseren' hierquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:42 schreef Jarno het volgende:
Macrumors:
[..]
Nou goed, die 0.16 Ghz doe ik het niet voor, en een 160GB schijf heb ik ook al. Phew..
quote:So once again, we're all going to be all upset because we rumored ourselves into a frenzy,
MB heeft nog altijd maar 2mb Cache tov. 4mbquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:49 schreef Swetsenegger het volgende:
Dan komen de MB en MBP wel steeds dichter bij elkaar
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:48 schreef Jarno het volgende:
[..]
Daarom, dat zeg ik, wsl een CPU upgrade en standaard een wat grotere HD. Het echte vuurwerk verwacht ik toch tussen de iPhone en Leopard in.
Ik heb ervaren dat 1GB echt te weinig is.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:49 schreef DigiStorm het volgende:
Wel vet dat er standaard 1GB in zit aan intern geheugen, maar ik heb toch liever 2 GB
Dat was in de tijd van de G4 ook al een probleem. Een PowerBook 12" was wel supervet enzo, maar eigenlijk had je voor een fractie van dat bedrag ook een 12" iBook die niet veel langzamer was.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:49 schreef Swetsenegger het volgende:
Dan komen de MB en MBP wel steeds dichter bij elkaar
Op Apple.com staat toch het volgendequote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:50 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
MB heeft nog altijd maar 2mb Cache tov. 4mb
quote:Op maandag 14 mei 2007 18:50 schreef Geqxon het volgende:
Ik sta op het punt om voor 265,37 euro AppleCare te kopen, kan dat goedkoper?
Applecare is 3 jaar.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:54 schreef Tware het volgende:
[..]Niet doen! Volgens de Nederlandse consumenten bescherming heb je sowieso 1 jaar garantie; en als je dan nog kan aantonen dat het apparaat niet naar behoren heeft gefunctioneerd sta je als consument altijd in je recht. Geldverspilling dus imo
Eur 1.049,00 Eur 1.249,00quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:50 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
MB heeft nog altijd maar 2mb Cache tov. 4mb
Echt gebreken komen toch altijd al in het eerste jaar aan het licht. Als ie daarna nog misschien 1xtje stuk gaat betaal je toch de reparatiekosten. Alsnog ben je dan goedkoper uit dan met applecare.quote:
http://www.dealerinfo.nl/2002/203/wet.htmquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:56 schreef Jarno het volgende:
Daarnaast, gelijk hebben en gelijk krijgen bij dit soort bedrijven zijn wel 2 heel verschillende zaken... helaas.
Maar dat is 2 jaar ipv 3. Maar goed, laat duidelijk zijn dat ik 350 euro voor Applecare op een MB ook schofterig veel vind. Gelukkig kan ik het iemand mee laten nemen uit de VS voor 'maar' 175 euro binnenkort. Tsja.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:01 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
http://www.dealerinfo.nl/2002/203/wet.htm
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:54 schreef Tware het volgende:
[..]
Niet doen! Volgens de Nederlandse consumenten bescherming heb je sowieso 1 jaar garantie; en als je dan nog kan aantonen dat het apparaat niet naar behoren heeft gefunctioneerd sta je als consument altijd in je recht. Geldverspilling dus imo
Inderdaad, ik heb 't risico niet genomen. Nou hielp 't ook dat ik m'n AppleCare met een flinke korting kon krijgen. Maar ik betaal liever zo'n 150 euro meer, en dat m'n Mac dan gefixt wordt als 'ie echt kaput is, dan dat ik dan honderden euro's kwijt ben.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:56 schreef Jarno het volgende:
Daarnaast, gelijk hebben en gelijk krijgen bij dit soort bedrijven zijn wel 2 heel verschillende zaken... helaas.
hoho, 2 jaar VOLLEDIGE garantie. Daarnaast gaat het nederlandse consumentenrecht nog eens uit van een verwachtte levensduur. Een laptop die na 2 jaar volledig naar de klote gaat, zal toch echt vergoed moeten worden door de leverancier.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:03 schreef Jarno het volgende:
[..]
Maar dat is 2 jaar ipv 3. Maar goed, laat duidelijk zijn dat ik 350 euro voor Applecare op een MB ook schofterig veel vind. Gelukkig kan ik het iemand mee laten nemen uit de VS voor 'maar' 175 euro binnenkort. Tsja.
Daarnaast, over dit soort artikelen kun je zó oneindig lang discussieren.. En vaak trekken bedrijven dan toch aan het langste eind helaas.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:01 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
http://www.dealerinfo.nl/2002/203/wet.htm
rechtsbijstandverzekering...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:05 schreef Jarno het volgende:
[..]
Daarnaast, over dit soort artikelen kun je zó oneindig lang discussieren.. En vaak trekken bedrijven dan toch aan het langste eind helaas.
Volgens mij moeten fabrieksfouten vergoed worden door de verkopende partij, mits deze binnen de te verwachten levensduur vallen. Meestal wordt uitgegaan van 1 jaar garantie, maar dit is volgens mij niet terrecht. Een dergelijke care-plan heeft alleen voordelen als je direct een vervangende laptop nodig hebt...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:00 schreef Tware het volgende:
Echt gebreken komen toch altijd al in het eerste jaar aan het licht. Als ie daarna nog misschien 1xtje stuk gaat betaal je toch de reparatiekosten. Alsnog ben je dan goedkoper uit dan met applecare.
quote:
Dat is al een aardig discussiepunt.quote:De minimum garantieperiode van twee jaar tegen fabrieksfouten geldt nu
Niet in nederland hoor. Ik werk bij een fabrikant he. Geloof me, je staat en krijgt je recht. Applecare is dikke bullshit.quote:
Mja, maar mijn hobby is het niet. Ook al heb je rechtsbijstand, je zit in die tussentijd tót je gelijk hebt gekregen wel mooi met een probleem en wsl een defecte PC/laptop en dan pas ga je het reparatietraject in (of durf je die gok aan? jij wel, maar kees consument?) Tuurlijk is het op zich bezopen dat je moet betalen voor garantie en zeker zo'n hoog bedrag (alhoewel 3 jaar best lang is op een laptop!)... Maar principieel doen in dit soort gevallen werkt maar zelden.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:10 schreef Swetsenegger het volgende:
Je leverancier zal je echt moeten helpen in die 2 jaar.
Ik schop zoveel stennis dat ik vaak mijn recht wel krijgquote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:14 schreef Jarno het volgende:
[..]
Mja, maar mijn hobby is het niet. Ook al heb je rechtsbijstand, je zit in die tussentijd tót je gelijk hebt gekregen wel mooi met een probleem en wsl een defecte PC/laptop en dan pas ga je het reparatietraject in (of durf je die gok aan? jij wel, maar kees consument?) Tuurlijk is het op zich bezopen dat je moet betalen voor garantie en zeker zo'n hoog bedrag (alhoewel 3 jaar best lang is op een laptop!)... Maar principieel doen in dit soort gevallen werkt maar zelden.
Toch fijn, een 120gb schijf. Van't weekend maar eentje halen denk ik.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:45 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Op www.apple.com staan ze inderdaad al
[afbeelding]
[afbeelding]
Zou de prijs het zelfde gebleven zijn? Want dan ga ik er vanmiddag nog 1 bestellen denk ikquote:The 2.16 GHz, 13-inch white MacBook, for a suggested retail price of $1,299 (US), includes:
13.3-inch glossy widescreen 1280 x 800 display;
2.16 GHz Intel Core 2 Duo processor;
667 MHz front-side bus;
1GB of 667 MHz DDR2 SDRAM, expandable to 2GB;
120GB Serial ATA hard drive running at 5400 rpm, with Sudden Motion Sensor;
Nee manquote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:55 schreef -Menn0- het volgende:
Is de macbook nu ook dunner geworden?
The MacBook is just one-inch thin.
Was toch 2" ?
Staan geloof ik nog een aantal foutjes in. Plaatje staat nog op ¤1099,- ipv ¤1049,-quote:
Wel geupdate, alleen geen Santa Rosa Platform of Leopard erbij. ¤50,- van de standaard prijs af nu trouwens. Instap model is ¤1049,- in NL.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:21 schreef Remzz het volgende:
Ik kan echt heeel goedkoop Apple's kopen 12-15% eraf(www.surfspot.nl/apple). Nu wel heel erg aan het twijfelen...
Nieuwe MacBooks trouwens?
quote:Apple Updates Popular MacBook
Faster Intel Core 2 Duo Processors, 1GB of Memory and Larger Hard Drives Across the Line
CUPERTINO, California—May 15, 2007—Apple® today updated its MacBook® consumer notebooks with faster Intel Core 2 Duo processors, 1GB of memory and larger hard drives in every model. The MacBook is just one-inch thin and features built-in 802.11n wireless networking for up to five times the performance and twice the range of 802.11g.* Every MacBook also includes a built-in iSight® video camera for on-the-go video conferencing, Apple’s MagSafe® Power Adapter that safely disconnects when under strain, and iLife® ‘06, Apple’s award-winning suite of digital lifestyle applications.
"The MacBook is a huge hit with customers, and is one of the reasons that Mac sales are growing three times faster than PC sales," said Philip Schiller, Apple’s senior vice president of Worldwide Product Marketing. "The new MacBook is faster, has even more memory and storage, and is an ideal notebook for customers’ growing library of digital music, photos and movies."
Featuring a gorgeous 13-inch glossy widescreen display, the one-inch thin MacBook comes in three models: sleek white 2.0 GHz and 2.16 GHz MacBook models, and a stunning black 2.16 GHz MacBook model. The MacBook includes a built-in iSight video camera for video chatting on-the-go with friends or family using iChat AV,** recording a video podcast or iMovie® using iLife ‘06, or taking fun snapshots with Photo Booth. Designed for the mobile lifestyle, the MacBook includes Apple’s MagSafe Power Adapter that magnetically connects the power cord to the MacBook and safely disconnects when under strain, and the latest generation of 802.11n wireless networking for up to five times the performance and twice the range of 802.11g.
The MacBook comes with iLife ‘06, the next generation of Apple’s award-winning suite of digital lifestyle applications featuring iPhoto®, iMovie HD, iDVD, GarageBand™ and iWeb™. The MacBook also comes with the latest release of the world’s most advanced operating system, Mac OS® X version 10.4.9 Tiger, including Safari™, Mail, iCal®, iChat AV, Front Row and Photo Booth.
Pricing & Availability
The new MacBook is available immediately through the Apple Store (www.apple.com), Apple’s retail stores and Apple Authorized Resellers.
The 2.0 GHz, 13-inch white MacBook, for a suggested retail price of $1,099 (US), includes:
* 13.3-inch glossy widescreen 1280 x 800 display;
* 2.0 GHz Intel Core 2 Duo processor;
* 667 MHz front-side bus;
* 1GB of 667 MHz DDR2 SDRAM, expandable to 2GB;
* 80GB Serial ATA hard drive running at 5400 rpm, with Sudden Motion Sensor;
* a slot-load Combo (DVD-ROM/CD-RW) optical drive;
* Intel Graphics Media Accelerator 950;
* Mini-DVI out (adapters for DVI, VGA and Composite/S-Video sold separately);
* built-in iSight video camera;
* Gigabit Ethernet port;
* built-in AirPort Extreme® 802.11n wireless networking and Bluetooth 2.0+EDR;
* two USB 2.0 ports and one FireWire® 400 port;
* one audio line in and one audio line out port, each supporting both optical digital and analog;
* Scrolling TrackPad;
* the infrared Apple Remote; and
* 60 Watt MagSafe Power Adapter.
The 2.16 GHz, 13-inch white MacBook, for a suggested retail price of $1,299 (US), includes:
* 2.16 GHz Intel Core 2 Duo processor;
* 120GB Serial ATA hard drive running at 5400 rpm, with Sudden Motion Sensor;
* a slot-load 8x SuperDrive with double-layer support (DVD+R DL/DVD±RW/CD-RW) optical drive;
* Gigabit Ethernet port;
* built-in AirPort Extreme 802.11n wireless networking and Bluetooth 2.0+EDR;
* two USB 2.0 ports and one FireWire 400 port;
* one audio line in and one audio line out port, each supporting both optical digital and analog;
* Scrolling TrackPad;
The 2.16 GHz, 13-inch black MacBook, for a suggested retail price of $1,499 (US), includes:
* 2.16 GHz Intel Core 2 Duo processor;
* 160GB Serial ATA hard drive running at 5400 rpm, with Sudden Motion Sensor;
* a slot-load 8x SuperDrive with double-layer support (DVD+R DL/DVD±RW/CD-RW) optical drive;
* Gigabit Ethernet port;
* built-in AirPort Extreme wireless networking and Bluetooth 2.0+EDR;
* two USB 2.0 ports and one FireWire 400 port;
* Scrolling TrackPad;
Additional build-to-order options for the MacBook include the ability to upgrade to 120GB or 160GB (5400 rpm) or a 200GB (4200 rpm) hard drive, up to 2GB DDR2 SDRAM, Apple USB Modem, Apple Mini-DVI to DVI adapter, Apple Mini-DVI to VGA adapter, Apple MagSafe Airline Adapter and the AppleCare Protection Plan. Additional build-to-order options also include pre-installed copies of iWork ‘06, Logic Express 7, Final Cut Express HD 3.5 and Aperture 1.5.
*AirPort Extreme is based on an IEEE 802.11n draft specification. Actual performance will vary based on range, connection rate, site conditions, size of network and other factors.
**iChat AV and video-conferencing require broadband internet connection; fees may apply.
http://www.apple.com/pr/library/2007/05/15macbook.html
Ja en er staat standaard 80 gb HD maar het is 120 gb gewordenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:16 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Staan geloof ik nog een aantal foutjes in. Plaatje staat nog op ¤1099,- ipv ¤1049,-
Nee, het is van 60GB naar 80 GB gegaan voor het instapmodel.. Ik begin nu idd ook te merken dat 80 GB op een laptop al weinig is, ondanks m'n andere computer nogquote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:55 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ja en er staat standaard 80 gb HD maar het is 120 gb geworden
Ja maar bij 2.16 ghz nietquote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:58 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Nee, het is van 60GB naar 80 GB gegaan voor het instapmodel.. Ik begin nu idd ook te merken dat 80 GB op een laptop al weinig is, ondanks m'n andere computer nog
Je hebt het gewoon over het middelste model.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:59 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ja maar bij 2.0 ghz nietDaar is ie naar 120 gegaan
Ja was foutjequote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:01 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Je hebt het gewoon over het middelste model.
Hij is van 2.0GHz naar 2,16 Ghz gegaan en van 80GB naar 120 GB.
Ik zie AppleCare persoonlijk als een "Ik heb geen zin om moeilijk te doen" afkoopsom, dus ik weet het.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:54 schreef Tware het volgende:
[..]Niet doen! Volgens de Nederlandse consumenten bescherming heb je sowieso 1 jaar garantie; en als je dan nog kan aantonen dat het apparaat niet naar behoren heeft gefunctioneerd sta je als consument altijd in je recht. Geldverspilling dus imo
De man zat te scripten in Flash. Mijn backspace deed het verder wel, maar niet perfect. Je moest echt op de juiste plek drukken. En hij irriteerde zich aan mijn backspace, omdat hij een goede backspace op zijn MB Pro gewend is, vandaar.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:45 schreef TwyLight het volgende:
waarom heeft die er op lopen rammen, en waarom heb je de hele tijd met een kapotte backspace rondgelopen
Video > Videoapparaat > Scherm 2.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:18 schreef TwyLight het volgende:
weet iemand hoe ik in vlc mijn video fullscreen krijg op mijn 2e scherm? in quicktime kan dat makkelijk bij de prefs.
In het Top Menu: Video > Video Apparaat.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:18 schreef TwyLight het volgende:
weet iemand hoe ik in vlc mijn video fullscreen krijg op mijn 2e scherm? in quicktime kan dat makkelijk bij de prefs.
Doe een Sobchak: verkoop je huidige en koop een nieuwe. Met 2.16 Ghz C2Dquote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:30 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik zie AppleCare persoonlijk als een "Ik heb geen zin om moeilijk te doen" afkoopsom, dus ik weet het.
Mijn Macbook heeft gewoon wat probleempjes, en ik weet 100% zeker dat ik in de komende twee jaar de garantie nodig ga hebben. Ik wou gewoon weten of het goedkoper kon
Voor mijn huidige krijg ik op zijn hoogst 600 euroquote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:34 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Doe een Sobchak: verkoop je huidige en koop een nieuwe. Met 2.16 Ghz C2D![]()
Inderdaadquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:13 schreef JoMo0 het volgende:
Moest hier voor de store 2 uur down , en het staat nog steeds niet goed![]()
Maar zijn dat wel de net nieuwe MacBooks?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:55 schreef Daklem het volgende:
Voor degene die nog een Macbook willen hebben.
Bij Surfspot krijg je nu tot 15% korting op een macbook. De nieuwe macbooks zijn hier 1075 euro inclusief btw en verzendkosten.
Misschien interessant?
ps; Er staan nog veel fouten in de specs van de macbooks. Bijvoorbeeld de processorsnelheid staat nog op 2.0ghz.
Is de hdd ook beter geworden?
Gunstig!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:01 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Ik las dat ze in het model dat ik wil standaard 120 GB hadden gepropt, ik blij! Staat er in de store opeens weer 80GB, ik klik verder om samen te stellen staat er weer 120
Ja,quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:01 schreef Remzz het volgende:
[..]
Maar zijn dat wel de net nieuwe MacBooks?
Echter zou ik de 2gb er zelf inzetten, en niet via Apple laten doen. Ze vragen te veel geld voor het geheugen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:02 schreef -Menn0- het volgende:
En zo ja:
Wat kost de 2.16 ghz versie met 2GB geheugen? 1190 euro ?
Leen van Frisia.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:08 schreef TwyLight het volgende:
wie leent mij ff geld?
Nu ben ik zelf niet zo technisch en ben bang dat ik em zou slopenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:09 schreef Daklem het volgende:
[..]
Echter zou ik de 2gb er zelf inzetten, en niet via Apple laten doen. Ze vragen te veel geld voor het geheugen.
Subtotaal: Eur 1.220,90
standaard met de surfspot korting kost hij:quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:10 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Nu ben ik zelf niet zo technisch en ben bang dat ik em zou slopenMaar goed stel ik doe het zelf wat zou het me dan schelen?
yup! ik heb hem 1x opnieuw installed.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:11 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik heb nog nooit m'n mac opnieuw geïnstalleerd en stel ik wil em verkopen zodat ik een Sony Vaio kan kopen he? Kan ik gewoon een format doen, een Mac OS X install doen, zodat de nieuwe gebruiker van dat ding alleen nog maar standaard zijn eigen gegevens, zoals wachtwoord en username, mail-adres hoeft in te stellen. Net zoals de eerste keer bij de in gebruikname van een Macbook?
ik heb een heel groot gat in mijn handen dus wat ik in de maand verdien gaat meestal ook die zelfde maand op dus grote aankopen moet ik heel hard mijn best voor doenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:12 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Twylight is koopverslaafd.
Ja, maar dat is dus nog duurder dan de standaard retailprijs nu van ¤1049,- wat heb je eraan dan?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:12 schreef Daklem het volgende:
[..]
standaard met de surfspot korting kost hij:
Subtotaal: Eur 1.074,5
Als je er 2gb in wilt zetten kost dat 130 euro denk ik (Bij Apple 175). Echter kan je je 1GB dan verkopen, zodat je in ieder geval extra geld bespaart
Damn wat een gedoequote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:12 schreef Daklem het volgende:
[..]
Als je er 2gb in wilt zetten kost dat 130 euro denk ik (Bij Apple 175). Echter kan je je 1GB dan verkopen, zodat je in ieder geval extra geld bespaart
Ik heb het over het 2,16 ghz model hequote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:15 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ja, maar dat is dus nog duurder dan de standaard retailprijs nu van ¤1049,- wat heb je eraan dan?
Hmm, ja oke..quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:17 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Damn wat een gedoe
No offence maar voor die 40 euro (op 1400 euro) ga ik dan echt niet moeilijk doen
[..]
Ik heb het over het 2,16 ghz model he
Inderdaad!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:15 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ja, maar dat is dus nog duurder dan de standaard retailprijs nu van ¤1049,- wat heb je eraan dan?
Naar ik meen zijn die er wel. Tenminste, toen ik anderhalf jaar geleden een Nano kocht, waren er witte en zwarte. Ik heb geloof ik een 1e generatie Nano.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:10 schreef Evil_Koekje het volgende:
Waarom zijn er geen 8Gb witte Nano's?![]()
edit; Waarom zijn er uberhaupt geen witte Nano's?
Waarom wil je hem verkopen?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:20 schreef Mr.Noodle het volgende:
Andere vind ik het ook weer kut om m'n Macbook te verkopen, aangezien daar een fijn Amerikaans toetsenbord op zit en de AppleCare garantie..
Ja, en dan koop je 2x 4GB. dan heb je ook 8gbquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:19 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Naar ik meen zijn die er wel. Tenminste, toen ik anderhalf jaar geleden een Nano kocht, waren er witte en zwarte. Ik heb geloof ik een 1e generatie Nano.
Misschien kan je naar tweedehands oudere Nano's kijken als je een witte wil ?
[afbeelding]
Alleen deze maandquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:22 schreef -Menn0- het volgende:
Hoelang blijft dat surfspot gedoe geldig? Heb me namelijk wel aangemeld op HBO maar kan dus nog niet inloggen..... Zou dus pas eind Augustus kunnen.
Zodat ik een superdeluxe, vette Sony Vaio kan kopen...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:22 schreef AudreyHepburn het volgende:
Noodle, waarom wil je je Mac verkopen ?
Sorry, maar nu wordt ik toch wel ff heel verdrietig.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:23 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Zodat ik een superdeluxe, vette Sony Vaio kan kopen...![]()
Macbook Pro is wel HEEL erg stoer, maar way out of my league en ik wil een 13 inch. (*hoopt nog steeds stiekem op een 13 inch macbook pro*)quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:25 schreef Mr.Noodle het volgende:
Nee tuurlijk niet...
* Mr.Noodle maakte een garpje
Maar als Santa Rosa uitkomt met een betere videokaart en standaard Leopard uitkomt, wordt het wel tempting om een nieuwe Macbook Pro te halen
Nou, Sjoewie zoveel scheelt het tegenwoordig niet meer. Enige verschil is nu de videokaart. Het zou echt slecht zijn als ze de Macbook Pro's binnenkort niet geupgrade worden. Voor dat prijsverschil, kopen mensen nu liever een normale Macbook. Plus het formaat is nog steeds een reden om de normale variant aan te schaffen. Hij mag nog wel een halve kilo lichter als het aan mij ligt..quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:28 schreef Sjoewe het volgende:
Once you go pr0 you never can go consumer no mo'
Hmm, die oude gaan tot 4Gb, of 2Gb?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:19 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Naar ik meen zijn die er wel. Tenminste, toen ik anderhalf jaar geleden een Nano kocht, waren er witte en zwarte. Ik heb geloof ik een 1e generatie Nano.
Misschien kan je naar tweedehands oudere Nano's kijken als je een witte wil ?
[afbeelding]
Ik vind het wit eigenlijk mooier dan de Alu behuizingquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:34 schreef Sjoewe het volgende:
De prachtige alu behuizing en een 15'4" scherm
Ja heel zeker, met minder dan 8 red ik 't echt niet.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:36 schreef TwyLight het volgende:
ik heb 70GB muziek. heb maar 4gb op mijn ipod staan.
weet je zeker dat je zoveel bij je wil hebben?
Tja. Ik niet.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:35 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik vind het wit eigenlijk mooier dan de Alu behuizing
Uiteraard, een Macbook Pro als aanschaf is nooit een slechte aanschaf, tenminste van de beschikbare laptops. Ik ben echt wel heel benieuwd wat ze nog meer uitbrengen. Voor een Macbook Pro 13" zou ik echt heel veel moeite moeten doen om em niet aan te schaffen denk ikquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:38 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Tja. Ik niet.
Nee, nou goed. Op het moment moet je geen MBP kopen. Maar ik ben echt heel blij dat ik het twee maanden gelden wel gedaan heb. Ik sleep het ding overal mee naar toe. College, werk, recreatief.
SjoeweMBP
Ik heb hetzelfde met mijn iPod Video.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:37 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik zou niet eens durven op met m'n iPod Photo te gaan sporten, te bang om de bewegende onderdelen te slopen...
Ik heb van de week 2GB kingston compatible apple ram gekocht voor 109,- inc verzenden. Valueram waarmee op tweakers ook al goede ervaringen zijn koop je voor minder dan 80,- voor 2GB.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:12 schreef Daklem het volgende:
[..]
Laatst had ik ook een film in 720p gedownload. Daar had m'n MacBook core duo het toch wel erg zwaar mee (Quicktime)quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:51 schreef TwyLight het volgende:
jaen de HR van 24 is verkeerd gecropt. download nu de 720p versie
Misschien zijn ze bij de Pro wat ingrijpenders van plan dan alleen wat meer RAM en een iets snellere processor.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:52 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik snap alleen niet waarom ze zonodig de Macbook eerder dan de Pro moeten updaten?
Laatste revisie was van november 2006, en de Pro stamt nog uit oktober van dat jaar..
Waarschijnlijk omdat de upgrade van de pro ingrijpender is: Santa Rosa in een superdunne LED 13" formfactor.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:52 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik snap alleen niet waarom ze zonodig de Macbook eerder dan de Pro moeten updaten?
Laatste revisie was van november 2006, en de Pro stamt nog uit oktober van dat jaar..
Ik verwacht het nu wel zeker. Persoonlijk dacht ik echt nog dat ze hadden gewacht met beide notebooks updaten tot de WWDC. Maar goed, dan wordt Santa Rosa update voor de Macbook waarschijnlijk eind van dit jaar.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:54 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Misschien zijn ze bij de Pro wat ingrijpenders van plan dan alleen wat meer RAM en een iets snellere processor.
De software is gewoon nog te gelimiteerd helaas. Ik ben overtuigd dat een iMac en Mac mini 1080p zonder problemen zou moeten kunnen spelen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:56 schreef TwyLight het volgende:
mijn imac kan 720p wel aan, 1080p ook wel (wel wat moeilijker).
Mijn iPod video heeft een fietsongeluk, waarbij ik een botscheur op liep, prima overleefd.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:37 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik zou niet eens durven op met m'n iPod Photo te gaan sporten, te bang om de bewegende onderdelen te slopen...
VLC + MKV, no sweat. Wel mijn fan die vol loeide, maar daar hebben we een volumeknop voorquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:53 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Laatst had ik ook een film in 720p gedownload. Daar had m'n MacBook core duo het toch wel erg zwaar mee (Quicktime)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |